lifeguard Posted May 30, 2023 Posted May 30, 2023 9 minutes ago, margaritis24 said: Εχει πιο μεγαλο γκαραζ απο το Σολωμο; Δεν πρέπει να έχει μεγαλύτερο γκαράζ από το Θεολόγος Π, και το Andros Queen...
marioskef Posted May 30, 2023 Posted May 30, 2023 Από το Θεολόγος είναι μεγαλύτερο σε l.m. . Δική μου υπόθεση όμως είναι ότι το θεολόγος έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα σε φορτηγά μόνο... Το AQ δεν έχει δρομολογηθεί ακόμη 😉 Η πηγή μου αναφέρει ότι το Διονύσιος Σολωμός έχει 615 γραμμικά μετρα... έναντι των 720 του Άνεμος.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2023 Posted May 30, 2023 1 hour ago, margaritis24 said: Πανω κατω φορτηγα βαζει;; Το Άνεμος έχει το κυρίως γκαράζ μόνο που έχει πατάρια για να μπορεί να βάζει ΙΧ σε δύο επίπεδα. Οπότε δεν έχει καθόλου πάνω γκαράζ!!
marioskef Posted May 30, 2023 Posted May 30, 2023 O κενός χώρος (όπως φαίνεται στο deck plan που παρατεθηκε λίγες μέρες πιο πριν) στο deck των καμπινων τι χρήση εχει;
hhvferry Posted May 30, 2023 Posted May 30, 2023 (edited) I think these are cabins for crew. Ironically the final area of passenger cabins in Viking Line service was originally an upper car deck! If ASL wanted to do some work to increase vehicle capacity it would presumably not be too structurally difficult to reinstate that upper car deck and use what had become crew cabins for passenger use. And then try and squeeze the crew into other areas. Apologies for writing in English. Edited May 30, 2023 by proud_ionian quote
marioskef Posted May 30, 2023 Posted May 30, 2023 Λαμβάνοντας αυτήν την πληροφορία υπ όψιν... πόσο δύσκολο θα ήταν να αλλάξει διαρρύθμιση το deck κάτω από την ισαλο ώστε οι παλιές καμπίνες που τώρα δεν χρησιμοποιούνται να γίνουν γκαραζ;
Annivas Posted May 30, 2023 Posted May 30, 2023 είναι πολύ μεγάλη δουλειά, χρειάζονται εκτεταμένες ελασματουργικες εργασίες , ράμπες που θα κλείνουν υδατοστεγως , υδραυλικά συστήματα , μονώσεις … κλπ , η οποία δεν ξέρω κατα πόσο αξίζει να γίνει. Σίγουρα όμως για αρχή , χρειάζεται μελέτη ναυπηγού για να διαπιστωθεί αν η στεγανή υποδιαίρεση του πλοίου και κυρίως η ευστάθεια έναντι βλάβης καθιστούν υπό προυποθεσεις δυνατή μια τέτοια μετασκευή .
parian scientist Posted May 30, 2023 Posted May 30, 2023 Προς στιγμήν οι καμπίνες δε νομίζω ότι είναι το θέμα του πλοίου.Ούτε οι κλειστές βάρδιόλες Ούτε το εξτρα γκαράζ . Όπως αναφέρθηκε παρά τα 43 του χρόνια είναι προσεγμένο συντηρημένο στο έπακρο υπάρχουν αμέτρητες πληροφορίες για το συγκεκριμένο πλοίο στο διαδίκτυο… Από μη έγκυρες πηγές… π.χ. Ρομαντικούς-Σιφνιους- Τρελούς- Μάγους κ.τ.λ. … εμαθα οτι το πλοίο αποκτήθηκε ύστερα από παρουσίαση ολου του project που έγινε στη Μαμά Εταιρία (Ελβετια) για να εγκριθεί η χρηματοδότηση. Αυτό είναι αρκετά χρονοβόρο και όπως φαίνεται τελικά και κοστοβόρο.. και όπως ακούστηκε όλο μαζί είναι μια ευκαιρία για ένα καλύτερο μέλλον της Aegean Sea (Speed) Lines… Γιατί επί χρόνια κάθε φορά που έμπαινα στο Speedrunner άκουγα ότι η εταιρεία μπαίνει μέσα με τα τσαρούχια οτι τρώνε με χρυσα κ.ο.κ. ,ελπίζω πλέον να έχει γίνει το απαιτούμενο "ξεκαθάρισμα" και να μην ακούσω ξανά μουρμούρα. Είναι καλό για ένα νησί να έχει το καράβι του χειμώνα-καλοκαίρι και ανάλογα με την κίνηση να υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής,οχι μονοπώλια. Όταν υπάρχουν τα δρομολόγια υπάρχει και τουρισμός…. Τέλος το μεγαλύτερο Εγκλημα είναι να μην ξεκινήσει δρομολόγια το πλοίο στην ώρα του. Η μη έγκυρες πηγές πάντως Ρομαντικούς-Σιφνιους_Σούλα Μπούλα-Τάκης Μάκης κ.τ.λ. επιμένουν ότι θα ξεκινήσει στην ώρα του ….Ελπίζω να με κάνουνε ρεζίλι. P.S. Άνθρωπε @Annivas χαράς το κουράγιο σου και την υπομονή σου.. Αψογος.
cyclades_shipping Posted May 30, 2023 Posted May 30, 2023 Δεν εχει λιγότερα lm το Θεολόγος Π.Εχει 876lm έναντι 720lm του Άνεμος. Αλλά οπως προαναφέρθηκε το Άνεμος παιρνει 340ΙΧ και το Θεολόγος Π 300ΙΧ,μου κάνει εντύπωση θα μπορούσε να μου εξηγήσει κάποιος πως εφόσον έχει περισσότερα lm παιρνει λιγότερα ΙΧ από το Άνεμος ;
Μάκης Στεφανάτος Posted May 31, 2023 Posted May 31, 2023 (edited) To Θεολόγος έχει πλάτος 21m και το Άνεμος 24m,αυτό σημαίνει ότι παίρνει μια σειρά επιπλέον ΙΧ συν ότι έχει και τα πατάρια,γι'αυτό τα +40ΙΧ. Edited May 31, 2023 by polmyt quote
marioskef Posted May 31, 2023 Posted May 31, 2023 Νομίζω το ερώτημα που τέθηκε νομίζω είναι άλλο... πως γίνεται να έχει περισσότερα γραμμικά μέτρα και μικρότερη χωρητικότητα σε αριθμούς ΙΧ. Θεωρώ πως η απάντηση ριναι πως δεν γινεται και ένα από τα δύο είναι λάθος...
Shippihs Posted May 31, 2023 Posted May 31, 2023 Μπορεί να είναι μετρημένα με διαφορετικές διαστάσεις τα ΙΧ
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 1, 2023 Posted June 1, 2023 (edited) Εκτός από Αμερική σε όλο τον κόσμο υπολογίζουν με ΙΧ ευρωπαϊκών διαστάσεων. Edited June 1, 2023 by polmyt
Metal maniac Posted June 3, 2023 Posted June 3, 2023 Το πλοίο με ρυμουλκά έφυγε από την θέση που ήταν δεμένο
KARAVI Posted June 6, 2023 Posted June 6, 2023 Μετά από πολύ καιρό εκπέμπει το Ais του πλοίου. Φωτογραφίες από την πορεία των εργασιών και της αλλαγές που γίνονται θα έχουμε στο φόρουμ να πάρουμε μια γεύση;;
Petros P Posted June 9, 2023 Posted June 9, 2023 Φαίνεται να ξεκινάει 30/6 αντι για 26/6 συμφωνα με το openseas.gr πάντα.
togias_k Posted June 9, 2023 Posted June 9, 2023 Έντονα αντιδρούν οι κάτοικοι της Κύθνου στο fb καθώς το πλοιο δεν πιανει Κυθνο.
Metal maniac Posted June 9, 2023 Posted June 9, 2023 Γενικότερα υπάρχει δυσαρέσκεια στα νησιά τον Δυτικών Κυκλάδων που δεν θα πιάνει το πλοίο,γιατί το χειμώνα μπορεί να μην υπάρχει μεγάλο πρόβλημα αλλά τους καλοκαιρινούς μήνες δεν επαρκεί ένα συμβατικό πλοίο(Διονύσιος Σολωμός) να εξυπηρετήσει όλα τα νησιά ούτε καν για την τροφοδοσία τούς Στο πλοίο αφαιρέθηκαν οι σκαλωσιές από την τσιμινιερα και πλέον δεσπόζουν τα νέα του σινιάλα
Panagia Ekatontapiliani Posted June 10, 2023 Posted June 10, 2023 Στο Άνεμος έχει αφαιρεθεί ο αριστερός καταπέλτης των οχημάτων για εργασίες επισκευής.
blue star myconos Posted June 23, 2023 Posted June 23, 2023 Δεν το βλέπω να προλαβαίνει τις ημερομηνίες του
Panagia Ekatontapiliani Posted June 27, 2023 Posted June 27, 2023 Στον Άνεμο έχουν τοποθετηθεί οι καταπέλτες αλλά δεν νομίζω ότι έγινε κάποια προέκταση του. Ίσως την άλλη εβδομάδα να πραγματοποιήσει ένα πρώτο δοκιμαστικό. Τέλος ας δούμε το σινιάλο της Aegean Sea Lines στη τσιμινιέρα του Άνεμος.
pilot Posted June 27, 2023 Posted June 27, 2023 (edited) Οπότε την Παρασκευή να υποθέσω θα ξεκινήσει ο Πρεβελης για λογαριασμό του η άλλο πλοίο? Πάντως εμένα τα σινιάλα του με το κόκκινο χρώμα μου αρέσουν (αν και μάλλον πρέπει να είμαι από τους λίγους) Edited June 27, 2023 by pilot
KARAVI Posted June 27, 2023 Posted June 27, 2023 (edited) 2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Στον Άνεμο έχουν τοποθετηθεί οι καταπέλτες αλλά δεν νομίζω ότι έγινε κάποια προέκταση του. Έγινε προέκταση και στους δυο καταπέλτες περίπου στα 2 μέτρα ο καθένας. Edited June 27, 2023 by proud_ionian long quote short
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now