margaritis24 Posted April 9, 2016 Posted April 9, 2016 6.8μ βύθισμα το θηρίο και ξεφόρτωτο. η πλωρη ειχε 3,80 γι αυτο ειναι καθισμενη η πρυμνη
Sf_X Posted April 9, 2016 Posted April 9, 2016 Βλέπουμε ότι το κεραμιδί υφαλόχρωμα ανέβηκε πολύ ψηλά στην πλώρη όπως είχε γίνει και με το Ρόδος μέχρι πριν λίγο καιρό
Panagia Ekatontapiliani Posted April 29, 2016 Posted April 29, 2016 Ας δούμε ένα βίντεο και φωτογραφίες από την τοποθέτηση ενός καταστρώματος στο Νήσος Σάμος που σκέπασε το ρεμετζο της πρύμης. Από τη σελίδα της τεχνικής εταιρείας στο facebook
tasos123 Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 Πως πάνε οι εργασίες στο πλοίο? Θα είναι έτοιμο σ΄ έναν μήνα να ξεκινήσει τα δρομολόγια που έχουν ανακοινωθεί? Φωτογραφίες καινούριες έχουμε?
Panagia Ekatontapiliani Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 Σε ένα μήνα σίγουρα δεν θα είναι έτοιμο το πλοίο!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 Το πλοίο από χθες έχει μεθορμισει στη γωνία της προβλήτας του Περάματος (εκεί που ήταν το Superferry)
giorgos_249 Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 Ξερουμε ποιο αρχιτεκτονικο γραφειο ανελαβε το εσωτερικό ;;
proud_ionian Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 ακουγεται παντως οτι εχει προταθει στην εταιρεια, αντι ασπρα δελφινια, στην τσιμινιερα να βαλουν ασπρους ελεφαντες, για να τιμησουν οσους σκεφτηκαν αυτο το μεγαλεπιβολο εγχειρημα.
Superspeed 1 Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 Ότι και να βάλουν μάλλον δε προλαβαίνει τις ημερομηνίες που σκεφτόντουσαν.
proud_ionian Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 (edited) συντροφοι , το σχολιο μου εχει να κανει με το περιεχομενο του link. "white elephant" αποκαλειται... αγγλιστι, ενα αχρηστο εργο που συνηθως ειναι δαπανηρο και στην κατασκευη και στη συντηρηση του. αγοραστηκε το πλοιο, χωρις να υπαρχει καποια οριστικη αποφαση για το που θα παει ξεκινησε για μια light ανακαινηση, που θα συνεφερνε το πλοιο ωστε να δουλεψει το καλοκαιρι και καταληξαμε σε εκτεταμενη ανακατασκευη των εσωτερικων χωρων και προεκταση κατστρωματων κλπ, ενω ο καθενας μας μπορει να φανταστει σε τι κατασταση ηταν το μηχανοστασιο του, μετα απο 3,5 χρονια παροπλισμου και 10 χρονια στην endeavor. Edited May 19, 2016 by proud_ionian
Sf_X Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 Ακόμη απορώ αν έχουν αποφασίσει που θα μπεί ή εσωτερική διαμόρφωση θα είναι ενα μιξ Ρόδος και Αριάδνη και με καμπίνες και με αρκετά σαλόνια για να είναι "πολυεργαλείο". Πάντως πρίν ένα χρόνο σε όποιον περιέγραφες το εγχείρημα θα σε κοιτούσε σαν τρελό. Ξέρουμε περίπου που έχει φτάσει το κόστος πέρα απο τα 3,5 μύρια της αγοράς του "ασθενούς" ?
enas chiotis Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Ας περιμένουμε να το δούμε ολοκληρωμένο να δουλεύει κάπου, και μετά θα κρίνουμε (βασικά η εταιρεία που έχει και το λογαριασμό, όχι εμείς), αν ήταν συμφέρουσα ή όχι η αγορά και επιτυχημένη ή όχι η μετασκευή. Για την προσθήκη καταστρωμάτων κλπ, όπως είδαμε την προσθήκη στο Νήσος Ρόδος για να αυξηθεί το πρωτόκολλο, είναι λογικό να θέλουν κι εδώ να ανεβάσουν όσο μπορούν τη μεταφορική ικανότητα των επιβατών. Σκεφτείτε πόσους μήνες πχ ταξίδευε σε συνθήκες πρωτοκόλλου το Νήσος Ρόδος (με 1500 άτομα), και βάλτε κάτω μολύβι και χαρτί να υπολογίσετε πόσα έσοδα έχασε αν είχε τη δυνατότητα να μεταφέρει πχ 500 άτομα παραπάνω, όπως λογικά έχει τώρα (500άτομα x40ευρώ= 20.000 ευρώ σε ένα μόνο δρομολόγιο) Για το θέμα της γραμμής που έχει δηλωθεί, θεωρώ ότι η εταιρεία ορθώς έπραξε, μιας και έπιανε στασίδι στη γραμμή για το καλοκαίρι που κανείς δεν γνώριζε πως θα κινηθούν οι ροές των μεταναστών. Αν υπήρχε κίνηση και προλάβαινε το βαπόρι θα ήταν όλα μια χαρά, αν δεν έχει κίνηση, αργεί το βαπόρι να βγει από την επισκευή ή δε βγαίνει καθόλου, και πάλι όλα καλά. Αλλιώς δοκιμάζουμε Σμύρνη ή ναυλώνουμε έξω όποιο της τριάδας θέλει ο πελάτης.
Xios Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 (edited) θα συμφωνησω με τον προλαλίσαντα.. θεωρώ ότι στο μυαλό της εταιρείας είναι το κομμάτι που αφορά την Τουρκία με τα νησιά, αν λυθούν τα προβλήματα και δώσει κίνητρο στις μεταφορικές το πλοίο θα πάει καλά... Edited May 19, 2016 by polmyt quote
HIGHSPEED 4 Posted May 27, 2016 Posted May 27, 2016 Μια χθεσινή βόλτα από το Πέραμα και από το βαπόρι… 1. Οι βαρδιόλες κλείσανε, αλλά ευτυχώς τα στρογγυλά παράθυρα που αρχικά άνοιξαν έχουν αντικατασταθεί από normal… 2. Το νέο deck ήδη χτίστηκε με υπερκατασκευή που φτάνει σχεδόν μέχρι την πρύμνη. 3. Έχουν ανοιχτεί νέα πολύ μεγάλα παράθυρα σε κοινόχρηστους χώρους. 4. Μηχανολογικά έχει γίνει απίστευτη δουλειά. Γενικά φαίνεται πως θέλει πάρα πολύ δουλειά ακόμα χωρίς να έχουμε εικόνα τι συμβαίνει στο εσωτερικό. Πάντως το πλοίο στο μάτι φαίνεται τεράστιο και πολύ επιβλητικό. Το αποτέλεσμα σίγουρα θα είναι καλαίσθητο εξωτερικά – οψόμεθα πως το ίδιο θα συμβεί και στο εσωτερικό του. Καραβολατρικά μάλλον θα μπεί στο top 10 όσων κυκλοφορούν στα μέρη μας , αλλά το θέμα είναι κατά πόσο έχει οικονομικά νόημα μια τόσο μεγάλη επένδυση σε ένα πλοίο 28 ετών… Για Ιούνιο φυσικά ούτε λόγος, για Ιούλιο πολύ δύσκολο οπότε πάμε για Αύγουστου και βλέπουμε.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 27, 2016 Posted May 27, 2016 μεσα εχουμε ιδεα σε τι φαση βρισκεται; Εσωτερικά στο Νήσος Σάμος γίνονται εργασίες μονώσεων, καλωδιώσεων, υδραυλικές αργάσεις (σωληνώσεις). Στα ανάμικτα καταστρώματα γίνεται πολύ δουλειά για να φύγουν οι σκουριές από τις λαμαρίνες. Ακόμη απορώ αν έχουν αποφασίσει που θα μπεί ή εσωτερική διαμόρφωση θα είναι ενα μιξ Ρόδος και Αριάδνη και με καμπίνες και με αρκετά σαλόνια για να είναι "πολυεργαλείο". Το εσωτερικό του θα είναι μια μίξη στη διαρρύθμιση του. Από αυτό που έχω μάθει κάπως έτσι θα είναι η διαρρύθμιση του Στο κατάστρωμα Νο: 7 θα είναι πρίμα ένα ημίκλειστος χώρος ανοικτού καταστρώματος, μετά μπαίνοντας μέσα θα υπάρχουν αεροπορικά καθίσματα, πιο μπροστά ένα σαλόνι μπροστά από την υποδοχή, πιο μπροστά θα είναι εκατέρωθεν αεροπορικά καθίσματα και σαλόνι με καναπέδες μέχρι πλώρα που θα είναι οι καμπίνες. Στο κατάστρωμα Νο: 8 θα είναι πρίμα ένα ημίκλειστος χώρος ανοικτού καταστρώματος από ότι καταλαβαίνω (μπορεί κάτι σε στυλ Ελυρου), η αίθουσα με τα αεροπορικά που υπήρχε και επί Ionian Queen θα παραμείνει. Το self service και ένα χώρος για prive σαλόνι (εκεί ήταν παλιά η τραπεζαρία Α’ θέσης) και στο διάδρομο απέξω θα υπάρχει ένας χώρος στυλ βεράντας και καμπίνες πλώρα. Στο κατάστρωμα Νο: 9 θα υπάρχει ένα σαλόνι-disco που λογικά θα είναι της Α’ θέση με δικό του μπαρ και καμπίνες πλώρα.
proud_ionian Posted May 27, 2016 Posted May 27, 2016 μάλλον δε προλαβαίνει τις ημερομηνίες που σκεφτόντουσαν. Δεν υπαρχει Σαμος το ξεχναμε απο σεπτεβρη κ βλεπουμε Πολύ πιθανόν αυτό που λες Μαργαρίτη, χωρίς να γνωρίζω κάτι παραπάνω. υπαρχει... εικονα του ποτε θα βγει το πλοιο; με τους ρυθμους που παει ουτε το καλοκαιρι του 2017 δεν θα προλαβει.
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 4. Μηχανολογικά έχει γίνει απίστευτη δουλειά. .... χωρίς να έχουμε εικόνα τι συμβαίνει στο εσωτερικό. Δεν υπάρχει κάποια αντίφαση στα παραπάνω; Πώς ξέρουμε για τα μηχανολογικά -που είναι κατ' εξοχή "εσωτερική υπόθεση"- εάν δεν έχουμε εικόνα από το εσωτερικό του;
HIGHSPEED 4 Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 ΝΗΡΕΑ συγγνώμη, μάλλον ήταν ατυχής ο τρόπος έκφρασης μου. Αναφέροντας ‘χωρίς να έχουμε εικόνα τι συμβαίνει στο εσωτερικό’ εννοούσα τους κοινόχρηστους χώρους και όχι το μηχανοστάσιο.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 4, 2016 Posted June 4, 2016 (edited) Πριν τον αυγουστο δεν το βλεπω! Δεν υπαρχει Σαμος το ξεχναμε απο σεπτεβρη κ βλεπουμε υπαρχει... εικονα του ποτε θα βγει το πλοιο; με τους ρυθμους που παει ουτε το καλοκαιρι του 2017 δεν θα προλαβει. Ο επόμενος στόχος που έχει θέση η εταιρεία για να είναι έτοιμο το πλοιο είναι γύρω στις 15 Ιουλίου Ο στόχος αυτός είναι εφικτός για μένα αλλά πρέπει να δουλεύουν εντατικός τα συνεργεία στο κομοδεσιο γιατί εκεί είναι πίσω σε σχέση με τα αρχικά πλάνα. Στο μηχανικό τομέα ολοκληρώνονται οι εργασίες και σιγά σιγά θα ξεκινήσουν τις δοκιμές σε όλα τα μηχανήματα του πλοίου. Edited June 4, 2016 by Panagia Ekatontapiliani
enas chiotis Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 (edited) Ο επόμενος στόχος που έχει θέση η εταιρεία για να είναι έτοιμο το πλοιο είναι γύρω στις 15 Ιουλίου. Όχι ότι έχει σημασία, αλλά την ημερομηνία τη συμμερίζεται και το site της hellenic, μιας και πλέον δίνει περίοδο δρομολογίων για το πλοίο από 14/07. Edited June 9, 2016 by enas chiotis
Panagia Ekatontapiliani Posted June 11, 2016 Posted June 11, 2016 Συγκρίνοντας μια φωτογραφία του Νήσος Σάμος από τη προηγούμενη εβδομάδα σε σχέση με αυτή την εβδομάδα είναι ότι στις εξωτερικές επιφάνειες έχει τελειώσει τα μινιαρισματα. Από τη δεξιά πλευρά ξεκίνησε το βάψιμο (άσπρο) στο ύψος του πάνω γκαράζ
.voyager Posted June 12, 2016 Posted June 12, 2016 (edited) Μπλε το πλοίο απο τη δεξιά μπάντα! Edited June 12, 2016 by .voyager
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now