Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Εγώ το λέω ως πιο μανουβραδόρικο από την άποψη ότι έχει πιο ισχυρό bow από το Ρόδος κι επίσης διαθέτει stern thruster που δεν έχει το Ρόδος.

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Καθίστε να γίνει ο πλειστηριασμός,γιατι όσο ξέρω υπάρχουν κωλύματα ελέω τραπεζών

Posted

Λοιπόν, αποκλειστικά και μόνο εδώ στο shipfriends.gr νέα ημερομηνία  ​πλειστηριασμού του πλοίου ορίζεται στις 2 Δεκεμβρίου 2015

 

Μην αναπαραχθεί ως φήμη, άκουσα, μου είπαν, κλπ, σε όλο το διαδίκτυο!! Είναι αποκλειστική πληροφορία και σε λίγες ημέρες θα βγεί η ημερομηνία επίσημα.

 

Εταιρείες μέχρι στιγμής φαίνονται 2!

Posted (edited)

σιγουρα θα εχει λεφτα για πεταμα[...]

ο μονος ρολος που μπορει να εχει αυτο το πλοιο, ειναι για δωρεα σε ερευνητικα κεντρα που μελετουν τα τρωκτικα και τα ερποντα εντομα.

 

υποθετω θα εχουν συνυπολογισει το κοστος μιας εκτεταμενης εντομομυοκτονιας και απολυμανσης ολων των κοινοχρηστων χωρων.

 

Εγώ το λέω ως πιο μανουβραδόρικο από την άποψη ότι έχει πιο ισχυρό bow από το Ρόδος κι επίσης διαθέτει stern thruster που δεν έχει το Ρόδος.

 

και ενα τιμονι που το ροδος εχει δυο. θα γελασουν και οι ρεγγες αν το δουμε να πιανει τα λιμανια που επιανε φετος το ροδος

 

Μην αναπαραχθεί ως φήμη, άκουσα, μου είπαν, κλπ, σε όλο το διαδίκτυο!

 

ειμαστε ρεαλιστες, ζηταμε το αδυνατο B):P

Edited by proud_ionian
Posted (edited)

Ακόμα δεν έχει αναφερθεί τίποτα, γνωρίζουν πως οι κορινθιακές κατάρες ελέω ισθμού (και πήγασου) πιάνουν για τα καλά :P

Edited by Petros P
Posted

Παντως έχει ενδιαφέρον σαν κίνηση πιο πολύ για την ολική του αναγέννηση

Posted

Οπως θα έλεγε ο Λιακοπουλος.. Της τηλεόρασης ... Ο ΚΑΙΡΟC ΓΑΡ ΕΓΓΥC για να δούμε τι θα γινει ... Πάντως ετςι οπως ειναι η αγορά ειναι πραγματικά ευκαιρία για 2nd hand . Σε 13 μέρες θα ξέρουμε

Posted

εχουν ακουστει και δυο αλλες δευτερες. μια τουρκικη και ο κωστας αγαπητος.

 

ετσι οπως παει, θα το παρει η stena στο τελος

Posted

περα απο το ποιος ενδιαφερεται φραστικα και ποιος διαρρεει οτι ενδιαφερεται, αξιζει να θυμομαστε οτι οι προσφορες υποβαλλονται παντα τη μερα του πλειστηριασμου, σε συγκεκριμενο χρονικο διαστημα και σε κλειστους φακελλους,  στο συμβολαιογραφο που εχει οριστει.

 

σε απλα ελληνικα κανεις δεν εχει υποβαλει ακομη προσφορα

Posted

Δε μας χαλασε που θα μεινει Ελλαδα το βαπορακι ουτε που θα δουλεψουνε 3-4 συνεργεια να το συνεφερουν απο τα χαλια που εχει. Κατα τα αλλα βρηκαμε να ασχολουμαστε που θα παει, πως θα ονομαστει κτλ.

Posted

Γι αυτο το ειπα. Εκτος της Σουπερφερακλας δεν ειχαμε τιποτα αλλο για το χειμωνα τωρα βρηκαμε κατι ακομα. Να ζησουμε και μεις τα φορουμ ρε παιδι μου  :D  :D

Posted

Τιμη μαθαμε?

Οι ακτοπλόοι είπαν 3.001.000 . Άρα για να παει εκει απο 1.9 σημαίνει πως ειχε μια "μάχη"

Posted

1 σκραπατζης, μια ακομα ναυτιλιακη (μαλλον απο εξωτερικο) και η HSW το χτυπησαν

Posted (edited)

προσωπικα δεν πιστευα οτι αυτο το πλοιο θα μπορουσε να εχει μια δευτερη ευκαιρια στην ελλαδα. κατι η κατασταση του, κατι τα πολλα συνομηλικα που βοσκουν στα νερα μας, πιστευα οτι ειτε στον τριτκο κοσμο θα βρεθει, ειτε σε κανα διαλυτηριο (στον αλλο κοσμο δηλαδη :P ).

 

δεν γνωριζω το σκεπτικο της HSW, αλλα τελικα οσα ξερει ο νοικοκυρης, δεν τα ξερει ο κοσμος ολος ;).

 

κατι το κλεισιμο της ΝΕΛ και η αναληψη αγονων γραμμων απο τη HSW, κατι η ζητηση πλοιων του μεγεθους του για καλοκαιρινες ναυλωσεις στη δυτικη μεσογειο, κατι η δελεαστικη τιμη (3αγορα και κανα 4ρι η ανασταση, συνολο οσο στοιχισε το Τανι), το γλυτωσαν.

 

ολοι ευχαριστημενοι. και η HSW για το πλοιο που πηρε και οι Πατρινοι που θα απελευθερωθει ο Μωλος και ο Δημαρχος μας που θα πει το "κατοπιν ενεργειων μου" και οι μετα χριστον προφητες

Edited by proud_ionian
Posted

δεν γνωριζω το σκεπτικο της HSW, αλλα τελικα οσα ξερει ο νοικοκυρης, δεν τα ξερει ο κοσμος ολος ;).

 

Νομίζω το έχουμε απαντήσει το ερώτημά σου! Τους ήρθε μια χαρά από την ασφάλεια ;)

 

Μιας και βρέθηκε άκρη για την κάλυψη των ζημιών του πλοίου, η εταιρεία που ενδιαφέρεται είναι η HSW. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας. ;) Εδώ και λίγους μήνες, το ψάχνουν για το πλοίο. Φτάνει μόνο να μας επιβεβαιώσει με τον πλειστηριασμό

Posted (edited)

Σε αντίθεση με τον Proud_Ionian που με αφορμή την αποχώρηση του Ionian King στο αντίστοιχο topic είχε τότε πει ότι "δεν θα του λείψει" αν θυμάμαι καλά  :D, εμένα αυτό το δίδυμο απ' όταν ήρθε με εντυπωσίασε και χαιρόμουν να βλέπω τον Βασιλιά και τη Βασίλισσα να καταπλέουν στην Πάτρα κάτι ωραία πρωινά, από τα μοναδικά αυτά που Πατραϊκός χαρίζει! Δεν ξεχνώ τις καμπίνες  του Ionian Queen στα "διακοσάρια" και τα ατελείωτα ανοιχτά καταστρώματα με το μπαλκόνι στον καθρέφτη από ταξίδια που έκανα για Brindisi (με αυτό πήρα αμάξι πρώτη φορά Ιταλία μάλιστα, τότε για Ρώμη). Υποθέτω έχει να γίνει αρκετή δουλειά για να αντιμετωπιστούν οι συνέπειες της ακινησίας (εμφανισιακά και μηχανολογικά), να ανέβει δεξαμενή για το γνωστό θέμα πλώρα-αριστερά και να πέσει χρήμα σε upgrade του accommodation (κυρίως των κοινοχρήστων χώρων, οι καμπίνες είναι τζιτζί) εφόσον σκοπός είναι να μπει Κω-Ρόδο. Έχει και αξιοπρεπή πισίνα το θηρίο, ενδιαφέρον θα ήταν να διατηρηθεί, όπως ενδιαφέρον θα είναι το νέο, μπλε χρώμα του, που πλάκα-πλάκα δεν απέχει πολύ από το μπλε της Grimaldi, ε; LOL

Edited by .voyager
Posted

Θα συμφωνήσω με τον .voyager μακράν ήταν το καλύτερο καράβι που έχει περάσει από την γραμμή του Μπρίντιζι, τόσο στο ξενοδοχειακό όσο και στους κοινόχρηστους χώρους. Κρίμα που έφυγε από την γραμμή τόσο άδοξα.

Posted (edited)

Η ανακοινωση της Hellenic γοια την απόκτηση του Ionian Queen. Νομιζω οτι αυριο πανε στη Πατρα στελεχη της εταιρειας για να ετοιμαστουν για τη παραλαβη του πλοιου

Η Hellenic Seaways βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι περιήλθε στην κυριότητά της το ΕΓ/ΟΓ Ionian Queen. Με την ενέργεια αυτή εμπλουτίζεται ο στόλος της εταιρείας με σκοπό την ενδυνάμωσή της στην ακτοπλοϊκή αγορά και την ενίσχυση της κερδοφορίας της.

Το ΕΓ/ΟΓ Ionian Queen, διακρίνεται για τις υψηλού επιπέδου ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις που προσφέρουν άνεση και πολυτέλεια στον ταξιδιώτη. Αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 22 μιλίων, έχει συνολικό μήκος 192 μέτρα και πλάτος σχεδόν 30 μέτρα.

Επιπλέον, η μεγάλη χωρητικότητα του Ε/Γ Ο/Γ Ionian Queen που αποτυπώνεται στην ευχέρεια μεταφοράς 2.000 επιβατών, 700 ΙΧ ή 125 φορτηγών έως και 16 μέτρων και 60 ΙΧ, καθιστά το πλοίο ιδανικό για δρομολόγηση σε μακρινές διαδρομές όπως στο Βόρειο και Νότιο Αιγαίο, στην Κρήτη αλλά και στην Ιταλία.

Με την απόκτηση του συγκεκριμένου πλοίου, που αποτελεί στρατηγικής σημασίας κίνηση τόσο για την εταιρεία όσο και για την ελληνική ακτοπλοΐα, η Hellenic Seaways ενδυναμώνει τα δρομολόγια της, δίνοντας περισσότερες επιλογές στους επιβάτες και ταυτόχρονα ενισχύει τις τοπικές κοινωνίες των νησιών που εξυπηρετεί.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Αντώνης Αγαπητός, δήλωσε σχετικά: «Η Hellenic Seaways, έχοντας εισέλθει πλέον σε φάση κερδοφορίας και ανάπτυξης, επενδύει ουσιαστικά, ενισχύει το στόλο της και ανταποδίδει την εμπιστοσύνη των επιβατών με τη δρομολόγηση νέων πλοίων σε νέους προορισμούς.»

Edited by Panagia Ekatontapiliani

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...