Mike18 Posted August 16, 2022 Posted August 16, 2022 (edited) Ύποπτο αντικείμενο εντός του πλοίου και ζητήθηκε ο ελενχος των καμπινών. https://www.protothema.gr/greece/article/1274688/hios-tilefonima-gia-vomva-sto-ploio-nisos-samos-me-proorismo-ton-peiraia/ Edited August 16, 2022 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted August 22, 2022 Posted August 22, 2022 Αποβίβαση ασθενούς από το Ε/Γ- Ο/Γ Νήσος Σάμος στη Χίο Quote Ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Χίου από το Ενιαίο Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ότι 69χρονος επιβάτης του Ε/Γ -Ο/Γ πλοίου «ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ» Ν.Π. 12396, το οποίο έπλεε στη θαλάσσια περιοχή νότια ν. Χίου, έχρηζε άμεσης μεταφοράς σε υγειονομική μονάδα λόγω καρδιακής πάθησης. Το ανωτέρω πλοίο κατέπλευσε σε λιμένα Μεστών και ο ασθενής παρελήφθη από ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ και διεκομίσθη στο Γενικό Νοσοκομείο Χίου 'ΣΚΥΛΙΤΣΕΙΟ'' για νοσοκομειακή περίθαλψη.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 12, 2022 Posted September 12, 2022 Το Νήσος Σάμος αναμένεται να δεξαμενιστει στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ από τις 08/03/23 έως τις 15/03/23.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 14, 2022 Posted September 14, 2022 Το Νήσος Σάμος σήμερα έδεσε στη θέση του Κύδων Πάλας δίπλα από τις δεξαμενές Βασιλειάδη. Μήπως έχουμε κάποια προσωρινή αλλαγή στη θέση φόρτωσης του??
proud_ionian Posted October 19, 2022 Posted October 19, 2022 On 12/3/2015 at 5:24 PM, AQUA JEWEL said: θα το δούμε σε καμιά γραμμή Θεσσαλονίκη - Σμύρνη On 10/17/2022 at 12:48 PM, Strofalos said: Όντως..το Σάμος της Χελλένικ ακουγαμε τότε με το προσφυγικό για να ξεκινούσε το Ελλάδα-Σμύρνη, το Σμύρνα του Θεοδόση εν τέλει την ξεκίνησε. On 5/18/2016 at 11:45 PM, proud_ionian said: αγοραστηκε το πλοιο, χωρις να υπαρχει καποια οριστικη αποφαση για το που θα παει ξεκινησε για μια light ανακαινηση, που θα συνεφερνε το πλοιο ωστε να δουλεψει το καλοκαιρι και καταληξαμε σε εκτεταμενη ανακατασκευη των εσωτερικων χωρων και προεκταση κατστρωματων κλπ, ενω ο καθενας μας μπορει να φανταστει σε τι κατασταση ηταν το μηχανοστασιο του, μετα απο 3,5 χρονια παροπλισμου και 10 χρονια στην endeavor. On 12/20/2020 at 10:56 AM, proud_ionian said: Αλλη διοικηση πουλησε τα Master & Sailor και αλλη ηταν στο παρτυ του σαμος On 4/5/2017 at 9:25 PM, proud_ionian said: οι μινωικες, λεγεμε μανωλη γκριμαλντακη, εβγαλαν ανακοινωση για τη HSW[...] επαινουν τη δαπανη εκατομμυριων για την ανακαινιση, ενος ηλικιωμενου παροπλισμενου συμβατικου. το queen/σαμος εννοουν, γιατι δεν ξερουν για τη shaft generator. On 1/29/2021 at 11:26 PM, proud_ionian said: η τοτε διοικηση της HSW προτιμησε με τα 18εκ να αναστησει το φαντασμα της πατρινελας. Για να θυμηθουμε λιγο το κλιμα της εποχης. Τα περι Σμυρνης, οπως και τα περι αναβαθμισης της γραμμης των Μεστων που λεγοταν μετα, ηταν απλα προφασεις για να δικαιολογηθει η αγορα και η πολυδαπανη μετασκευη του πλοιου. Προσωπικα εχω την αισθηση οτι πρωτα αποφασιστηκε η μετασκευη ενος πλοιου, μετα βρεθηκε (και αγοραστηκε το πλοιο) και μετα εψαχναν να βρουν το λογο υπαρξης του στο στολο της εταριας
nomikos Posted October 20, 2022 Posted October 20, 2022 Συμφωνώ,όμως μερικά χρόνια αργότερα η αγορά του Σάμος αποδείχτηκε πετυχημένη.Γιατί κούμπωσε σε μία γραμμή,έχει μεγάλο γκαράζ,έχει μικρή κατανάλωση και έχει αποδεσμεύσει άλλα πλοία του στόλου για να ναυλωθούν(βλ παλαιότερα Αριάδνη και σήμερα BS1). Στη Παροναξία αν έμεναν θα πετύχαιναν γιατί η γραμμή χρειαζόταν και χρειάζεται χωρητικότητα.Χρόνο με το χρόνο η τουριστική κίνηση και ο πληθυσμός των νησιών αυξάνεται ραγδαία.
proud_ionian Posted October 20, 2022 Posted October 20, 2022 Ε, αφου το λουστηκαν, κατι επρεπε να το κανουν. Το φορτωσαν στους Χιωτες και τους Μυτιληνιους
Z.Gk. Posted October 20, 2022 Posted October 20, 2022 Πάντως, είναι ένα άκρως καραβολατρικό πλοίο, ειδικά για εμάς τους πιο...σιτεμένους. Δεν το έχω ταξιδέψει, αλλά ένα ημερήσιο ταξίδι μαζί του πιστεύω ότι θα χαρίσει ωραίες αναμνήσεις. Έχω την αίσθηση ότι και σαν Νήσος Σάμος, δεν έχει βγάλει πολλές βλάβες, σε αντίθεση με τα προβλήματα που αντιμετώπιζε ως Ionian Queen.
pilot Posted October 20, 2022 Posted October 20, 2022 (edited) Εχω ταξιδέψει ημερήσιο ταξίδι από Χίο Πειραιά ανήμερα του Αγίου Πνεύματος του 2018 (με στάση και στη Σϋρο παρακαλώ). Πραγματικά από τα ωραιότερα ταξίδια που έχω κάνει και μάλιστα σε μια άκρως φουρτουνιασμένη θάλασσα (χτύπαγε 8αρι στο κεντρικό Αιγαίο εκείνη την ημέρα)- ελάχιστο κούνημα, υπέροχοι ιο χώροι μέσα και έξω. Το λάτρεψα πραγματικά το βαπόρι, όπως και πολύς κόσμος που το ταξιδεύει όλα αυτά τα χρόνια (ανήκω βέβαια και εγώ στους ολίγον σιτεμένους😁) Edited October 20, 2022 by Nick the Greek Quote
Strofalos Posted October 20, 2022 Posted October 20, 2022 Ε όχι και το λούστηκαν.., καραβάρα είναι..! Τα'χει τα χρονάκια του αλλά ταξίδεμα, χώροι και εσωτερικό,καραβάρα! Πολλές γραμμές θα ήθελαν να το λουστούν...
polmyt Posted October 20, 2022 Posted October 20, 2022 Το πλοιο ειναι πραγματι βαποραρος.Μεγαλο με εξαιρετικο ταξιδεμα,καραβολατρικοτατο και σιγουρα πολυ καλυτερο απο τα βαπορια της ΝΕΛ.Με το τεραστιο γκαραζ του εχει δωσει μεγαλη ανασα ειδικα το καλοκαιρι οπου πλεον δεν αγχωνεσαι να βρεις θεση.Θα μπορουσε σε αυτο το μεγεθος να εχει καποιες καμπινες παραπανω ωστε να μην ψαχνεις καμπινα απο το Μαιο για το καλοκαιρι ,αλλα οκ Το μεγαλο του μειονεκτημα ομως ειναι η ταχυτητα.Ειναι πιο αργο και απο το ΡΟΔΟΣ και απο το ΑΡΙΑΔΝΗ ,μεχρι και απο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ με αποτελεσμα το ταξιδι ,ειδικα με τις εξτρα προσεγγισεις που του βαζουν να θυμιζει εποχες ΘΕΟΦΙΛΟΥ. Παρολαυτα η HSW πηρε ενα βαπορι ,ασχετως για τους λογους που το πηρε και με πραγματικο σκοπο, και καταφερε να το αξιοποιησει.Αυτη τι στιγμη το βαπορι βγαζει χρηματα και κανει αποσβεση.Σιγουρα σε αυτο ομως βοηθαει και το μονοπωλειο που υπαρχει και κανει τους κατοικους Χιου Μυτιληνης να μην εχουν και αλλη επιλογη Για μενα λοιπον η αληθεια ειναι καπου στη μεση.Καλο βαπορι ,φερνει χρημα αλλα και μειονεκτηματα μπολικα εχει και οι συνθηκες εχουν βοηθησει στο να εχει βρει σταθερη γραμμη
Ferry Himuka Posted October 20, 2022 Posted October 20, 2022 2 hours ago, polmyt said: Το μεγαλο του μειονεκτημα ομως ειναι η ταχυτητα.Ειναι πιο αργο και απο το ΡΟΔΟΣ και απο το ΑΡΙΑΔΝΗ ,μεχρι και απο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ με αποτελεσμα το ταξιδι ,ειδικα με τις εξτρα προσεγγισεις που του βαζουν να θυμιζει εποχες ΘΕΟΦΙΛΟΥ. Ένα ακόμα μειονέκτημα (που βέβαια δεν αφορά τους απλούς ταξιδιώτες) είναι η δυσκολία στην μανούβρες (λόγω της εξωστρέφειας και του ενός τιμονιου) που φέρνουν τον καπετάνιο σε δύσκολη θέση κάθε φορά που αναγκάζεται να μανουβραρει στα λιμάνια της γραμμής του...
JohnR730 Posted October 20, 2022 Posted October 20, 2022 Καλό, χρυσό καράβι αλλά γενικά έχει θέμα με τους χώρους καθώς το καλοκαίρι σε σχετικό πρωτόκολλο όχι καμπίνα αλλά ούτε σκαμπό δεν βρίσκεις.
Strofalos Posted October 21, 2022 Posted October 21, 2022 Αν είχε 200 κρεβάτια παραπάνω και 2 μίλια ακόμα θα ήταν ιδανικό για το βόρειο Αιγαίο.
Diagoras Posted October 21, 2022 Posted October 21, 2022 (edited) Ακριβώς! Όσον αφορά την ταχύτητα, το πλοίο είναι μόνο για την κλασική γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη. Η προσθήκη Ψαρών και Οινουσσών προσθέτει μίλια και ώρα στο δρομολόγιο. Μπορεί το Blue Star 1 (από το οποίο κληρονόμησε την άγονη) μέχρι Χίο να είχε παρόμοια ωράρια (άφιξη 5:00 αντί 5:30) αλλά μετά τη Χίο άνοιγε ώστε να φτάνει Μυτιλήνη γύρω στις 8:00 (το Σάμος φτάνει 9:00+). Ειδικά τα καλοκαίρια, κάθε Σάββατο εκτελεί περισσότερο ειδυλλιακή κρουαζιέρα στο Αιγαίο παρά δρομολόγιο. Όσο για τα κρεβάτια, μπορεί το χειμώνα να επαρκούν όμως το καλοκαίρι είναι μεγάλη η ζήτηση. Δυστυχώς αυτός που ζημιώνεται είναι η γραμμή (έναντι της αεροπορικής σύνδεσης) και όχι η εταιρία. Η εταιρία κοιτάζει το συμφέρον της που είναι οι μεταφορικές. Edited October 21, 2022 by proud_ionian quote
polmyt Posted December 24, 2022 Posted December 24, 2022 Κρατουμενος των φυλακων επεσε στη θαλασσα απο το πλοιο, 22μιλια δυτικα της Χιου
Panagia Ekatontapiliani Posted January 26, 2023 Posted January 26, 2023 Θάνατος επιβάτη στο Ε/Γ-Ο/Γ Νήσος Σάμος στα Ψαρά Quote Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ψαρών, ότι 70χρονος ημεδαπός επιβάτης του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ''ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ" Ν.Π.12396, εντοπίστηκε χωρίς τις αισθήσεις του, εντός της καμπίνας του, πριν τον κατάπλου του πλοίου στον οικείο λιμένα. Το εν λόγω πλοίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο από λιμένα Πειραιά προς τους λιμένες ν. Χίου, ν. Οινουσσών, ν. Ψαρών και Πειραιά. Στον άνδρα αρχικά παρασχέθηκαν πρώτες βοήθειες επί του πλοίου, ενώ μετά τον κατάπλου στον λιμένα Ψαρών,παρελήφθη από ασθενοφόρο όχημα και διεκομίσθη στο Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο Ψαρών, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Προανάκριση διενεργείται από τον Λιμενικό Σταθμό Ψαρών του Κεντρικού Λιμεναρχείου Χίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 8, 2023 Posted March 8, 2023 Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Νήσος Σάμος στα Ψαρά. Quote Ενημερώθηκε πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ψαρών, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ''ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ'' Ν. Π. 12396, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του στον οικείο λιμένα, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το εγκεκριμένο δρομολόγιό του για Πειραιά. Στον λιμένα Ψαρών ανέμεναν προς επιβίβαση έντεκα (11) επιβάτες, ενώ στο ''ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ'' ανέμεναν προς αποβίβαση δεκαοκτώ (18) επιβάτες και τέσσερα (04) Ι.Χ.Ε. οχήματα.
mytilene Posted March 11, 2023 Posted March 11, 2023 Κάτι μου λέει ότι δεν έπιασε Ψαρά & Οινούσσες το βαπόρι...!!
Panagia Ekatontapiliani Posted March 11, 2023 Posted March 11, 2023 Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ - Ο/Γ Νήσος Σάμος στα Ψαρά και στις Οινούσσες Quote Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Ψαρών, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ - Ο/Γ ''ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ'' Ν.Π. 12396, το οποίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Πειραιά - ν. Ψαρά - ν. Οινούσσες - ν. Χίο - ν. Λέσβο, ότι αδυνατεί να προσεγγίσει τον λιμένα ν. Ψαρών, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και το πλοίο θα συνεχίσει το εγκεκριμένο δρομολόγιό του για λιμένα ν. Οινουσσών. Στον εν λόγω πλοίο ανέμεναν προς αποβίβαση 02 επιβάτες και 01 Ι.Χ.Ε. όχημα, ενώ στον οικείο λιμένα δεν ανέμεναν επιβάτες προς επιβίβαση. Quote Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Οινουσσών, πρωινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ - Ο/Γ ''ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ'' Ν.Π. 12396, το οποίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Πειραιά - ν. Ψαρά - ν. Οινούσσες - ν. Χίο - ν. Λέσβο, ότι αδυνατεί να προσεγγίσει τον λιμένα ν. Οινουσσών, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και το πλοίο θα συνεχίσει το εγκεκριμένο δρομολόγιό του για λιμένα ν. Χίου. Στον εν λόγω πλοίο ανέμεναν προς αποβίβαση 06 επιβάτες και 02 Ι.Χ.Ε. οχήματα, ενώ στον οικείο λιμένα ανέμεναν 31 επιβάτες προς επιβίβαση.
JohnR730 Posted March 18, 2023 Posted March 18, 2023 Αν δεν κάνω λάθος η πρώτη φορά που προσέγγισε το πλοίο τη Ρόδο
proud_ionian Posted March 18, 2023 Posted March 18, 2023 Με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτή η εξέλιξη.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 4, 2023 Posted April 4, 2023 Το Νήσος Σάμος ανέβηκε σήμερα στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ για τον δεξαμενισμό του.
JohnR730 Posted April 11, 2023 Posted April 11, 2023 Πλέον και το Νήσος Σάμος με το μπανεράκι "SAILING TOGETHER TO THE SUSTAINABLE SIDE OF LIFE"
Panagia Ekatontapiliani Posted April 18, 2023 Posted April 18, 2023 Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Νήσος Σάμος στα Ψαρά στις 15/04/23 Quote Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Ψαρών, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ» Ν.Π. 12396, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πειραιά για Ψαρά - Οινούσσες - Χίο - Μυτιλήνη, ότι αδυνατεί να προσεγγίσει τον λιμένα Ψαρών, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το εγκεκριμένο δρομολόγιό του. Στο πλοίο επέβαιναν τριάντα πέντε (35) επιβάτες, τέσσερα (04) Ι.Χ.Ε. και ένα (01) δίκυκλο, με προορισμό τα Ψαρά, ενώ δεν ανέμεναν επιβάτες στον οικείο λιμένα προς επιβίβαση.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now