ΝΗΡΕΑΣ Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Μήπως το ILHA AZUL (πρώην ΑΘΗΝΑ) φέτος δε θα δουλέψει εκεί?? Κάποιος Αζοριανος να μας διαφωτίσει?? Με αφορμή αυτή την απορία του Π100, κοίταξα λίγο το ζήτημα και είδα ότι το πλοίο δεν το είχε πλέον η Transmacor στον στόλο της. Πήρα λοιπόν τηλέφωνο κάτι φιλαράκια στα γνωστά καταγώγια της Λισσαβώνας και μου είπαν...ότι το πλοίο πουλήθηκε σε Έλληνα πλοιοκτήτη με παράδοση μέχρι τις 20 Ιουνίου. Και για τους άπιστους Θωμάδες εδώ
Hastaroth Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Οπότε αναμένεται να επιστρέψη στά..πάτρια ύδατα.Νά ελπίζουμε οτι θά προστεθή στά λοιπά πλοία τού Σαρωνικού (τώρα που το Αρτεμις μάς την έκανε πρός Κυκλάδες μεριά);
Panagia Ekatontapiliani Posted June 16, 2009 Author Posted June 16, 2009 Το Σαββατοκύριακο έμαθα ότι πουλήθηκε σε Έλληνες, αλλά επειδή κάθε χρόνο λέγεται ότι πουλιέται σε Έλληνες, είπα να ρωτήσουμε κανένα φίλο σου από τις Αζόρες. Οι πηγές μου λένε ότι δε προορίζεται για το Σαρωνικό αλλά για τη γραμμή Άγιο Κωνσταντίνο Σποράδες Υ.Γ: Νηρέα, χρέωσε με για τα τηλέφωνα στις Αζόρες.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 17, 2009 Author Posted June 17, 2009 Το ILHA AZUL είναι δεμένο στο λιμάνι του Aveiro (ένα μικρό λιμάνι ανάμεσα στη Λισαβόνα και Πόρτο). Το πλοίο φέτος δεν κατάφερε να πάρει κάποια επιδότηση για την άγονη γραμμή (νικητής βγήκε η Atlantico line με το Εξπρές Σαντορίνη), για αυτό βγήκε προς πώληση με αποτέλεσμα να αγοραστεί από την Ελληνική εταιρεία. Ήδη τα πρώτα μελή του πληρώματος έχουν φτάσει στο πλοίο, ενώ οι άνθρωποι της εταιρείας που το αγόρασαν, χθες πέρασαν και μια βόλτα από το Φοίβος.
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 17, 2009 Posted June 17, 2009 ενώ οι άνθρωποι της εταιρείας που το αγόρασανΚαλά, το όνομα της εταιρείας κρατικό μυστικό είναι και δεν το λέμε? Εντάξει, όλοι υποψιαζόμαστε την HSW, αλλά δεν το γνωρίζουμε σίγουρα.
Neptune Posted June 17, 2009 Posted June 17, 2009 Εμενα παλι το μυαλο μου παει παντου εκτος απο εκει χωρις να ξερω κατι. Αληθεια κρατικο μυστικο ειναι
Panagia Ekatontapiliani Posted June 17, 2009 Author Posted June 17, 2009 Η εταιρεία που έχω ακούσει ότι το αγόρασε είναι μικρή περιφερειακή, που πρόσφατα απέκτησε και άλλο ένα πλοίο.
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 17, 2009 Posted June 17, 2009 Είναι προφανές ότι μας δουλεύεις. Θα περιμένουμε λοιπόν να τα μάθουμε από τα φιλαράκια μου τους Πορτογάλους... ΥΓ Αχ ρε Λευτέρη σε μπελάδες μας έβαλες με αυτά τα κουίζ...σχολή δημιούργησες...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 17, 2009 Posted June 17, 2009 Η εταιρεία που έχω ακούσει ότι το αγόρασε είναι μικρή περιφερειακή, που πρόσφατα απέκτησε και άλλο ένα πλοίο. Αν τελικά όμως ο φίλος μας Π100 δεν μας δουλεύει... Είναι προφανές ότι μας δουλεύεις... και αρχίσουμε τις μαντεψιές, εταιρεία "μικρή περιφερειακή" η οποία "πρόσφατα απέκτησε και άλλο ένα πλοίο" θα μπορούσε να είναι η Χαλκηδών.... Πλέον το Arberia έχει φορέσει τα νέα χρώματα (μπλε) της Χαλκηδών
Earl Granville Posted June 17, 2009 Posted June 17, 2009 Για την HSW το αποκλείω, δεν της χρειάζεται τέτοιο βαπόρι. προς την βόρεια Ελλάδα θα έλεγα κατά Θάσο μεριά όπου έχουν πέσει ανάγκες τελευταία.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 18, 2009 Author Posted June 18, 2009 Η εταιρεία που άκουσα είναι όντως από τη Θάσο. Και μάλλον πρόκειται για τη Thassos Ferries. Αλλά μην το δέσετε σχοινί κορδόνι, ότι όντως αυτή πήρε το πλοίο.
thanosp Posted June 18, 2009 Posted June 18, 2009 Η οποία Thassos Ferries είναι στην ουσία η Ναυτιλιακή Εταιρεία Καβάλας - ΝΕΚ, η οποία αγόρασε και το ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ πριν λίγο καιρό. ΑΝ όντως αγοράστηκε απο την ΝΕΚ τότε ισχύουν τα λεγόμενα σου Π100 οτι θα μπει στη γραμμή Αγ. Κωνσταντίνος - Σποράδες ?
Panagia Ekatontapiliani Posted June 18, 2009 Author Posted June 18, 2009 Για αυτή τη γραμμή ειπώθηκε στα άτομα που θα πάνε για τη παραλαβή του πλοίου. Εάν το είπαν για να ρίξουν στάχτη στα μάτια των ανταγωνιστών τους, δεν το ξέρει κανένας μας.
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 Η δουλειά με τους Έλληνες φαίνεται ότι κόλλησε ή χάλασε τελείως...εάν υποθέσουμε ότι επρόκειτο για πραγματικό ενδιαφέρον. Το πλοίο παραμένει προς πώληση στο Aveiro.
George Posted July 12, 2009 Posted July 12, 2009 (edited) Crack σε ένα από τα τάνκια του VIKING και η καθυστέρηση που αυτό συνεπάγεται, φέρνει πιο κοντά το ILHA AZUL σε επανδραστηριοποίηση. Για την ακριβεία συζητείται ακόμα και μη χρησιμοποίηση του VIKING και η ναύλωση εκ νέου του ILHA AZUL. Edited July 12, 2009 by George
Panagia Ekatontapiliani Posted July 14, 2009 Author Posted July 14, 2009 Μάλλον χάλασε τελικά η δουλειά. Γιατί οι Έλληνες ήθελαν το πλοίο εδώ και τώρα. Αλλά μετά από τα παραπάνω που ενημέρωσε ο George, οι ιδιοκτήτες του ήθελαν να γίνει η παράδοση από το Σεπτέμβριο.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 5, 2010 Author Posted June 5, 2010 Το Ilha Azul όπως μπορούμε να δούμε από τις φωτογραφίες του Barconauta είναι παροπλισμένο στο λιμάνι του Aveiro (κοντά στο Οπορτο)
FLYINGCAT5 Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 (edited) Κριμα για το βαποράκι.... Καλα τι ψηλός ντόκος ειναι αυτος ? Edited June 6, 2010 by proud_ionian quote
polmyt Posted June 7, 2010 Posted June 7, 2010 Πραγματικα κριμα γιατι το βαπορακι ηταν υπεροχο εσωτερικα και φανταζομαι οτι δεν θα εχει χαλασει και παρα πολυ.Αν λεμε οτι ο ΦΟΙΒΟΣ ειναι κουκλι, αυτο ειναι ενα σκαλι παραπανω. Πειραζει που το προτιμω στα κοκκινα?
proud_ionian Posted November 22, 2010 Posted November 22, 2010 συμφωνα με το shippax και το FoSE το Ilha Azul πουληθηκε στην πατριαδα της Τσεζαρια Εβορα και του Ντανιελ Μπατιστα. στο πρασινο ακρωτηρι λοιπον, στ'αχναρια του παπαδιαμαντη
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 15, 2011 Posted March 15, 2011 ...και θα μετονομασθεί σε "Nossa Senhora da Graça" (Παναγία της Χάριτος)
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 4, 2012 Posted February 4, 2012 Nossa Senhora da Graca (IMO 7825980) (1980, ex- Ilha Azul, Αθηνά, Bahia De Ceuta) Το πλοίο πράγματι έχει μετονομαστεί σε Nossa Senhora da Graca από την 1η Ιουλίου του 2011. Φέρει πλέον σημαία Cape Verde και ανήκει στην εταιρεία Diallo & Macedo Companhia. Aπό ότι βλέπω στο ιστορικό διαδρομών του στο AIS, κάνει δρομολόγια από το Freetown της Σιέρα Λεόνε στο -γνωστό μας από τον εθνικό μας ποιητή- Conakry της Γουινέα. Εδώ σε φωτό με το νέο του όνομα και τα νέα του σινιάλα.
proud_ionian Posted October 24, 2012 Posted October 24, 2012 Ο Λεφάκης είχε και άλλες φορές δεύτερο πλοίο (ΑΘΗΝΑ,ΦΑΙΔΡΑ) να ξαναθυμησουμε οτι ποτε δεν ανηκε στο Λεφακη. ως αθηνα ανηκε στον κωστα αγαπητο και επροκειτο αν ταξιδεψει σε κοινοπραξια με το φοιβο του λεφακη
Hastaroth Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 Ορθώς θυμάσαι-είχε μάλιστα και το σινιάλο τού Αγαπητού στά φουγάρα του. Πάντως κάποια δρομολόγια είχε κάνει στην Αίγινα,το θυμάμαι να επιστρέφη από ένα βραδυνό και μάλιστα με πλοίαρχο τον καπτά Σωτήρη (εκείνη την εποχή πρέπει να έκανε ακινησία το ΦΟΙΒΟΣ,γιατί δέν το έβλεπα να "κυκλοφορή" στο λιμάνι). Κρίμα πάντως που δέν έμεινε πολύ στα νερά μας.Δέν "πρόκανα" (που έλεγε και ο Φλωράκης) να μπώ σ'αυτό γιά να κάνω και την σύγκριση με τον ΦΟΙΒΟ,αλλά είχα ακούσεί από άλλους ότι ήταν ακόμα πιό χλιδάτο βαπόρι...
enas chiotis Posted June 7, 2014 Posted June 7, 2014 (edited) Άραγε τι να γίνεται αυτό το σκάφος; Οι τελευταίες ειδήσεις από το 2012 ανέφεραν για παρέμβαση της ITF για το πλήρωμα, που είχε αφεθεί χωρίς νερά, εφόδια, πετρέλαια και φυσικά μισθούς. Edited June 7, 2014 by enas chiotis
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now