proud_ionian Posted May 21, 2023 Posted May 21, 2023 Ας προλάβει τον δεκαπενταύγουστο και το 24 βλέπουμε για τη Χρυσοπηγή
pilot Posted May 21, 2023 Posted May 21, 2023 Υπάρχει δηλαδή περίπτωση να μην ξεκινήσει δρομολόγια στις 26/6?
Panagia Ekatontapiliani Posted May 21, 2023 Posted May 21, 2023 Είναι μεγάλες οι πιθανότητες να μην είναι έτοιμο στις 26 Ιουνίου.
pilot Posted May 21, 2023 Posted May 21, 2023 (edited) Σκεφτόμουν σοβαρά να ταξιδέψω μαζί του στις 8 η 9 Ιουλίου που ξεκινά η καλοκαιρινή μου άδεια. Και μάλιστα έλεγα τις επόμενες ημέρες να έκανα και κράτηση εισιτηρίου. Να υποθέσω ότι θα ήταν καλύτερα να περιμένω ε? Edited May 21, 2023 by pilot
sarantatrio Posted May 21, 2023 Posted May 21, 2023 Οριακά για τότε @pilot. Εδώ ούτε εγώ δεν κλείνω ακόμα εισιτήριο που θα ταξιδέψω 22 Αυγούστου.
jimmyN Posted May 21, 2023 Posted May 21, 2023 15 hours ago, nomikos said: Πότε βγαίνει;Θα ήθελα να το δω να μεταφέρει την εικόνα της Χρυσοπηγης στη Σίφνο.Προλαβαίνει; Της Χρυσοπηγής είναι την Τετάρτη που μας έρχεται… ούτε η ίδια η Παναγία δεν μπορεί να κάνει τέτοιο θαύμα. Next year να είμαστε καλά!
nomikos Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 Το βαπόρι ήταν ενεργό στη Σκανδιναβία όταν το πήρε η εταιρεία.Ποιες είναι αυτές οι τόσο χρονοβόρες εργασίες;Φέτος θα έχει πολύ κόσμο,γιατί να χάσουν τη μισή σαιζόν;
George...f Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 Χωρίς να γνωριζω τι εργασίες γίνονται, οντως το πλοίο ήταν ενεργό σε δρομολόγια και αν μη τι άλλο από μια προσεγμένη εταιρία. Θεωρώ πως από την άφιξη του στη χώρα μας έως τώρα καθυστέρησαν αρκετά οι οποίες εργασίες.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 Μπορεί να έχουν καθυστερήσει ή να κάνουν παραπάνω δουλειές που είχαν αρχικά σκεφτεί
allk Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 Υπάρχει ένα παράγοντας που λέγεται νηογνωμονας και με αυτόν δεν παίζεις
parian scientist Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 Πολύ στιβαρό ενισχυμένο σκαρί με λογικό ύψος ,τέσσερις μηχανές για δύναμη και ασφάλεια , δύο καταπέλτες πρυμα έναν πλωρα και Θυμίζει κρουαζιερόπλοιο . Θέλω λοιπόν να ταξιδέψω Κυριακή αρχες Ιουλίου να φτάσει Σιφνο στην ώρα του για να μου μείνει χρόνος να ανέβω μια βόλτα στο Σταυρί με τον πυραυλο να πιω καφέ με δύο φίλους και άνετα να γυρίσω Καμάρες να πάρω τον Μαύρο Δούλο των δυτικών Κυκλάδων τον φίλο μου τον Αρτέμη να με πάει στο νησί… Θέλω να πιστεύω ότι θα τα καταφέρω ολα αυτα,Μαλιστα με 40 € ε και ενα καραβισιο καφε-νερο διότι σε λίγο δεν θα μπορούμε να μπούμε σε καράβι είτε είναι κόκκινο -μπλε-ασπρο-μπλε μαρε με κιτρινους κοκκους κτλ..... Σας παρακαλώ πολυ μην το γρουσουζεύουμε...... Τελος μπορεί να μου απαντήσει κάποιος διότι δεν φαίνεται σε καμμια φωτογραφία εάν έχει μηχανικα Stabilizers οπως το αδερφο του?
Villandry Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 1 hour ago, allk said: Υπάρχει ένα παράγοντας που λέγεται νηογνωμονας και με αυτόν δεν παίζεις Υπάρχει και η έννοια του προγραμματισμού, την οποία στην Ελλάδα την αγνοούμε.
Neptune Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 57 minutes ago, parian scientist said: Τελος μπορεί να μου απαντήσει κάποιος διότι δεν φαίνεται σε καμμια φωτογραφία εάν έχει μηχανικα Stabilizers οπως το αδερφο του? Οπως εχουμε πει και οταν αγοραστηκε δεν εχει
JTEDimandix Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 14 hours ago, George...f said: Χωρίς να γνωριζω τι εργασίες γίνονται, οντως το πλοίο ήταν ενεργό σε δρομολόγια και αν μη τι άλλο από μια προσεγμένη εταιρία. Θεωρώ πως από την άφιξη του στη χώρα μας έως τώρα καθυστέρησαν αρκετά οι οποίες εργασίες. Αν μιλάς για την Viking ναι, είναι προσεγμένη (μη-εμπειρικά το λέω φυσικά) , αλλά μην ξεχνάμε πως: 1. Μιλάμε για ένα πλοίο 43 ετών που όταν ταξίδευε έκανε κάποιες αποστάσεις στον βορρά. Τώρα κατέβηκε νότια, ενώ έκανε κι ένα μεγάλο ταξίδι και ήρθε με άσχημο καιρό. Αν έπαιρνες ένα μεταχειρισμένο Volvo 240 που μέχρι να το φέρει ο έμπορος στην Ελλάδα δούλευε ασταμάτητα μεν, αλλά έκανε κι ένα ταξίδι χιλιάδων χιλιομέτρων που προφανώς θα ταλαιπωρήθηκε από το ταξίδι, σε τι κατάσταση θα ήταν; 2. Η Viking ήταν και θα είναι προσεγμένη (μην ξεχνάμε ότι έχει eco ferry), αλλά μπήκε σε μια εταιρεία που μέχρι πρότινος το αντικείμενό της ήταν τα ταχύπλοα. Καλώς ή κακώς, η νέα ASL έχει ακόμη την φήμη της παλιάς, με ότι αυτό συνεπάγεται. Όταν πήγαινες με speedrunner στα νησιά και ξαφνικά βλέπεις ένα μεταχειρισμένο συμβατικό του 80 με καμπίνες, αν δεν κάνουν σοβαρές αλλαγές βλέπω να κουβαλάει μύγες, λίγους ρομαντικούς και τους Σίφνιους που "στηρίζουν τον τόπο τους". Μόνο εάν μετασκευαστεί σε ημερόπλοιο και γίνουν μετατροπές που να κρύβουν καπως την ηλικία του (πχ να κλείσουν τις βαρδιόλες όπως κάνανε στο Σμύρνα, νέο ξενοδοχειακό από την αρχή και άλλες σχετικές αλλαγές) θα γίνει κάτι.
Villandry Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 16 minutes ago, JTEDimandix said: Μόνο εάν μετασκευαστεί σε ημερόπλοιο και γίνουν μετατροπές που να κρύβουν καπως την ηλικία του (πχ να κλείσουν τις βαρδιόλες όπως κάνανε στο Σμύρνα, νέο ξενοδοχειακό από την αρχή και άλλες σχετικές αλλαγές) θα γίνει κάτι Έγκλημα το να κλείσουν τις βαρδιολες για να φανεί πιο σύγχρονο. Μόνος λόγος για να γίνει κάτι τέτοιο κατ εμέ είναι να προσφέρονται καλύτερες συνθήκες εργασίας στους αξιωματικούς γέφυρας κατά τις κινήσεις στα λιμάνια. Ελπίζω φυσικά να μη γίνει κάτι τέτοιο.
Shippihs Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 30 minutes ago, JTEDimandix said: Τώρα κατέβηκε νότια, ενώ έκανε κι ένα μεγάλο ταξίδι και ήρθε με άσχημο καιρό. Αν έπαιρνες ένα μεταχειρισμένο Volvo 240 που μέχρι να το φέρει ο έμπορος στην Ελλάδα δούλευε ασταμάτητα μεν, αλλά έκανε κι ένα ταξίδι χιλιάδων χιλιομέτρων που προφανώς θα ταλαιπωρήθηκε από το ταξίδι, σε τι κατάσταση θα ήταν; Θεωρώ το λιγότερο ατυχεστατη τη σύγκριση πλοίου με αυτοκίνητου. Εντελώς διαφορετικός τρόπος λειτουργίας και εντελώς διαφορετικές περιστάσεις γενικότερα.
proud_ionian Posted May 23, 2023 Posted May 23, 2023 (edited) Πέρα από το συναισθηματικό και αισθητικό κομμάτι (μας αρέσει - δεν μας αρέσει), έχω την εντύπωση ότι έχουν υπερτιμηθεί και η κατάσταση στην οποία ήρθε το πλοίο και οι δυνατότητές του. Πρόκειται για ένα πλοίο 43 ετών που ταξιδεύει συνεχώς από την πρώτη στιγμή και που η εταιρία του το είχε εδώ και χρόνια για σουτ. Πέρα από τα απλά πράγματα (κυλιόμενες, embarkation επιβατών, ξήλωμα duty free, επιπλέον αεροπορικές), δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν χρειάζεται καμία απολύτως σοβαρή εργασία (ελασματουργικά, μηχανοστάσιο, κλπ) ή ότι ξεκινώντας τα σημαντικά δεν βγήκαν και άλλα στη φόρα. Edited May 23, 2023 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted May 23, 2023 Posted May 23, 2023 Έχουν ξηλωθεί νομίζω όλοι οι κοινόχρηστοι χώροι εκτός από τα εστιατόρια. Το 2020 οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες είχαν ρίξει πολλά λεφτά αλλάζοντας όλα τα έμβολα και χιτώνια στις 4 κυρίες μηχανές του, στην επισκευή του 2020.
proud_ionian Posted May 23, 2023 Posted May 23, 2023 Είναι σίγουρο ότι ξηλώνουν όλους τους κοινόχρηστους;
Strofalos Posted May 23, 2023 Posted May 23, 2023 Σαλόνια, εστιατόρια, θεωρώ πως δεν πρέπει να πειραχτούν..χρειάζονται και στην Ελλάδα. Κάτι duty free, κάτι σινεμάδες και κάτι καμπίνες, αυτά στην γραμμή του είναι αχρείαστα. Λογικά, αυτά ξηλώνονται.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 23, 2023 Posted May 23, 2023 Οι καμπίνες δεν ξηλώνονται!! Τα σαλόνια έχουν ξηλωθεί γιατί πιθανόν να θέλουν να κάνουν κάποια ανακαίνιση (πχ μοκέτες ή δάπεδα) και ίσως στα καθίσματα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 23, 2023 Posted May 23, 2023 (edited) 22 hours ago, JTEDimandix said: ...αλλά μπήκε σε μια εταιρεία που μέχρι πρότινος το αντικείμενό της ήταν τα ταχύπλοα. Καλώς ή κακώς, η νέα ASL έχει ακόμη την φήμη της παλιάς, με ότι αυτό συνεπάγεται. Όταν πήγαινες με speedrunner στα νησιά και ξαφνικά βλέπεις ένα μεταχειρισμένο συμβατικό του 80 με καμπίνες, αν δεν κάνουν σοβαρές αλλαγές βλέπω να κουβαλάει μύγες, λίγους ρομαντικούς και τους Σίφνιους που "στηρίζουν τον τόπο τους". Πίσω από την ASL είναι ο ιστορικός όμιλος Ευγενίδη κ αν δεν γνωρίζεις τι εστί,διάβασε να μάθεις! Edited May 23, 2023 by proud_ionian τεχ βοηθεια
Neptune Posted May 24, 2023 Posted May 24, 2023 Καλα καμια σχεση ο ομιλος με την ASL. Αλλα στελεχη αλλος κοσμος αλλα μυαλα
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 24, 2023 Posted May 24, 2023 (edited) Άλλος κόσμος (λογικό είναι) αλλά η παράδοση μεταλαμπαδεύεται.Όλα ξεκινούν από την Ελβετία που είναι η έδρα του ομίλου Κ μόνο η επιλογή του συγκεκριμένου πλοίου κ μάλιστα από την Σκανδιναβία με την οποία είναι γνωστές οι σχέσεις του Ευγενίδη τα λέει όλα Δεν θα μπορούσε να είναι από κάπου αλλού Edited May 24, 2023 by Nick the Greek Quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now