pkos Posted March 19 Posted March 19 Και μετά τις ωραίες φωτογραφίες του Nick για να μην ξεχνιόμαστε εμείς οι βορειοαιγαιοπελαγίτες το συγκεκριμένο πλοίο αντικατέστησε το Δικό μας Αλκαίο εκεί στα Βόρεια.
Metal maniac Posted March 21 Posted March 21 Το ΑΝΕΜΟΣ είχε σταματήσει για ετήσια ακινησία στις 8 Γενάρη του 2025 και από σήμερα ξεκινάει με το δρομολόγιο ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΣΕΡΙΦΟΣ ΣΙΦΝΟΣ ΚΙΜΩΛΟΣ ΜΗΛΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ και επιστρέφει πάλι αύριο. Να ευχηθούμε καλά ταξίδια στο πλοίο και το πλήρωμα του και καλή σεζόν σε όλο τον κόσμο! * Το κείμενο είναι απόσπασμα από την περιγραφή του βίντεο
Trellla Posted March 23 Posted March 23 Δυστυχώς με πολύ χαμηλές ταχύτητες παρόλο την επισκευή στο πλοίο..
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted March 24 Posted March 24 (edited) Για πες μας και τις περιληπτικες... Edited March 24 by polmyt quote
Neptune Posted March 24 Posted March 24 Αυτο με τις περιληπτικες ειναι σαν την κοτα με το αυγο. Δε θα βγαλεις ακρη ποτε ετσι. Αν ηταν ενα πλοιο με 20-21 μιλια δρομο ας πουμε θα ειχε τις ιδιες περιληπτικες? Δε θα μπορουσε να εξυπηρετησει περισσοτερο κοσμο με ποιο βολικα ωραρια χειμωνα καλοκαιρι? Και ασε το καλοκαιρι που γεμιζουν ολοι. Το χειμωνα ποσοι θελουν να κατεβουν ενα ΠΣΚ και δεν μπορουν επειδη δε βολευουν τα δρομολογια? Το ιδιο και οι μονιμοι που θελουν να ερθουν ενα ΠΣΚ στην Αθηνα (δασκαλοι κτλ)
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted March 24 Posted March 24 (edited) Η γραμμη το χειμωνα δεν εχει τη κινηση να κρατησει ενα βαπορι.....Βαλε οτι καιει αρκετα....οποτε... Edited March 24 by polmyt quote
Trellla Posted March 25 Posted March 25 (edited) Είναι αλήθεια ότι κίνηση στη γραμμή για δύο βαπόρια αυτη την εποχή δεν υπάρχει. Δεν μπορείς όμως να πηγαίνεις το βαπόρι με τις τρεις μηχανές για οικονομία, ούτε και να βάζεις παραπλανιτικες ώρες. Ο ανταγωνιστής σου και συνάμα συνεργάτης σου όπως ακούγεται...πάει 19 μίλια, εσύ δεν μπορείς να βγάζεις το δρομολόγιο με 17 .. Πάντως το φετινό καλοκαίρι θα είναι θερμό πάλι, βέβαια ακούγεται έντονα περι συνεργασίας , μιας και η fast ferris το καλοκαίρι δεν θα πηγαίνει καθόλου Μήλο, και θα κάνει μόνο 4 δρομολόγια ακόμη και την φουλ σεζόν. Edited March 25 by polmyt quote
Neptune Posted March 25 Posted March 25 23 hours ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said: Η γραμμη το χειμωνα δεν εχει τη κινηση να κρατησει ενα βαπορι.....Βαλε οτι καιει αρκετα....οποτε... Δε φταίει ο επιβάτης όμως. Μπορούν να το ταξιδέψουν και με 10 και με 12 και με 14 για οικονομία αν θέλουν κανένας δε θα τους πει πως να το δουλέψουν. Και ίσως έτσι θα ήταν και καλύτερα (νυχτερινά δρομολόγια με 14 μίλια οικονομικα και να πουλάνε καμπίνες και να γλιτώνει ο άλλος τη μέρα προφέροντας κάτι εντελώς διαφορετικό στη γραμμή ας πούμε) Ας βγάζουν δρομολόγια με 15 το χειμώνα και 18 το καλοκαίρι. Κανείς δε θα τους πει τίποτα. Αν όμως έχουν με 19 και πάνε με 16 τότε ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του και έχει και δίκιο. Ξέρω και πόσο καίει και πόσο ασύμφορο είναι το χειμώνα και πόσο οριακό το καλοκαίρι. Αλλά αυτό σηκώνει και άλλη κουβέντα για το ποσο κατάλληλο είναι για τη γραμμή κτλ. που τα έχουμε ξαναπεί παλιότερα.
George...f Posted March 25 Posted March 25 Δυστυχώς νομίζω δεν θα μακροημερεύσει η Aegean με τον τρόπο που λειτουργεί έως τώρα. Κάποτε είχε τα ηνία της γραμμής με τα ταχύπλοα, άφησε χώρο στον ανταγωνισμό και εν τελει εξαγοράσθηκε από άποψη στόλου. Οταν θες να κάνεις μια κίνηση με συμβατικό και γνωρίζοντας τα δεδομένα της γραμμής της οποίας βρίσκεσαι κινείσαι αναλόγως. Το πλοίο εξαρχής το θεωρώ ακατάλληλο και όχι μόνο λόγω κατανάλωσης. Ας έπαιρνε παραπάνω χρόνο η αναζήτηση, αλλά για μένα για να έμπαινε σοβαρά στη γραμμή θα έπρεπε να είχε φέρει ένα βαπόρι επιπέδου Android King. Κάτι πολύ πιο σύγχρονο από την Rosella.
nomikos Posted March 25 Posted March 25 (edited) Έπρεπε η εταιρεία του να συνεχίσει να εξυπηρετεί τη Σαντορίνη,όπως έκανε τη πρώτη χρονιά.Το καλοκαίρι 3 φορές την εβδομάδα,το Χειμώνα 1 φορά. 15 νταλίκες να έβαζε θα κάλυπτε τουλάχιστον τα έξοδα της.Γιατι στην ουσία αυτό επιδιώκει να μη μπαίνει μέσα. Η επιλογή πλοίου δεν ήταν η καλύτερη δυνατή.Θα μπορούσαν να βρουν ένα συμβατικό με χαμηλότερη κατανάλωση. Το Ανεμος-Rosella όπως έχω ξαναγράψει θα έκανε ιδανικά για Χίο Μυτιλήνη.. Μη ξεχνάμε ότι η γραμμή των Δυτικών έχασε τη Μήλο.Λόγω των Μινωικών που όλοι πάνε με αυτές. Edited March 25 by nomikos
Nicksy58 Posted March 25 Posted March 25 Είναι αστείο πώς αυτοί που βρίσκονται στο πλάι φαίνεται ότι το γνωρίζουν πάντα καλύτερα από τους παίκτες στο γήπεδο.
Trellla Posted March 26 Posted March 26 (edited) Δυστυχώς αγαπητέ δεν είμαστε από αυτούς που βρίσκονται στο πλαϊ. Είμαι κάτοικος Σίφνου, από πατρίδα του πλοιοκτήτη , κατά τα άλλα ανθρώπου κ . Ευγενίδη , και γνωρίζω πολύ καλά πράγματα και καταστάσεις. Η μόνη ελπίδα να σωθεί το πλοίο είναι η φετινή συνεργασία με την fast ferris, που θα του αφήσει πολύ μεγάλο μέρος των νησιών, πλην της άγονης γραμμής που υποχρεούται να εκτελεί. Σε διαφορετική περίπτωση, κάτι που πληγώνει όλους μας , το πλοίο θα πουληθεί έναν βρεθεί αγοραστής. Δυστυχώς με τα χιλιάδες ανεξέλεγκτα ταχύπλοα,σε πολλές γραμμές τα συμβατικά μεταφέρουν απλά τα φορτηγά της γραμμής, και αυτά εάν υπάρχουν.. Edited March 26 by polmyt quote
togias_k Posted March 26 Posted March 26 Τα ταχύπλοα φταίνε που πάει με 17 μίλια και δεν είναι ανταγωνιστικο; Τα ταχύπλοα φταίνε που πιάνει μέχρι Μηλο που υπερ-εξυπηρετειται; Κάτι πρέπει να αλλάξεις. Παταγο θα έκανε (όπως και εκανε) δουλεύοντας με το island hopping. Το Μήλος Σαντορίνη έχει πάρα πολύ κίνηση και η seajets το πουλάει κοντά ένα κατοσταρικο. Η Ίος δεν έχει καν πρωινό πλοιο απο Πειραιά(αν είναι δυνατον). Δεν φταίνε τα ταχύπλοα, ημαρτον. Κάλλιστα υπάρχουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης, αλλά μάλλον κάτι βλέπουν οι άνθρωποι της εταιρείας που δεν βλεπουμε εμεις, τι να πω.
Petros P Posted March 26 Posted March 26 Θα μπορούσε να έπιανε και Κύθνο που πάει να γινει νέα μυκονος
George...f Posted March 26 Posted March 26 Μήπως τα 14 μίλια που πηγαίνει και σήμερα είναι απόρροια κάποιας βλάβης και όχι οικονομία;
KARAVI Posted March 26 Posted March 26 Θεωρώ απίθανο να είναι θέμα οικονομίας γιατί εάν ήταν θα ήταν η μεγαλύτερη διάρκεια σε αυτή την ταχύτητα. Εδώ βλέπουμε ότι ξαφνικά πέφτει και μετά από λίγο ανακτά την ταχύτητα των 17 + κόμβων. Χαρακτηριστικά φεύγοντας τώρα από Σέριφο ήταν στα 18 και ξαφνικά έπεσε στα 12 και μετά από λίγο ανέβηκε, αυτό νομίζω δηλώνει τεχνικό πρόβλημα. Και υποθέτω ότι τα ανεκτέλεστα δρομολόγια της Παρασκευής και Κυριακής μπορεί σχετίζονται με το παραπάνω πρόβλημα ώστε να προχωρήσουν σε αποκατάσταση. Δεν γνωρίζω κάτι απλά υποθέτω, μακάρι να λυθεί γρήγορα σε όφελος των επιβατών, του πληρώματος και της εταιρείας .
Nicksy58 Posted March 26 Posted March 26 6 hours ago, Trellla said: Δυστυχώς αγαπητέ δεν είμαστε από αυτούς που βρίσκονται στο πλαϊ. Δεν κατάλαβες τελείως αυτό που έγραψα. Πολλοί έχουν σχόλια, αλλά δεν εργάζονται για την εταιρεία ή στο πλοίο. Και η παρέα κυρίως ξέρει γιατί κάνει κάποια πράγματα πολύ καλύτερα από τον απλό θεατή.
Annivas Posted March 27 Posted March 27 18 hours ago, KARAVI said: Θεωρώ απίθανο να είναι θέμα οικονομίας γιατί εάν ήταν θα ήταν η μεγαλύτερη διάρκεια σε αυτή την ταχύτητα. Εδώ βλέπουμε ότι ξαφνικά πέφτει και μετά από λίγο ανακτά την ταχύτητα των 17 + κόμβων. Χαρακτηριστικά φεύγοντας τώρα από Σέριφο ήταν στα 18 και ξαφνικά έπεσε στα 12 και μετά από λίγο ανέβηκε, αυτό νομίζω δηλώνει τεχνικό πρόβλημα. Και υποθέτω ότι τα ανεκτέλεστα δρομολόγια της Παρασκευής και Κυριακής μπορεί σχετίζονται με το παραπάνω πρόβλημα ώστε να προχωρήσουν σε αποκατάσταση. Δεν γνωρίζω κάτι απλά υποθέτω, μακάρι να λυθεί γρήγορα σε όφελος των επιβατών, του πληρώματος και της εταιρείας . Κάποιο συνέδριο πρόκειται να γίνει εντός του πλοίου περί προσέλκυσης νέων στο ναυτικό επάγγελμα, γι αυτό και τα ανεκτέλεστα δρομολόγια.
speedrunner Posted March 27 Posted March 27 Εγώ μαθαίνω ότι τα ανεκτέλεστα είναι λόγο τεχνικού προβλήματος.
Annivas Posted March 31 Posted March 31 On 3/27/2025 at 1:03 PM, Annivas said: Κάποιο συνέδριο πρόκειται να γίνει εντός του πλοίου περί προσέλκυσης νέων στο ναυτικό επάγγελμα, γι αυτό και τα ανεκτέλεστα δρομολόγια. On 3/27/2025 at 1:33 PM, speedrunner said: Εγώ μαθαίνω ότι τα ανεκτέλεστα είναι λόγο τεχνικού προβλήματος. Άρθρο με αφορμή το συνέδριο που διεξήχθη στο ΑΝΕΜΟΣ με τίτλο "ΕΠΙΛΕΓΩ ΝΑΥΤΙΛΙΑ" https://kalymnos-news.gr/2025/03/στέφανος-γκίκας-προς-σπουδαστές-αεν-ε/
Trellla Posted April 2 Posted April 2 Το πλοίο δυστυχώς παρόλο τα ανεκτέλεστα που είχε το σαββατοκύριακο, συνεχίζει με μειωμένες ταχύτητες.
nomikos Posted April 2 Posted April 2 Οι 17 και 18 κόμβοι για το Άνεμος θεωρούνται μειωμένη ταχύτητα;
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted April 2 Posted April 2 26 minutes ago, Trellla said: Το πλοίο δυστυχώς παρόλο τα ανεκτέλεστα που είχε το σαββατοκύριακο, συνεχίζει με μειωμένες ταχύτητες. Τα 17-18 ειναι η δηλωμενη υπηρεσιακη....
KARAVI Posted April 2 Posted April 2 Χθες ήταν μέχρι τη Σέριφο στα 16+ και κάποια στιγμή έπεσε στα 11 και επανήλθε στα 16+ μετά από τη Σέριφο πήγε στα 17+ και κάποια στιγμή στα 18 αλλά δεν είχε κάποια απότομη μείωση ταχύτητας όπως νωρίτερα. Μακάρι το πρόβλημα που το ταλαιπωρεί να το διορθώσουν γρήγορα .
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now