Panagia Ekatontapiliani Posted December 16, 2015 Posted December 16, 2015 Η λογική λέει ότι θα δέσει ανάμεσα στο Λατω και Golden Ferry!! Εκτός εάν πάει για πλαγιοδετηση στη προβλήτα 2, αλλά δεν έχει κάποιο πλαινο καταπέλτη για να υπάρχει είσοδος στο πλοίο όπως το Αριάδνη και το Νήσος Ρόδος
Hastaroth Posted December 16, 2015 Posted December 16, 2015 I don't think ότι υπάρχει πρόβλημα,μπορούν να βάλουν ένα μπαρκαρίζο στο πλάϊ προσωρινώς.Αλλωστε δέν νομίζω να ξεκινήσουν τίς εργασίες απ'την Παρασκευή.Ερχονται και αι εορταί οσονούπω. Ο ΝΜΔ δέν υπάρχει ώς option;
Petros P Posted December 16, 2015 Posted December 16, 2015 Δε ξεκινάτε οι καλλιτέχνες κανένα ωραίο σχέδιο στο photoshop ή άλλο πρόγραμμα επεξεργασίας,γιατι το σχέδιο που είχα κάνει στου γραφίστα δεν έλεγε και πολλά ... Πέραμα θα πάει (έτσι ξέρω) Η λογική λέει ότι θα δέσει ανάμεσα στο Λατω και Golden Ferry!! Εκτός εάν πάει για πλαγιοδετηση στη προβλήτα 2, αλλά δεν έχει κάποιο πλαινο καταπέλτη για να υπάρχει είσοδος στο πλοίο όπως το Αριάδνη και το Νήσος Ρόδος Αυτο αναρωτιόμουν και εγώ...κατευθείαν για κατευθείαν θα πιάσουν δουλειά?
Panagia Ekatontapiliani Posted December 16, 2015 Posted December 16, 2015 Πολύ σύντομα θα ξεκινήσουν τις εργασίες γιατί όταν παίρνεις ένα βαπόρι θέλεις πολύ χρόνο για να δεις τι πραγματικά θα χρειαστεί!!
proud_ionian Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 εχει κοψει ο Κιτσος 22, για να φτασει πρωι
valencay Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 εχει κοψει ο Κιτσος 22, για να φτασει πρωι ΚΑΙ αυτο,εχει και τον καιρο κοντρα,εχει φρεσκαρει αρκετα ο βοριας απο εδω !
Hastaroth Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Αυτός ο Κίτσος 22 τί ειναι πάλι,το ρυμουλκό που έλκει το πλοίο;
polmyt Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Το χαϊδευτικο του ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΧΙΙ που ειναι το ρυμουλκο. Εχει φτασει το πλοιο και βρισκεται στη ραδα
gtogias Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Τώρα βγήκαν και δυο ακόμα "Κίτσοι" να το συνοδέψουν για Πέραμα.
polmyt Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 (edited) Από σημερα και στα χαρτια και επισημά με το ονομα ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ Καλοταξιδο να είναι και με την νεα του εταιρια Edited December 17, 2015 by polmyt
Neptune Posted December 17, 2015 Author Posted December 17, 2015 Δε ξεκινάτε οι καλλιτέχνες κανένα ωραίο σχέδιο στο photoshop ή άλλο πρόγραμμα επεξεργασίας,γιατι το σχέδιο που είχα κάνει στου γραφίστα δεν έλεγε και πολλά ... Πέραμα θα πάει (έτσι ξέρω) Το εκανε η Hellenic για μας σημερα στο fb
Panagia Ekatontapiliani Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Και όντως το πλοίο έδεσε το μεσημέρι ανάμεσα στα δυο πλοία Η λογική λέει ότι θα δέσει ανάμεσα στο Λατω και Golden Ferry!!
Global_Creta Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Το εκανε η Hellenic για μας σημερα στο fb 2015-12-17 12.43.27.jpg Εντύπωση πάντως μου προκαλεί το ελληνικών χαρακτήρων όνομα στην πλώρη, πράγμα που δε συνηθίζεται σε μεγάλα πλοία στις μέρες μας (τελευταίο "μεγάλο" θυμάμαι το Αρκάδι)... Απλό "μερακλίκι" του γραφίστα άραγε ή "προφητική κίνηση" που θα ξυπνήσει ωραίες μνήμες; Θα μου πείτε βέβαια, εδώ η Μπλου Σταρ εξαφανίζει ολόκληρα συστήματα επιβίβασης στις εικόνες του σάιτ της, εκεί κολλάς;
proud_ionian Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 (edited) Από σημερα και στα χαρτια και επισημά με το ονομα ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ με σημαια κυπρου ακομη Edited December 19, 2015 by proud_ionian ΥΓ: γεια σου μαργαριτη φωτο ρεπορτερ :)
margaritis24 Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 Το πλοιο ειναι σε κακη εξωτερικη κατασταση αλλο να τα διαβαζεις κ να τα βλεπεις σε φωτο κ αλλο απο κοντα..θελει πολυ δουλεια κ πολυ τρεξιμο για να βγει τελη ιουνη γιατι κ το αριαδνη τετοια εποχη το φερανε κ ιουνη λεγανε τελη σεπτεμβρη ξεκινησε!
Neptune Posted December 19, 2015 Author Posted December 19, 2015 Καλα δε θελει και τοσο πολυ γκρεμισμα οσο το Αριαδνη.
proud_ionian Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 (edited) η εξωτερικη κατασταση ειναι απλα τρεξιματα. τριψιμο υδροβολη και βαψιμο θελει. απο οσο ξερω δεν προκειται να γινει εκτεταμενο γκρεμισμα και ξαναχτισιμο. η αναβαθμιση των εσωτερικων χωρων θα ακολουθησει την υφισταμενη διαρρυθμιση. περισσοτερο την μεταμορφωση του hellenic voyager σε νησος ροδος να εχουμε στο μυαλο μας, παρα το αριαδνη Edited December 19, 2015 by proud_ionian
Global_Creta Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 Με λίγα λόγια, απ ότι καταλαβαίνω πιο πολύ συμμάζεμα θα γίνει παρά κάποιου είδους μετασκευή -εσωτερικά πάντα λέμε-... Το εξωτερικό είναι το λιγότερο, το μηχανικό να δούμε τι θα βγάλει. Και αν θυμάμαι καλά η αλλαγή σημαίας γίνεται τελευταία...
Neptune Posted December 19, 2015 Author Posted December 19, 2015 Δεν εχει πολλες λαμαρινοδουλειες στο ξενοδοχειακο, το να αλλαξεις ψευτομπουλμεδες, μοκετες και διακοσμηση ειναι πολυ ευκολοτερο απο το να θες και καλωδιωσεις και λαμαρινοδουλειες κτλ. Στο μηχανικο φανταζομαι μετα απο 3 χρονια ακινησια θα λυθουν ολα για να μην εχουμε μετα κανενα παρατραγουδο. Η αλλαγη σημαιας γινεται οποτε βολευει.
SAMAINA Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 Το γράψιμο του ονόματος με λατινικούς χαρακτήρες στην πρύμνη μήπως έχει να κάνει με πιθανή διατήρηση της κυπριακής σημαίας?
proud_ionian Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 ειναι προσωρινη η αναγραφη αυτη. (θυμηθειτε το golden/super ferry)
Global_Creta Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 Καθώς επίσης και την αντίθετη περίπτωση, το υπο Κυπριακή σημαία Μάστερ Τζετ που έγραφε το "Λεμεσσός" στα Ελληνικά. Δε νομίζω να λέει τίποτα η γλώσσα. Η HSW πάντως ως τώρα διατηρεί την Ελληνική Σημάια στα πλοία της. Υπομονή και ο χρόνος θα δειξει...
Petros P Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 Και στο χελενικ χαισπιντ αν δείτε τη φωτογραφια του Μαργαριτη
proud_ionian Posted December 21, 2015 Posted December 21, 2015 42) Ένα βαπόρι που λέγαμε στείλτε το για scrap, γίνεται ο "υπερβαπορας" που κάνει για όλο το Αιγαίο! Σαν τη Σταχτοπούτα της ακτοπλοΐας :P 42. Hellenic Queen. Δεν μου αρεσε ποτε ιδιαιτερα, ομως με τοσα κουρελια που εχουν αναστηθει, πιστευω οτι δικαιουτο μια δευτερη ευκαιρια. Χωρια που φανηκε οτι ηταν το μονο που δεν εφταιγε για το χαλι του θαλασσιου μετωπου της Πατρας. το οτι βρεθηκε μια εταιρεια που βρηκε την τιμη του πλειστηριασμου ελκυστικη και θεωρει οτι το κοστος της ολης επενδυσης (αγορα, ΝΑΤ κλπ, εκτεταμενη επισκευη) αξιζει τον κοπο, δεν αναιρει οτι το πλοιο ηταν παροπλισμενο και παρατημενο για τρια χρονια. υπηρχε επισημη αλληλογραφια και καταγγελιες (δημοσιων υπηρεσιων) οτι το πλοιο ηταν εστια διαφορων... ζωντων οργανισμων, ενω ειχε γινει αναφορα και για εισροη υδατων απο τους αξονες. ειχε μηχανολογικα και ηλεκτρολογικα θεματα, γνωστα και λιγοτερο γνωστα, θελει αρκετη λαμαρινοδουλεια και γενικως εχει πανω του αρκετα "θεματα" περα απο οσα προβληματα προσθετει η μακρα ακινησια. τα ανωτερω ειναι παραγοντες που κανουν καθε λογικο ανθρωπο να προδικασει τη μοιρα του, ποσο μαλλον οταν το ειχαν δει scrap brockers. το οτι βρεθηκε τελικα εταιρεια να το αγορασει δεν αναιρει τα παραπανω. υπαρχουν πλοια με μερικη απωλεια στεγανοτητας που ταξιδευουν και εχουν την xtra αντλια stand by (και τη σχετικη παρατηρηση αναρτημενη μεχρι και στο equasis), οπως και υπαρχουν και πλοια που εφυγαν απο το διαλυτηριο (banasa) ή ξαναταξιδεψαν απο ημιβυθισμενα (Bοναπαρτης)
valencay Posted December 23, 2015 Posted December 23, 2015 (edited) Το σιγουρο ειναι πως θελει παρα,μα παρα πολυ δουλεια σε ολους τους τομεις το βαπορι,η κατασταση του οποιου δεν ειναι και πολυ καλη.......Τα 4-5 εκατομμυρια που ακουστηκε οτι θα χρειστουν για να συνελθει,ειναι μαλλον τα μισα απο ο,τι θα δαπανηθουν τελικως.... Edited December 23, 2015 by valencay
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now