Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Και μετά τις ωραίες φωτογραφίες του Nick για να μην ξεχνιόμαστε εμείς οι βορειοαιγαιοπελαγίτες το συγκεκριμένο πλοίο αντικατέστησε το Δικό μας Αλκαίο εκεί στα Βόρεια.

  • Replies 653
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Το ΑΝΕΜΟΣ είχε σταματήσει για ετήσια ακινησία στις 8 Γενάρη του 2025 και από σήμερα ξεκινάει με το δρομολόγιο ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΣΕΡΙΦΟΣ ΣΙΦΝΟΣ ΚΙΜΩΛΟΣ ΜΗΛΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ και επιστρέφει πάλι αύριο.

Να ευχηθούμε καλά ταξίδια στο πλοίο και το πλήρωμα του και καλή σεζόν σε όλο τον κόσμο!

* Το κείμενο είναι απόσπασμα από την περιγραφή του βίντεο 

 

Posted

Δυστυχώς με πολύ χαμηλές ταχύτητες παρόλο την επισκευή στο πλοίο.. 

Posted

Αυτο με τις περιληπτικες ειναι σαν την κοτα με το αυγο. Δε θα βγαλεις ακρη ποτε ετσι.

Αν ηταν ενα πλοιο με 20-21 μιλια δρομο ας πουμε θα ειχε τις ιδιες περιληπτικες? Δε θα μπορουσε να εξυπηρετησει περισσοτερο κοσμο με ποιο βολικα ωραρια χειμωνα καλοκαιρι? Και ασε το καλοκαιρι που γεμιζουν ολοι. Το χειμωνα ποσοι θελουν να κατεβουν ενα ΠΣΚ και δεν μπορουν επειδη δε βολευουν τα δρομολογια? Το ιδιο και οι μονιμοι που θελουν να ερθουν ενα ΠΣΚ στην Αθηνα (δασκαλοι κτλ)

Posted (edited)

Είναι αλήθεια  ότι κίνηση στη γραμμή για δύο βαπόρια αυτη την εποχή δεν υπάρχει. Δεν μπορείς όμως να πηγαίνεις το βαπόρι με τις τρεις μηχανές για οικονομία, ούτε και να βάζεις παραπλανιτικες ώρες. 

 

Ο ανταγωνιστής σου και συνάμα συνεργάτης σου όπως ακούγεται...πάει 19 μίλια, εσύ δεν μπορείς να βγάζεις το δρομολόγιο με 17 ..

 

Πάντως το φετινό  καλοκαίρι  θα είναι θερμό πάλι, βέβαια  ακούγεται  έντονα περι συνεργασίας , μιας και η fast ferris το καλοκαίρι δεν θα πηγαίνει καθόλου Μήλο, και θα κάνει μόνο 4 δρομολόγια ακόμη και την φουλ σεζόν. 

Edited by polmyt
quote
Posted
23 hours ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

Η γραμμη το χειμωνα δεν εχει τη κινηση να κρατησει ενα βαπορι.....Βαλε οτι καιει αρκετα....οποτε...

Δε φταίει ο επιβάτης όμως. Μπορούν να το ταξιδέψουν και με 10 και με 12 και με 14 για οικονομία αν θέλουν κανένας δε θα τους πει πως να το δουλέψουν. Και ίσως έτσι θα ήταν και καλύτερα (νυχτερινά δρομολόγια με 14 μίλια οικονομικα και να πουλάνε καμπίνες και να γλιτώνει ο άλλος τη μέρα προφέροντας κάτι εντελώς διαφορετικό στη γραμμή ας πούμε) Ας βγάζουν δρομολόγια με 15 το χειμώνα και 18 το καλοκαίρι. Κανείς δε θα τους πει τίποτα. Αν όμως έχουν με 19 και πάνε με 16 τότε ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του και έχει και δίκιο. Ξέρω και πόσο καίει και πόσο ασύμφορο είναι το χειμώνα και πόσο οριακό το καλοκαίρι. Αλλά αυτό σηκώνει και άλλη κουβέντα για το ποσο κατάλληλο είναι για τη γραμμή κτλ. που τα έχουμε ξαναπεί παλιότερα. 

Posted

Δυστυχώς νομίζω δεν θα μακροημερεύσει η Aegean με τον τρόπο που λειτουργεί έως τώρα. Κάποτε είχε τα ηνία της γραμμής με τα ταχύπλοα, άφησε χώρο στον ανταγωνισμό και εν τελει εξαγοράσθηκε από άποψη στόλου. Οταν θες να κάνεις μια κίνηση με συμβατικό και γνωρίζοντας τα δεδομένα της γραμμής της οποίας βρίσκεσαι κινείσαι αναλόγως. Το πλοίο εξαρχής το θεωρώ ακατάλληλο και όχι μόνο λόγω κατανάλωσης. Ας έπαιρνε παραπάνω χρόνο η αναζήτηση, αλλά για μένα για να έμπαινε σοβαρά στη γραμμή θα έπρεπε να είχε φέρει ένα βαπόρι επιπέδου Android King. Κάτι πολύ πιο σύγχρονο από την Rosella.

Posted (edited)

Έπρεπε η εταιρεία του να συνεχίσει να εξυπηρετεί τη Σαντορίνη,όπως έκανε τη πρώτη χρονιά.Το καλοκαίρι 3 φορές την εβδομάδα,το Χειμώνα 1 φορά.

15 νταλίκες να έβαζε θα κάλυπτε τουλάχιστον τα έξοδα της.Γιατι στην ουσία αυτό επιδιώκει να μη μπαίνει μέσα.

Η επιλογή πλοίου δεν ήταν η καλύτερη δυνατή.Θα μπορούσαν να βρουν ένα συμβατικό με χαμηλότερη κατανάλωση.

Το Ανεμος-Rosella όπως έχω ξαναγράψει θα έκανε ιδανικά για Χίο Μυτιλήνη..

Μη ξεχνάμε ότι η γραμμή των Δυτικών έχασε τη Μήλο.Λόγω των Μινωικών που όλοι πάνε με αυτές.

Edited by nomikos
Posted

Είναι αστείο πώς αυτοί που βρίσκονται στο πλάι φαίνεται ότι το γνωρίζουν πάντα καλύτερα από τους παίκτες στο γήπεδο.

Posted (edited)

Δυστυχώς  αγαπητέ δεν είμαστε  από αυτούς που βρίσκονται στο πλαϊ.

 

Είμαι κάτοικος Σίφνου, από  πατρίδα του πλοιοκτήτη , κατά τα άλλα ανθρώπου κ . Ευγενίδη , και γνωρίζω πολύ καλά πράγματα και καταστάσεις. 

 

Η μόνη ελπίδα να σωθεί  το πλοίο είναι η φετινή  συνεργασία  με την fast ferris, που θα του αφήσει πολύ μεγάλο μέρος των νησιών, πλην της άγονης γραμμής που υποχρεούται να εκτελεί.  

 

Σε διαφορετική περίπτωση, κάτι που πληγώνει όλους μας , το πλοίο θα πουληθεί έναν βρεθεί αγοραστής. 

 

Δυστυχώς  με τα χιλιάδες ανεξέλεγκτα ταχύπλοα,σε πολλές γραμμές τα συμβατικά μεταφέρουν απλά τα φορτηγά της γραμμής, και αυτά εάν υπάρχουν..

Edited by polmyt
quote
Posted

Τα ταχύπλοα φταίνε που πάει με 17 μίλια και δεν είναι ανταγωνιστικο; Τα ταχύπλοα φταίνε που πιάνει μέχρι Μηλο που υπερ-εξυπηρετειται; Κάτι πρέπει να αλλάξεις. Παταγο θα έκανε (όπως και εκανε) δουλεύοντας με το island hopping. Το Μήλος Σαντορίνη έχει πάρα πολύ κίνηση και η seajets το πουλάει κοντά ένα κατοσταρικο. Η Ίος δεν έχει καν πρωινό πλοιο απο Πειραιά(αν είναι δυνατον). Δεν φταίνε τα ταχύπλοα, ημαρτον. Κάλλιστα υπάρχουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης, αλλά μάλλον κάτι βλέπουν οι άνθρωποι της εταιρείας που δεν βλεπουμε εμεις, τι να πω.

Posted

Μήπως τα 14 μίλια που πηγαίνει και σήμερα είναι απόρροια κάποιας βλάβης και όχι οικονομία; 

Posted

Θεωρώ απίθανο να είναι θέμα οικονομίας γιατί εάν ήταν θα ήταν η μεγαλύτερη διάρκεια σε αυτή την ταχύτητα. Εδώ βλέπουμε ότι ξαφνικά πέφτει και μετά από λίγο ανακτά την ταχύτητα των 17 + κόμβων. Χαρακτηριστικά φεύγοντας τώρα από Σέριφο ήταν στα 18 και ξαφνικά έπεσε στα 12 και μετά από λίγο ανέβηκε, αυτό νομίζω δηλώνει τεχνικό πρόβλημα. Και υποθέτω ότι τα ανεκτέλεστα δρομολόγια της Παρασκευής και Κυριακής μπορεί σχετίζονται με το παραπάνω πρόβλημα ώστε να προχωρήσουν σε αποκατάσταση. Δεν γνωρίζω κάτι απλά υποθέτω, μακάρι να λυθεί γρήγορα σε όφελος των επιβατών, του πληρώματος και της εταιρείας .

Posted
6 hours ago, Trellla said:

Δυστυχώς  αγαπητέ δεν είμαστε  από αυτούς που βρίσκονται στο πλαϊ.

Δεν κατάλαβες τελείως αυτό που έγραψα. Πολλοί έχουν σχόλια, αλλά δεν εργάζονται για την εταιρεία ή στο πλοίο. Και η παρέα κυρίως ξέρει γιατί κάνει κάποια πράγματα πολύ καλύτερα από τον απλό θεατή.

Posted
18 hours ago, KARAVI said:

Θεωρώ απίθανο να είναι θέμα οικονομίας γιατί εάν ήταν θα ήταν η μεγαλύτερη διάρκεια σε αυτή την ταχύτητα. Εδώ βλέπουμε ότι ξαφνικά πέφτει και μετά από λίγο ανακτά την ταχύτητα των 17 + κόμβων. Χαρακτηριστικά φεύγοντας τώρα από Σέριφο ήταν στα 18 και ξαφνικά έπεσε στα 12 και μετά από λίγο ανέβηκε, αυτό νομίζω δηλώνει τεχνικό πρόβλημα. Και υποθέτω ότι τα ανεκτέλεστα δρομολόγια της Παρασκευής και Κυριακής μπορεί σχετίζονται με το παραπάνω πρόβλημα ώστε να προχωρήσουν σε αποκατάσταση. Δεν γνωρίζω κάτι απλά υποθέτω, μακάρι να λυθεί γρήγορα σε όφελος των επιβατών, του πληρώματος και της εταιρείας .

Κάποιο συνέδριο πρόκειται να γίνει εντός του πλοίου περί προσέλκυσης νέων στο ναυτικό επάγγελμα, γι αυτό και τα ανεκτέλεστα δρομολόγια.

Posted
On 3/27/2025 at 1:03 PM, Annivas said:

Κάποιο συνέδριο πρόκειται να γίνει εντός του πλοίου περί προσέλκυσης νέων στο ναυτικό επάγγελμα, γι αυτό και τα ανεκτέλεστα δρομολόγια.

 

On 3/27/2025 at 1:33 PM, speedrunner said:

Εγώ μαθαίνω ότι τα ανεκτέλεστα είναι λόγο τεχνικού προβλήματος.

 

Άρθρο με αφορμή το συνέδριο που διεξήχθη στο ΑΝΕΜΟΣ με τίτλο "ΕΠΙΛΕΓΩ ΝΑΥΤΙΛΙΑ"

https://kalymnos-news.gr/2025/03/στέφανος-γκίκας-προς-σπουδαστές-αεν-ε/

Posted

Το πλοίο δυστυχώς παρόλο τα ανεκτέλεστα που είχε το σαββατοκύριακο, συνεχίζει με μειωμένες ταχύτητες. 

Posted

Χθες ήταν μέχρι τη Σέριφο στα 16+ και κάποια στιγμή έπεσε στα 11 και επανήλθε στα 16+ μετά από τη Σέριφο πήγε στα 17+ και κάποια στιγμή στα 18 αλλά δεν είχε κάποια απότομη μείωση ταχύτητας όπως νωρίτερα. Μακάρι το πρόβλημα που το ταλαιπωρεί να το διορθώσουν γρήγορα .

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...