Panagia Ekatontapiliani Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 Στις 18/04/07 είχα γράψει: Από τις 20-04-07 το πλοίο δένει για την ετήσια του, που θα διαρκέσει περίπου 1,5 μήνα. Αρα ψάχνει να βρει την υγεία του με τα μηχανικά προβλήματα που το ταλάνιζαν
NHSOS XIOS Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 Αυτη τη στιγμη το βαπορι βρισκεται ανοιχτα του Πειραια κ κινειται με πολυ χαμηλη ταχυτητα.Παει Πατρα η καποιο δοκιμαστικο?
polmyt Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 Την κανει για Πατρα σημερα.Πρωτα θα παει ραδα για πετρελαια(αν δεν εχει παει ηδη) και μετα Πατρα
Panagia Ekatontapiliani Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 Θα παει Πατρα, γιατι αυριο ξεκιναει απο Πατρα για Μπαρι
Neptune Posted June 28, 2007 Author Posted June 28, 2007 Τελικα το δοντι που το ενοχλει συνεχεια φτιαχτηκε η ακομα προσπαθουνε; Γιατι κατι γλαροι απο τη Δυση μου φωναξανε οτι ακομα υπαρχει αποστημα και συνεχιζεται η ταλαιπωρια.
proud_ionian Posted July 1, 2007 Posted July 1, 2007 ξανα εν δρασει μετα την μετεγχειρητικη λοιμωξη (βλαβη καπακι στην ετησια κοινως).
Panagia Ekatontapiliani Posted July 5, 2007 Posted July 5, 2007 Στις 16-07-06 είχα γράψει Για πρώτη φορά άκουσα τη προηγούμενη εβδομάδα, ότι η εταιρεία σκέφτεται να το πουλήσει.Ελπίζω να μη προχωρήσουν σε μια τέτοια κίνηση. Τις τελευταίες μέρες είναι άνθρωποι της Attica και επιθεωρούν το πλοίο. Και εάν αληθεύει το πόσο που είναι διατεθειμένοι να κάνουν πρόταση στο Τζανετατο, το βλέπω να αλλάζει χρώματα στο μέλλον.:rolleyes:
zervaspol Posted July 5, 2007 Posted July 5, 2007 Νομίζω πως θα πρόκειτε για μια πιθανή συνεργασία.Ο Mr. Λάκης εξαιρώντας τον Διαγόρα, για λόγους σκοπιμότητας και μόνο, δεν καλοβλέπει την αγορά μεταχειρισμένων.Ασφαλώς και θα είναι μία καλή αγορά, αν γίνει.Από την άλλη οι κουμπάροι δεν έχουν δείξει μεγάλη προθυμία για επέκταση αλλά για στασιμότητα.
proud_ionian Posted July 5, 2007 Posted July 5, 2007 ποιος ειναι ο λακης αν επιτρεπεται; το queen απο την ωρα που ξεκινησε ολο πωλειται. εχουμε ξαναπει για τις φημες αυτες και εδω και στο thread της endeavor.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Από την άλλη οι κουμπάροι δεν έχουν δείξει μεγάλη προθυμία για επέκταση αλλά για στασιμότητα. Αυτή η φημολογία για το Ionian Queen ότι είναι προς πώληση, πρέπει να έχει σχέση με ότι οι δυο συνεταίροι (Αγουδημος-Τζανετατος) είναι σε μια κόντρα το τελευταίο καιρό.:)
zervaspol Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους ο Mr. Λάκης είναι φυσικά ο Περικλής Παναγόπουλος.Αυτό είναι το υποκοριστικό του για ορισμένα μέλη της εταιρείας του, για όσο θα υφίσταται ακόμα .Όσο για το αν είναι σε κόντρα οι κουμπάροι μόνο φήμες εκ των έσω και τίποτε άλλο.Ο κυρ-Μίμης είναι εξαιρετικά προληπτικός αλλά και άκαμπτος στο τρόπο σκέψης του.Αυτό είναι που θέλει να περάσει προς τα έξω.Η εταιρεία πάει καλά και μακάρι να επεκταθεί.
proud_ionian Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 η ευρωπη σταθερα πισω απο τον Freddie Mercury του ιονιου (Ionian Queen:p). το παλατι ακομη δεν εχει ανοιξει τελειως και δεν απολαυσαμε προσπεραση σε αποσταση βολικη για φωτογραφιση.
proud_ionian Posted September 15, 2007 Posted September 15, 2007 πολυ ωραια και σβελτη μανουβρα σημερα, αναμεσα στο κεφαλι της αγιου νικολαου και στον κυματοθραυστη, για το 7-8. ο καπετανιος στη βαρδιολα φωναζε, χωρις μικροφωνα κλπ, τις κινησεις (μηχανες και προπελακια) και ακουγοταν πεντακαθαρα στον ντοκο. χαρη στην πολυ καλη οργανωση του λιμανιου, οι καταπελτες επεσαν αναμεσα σε 2 σκαλωσιες που ειχαν ξεμεινει απο τη χτεσινη συγκεντρωση, η μια απο τις οποιες ηταν και κολλητα στη δεστρα.
proud_ionian Posted February 2, 2008 Posted February 2, 2008 μπορει απο 11/3 να ερχεται στο brindisi, αλλα το bari το αφηνει απο 11/2. 12/2 πατρα και 13/2 θα ειναι στα piraeus outskirts.
proud_ionian Posted February 12, 2008 Posted February 12, 2008 σημερα κατεβαζε βαρελακια. ηταν απο το μεσημερι στο 4. αφου ξεφορτωσε, αρχισε να τα κατεβαζει απο αριστερα. καποια στιγμη μεταξυ 19.00-20.00 γυρισε στο 5-6, για να τα κατεβασει και απο δεξια (τα βαρελακια παντα).
Earl Granville Posted February 25, 2008 Posted February 25, 2008 Την άλλη Παρασκευή κατεβαίνει Πάτρα το βαπόρι και Τρίτη ξεκινάει δρομολόγια στο Μπρίντιζι
polmyt Posted February 26, 2008 Posted February 26, 2008 Ακουσα μαλιστα οτι το τριημερο του καρναβαλιου θα λειτουργησει σαν πλωτο ξενοδοχειο
proud_ionian Posted March 8, 2008 Posted March 8, 2008 δεν ξερω ποτε ξεκιναει, παντως στην πατρα δεν φανηκε για το καρναβαλι
Earl Granville Posted March 8, 2008 Posted March 8, 2008 Στο πρώτο ταξίδι θα κάνει εγκαίνια σε Πάτρα και Πρίντεζι ένεκα της εισόδου του στο Πρίντεζι και λόγω του ότι είναι το μεγαλύτερο ΕΓ/ΟΓ που έχει προσεγγίσει ποτέ το Πρίντεζι.
margaritis24 Posted March 9, 2008 Posted March 9, 2008 το μεσημερι ητανε παντως στην επισκευαστικη στο περαμα
proud_ionian Posted March 10, 2008 Posted March 10, 2008 σημερα το πρωι παντως ηταν στο 5-6 της πατρας (με τη δεξια παντα). μαλλιστα γυρω στις 12 επροκειτο να γινει ασκηση... blackout. θα γινοταν διακοπη λειτουργιας των ηλεκτρομηχανων τσεκαρουν οτι ολα τα emergency συστηματα θα λειτουργησουν. αν αναρρωτιεστε που το εμαθα, δεν ειναι και κανενα κρατικο μυστικο. απο τα μεγαφωνα του καραβιου ανακοινωθηκε 2-3 φορες οτι θα γινει καθως και αρκετες οδηγιες για διαφορες ειδικοτητες του πληρωματος.
proud_ionian Posted March 11, 2008 Posted March 11, 2008 ξεκινησε σημερα στη νεα του γραμμη. αναχωρησε λιγο μετα τις 20.00 απο βορεια αφου ειχε φορτωσει στο 11. (η αναχωρηση δεν ηταν καθυστερημενη, σημερα ειχε αναχωρηση 20.00 αντι 17.30)
proud_ionian Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 νεο βαπορι στη γραμμη και βεβαια port state control. συμφωνα με το Paris MoU και το Ferries of Southern Europe που τα τσιμπησε εχουμε και λεμε 14 παρατηρησεις και μια μερα detention: IONIAN QUEEN Inspection details : Date of first boarding : 19/03/2008 Date of final boarding : 19/03/2008 Port of inspection : Brindisi, Italy. Type of inspection : More detailed inspection Nb of deficiency(ies) : 14 Nb of deficiency(ies) ground(s) for detention : 1 Duration of detention : 1 day Ship's particulars at the time of inspection : IMO number : 8712635 Name : IONIAN QUEEN Flag : Cyprus Callsign : C4CC2 Ship type : Roro passenger ship Gross tonnage : 30435 Keel date : 1988 Classification society : - Class certificate issued by Registro Italiano Navale (RINA), classification society responsable for issuance of class certificate as at date of first boarding Statutory certificates : - Passenger ship safety (inc. exemp.) is issued by Registro Italiano Navale (RINA) - Safety management certificat (SMC) is issued by Hellenic Register of Shipping (HRS) - Tonnage certificate is issued by Registro Italiano Navale (RINA) - International ship security certificate is issued by Hellenic Register of Shipping (HRS) - International Air Pollution Prevention Cert is issued by Registro Italiano Navale (RINA) last survey in Greece on 08/03/2008 by Registro Italiano Navale (RINA) - Oil pollution prevention (iopp) is issued by Registro Italiano Navale (RINA) last survey in Greece on 08/03/2008 by Registro Italiano Navale (RINA) - Load lines certificates is issued by Registro Italiano Navale (RINA) last survey in Greece on 08/03/2008 by Registro Italiano Navale (RINA) - Document of compliance (DoC) is issued by Hellenic Register of Shipping (HRS) last survey in Greece on 13/04/2007 by Hellenic Register of Shipping (HRS) Ship manager - ENDEAVOR LINES MARITIME LTD, 35, POSEIDONOS Av, MOSCHATO, Greece Areas inspected : - Car deck - Engine and steering room - Outside decks and forecastle - Passenger spaces Operational controls carried out - Abandon ship drill - Damage control Deficiencies : - Cargoes, Cargo securing manual - Crew certificates, Doc evidence for personnel on ro-ro passenger ship - ISM related deficiencies, Development of plans for shipboard operations, Not according SMS, ground for detention - ISM related deficiencies, Maintenance of the ship and equipment - Life saving appliances , Other (life saving) - Operational deficiencies, Manuals instructions, etc. - Operational deficiencies, Other (SOLAS operational) - Propulsion & aux., Bilge pumping arrangements - Propulsion & aux., Insulation wetted through (oil) - Ship's certificates and documents , Continuous synopsis record - Ship's certificates and documents , Operational limitations for passenger ships - Structural safety, Damage control plan - Structural safety, Signs, indications - Structural safety, Stability/strenght/loading information and instruments για ποια απο τις παρατηρησεις "κρατηθηκε" το βαπορι;
proud_ionian Posted September 10, 2008 Posted September 10, 2008 ειχα ακουσει πολλα για το βαπορι και κυριως για τους χωρους του (καλα και κακα) και ημουν και λιγο επιρρεασμενος απο μια επισκεψη μου στο king, οταν ειχε πρωτοερθει, οπου δε με ειχε ενθουσιασει ιδιαιτερα το αποτελεσμα της (ημι)μετασκευης. το queen μου αρεσε αρκετα και ευχαριστως θα ξαναταξιδευα. ηταν πεντα καθαρο μεσα εξω, οι καμπινες του ανετοτατες και γενικα σου δινει την αισθηση ενος ανετου και προσεγμενου πλοιου. στη μετασκευη κρατηθηκαν αρκετοι χωροι απο ιαπωνια, αλλα το πριν με το μετα δενουν ομορφα. για οσους ειναι σαν και μας και τους αρεσει να εξερευνουν τα βαπορια ειναι παραδεισος. αρκετοι "κρυμμενοι" χωροι και ησυχα σημεια στο εσωτερικο του, ενω εξω ανοικτα περιμετρικα καταστρωματα σε 3 decks που δεν θα σε αφησουν να βαρεθεις ποτε. υπαρχουν βεβαια καποια πραγματακια που χαλανε λιγο την εικονα. πχ σε ορισμενα στημεια στα decks εχουμε βαψει πανω απο αντιολισθητικο πλαστικο που ειχαν οι ιαπωνες, εχουμε κρατησει καποιες ξυλινες ξαπλωστρες απο japan που δειχνουν τα χρονια τους. ενω παντου εχουμε ταμπελακια endeavour και ionian queen, στις καμπινες αφησαμε τις κουβερτες shin nihonkai. οι φωτεινες επιγραφες (exit κλπ) ειναι στα ιαπωνικα και τα αγγλικα με αυτοκολητο στα ελληνικα που τις κανει σκοτεινες. κατω απο τη γεφυρα, πανω απο τις lux εχεο εναν χωρο που ενω θα μπορουσε να ειναι σαλονι η μπαρ, παραμενει ανεκμεταλευτος σαν αποθηκη σωσιβιων. επισης το σαλονι/διαδρομος εξω απο το self service θελει μια ανακαινηση. γενικα υπαρχουν λεπτομεριουλες που μπορουν να διορθωθουν χωρις πολλα εξοδα και το βαπορι μεσα θα δειξει ακομη περισσοτερο εξυπνη ιδεα ειναι που ενω τα μπαρ ειναι self service, στο κομματι πατρα-σαμη οι επικουροι ερχονται και περνουν παραγγελια απο τα τραπεζια ακομη και σε αυτα που ειναι μακρυα απο το μπαρ (στο διαδρομο αναμεσα στο παλιο και το νεο embarkation). τι κανει ο ανταγωνισμος πολυ ασχημη εντυπωση μου εκανε η εξυπηρετηση στο a la carte εστιατοριο (γευσηπλοϊα) και ελπιζω να ητα απλα μια ατυχης συγκυρια, γιατι ειναι κριμα. οσοι ταξιδευουμε ξερουμε οτι η κουζινα ειναι μια για εστιατοριο και self service στα περισσοτερα βαπορια και οτι αν κατι αλλαζει ειναι η ο τροπος που σε περιποιουνται και ο χρονος και ο χωρος που εχεις στη διαθεση σου. οταν δεν πεινας πολυ ή εισαι ξεκουραστος θα πας στο self service. οταν ομως εισαι κουρασμενος και πεινας, θα πας στο a la cart να σε σερβιρουν και να μην περιμενεις ορθιος, να φας με την ανεση σου και να πεις και καμια κουβεντα με την παρεα σου. πληρωνεις εν γνωση σου παραπανω για να εχεις καλυτερο service και δεν εχει σημασια αν εισαι 25 ή 40, αν φορας βερμουδα ή black tie. προκαλει λοιπον αρνητικοτατη εντυπωση, να ζητας καταλογο και να σου λενε "πηγαινε στη βιτρινα του self service να δεις τι εχει". να ζητας σαλατα και αντι για φρεσκοκομμενη να σου φερνουν απο τη βιτρινα του self service, να ζητας απο 2 φορες αυτο που θες και στο τελος με την τελευταια μπουκια να σου λενε θελετε λογαριασμο. το φαγητο δεν ηταν ασχημο. χωρις να ειναι attica ή minoan ηταν πολυ καλυτερο απο αρκετες αλλες εταιρειες, αλλα προς θεου μην πατε στο εστιατοριο γιατι μπορει να τις φατε. μονο στο self service
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now