proud_ionian Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 τα αναγλυφα του προηγουμενου ονοματος θα παραμεινουν; οχι ρε proud δεν παρεμειναν. ειναι αναγλυφο το ""νησος σαμος εδω και καιρο Βλέπουμε ότι το κεραμιδί υφαλόχρωμα ανέβηκε πολύ ψηλά στην πλώρη όπως είχε γίνει και με το Ρόδος μέχρι πριν λίγο καιρό πρυτανευσε τελικα η αισθητικη. απο τις φωτο που εχουν ανεβει στο αρχιπελαγος, φαινεται οτι η κεραμιδι ριγα κατω απο το ζωναρι στενεψε αρκετα και το μπλε κατεβαινει ααρκετα πιο χαμηλα απο οτι φανταζομασταν
Panagia Ekatontapiliani Posted June 29, 2016 Posted June 29, 2016 (edited) Η έναρξη των δρομολογίων του Νήσος Σάμος πήγε στις 29/07/16 που πιστεύω ότι είναι εφικτός στόχος πλέον. Πλέον έχουν ανοίξει τα πλάνα για πωλήσεις εισιτηρίων. Να πούμε ότι εξωτερικά έχει βαφτεί στα χρώματα της εταιρείας και το όνομα της εταιρείας στις μπάντες. Edited July 2, 2016 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted July 3, 2016 Posted July 3, 2016 Το Νήσος Σάμος εξωτερικά είναι βαμμένο από πλώρα μέχρι λίγο πριν την πρύμη και από τις δυο μπάντες του πλοίου, όπως και ο καθρέπτης του πλοίου. Ας δούμε και μερικές φωτογραφίες από τη πρόοδο των εργασιών πάνω από το πλοίο όπως έχουν ανέβει στις σελίδες των συνεργειών που έχουν αναλάβει διάφορες εργασίες
Petros P Posted August 16, 2016 Posted August 16, 2016 Πολυ ομορφο έγινε το πλοιο,αρκετός κόσμος στα εγκαίνια. Ξεκινησε λένε απο κόσμο ουτε ζεστη ουτε κρυο ..Οι "παιδικές" βλάβες που έβγαλε, τους ανάγκασε να διαμορφώσουν πιο ανθρώπινα δρομολογια. Εδώ η πρώτη αναχώρηση του στις 29/7
mpolo Posted August 17, 2016 Posted August 17, 2016 τρομερος εγινε ο βαπορας.ειναι πολλη ομορφο να βλεπεις ενα πλοιο που επι τρια χρονια μαραζωνε στην πατρα να το βλεπεις να εχει πραγματικα αναγεννηθει σε ολους τους τομεις.απο κοσμο οντως που ταξιδεψα μαζι του δεν ειχε πολλα πραγματα αλλα πιστευω θα στρωσει στην γραμμη.εσωτερικα εχουν γινει αρκετες αλλαγες κυριως στο 7ο καταστρωμα οπου εχουν προστεθει αρκετα καθισματα αεροπορικου τυπου.στο 8ο και στο 9ο καταστρωμα η διαταξη εχει παραμεινει ιδια κατα κυριο λογο.γενικα εσωτερικα ειναι πολλη ευχαριστο στο ματι.απο ταχυτητα ηταν γυρω στους 20 κομβους.στα λιμανια ηταν στις ωρες του.δυσκολευτηκε αρκετα να δεσει στην λημνο λογο του αερα.αρκετο κοσμο και ιχ πηρε απο μυτιληνη και λημνο για θεσσαλονικη.
gtogias Posted August 17, 2016 Posted August 17, 2016 Ταξίδεψα και εγώ με το πλοίο από Μεστά για Πειραιά. Η πρώτη μου επαφή ήταν στο πέρασμα που έκανε από το λιμάνι της Χίου στις αρχές Αυγούστου, όταν η βλάβη στο ίδιο αλλά και το Νήσος Ρόδος ανακάτεψαν τα δρομολόγια της εταιρείας. Εντύπωση μου έκανε ο αρκετά αργός ρυθμός στη μανούβρα του. Τότε το απέδωσα στο ότι δεν είχε ξαναμπεί (πλοίο και καπετάνιος) στο λιμάνι της Χίου. Fast forward στις 13 Αυγούστου. Το περιμέναμε για να ταξιδέψουμε μαζί του από Μεστά. Εμφανίστηκε στην ώρα του στη μπούκα και μετά από 35 λεπτά κατάφερε και έδεσε. Εδώ μπορεί να έφταιγε ο δυνατός αέρας, αν και όχι τόσο έντονος μέσα στο λιμάνι. Το πλοίο εντυπωσιακό, το ξενοδοχειακό του άψογο και αρκετά πιο προσεγμένο από τα άλλα συμβατικά της HSW. Το ταξίδεμα άνετο, παρά το 8άρι δεν μας κούρασε καθόλου. Στα μείον το γεγονός ότι ταξίδευε άδειο, δείγμα ότι δύσκολα θα σταθεί μετά τον Σεπτέμβριο. Οι λόγοι πολλοί, ακατάστατες ώρες, χείριστη ώρα άφιξης στα Μεστά (από Πειραιά), υπερπροσφορά θέσεων για τα δεδομένα της εποχής, ίδιες ώρες αναχώρησης με άλλο πλοίο και από Πειραιά και από Χίο, έλλειψη προβολής κλπ κλπ κλπ. Σίγουρα πρέπει να ξαναδούν στην HSW τον τρόπο και τη λογική που δρομολογούν τα πλοία τους.
.voyager Posted August 17, 2016 Posted August 17, 2016 (edited) Πρώτο post από μένα μετά την "ανάσταση" του ανανεωμένου forum των shipfriends και αυτό το post δεν θα μπορούσε να αφορά παρά την "ανάσταση" του πρώην Ionian Queen. To Νήσος Σάμος σε αναχώρησή του από τη Θεσσαλονίκη, λοιπόν, τη Δευτέρα 08/08 και η άφιξή του από το ίδιο δρομολόγιο στον Πειραιά την επόμενη, και μάλιστα με μανούβρα από αυτές που δεν μας είχε συνηθίσει στην Πάτρα. Είναι μεγάλη η χαρά μου να βλέπω το πλοίο, που μαράζωνε (αποφεύγω τη λέξη "σάπιζε") στον αγαπημένο των Πατρινών μόλο Αγίου Νικόλαου και με ταξίδεψε Ιταλία κάποιες φορές, να πλέει έξω από το Ποσείδι της Χαλκιδικής με 20+. Ανανεωμένο, ακόμη πιο όμορφο, πάντα επιβλητικό, έφτασε στο λιμάνι της "Νύμφης του Θερμαϊκού" στην ώρα του κι αναχώρησε φορτσάτο γύρω στις 18:20, ενώ στην ώρα του αφίχθη και στον Πειραιά. Καλοτάξιδο να είναι. Edited August 17, 2016 by .voyager
Sf_X Posted August 17, 2016 Posted August 17, 2016 Εγώ θα πω μια μικρή κακιούλα. Μετά απο τόσο καλωπισμό και την αναμενόμενη καθυστέρηση λόγω της δουλειάς στο ξενοδοχείο, πως καταφέρανε και μέσα σε μια βδομάδα εν πλω ξεφτάει όλο το μπλε χαμηλά στην πλώρη ενώ σε άλλα (βλ. Νέαρχος, Superferry κλπ) δεν έχει εμφανιστεί τέτοιο πρόβλημα ???
Neptune Posted August 17, 2016 Author Posted August 17, 2016 μαλλον επειδη δε βαφτηκε ετσι απο την αρχη αλλα το κατεβασαν μετα δεν εγινε η σωστη προετοιμασια
.voyager Posted August 30, 2016 Posted August 30, 2016 Μια φωτογραφία του πλοίου στο λιμάνι του Πειραιά με αναχώρηση ακριβώς στην ώρα του την περασμένη Παρασκευή.
Petros P Posted August 31, 2016 Posted August 31, 2016 Η χθεσινή του άφιξη το απογευματάκι .Μου έκανε εντύπωση πάντως,το πότε ήρθε,πότε ξεφόρτωσε,πότε φόρτωσε και έφυγε στις 20.05.
proud_ionian Posted September 2, 2016 Posted September 2, 2016 τελος του μηνα που σταματουν τα δρομολογια της γραμμης του τι θα κανει; θα ξεχειμωνιασει πειχιμυ?
Panagia Ekatontapiliani Posted September 3, 2016 Posted September 3, 2016 Είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα πάει στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης, για να αντικατατησει το Αριαδνη.
vat61 Posted September 7, 2016 Posted September 7, 2016 Σήμερα ανέβηκαν στην ιστοσελίδα της Hellenic τα νέα δρομολόγια του Νήσος Σάμος. Μέχρι τις 31 Οκτωβρίου Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη στη θέση του Αριάδνη !!!
vat61 Posted September 7, 2016 Posted September 7, 2016 Προς το παρόν από 13 Σεπτεμβρίου εκτός δρομολογίων σύμφωνα πάντα με την ιστοσελίδα της Hellenic
proud_ionian Posted September 7, 2016 Posted September 7, 2016 και απο 14 πειχιμυ, συμφωνα με την ιδια ιστοσελιδα.
Cpt Smith Posted September 9, 2016 Posted September 9, 2016 Τελικά το δρομολόγιο 13/9 ακυρώθηκε, έστειλαν μήνυμα στο κινητό. Θα ταξιδέψουμε την ίδια μέρα με το Νήσος Ρόδος. Κρίμα, ήθελα να ταξιδέψω για να το δω από κοντά...δεν πειράζει, άλλη φορά.
proud_ionian Posted September 9, 2016 Posted September 9, 2016 ας διορθωσουν και το AIS του, που δειχνει προορισμο το Δ του Κενταυρου
hayabusagr Posted September 21, 2016 Posted September 21, 2016 Πτήση με drone πολύ κοντά στο Νήσος Σάμος σε ένα από τα πρώτα του δρομολόγια μετά την ολοκλήρωση της μετασκευής του
Petros P Posted September 22, 2016 Posted September 22, 2016 Έχουν περάσει σχεδόν 2 μήνες απο τότε αλλα ας θυμηθούμε την πρώτη άφιξη του πλοίου τώρα που άνοιξε το gallery. Ηταν σχεδόν 1 παρά ίσως και λίγο πιο αργά οταν μετα απο δοκιμαστικά περίπου 4 ωρών το Νησος Σάμος έκανε την πρώτη του άφιξη στο λιμάνι με το νέο όνομα και τη καινούρια του εταιρεία. Μένοντας αρκετά κοντά στο λιμάνι ,σίγουρα δε θα έχανα την ευκαιρία να την αποθανατίσω αυτη την πρώτη άφιξη. Ας δούμε 4 φωτογραφίες: Περνώντας για πρώτη φορά τα φανάρια Φτάνοντας σχεδόν στο υπουργείο για να γυρίσει προς το dock 3 Έχοντας αρχίσει την....οπισθογωνία για το dock 3 Έχοντας σχεδόν δέσει για τη πρώτη φορά Στην περιγραφή των φωτογραφιών έχει επισυναφθεί το βίντεο της πρώτης αυτής άφιξης
Panagia Ekatontapiliani Posted October 15, 2016 Posted October 15, 2016 Η ξενάγηση στο «Νήσος Σάμος» από το ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ που είναι κόσμημα για το βόρειο Αιγαίο
enas chiotis Posted November 5, 2016 Posted November 5, 2016 Έκανα κι εγώ πριν από μερικές ημέρες το πρώτο μου κυκλικό με το πλοίο. Ομολογουμένως για εμένα ήταν ένα shock η εμφάνιση του πλοίου στο λιμάνι της Χίου, και μ'αυτά τα χρώματα, μιας και η τελευταία φορά που το είχα δει πρέπει να ήταν στην Πάτρα πριν μερικά χρόνια. Στους κοινόχρηστους χώρους είναι φανερό ότι έχει πέσει πολύ δουλειά με πλακάκια, οροφές, αεροπορικά κλπ. Οι καμπίνες απλά αχανείς σε σύγκριση με κάθε πλοίο που έχω ταξιδέψει, αν και οι πόρτες φαίνονται και ακούγονται λίγο ψεύτικες. Εξωτερικά καταστρώματα απόλαυση για ταξίδι (αν και σε καποια σημεία δείχνουν φαίνονται λίγο ταλαιπωρημένα από τα χρόνια), και φυσικά απίθανα τα σημεία πρόσβασης προς τον καθρέπτη. Στην άφιξη στη Χίο το πρωί είχε κρουασάν και νέκταρ πορτοκάλι για όλο τον κόσμο. Καραβολατρικές παρατηρήσεις: -Καποιος θα μπορούσε να έχει ένσταση για το κρεμ χρώμα των αεροπορικών και πόσο θα κρατήσει (αντίστοιχο με του Νήσος Μύκονος από κατασκευής, που αντικαταστάθηκαν μετά από καποια χρόνια) -Η αλήθεια είναι ότι στην καμπίνα περίμενα τη γιαπωνέζικη κουβέρτα, αλλά η διαχείριση φρόντισε να αγοράσει καλύμματα, και δε φαίνεται τι έχει αποκάτω. -Ο καταπέλτης στη Χίο είναι αρκετά ανηφορικός και τα φορτηγά ψιλοζορίζονται ν'ανέβουν. Δε γνωρίζω τι θα γίνει αν προχωρήσει η καθαίρεση της ράμπας που συζητιέται. -Τα ρέλια με τις ξύλινες κουπαστές πρέπει να είναι λίγο πιο χαμηλά από αυτά που έχουμε συνηθίσει.. -Είναι απαραίτητο να ξανακοιτάξουν από την εταιρεία την ώρα άφιξης στον Πειραιά. 07:30 να ρίχνει το πλοίο καταπέλτη είναι λίγο αργά για καποιους που έχουν δουλειές κλπ στην Αθήνα. Μισή ώρα πιο νωρίς θα ήταν καλύτερα.
hayabusagr Posted November 5, 2016 Posted November 5, 2016 Drone video μιας άφιξης του πλοίου στον Πειραιά με αεράκι αλλά και ωραία χρώματα από το ηλιοβασίλεμα
Panagia Ekatontapiliani Posted November 13, 2016 Posted November 13, 2016 Θα ξεκινήσω μια ξενάγηση στο Νήσος Σάμος. Το πλοίο έχει δυο καταπέλτες πρύμα, ο αριστερός είναι μόνο για το κύριο γκαράζ και ο δεξιός είναι για το αχανές άνω γκαράζ με εννέα γραμμές φόρτωσης και την είσοδο των επιβατών, όπου υπάρχει κυλιόμενη σκάλα και σταθερή σκάλα επιβίβασης. Μόλις ανέβουμε στο κατάστρωμα Νο: 7 συναντάμε το σαλόνι της υποδοχής και την υποδοχή του πλοίου. Προς τα πρύμα υπάρχουν αεροπορικά καθίσματα σε καφέ και κρεμ αποχρώσεις όλο το πλάτος του πλοίου, καθώς και οι δυο έξοδοι για νέο σκεπαστό κατάστρωμα με αναπαυτικούς γκρι καναπέδες στις άκρες και στη μέση γκρι καρέκλες με τραπεζάκια. Επιστρέφοντας στο εσωτερικό του πλοίου στο κατάστρωμα Νο: 7 δεξιά θα συναντήσουμε ένα μικρό καθιστικό με καναπέδες και πολυθρόνες έναντι από την υποδοχή. Πιο μπροστά είναι ένα σαλόνι από αεροπορικά καθίσματα σε δυο δυάδες (καφέ στα αριστερά και μπεζ στα δεξιά). Προχωρώντας πιο μπροστά υπάρχει ακόμα μια αίθουσα με αεροπορικά σε τρεις δυάδες. Αριστερά από αυτή την αίθουσα των αεροπορικών είναι το κατάστημα του πλοίου με είδη δώρων και δεξιά είναι η άλλη μια κυλιόμενη σκάλα που σε οδηγεί στο άνω γκαράζ. Πιο μπροστά είναι ο χώρος με τις περισσότερες καμπίνες (Νο: 701-791) του πλοίου (34 εξωτερικές καμπίνες, δυο VIP καμπίνες στο καθρέπτη και 42 εσωτερικές καμπίνες) μέχρι το καθρέπτη (οι πιο πολλές είναι 4κλινες). Ο διάδρομος των καμπινών έχει μπλε μοκέτα και δεξιά είναι τα μονά νούμερα καμπινών και αριστερά τα ζυγά νούμερα καμπινών. Μπορούμε να δούμε μια δίκλινη εξωτερική καμπίνα που είναι σχετικά μικρή σε μέγεθος σε αντίθεση με μια τετράκλινη εξωτερική και μια τετράκλινη εσωτερική (το καλοκαίρι είχα μια τετράκλινη εσωτερική και ήταν μεγαλύτερη από αυτή). Επιστρέφοντας προς τα πίσω αλλά από την αριστερή πλευρά συναντάμε το σαλόνι Δρυούσα με ένα μπαρ και στην αριστερή πλευρά είναι υπάρχουν αεροπορικά καθίσματα (καφέ) σε δυο δυάδες με τραπεζάκια ανάμεσα τους. Πηγαίνοντας πιο πίσω υπάρχει ακόμα μια αίθουσα με αεροπορικά καθίσματα σε τρεις σειρές (δυο δυάδες και μια τριάδα στη μέση) και ο διάδρομος. Στη συνέχεια συναντάμε το σαλόνι Ηραίον με καναπέδες και πολυθρόνες, μαζί με το μπαρ του σαλονιού. Βγαίνοντας έξω πάλι στα πλευρικό κατάστρωμα του πλοίου, μπορούμε να φτάσουμε μέχρι το μπαλκόνι στη πλώρη όπου μπορούμε να δούμε τη πλώρη με τους εργάτες και εάν κατεβούμε στη πλώρη θα δούμε το καθρέπτη. Ανεβαίνοντας στο κατάστρωμα Νο: 8 συναντάμε από πρύμα ένα σκεπαστό κατάστρωμα με ημικυκλικούς καναπέδες και καθίσματα με τραπεζάκια και ένα μπαρ. Προχωρώντας προς τα πλώρα υπάρχει ένα κλιμακοστάσιο (με ωραία ταπετσαρία) που οδηγεί στο κατάστρωμα Νο: 7. Στη δεξιά πλευρά είναι ο χώρος του πληρώματος (τραπεζαρία αξιωματικών και κατώτερου πληρώματος) και η κουζίνα του πλοίου. Στην αριστερή πλευρά θα συναντήσουμε πρώτα μια αίθουσα με αεροπορικά καθίσματα σε κρεμ απόχρωση. Στη συνέχεια θα συναντήσουμε το σαλόνι Αρίσταρχος με πολυθρόνες και τραπεζάκια. Έπειτα θα συναντήσουμε το self service του πλοίου με λαχανί χρώμα καρέκλες και άσπρα τραπέζια. Το self service είναι αρκετά μεγάλος χώρος και ίσως θα μπορούσε ένα τμήμα να γίνει τραπεζαρία Α θέσης. Στο διάδρομο έξω από το self service υπάρχει το σαλόνι Βεράντα με πολυθρόνες σε κρεμ απόχρωση με τραπεζάκια. Πλώρα αριστερά υπάρχουν 10 εξωτερικές καμπίνες (Νο: 802-820) και δυο εσωτερικές (Νο: 852-854), αλλά και οι καμπίνες του πληρώματος καθώς και το νοσοκομείο του πλοίου. Δεξιά και αριστερά υπάρχουν οι διάδρομοι των ανοιχτών καταστρωμάτων. Ανεβαίνοντας από το πλωριό κλιμακοστάσιο στο κατάστρωμα Νο: 9 θα συναντήσουμε το σαλόνι Πυθαγόρας που έχει δικό του μπαρ αλλά και μεγάλη οθόνη προβολής. Τα καθίσματα είναι βιδωμένα κάτω και δεν το βρήκα πολύ βολικό αυτό. Πλώρα από το κλιμακοστάσιο είναι ένας διάδρομος με 20 εξωτερικές καμπίνες (Νο: 901-920). Φτάνουμε στη γέφυρα του πλοίου όπου μπορούμε δούμε τη τιμονιέρα και τα χειριστήρια στην αριστερή βαρδιόλα (που τοποθετηθήκαν στη μετασκευή) , όπως αλλάχτηκε και το παραδοσιακό χρώμα των Γιαπωνέζικων πλοίων (φιστικί) σε γκρι-μαυρο. Όλα τα παραπάνω μπορείτε να τα δείτε στο διάγραμμα διάταξης του πλοίου. Θα κατεβούμε στο μηχανοστάσιο του πλοίου για να δούμε μια κύρια μηχανή του πλοίου (δεν ήταν τελειωμένο από βαψίματα το μηχανοστάσιο αλλά βάφτηκε μετά την έναρξη των δρομολογίων. Τέλος μπορούμε να δούμε τη τσιμινιέρα του πλοίου.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now