Panagia Ekatontapiliani Posted October 24, 2019 Posted October 24, 2019 (edited) On 10/19/2019 at 1:48 PM, enas chiotis said: To Νήσος Σάμος φαίνεται συνεχίζει από Μυτιλήνη για Καβάλα, προφανώς για να βελτιώσει λίγο την κατάσταση στη Λέσβο. Το Νήσος Σάμος έκανε το έκτακτο δρομολόγιο από Μυτιλήνη για Καβάλα το Σάββατο 19 Οκτωβρίου, για την εξυπηρέτηση των φορτηγών και όχι για να μεταφέρει μετανάστες. Από ότι μαθαίνω πήρε γύρω στα 105 ΦΓ για τη Καβάλα. Edited October 24, 2019 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted November 1, 2019 Posted November 1, 2019 (edited) Το Νήσος Σάμος αναμένεται να σταματήσει για την ετήσια ακινησία του από τις 16/01/20 έως τις 29/02/20 Edited November 1, 2019 by Panagia Ekatontapiliani
Stella Artois Posted November 1, 2019 Posted November 1, 2019 το Σαββατο ακουγεται οτι θα κανει ενα ακομη δρομολογιο προς Καβαλα
Panagia Ekatontapiliani Posted November 1, 2019 Posted November 1, 2019 Ισχύει για να μεταφέρει πάλι φορτηγά προς τη Καβάλα.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 9, 2019 Posted December 9, 2019 Το Νήσος Σάμος αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 10/02/20 έως τις 23/02/20.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 Θάνατος επιβάτιδος στο Ε/Γ-Ο/Γ Νήσος Σάμος στον Πειραιά Quote Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Πειραιά από μέλος πληρώματος του Ε/Γ-Ο/Γ “ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ” Ν.Π. 12396 ότι 54χρονη αλλοδαπή επιβάτιδα, βρέθηκε στην καμπίνα της χωρίς τις αισθήσεις της. Άμεσα ενημερώθηκε ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ, το πλήρωμα του οποίου διαπίστωσε τον θάνατό της 54χρονης. Από Α' Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά που διενεργεί την προανάκριση, παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας - νεκροτομής.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 Το Νήσος Σάμος σταμάτησε τη Παρασκευή 24 Ιανουαρίου τα δρομολόγια του μετά από σχεδόν δυο χρόνια συνεχής δρομολόγια. Το πλοίο έχει δέσει δίπλα στις δεξαμενές του Βασιλειάδη και θα παραμείνει περίπου 10 ημέρες εκεί. Όταν είχε αγοραστεί από τη HSW πολύ κατηγορούσαν τη διοίκηση της για την αγορά και την μετασκευή του πλοίου, αλλά μέχρι στιγμής έχει φανεί πολύ χρήσιμο στην εταιρεία του και έχει κουμπώσει στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης
proud_ionian Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 και εξακολουθουν να την κατηγορουν. ασκοπη σπαταλη χρηματος, σε ενα πλοιο που ειναι πλεον 32 ετων και "κουτσο" η νεα του πλοιοκτησια (Attica) απο τη στιγμη που το λουζεται, λογικο ειναι να προσπαθησει να το εκμεταλλευτει με τον βελτιστο τροπο. αυτο δε σημαινει οτι ηταν σοφρων και συνετη η αρχικη επιλογη
basilis89 Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 Γνώμη μου ευτυχώς που υπάρχει, διότι έχουν ένα οικονομικό, πολυτελές πλοίο με πολλές καμπινες και καταστρωματα, και εχουν και την ναυλωση απο το αριαδνη να πέφτει.. Και με τους καπετάνιος που το κουμανταρουν πάει και παντού..
margaritis24 Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 Κουτσο μπορει να ναι αλλα αφηνει πολλα στο κουμπαρα καθε μηνα!τωρα αν θα βγαλει την οικονομικη αποσβεση του...ο καιρος γαρ εγγυς..
polmyt Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 Οταν αγοραστηκε θεωρητικα δεν ηταν κακη κινηση μιας και υπηρχε και το θεμα με τη συνεχομενη μετακινηση των μεταναστων, τα καραβια τοτε φευγανε ολα πιτα, οποτε υπηρχε η αναγκη για ενα βαπορι ακομα Δεν βρισκω κακο που πεσανε χρηματα στην επισκευη του και στην οποια ανακαινηση εγινε.Προβλημα για μενα θα υπηρχε αν το αφηνανε οπως ηταν.Ειναι σαν να λεμε οτι κακως πηρε και εσκασε χρηματα ο Ηλιοπουλος για να ξανακανει βαπορι το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ ή κακως εριξε χρηματα και ξαναεκανε βαπορι η Levante το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.Και μιλαμε για βαπορια που ειναι ηδη 40 και βαλε ετων ,οχι 27 που ηταν το ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ οταν εγινε η αγορα και η επισκευη του και εχει αρκετα χρονια μπροστα του για να κανει αποσβεση
proud_ionian Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 κατα τη γνωμη μου ηταν κακη κινηση εξ αρχης οντως απο τη στιγμη που το αγορασε, επρεπε να το φτιαξει, αλλα για μενα κακως αγοραστηκε. δεν υπαρχει σχεση με το aqua blue και το κεφαλονια, οπου αυτοι που πηραν την αποφαση, βαζουν και το χερι στην τσεπη (το κεφαλονια ηταν μια ειδικη περιπτωση καθως αγορασε ενα εν ενεργεια πλοιο, μαζι και το ανταγωνιστη πλοιοκτητη του). το σαμος ηταν αποφαση μιας διοικησης που διοικουσε μια εταιρια που ανηκε σε αλλους και ηξερε οτι ο χρονος της στο τιμονι της εταιριας τελειωνει (τα ειχαμε πει αναλυτικα τοτε και στο θεμα του πλοιου και στο θεμα της HSW). εμενα δεν μου εχει λυθει (με στοιχεια) η απορια, για το ποσο θα ειχε οφεληθει η εταιρια, αν τα λεφτα που δαπανησε για το queen/σαμος, τα ειχε διαθεσει αλλιως On 2/15/2017 at 9:47 PM, proud_ionian said: σωπα. χαλασανε ενα σκασμο λεφτα σε ενα πλοιο 28 ετων, δεν ξερουν ποσα θα τους ζητησει ακομη και κερδισαν κατι ψιλα επειδη καιει λιγοτερο[...] αν τα... ιδια διαθεσιμα που πηγαν στην αγορα και μετασκευη του queen, ειχαν παει σε μειωση δανεισμου, ποσο πιο γενναια οικονομια θα ειχαν κανει, απο τους λιγοτερους τοκους που θα πληρωναν; μηχανολογικα το πλοιο πασχει παντως ακομη. ταξιδευει με 1,5 κομβο κατω απο οσο ταξιδευε στην αδριατικη υποτιθεται οτι περσυ εγινε ολοκληρωτικη ανακαινιση παντου (μηχανολογικα αναφερομαι), μετα απο τριαμισυ χρονια παροπλισμου και εγκαταλειψης και τωρα μετα απο 6 μηνες κοντευουν να... συμπληρωσουν ωρες; μαλλον βγαζει θεματα ακομη και τρεχουν να τα μαζεψουν. On 3/29/2017 at 8:15 PM, proud_ionian said: παναγια μου, δεν αμφισβητησε κανεις οτι το Σαμος ειχε λιγοτερη καταναλωση απο το αριαδνη. το ερωτημα ηταν (και ειναι), κατα ποσο η εταιρεια θα ηταν πολυ περισσοτερο κερδισμενη, αν το κοστος αγορας και μετασκευης του σαμος, πηγαινε σε μειωση δανεισμου επισης ποσα θα ζητησει ακομη το πλοιο, οταν αρχιζουν να εφαρμοζονται και εδω οι νεοι περιβαλλοντικοι κανονισμοι. να θυμηθουμε και τι ελεγαν οι Μινωικες, καταστατικη μειοψηφια τοτε στη HSW. Quote Α) Επένδυσε «πολλά εκατομμύρια» για την επισκευή – ανακαίνιση ενός παλαιού συμβατικού πλοίου 30 ετών που βρισκόταν επί έτη αγκυροβολημένο μην ξεχναμε οτι τοτε πουληθηκε και το HS6 (ετσι βρισκονται τα... ιδια διαθεσιμα) θυμηθειτε επισης οτι τα πρωτα δυο χρονια δεν μπορουσε να στεριωσει σε γραμμη. υποτιθεται οτι θα πηγαινε θεσσαλονικη σμυρνη, πηγε πειραια μεστα χιο μυτιληνη θεσσαλονικη, για να αναβαθμισει τα μεστα και τη θεσσαλονικη, εμεινε ενα καλοκαιρι εκει και μετα απο ενα επιτυχημενο, σε σχεση με τα αναμενομενα, καλοκαιρι στις κυκλαδες εμεινε αμανατι στους χιωτες και τους μυτιληνιους. οκ, εχει αβερτα καταστρωματα, ειναι εντυπωσιακο κλπ κλπ, αλλα μεχρι εκει
margaritis24 Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 Κ ερχεσαι στα λογια μου οτι πρεπει να παει 12κανησα αλλα ποιος με ακουει εμενα..
margaritis24 Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 Η μεχρι τωρα πορεια του πλοιου παντως δειχνει οτι σωστα αγοραστηκε κ η δρομολογηση του εχει πετυχει!οσο για τα αν τα λεφτα του μειωναν το δανεισμο εκει την εποχη μπορει ναι αλλα η δρομολογηση του κ η εξασφαλιση της γραμμης τοτε παλι το ιδιο αποτελεσμα θα ειχε μακροπροθεσμα... Οσο για τα 12νησα εαν η αττικα το κατεβαζε πιο νοτια δεν νομιζω οτι θα χρειαζοτανε την αγορα του carrier για να καλυπτει τις αναγκες της γραμμης
basilis89 Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 Και η Χίος Μυτιλήνη θα έμενε με ένα βαπορι;
Nick the Greek Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 Νομίζω πως εδώ συγχέονται δυο -κατ' εμέ- διαφορετικά ερωτήματα. Το πρώτο είναι αν η επένδυση στο συγκεκριμένο πλοίο θα είναι τελικά κερδοφόρος. Το δεύτερο είναι αν η απόφαση αγοράς από την τότε διοίκηση της HSW ήταν σωστή ή όχι. Επιχειρώντας να απαντήσω στο πρώτο ερώτημα, νομίζω η κοινή πεποίθηση είναι πως το πλοίο βγάζει λεφτάκια και κάποια στιγμή θα αποσβέσει τα χρήματα που δαπανήθηκαν για την απόκτηση και ανακαίνισή του. Φαίνεται να έχει στεριώσει στη γραμμή που είναι τώρα. Η θετική απάντηση στο πρώτο ερώτημα όμως, δεν σημαίνει αυτόματα και θετική απάντηση στο δεύτερο. Όπως είπε και ο Proud, το πλοίο αποκτήθηκε για να πηγαίνει Μεστά, τη δεύτερη σεζόν έκανε Παροναξία, η τωρινή του γραμμή ήταν η τρίτη προσπάθεια. Θέλω να πω ότι αν το αγόρασαν έχοντας στο μυαλό τους τα Μεστά που δεν βγήκαν, την Παροναξία που δεν βγήκε, το ότι τους έκατσε ίσως με την τρίτη προσπάθεια, δεν σημαίνει πως η αρχική τους απόφαση δικαιώνεται. Αν είχαν κάτι εντελώς διαφορετικό στο μυαλό τους και αυτό που κάνει το πλοίο τώρα απλά τους έκατσε, τότε τους βγήκε απλά συγκυριακά. Για να δώσω ένα άλλο παράδειγμα: Ας πούμε πως το αποκλειστικό σου κριτήριο για να πας διακοπές, είναι να πας σε κάποιο νησί που να είναι glamorous και γεμάτο celebrities. Και αποφασίζεις να πας διακοπές στην Κάλυμνο και στην Ανάφη. Πας εκεί και συμβαίνει να γνωρίσεις τη γυναίκα της ζωής σου, αλλά από γκλαμουριά και celebrities τίποτα. Το ότι σου έκατσε η γυναίκα της ζωής σου, δε σημαίνει πως η αρχική σου επιλογή προορισμού διακοπών ήταν σωστή, με βάση τα κριτήριά σου.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 Το Νήσος Σάμος υποτίθεται ότι θα πήγαινε στη γραμμή Θεσσαλονίκη Μυτιλήνη Σμύρνη, αλλά υπήρξαν αντικειμενικές δυσκολίες με τη γείτονα χώρα, οπότε δεν πραγματοποιήθηκαν ποτέ τα σχέδια αυτά. Από τη στιγμή δεν προχώρησαν τα σχέδια για τη γραμμή Θεσσαλονίκη Μυτιλήνη Σμύρνη, ζήτησαν τη γραμμή Πειραιά Μεστά Μυτιλήνη, έτσι ώστε να δρομολογηθεί σαν έξτρα πλοίο στη γραμμή από τη HSW και ταξίδευε τις ημέρες της Blue Star Ferries, διεκδικώντας μεγαλύτερο μερίδιο στη γραμμή Πειραιά Χίο Μυτιλήνη. Στη γραμμή της Παροναξιας μπήκε για να διεκδικήσει μερίδιο στη πίτα της γραμμής από την Blue Star Ferries. Για μένα ήταν μια πολύ καλή κίνηση η αγορά και η μετασκευή του Νήσος Σάμος (μην ξεχνάτε και η Blue Star Ferries το είχε διεκδικήσει στο πλειστηριασμό του. Εάν αγόραζαν ένα πλοίο στην ηλικία του από την Ιαπωνία στο μέγεθος του θα είχαν δώσει περισσότερα λεφτά σαν κόστος αγοράς αλλά και μετασκευής, οπότε με το Νήσος Σάμος τους ήρθε πιο οικονομικά.
gtogias Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 Παρεμπιπτόντως, η δρομολόγηση στις Κυκλάδες ήταν μάλλον επιτυχής, δεν αποχώρησε η εταιρεία, εξαγοράστηκε. Τώρα αν το συνολικό κόστος μπορούσε να επενδυθεί σε κάτι άλλο πιο επικερδές είναι μια μεγάλη αέναη κουβέντα, χωρίς να βγαίνει άκρη εύκολα.
Stratos Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 Παντως, αν δεν προεκυπτε η ναυλωση του πολυ ανωτερου Αριαδνη, ακομα θα γυριζε το Αιγαιο ψαχνωντας "λιμανι"..
Panagia Ekatontapiliani Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 Η ναύλωση του Αριάδνη δεν θα προέκυπτε εάν δεν υπήρχε διαθέσιμο το Νήσος Σάμος. Οι άνθρωποι της Attica Group δεν ήθελαν να γίνει η ναύλωση του Αριάδνη, αλλά όταν τους ενημέρωσαν για το ημερήσιο ναύλο του Αριάδνη, συμφώνησαν άμεσα!!
lostromos Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 (edited) Η ναύλωση που λέτε έγινε το 2017 δεν είχε λόγο η attica τότε. Edited January 26, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
Orestis Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 Κάνεις λάθος, φυσικά και είχε λόγο από τον Αύγουστο του 2017 που ανακοινώθηκε η συμφωνία με την Πειραιώς.
Strofalos Posted January 27, 2020 Posted January 27, 2020 Όντως, εάν δεν είχε εξαγοραστεί η Hellenic από την Attika ακόμα θα το βλέπαμε στην Παροναξία καθώς είχε πιάσει καλά στην γραμμή, τόσο σε επιβάτες όσο και σε μεταφορικές..! Εννοείται όμως πως με την εξαγορά της μιας από την άλλη, τη ναύλωση του Αριάδνη και το κενό που άφησε, έγινε μια ανακατανομή που βάση την μεγιστοποίηση του κέρδους. Αφήνω όλη την πίτα στο Δήλος&Πάτμος(απογευματινό) και βάζω το Σάμος στα παπούτσια του Αριάδνη. Αν δεν ναυλωνόταν το Αριάδνη, πιο πιθανό έχω να τρέχανε την γραμμή Χίου-Μυτιλήνης τα Αριάδνη/Σάμος και το Ρόδος να γινόταν ο γυρολόγος της υπόθεσης.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 3, 2020 Posted February 3, 2020 Το Νήσος Σάμος μεθόρμισε σήμερα από το λιμάνι του Πειραιά στο Πέραμα με τη βοήθεια των ρυμουλκών Αλεξάντερ 5 και Άτλας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now