Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

4/10 - 15/10 στη μεγάλη του Περάματος, να δούμε ποιος θα το αντικαταστήσει εκείνες τις ημέρες

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Το Ροδος δεν εχει δρομολόγια τοτε ; Μ φάνηκε οτι το ειδα στο σάιτ , για αυτο και ρωτησα εδω ρεη :P

Posted

Εχει κ το αριαδνη να σκατζαρει μην το ξεχναμε κ τωρα που δουλευει κ η δεξαμενη στο περαμα ολοι θα κλεινουν ημερομηνιες για να κανουν εδω δεξαμενισμο

Posted

ρε συντροφοι:P, οποιο και αν το αντικαταστησει, οσα και αν δεξαμενιστουν στο περαμα, δεν αναιρει το γεγονος, οτι ο δεξαμενισμος δειχνει, καπως... εσπευσμενος.

τον απριλιο του 2016 δεξαμενιστηκε, για την ακριβεια εκανε 2... full pension δεξαμενισμους σε τρεις μηνες, κατα τη μετασκευη του και ταξιδευει τους 12 απο τους τελευταιους 13 μηνες.  

δεν μπορουν να το δεξαμενισουν στην ακινησια του το χειμωνα;

υπαρχει προβληματακι ή υπαρχει ενδιαφερομενος;

Posted

Καλά ο δεύτερος δεξαμενισμος του Νήσος Σάμος στη διάρκεια της μετασκευής ήταν για να τοποθετηθούν τα αξονικα του πλοίου. Τώρα γιατί προγραμματιστηκε ο δεξαμενισμος μέσα στον Οκτώβριο μόνο η εταιρία του το γνωρίζει. 

Posted

προφανως η εταιρεια το γνωριζει, αλλα, οπως ειπα και παραπανω, δειχνει εσπευσμενος.

 

ΥΓ: βαφτηκε και το τελευταιο χερι στο δευτερο δεξαμενισμο;)

Posted

εν τω μεταξυ, τωρα που το κοιταγα στο AIS, βλεπω οτι απο ταχυτητες παιζει γυρω στα 18.

το φτερο δινει αποδοση 1.05;)

Posted

Όπως είπε και ο Π100 το Ρόδος είναι μία καλή λύση για την αντικατάσταση του Σάμος, όσο θα λείπει το δεύτερο στη δεξαμενή, αφού έτσι κι αλλιώς εκείνο τον καιρό το Ρόδος θα έχει απλά "ενισχυτικό ρόλο" στη Χίο-Μυτιλήνη μαζί με το Αριάδνη, άρα άμα λείψει 15 ημέρες δεν χάλασε και ο κόσμος.

Απ' την άλλη, τα σχέδια της εταιρείας είναι να κρατήσει το Σάμος στη γραμμή όλο τον χειμώνα?

Posted
10 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Τώρα γιατί προγραμματιστηκε ο δεξαμενισμος μέσα στον Οκτώβριο μόνο η εταιρία του το γνωρίζει. 

@Panagia Ekatontapiliani ειναι απο αυτα τα περιστατικα της HSW που δεν βγαινουν προς τα εξω :D (και ειναι και περισσοτερα απο της BS)

On 11/8/2017 at 1:10 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Είναι από αυτά τα περιστατικά της Blue Star Ferries που δεν συνηθίζουν να βγαίνουν προς τα έξω!!!

εχουμε και αλλο παραδειγμα. προπερσυ με το ροδος

2 hours ago, AQUA JEWEL said:

Απ' την άλλη, τα σχέδια της εταιρείας είναι να κρατήσει το Σάμος στη γραμμή όλο τον χειμώνα?

@AQUA JEWELη νεα τους εταιρεια θα αποφασισει για ολα

Posted

Εάν ήταν κάποιο πρόβλημα δεν θα γινόταν ο δεξαμενισμος μετά από 1,5 μήνα αλλά το συντομότερο δυνατό!!! Οπότε το πιθανότερο είναι να έχει με κάποιο προγραμματισμο της εταιρείας!! Και ειδικά τώρα με την είσοδο της Attica δεν ξέρουμε τι αλλαγές θα υπάρξουν στα πλοία της HSW και της Attica 

  • 2 weeks later...
Posted (edited)
On 11/9/2017 at 0:30 AM, margaritis24 said:

Τέλος τα καλοκαιρινά βραδινά για το Νήσος Σάμος σήμερις! Από αύριο στα γνωστά απογευματινά, αλλά με μεσημεριανές αναχωρήσεις από τα νησιά.

Να δούμε τη βασίλισσα σε άφιξή της στη Σαντορίνη από το τελευταίο εν λόγω δρομολόγιο, αλλά και μια φωτογραφία τηςαπό την προηγούμενη ημέρα.

v2?webp=true&sig=e329c8be5c5bdeeb25a459e

Edited by proud_ionian
Posted

Το Νήσος Σάμος αναμένεται να σταματήσει τα δρομολόγια την 1/10/17 και από ότι φαίνεται δεν θα αντικατασταθεί από κάποιο πλοίο. (Φαίνεται ξεκινάνε οι συνεννοήσεις στα δρομολόγια με την ΑΤΤΙΚΑ!!). Το Νήσος Σάμος δεν θα δέσει μόνο για το δεξαμενισμό του αλλά και κάποια προσθήκη ενός μηχανισμού για την αύξηση λίγο της ταχύτητας του.

Posted (edited)

Ένας μηχανισμός που υπήρχε από τη κατασκευή του πλοίου αλλά επί Τζανετατου έπαψε να δουλεύει. Με αυτόν το μηχανισμό (Power Turbo) θα μπορεί να δώσει ιπποδύναμη ενός ακόμα κυλίνδρου στη μηχανή χωρίς διαφορά στη κατανάλωση.

Edited by polmyt
Posted

Πατεντες ελληνικης κατασκευης που χαντακωσαν αυτο κ το αδελφο του!αν τα φερνανε απο ιαπωνια τα γνησια δεν ειχαν προβλημα οσο ταξιδευαν στην ελλαδα!!!

Posted

Το σύστημα του Power Turbo υπήρχε εκ κατασκευής στα δυο πλοία!! Αλλά κατά την παραμονή του στην Ελλάδα βγήκαν εκτός λειτουργίας και το κόστος αντικατάστασης με νέο ήταν παρά πολύ μεγάλο!!! Έτσι στο Ionian Queen προσπάθησαν να κάνουν πατέντες που δεν δούλεψαν ποτέ, ενώ στο Ionian King δεν έκαναν καμία πατέντα!!

Posted (edited)

Κάτι πειρε το αυτι μου από μηχανικό της hellenic ότι μόλις βγει για επισκευή το σύστημα αυτό θα ξανά μπει στο πλοίο

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Πόσο μπορεί να πάρει (υποθετικά παντα) δηλαδή το βαπόρι? Ποιος ο λόγος βέβαια να το κάνουν τώρα και όχι πριν ξεκινήσει την γραμμή για να είχε και καλύτερους χρόνους, μόνο αυτοί το ξέρουν.

Posted

Υποθέτω ότι μπορεί να του δώσει μέχρι 1 κόμβο ακόμα!! Γιατί πιθανόν δεν το είχαν βρει διαθέσιμο!!! Αυτό ο μηχανισμός δεν είναι διαδεδομένος για να υπάρχει σαν stock.

Posted (edited)

Η αλήθεια είναι οτι στάθηκε πολύ καλά στη σαιζόν. Από πολλούς, άκουσα πολύ καλά λόγια για το πλοίο, σαν πλοίο (μέγεθος,διακόσμηση,άνετοι χώροι κλπ) όμως πάντα υπήρχε ένα ¨αλλά¨ για τη διάρκεια ταξιδιού.  Αν λοιπόν μπορέσει το πλοίο να πιάσει 21.5 θα είναι πολύ καλό.

Edited by svo
Posted

Για τη διαρκεια του ταξιδιού παντα θα υπαρχει ένα αλλα.

Ότι και να γινει το πλοιο παντα θα είναι πιο αργο από τα Blue Star

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...