.voyager Posted May 30, 2013 Posted May 30, 2013 (edited) On 9/11/2010 at 11:25 PM, .voyager said: .voyager: Aς δούμε παρακάτω όλα τα ferries της φινλανδικής Viking Line. Μου ξέφυγε το Rosella. Expand Nαυπηγήθηκε το 1980 στη Φινλανδία, μεταφέρει 1700 επιβάτες, 340 αυτοκίνητα και περίπου 40 φορτηγά με την υπηρεσιακή ταχύτητα των 20-21 κόμβων στη γραμμή Mariehamn-Kapellskar. Eίναι αδερφάκι του Regina della Pace (Turella). Έχει κάνει επίσης στις γραμμές Stockholm - Mariehamn - Turku, Kapellskar - Mariehamn - Naantali, Kapellskar - Mariehamn - Turku, Gävle - Mariehamn, Stockholm - Riga και Helsinki - Tallinn. Τελικά δεν περιήλθε στη Golden Star... Edited August 28, 2023 by Nick the Greek tag
.voyager Posted January 16, 2017 Author Posted January 16, 2017 Το Rosella αντικαθιστά το Viking Xprs στο Helsinki-Tallinn από 16 έως 30 Ιανουαρίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2017 Posted January 19, 2017 Αντί να για να κάνει δρομολόγια στη γραμμή Kapellskar – Mariehamn.
.voyager Posted January 19, 2017 Author Posted January 19, 2017 E, αυτό είναι το δρομολόγιό του βρε P100, αφού το λέμε παραπάνω.
Nick the Greek Posted November 29, 2021 Posted November 29, 2021 Να δούμε και πως δείχνει αυτό το Rosella, ας ξεκινήσουμε με τα παλιά του σινιάλα που τα βλέπουμε πίσω στο 2014. Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες σε άφιξη στο Kappelskar όπου και το πλοίο έχει λιγότερη από μία ώρα παραμονή. Η κίνηση πρέπει να είναι ως επί το πλείστον επιβάτες με ΙΧ για το Mariehamn. Να το πλοίο και στην αναχώρηση.
Nick the Greek Posted December 5, 2021 Posted December 5, 2021 Ας δούμε και το Rosellάκειον και με τα τελευταία του σινιάλα, πάλι σε άφιξη στο Kappelskar. Μη φανταστείτε καμιά τρομερή διαφορά, απλά προσέθεσαν κάτι περικοκλάδες ανάμεσα στο Viking Line και την πλώρη του πλοίου. Πολλλύ νόημα, που έλεγε κι ο Χάρης ο Κλύν.
Ferry Himuka Posted December 5, 2022 Posted December 5, 2022 Από καραβολατρική άποψη όμως πολύ ωραίο το rosella
Svo Posted December 5, 2022 Posted December 5, 2022 Ένα βίντεο με αρκετές εξωτερικές αλλά και εσωτερικές λήψεις. Ενδιαφέρον πλοίο θα το χαρακτήριζα.
Strofalos Posted December 6, 2022 Posted December 6, 2022 Ωραία και η Ροσέλα!! Πιο φτωχή μου φαίνεται εσωτερικά από το άλλο καινούργιο των Δυτικών. Σκανδιναβία θα γίνει η γραμμή μου φαίνεται..! Το θέμα και των δυο (Aegean & SeaJets) πλέον θα είναι να πιάσουν τη Μήλο και να την πάρουν από τις Μινωικές. Ειδάλλως δυσκολα να φτάσει η κίνηση από τα άλλα νησιά για να συντηρεί τα νεοφερμένα πλοία.
jimmyN Posted December 6, 2022 Posted December 6, 2022 Το rosella εχει να το πω αβολο; Να το πω μικρο… ; γκαραζ. Ενα επιπεδο που παιρνει νταλικες ή αυτοκινητα και πατάρια. Απο την αλλη και τα 2 σκανδιναβικα ειναι μονο καφετεριες εστιατορια και καταστηματα μεσα. Θα πρεπει να γινει αρκετη τροποποιηση εσωτερικα. Αναρωτιέμαι κατα ποσο αξίζει αυτη η επένδυση σε τέτοια πλοια.
Takisg Posted December 6, 2022 Posted December 6, 2022 Ανάλογα με το ποσό αγοράς αυτών των 2 πλοίων!!!! Εάν είναι μικρό μονοψήφιο (σε εκατομμύρια δολάρια $) και μία πενταετία να μείνουν στην Ελληνική ακτοπλοΐα σίγουρα θα επιφέρουν ένα κέρδος στης εταιρίες τους!!!
speedrunner Posted December 6, 2022 Posted December 6, 2022 Τι ταχύτητα έχει το πλοίο; Γιατί το πρόβλημα στις δυτικές Κυκλάδες δεν είναι τα σαλόνια και η χωρητικότητα αλλά η πολύ αργή ταχύτητα.
jimmyN Posted December 6, 2022 Posted December 6, 2022 Καπου είχα διαβασει μεσα στο forum παλαιότερα ότι έβγαζε μηχανικά προλήματα στις συγκεκριμένες ταχύτητες και το πηγαιναν με μειωμένες. Αν καποιος το βρεί το παραθέτει γιατι δεν το βρίσκω. Ελπίζω να κάνω λάθος και να τα πίανει απροβλημάτιστα τα 20-21.
Neptune Posted December 6, 2022 Posted December 6, 2022 Το αδερφακι του με τις 4 μηχανες πιανει 19,5 αδειο χωρις ιδιαιτερο ζορι αλλα και με 2+ τονους την ωρα ετσι. Μακαρι η Ροζελα να παει οχι 21 αλλα και 31….
Annivas Posted December 6, 2022 Posted December 6, 2022 Πάντως αν καταφέρει να βγάλει 20 μίλια ακατέβατα και με δεδομένο οτι την Μήλο την έχουν καλύψει τα παλάτια και τα ταχύπλοα , εγω προσωπικά θα σκεφτόμουν το Σεριφο -Σιφνο-Σαντορίνη . πάνω κάτω τις ίδιες ώρες με το Δηλος θα κάνει για Σαντορίνη με ότι συνεπάγεται αυτό .
KARAVI Posted December 6, 2022 Posted December 6, 2022 Ένα όμορφο καράβι και πολύ περιποιημένο με μια ταχύτητα που θα μειώσει τη διάρκεια του ταξιδιού και από μια εταιρεία που πρώτο μέλημα της είναι η καλή κατάσταση των πλοίων αλλά το πιο σημαντικό το πολύ καλο και φιλόξενο πλήρωμα . Με το καλο να το δούμε στις θάλασσες μας.
nomikos Posted December 6, 2022 Posted December 6, 2022 Τέτοιο βαπόρι δεν υπάρχει άλλο στο Αιγαίο και όπου και να πάει θα σαρώσει.Έχει ιπποδύναμη ίδια με τα μικρά BS αλλά είναι λίγο μεγαλύτερο.Υπηρεσιακή πρέπει να έχει γύρω στα +-19.
speedrunner Posted December 6, 2022 Posted December 6, 2022 Με βύθισμα 5,6 δύσκολα θα μπει στην Σέριφο και αυτό!!! Για Σιφνο - Μήλο - Σαντορίνη το βλέπω!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted December 6, 2022 Posted December 6, 2022 Μετά τις 9 Ιανουαρίου που σταματάει τα δρομολόγια του. Λογικά το πλήρωμα παραλαβής θα φύγει στις 6 Ιανουαρίου για την παραλαβή του.
Annivas Posted December 6, 2022 Posted December 6, 2022 On 12/6/2022 at 2:20 PM, speedrunner said: Με βύθισμα 5,6 δύσκολα θα μπει στην Σέριφο και αυτό!!! Για Σιφνο - Μήλο - Σαντορίνη το βλέπω!!! Expand Μπαίνει Σεριφο. Για να ανατρέξω και πιο παλιά έχει μπει το Μυτιλήνη Σεριφο και μάλιστα λόγω νοτια είχε δέσει με την πλώρη στον Βοριά
cyclades_shipping Posted December 6, 2022 Posted December 6, 2022 Να πω την αληθεια περιμενα κατι νεοτερο απο την ASL , αλλα οπως εχει δειξει η ιδια οτι αγοραζει ειναι σε καλη κατασταση ,καθως και το συντηρει και με το παραπανω καλοταξιδο να ειναι.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now