Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
  On 9/11/2010 at 11:25 PM, .voyager said:

.voyager: Aς δούμε παρακάτω όλα τα ferries της φινλανδικής Viking Line. Μου ξέφυγε το Rosella.

Expand  

 

Nαυπηγήθηκε το 1980 στη Φινλανδία, μεταφέρει 1700 επιβάτες, 340 αυτοκίνητα και περίπου 40 φορτηγά με την υπηρεσιακή ταχύτητα των 20-21 κόμβων στη γραμμή Mariehamn-Kapellskar. Eίναι αδερφάκι του Regina della Pace (Turella). Έχει κάνει επίσης στις γραμμές Stockholm - Mariehamn - Turku, Kapellskar - Mariehamn - Naantali, Kapellskar - Mariehamn - Turku, Gävle - Mariehamn, Stockholm - Riga και Helsinki - Tallinn. Τελικά δεν περιήλθε στη Golden Star...

Edited by Nick the Greek
tag
  • 3 years later...
  • Replies 653
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 years later...
Posted

Να δούμε και πως δείχνει αυτό το Rosella, ας ξεκινήσουμε με τα παλιά του σινιάλα που τα βλέπουμε πίσω στο 2014. Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες σε άφιξη στο Kappelskar όπου και το πλοίο έχει λιγότερη από μία ώρα παραμονή. Η κίνηση πρέπει να είναι ως επί το πλείστον επιβάτες με ΙΧ για το Mariehamn. Να το πλοίο και στην αναχώρηση

Posted

Ας δούμε και το Rosellάκειον και με τα τελευταία του σινιάλα, πάλι σε άφιξη στο Kappelskar. Μη φανταστείτε καμιά τρομερή διαφορά, απλά προσέθεσαν κάτι περικοκλάδες ανάμεσα στο Viking Line και την πλώρη του πλοίου. Πολλλύ νόημα, που έλεγε κι ο Χάρης ο Κλύν.

  • 11 months later...
Posted

Ένα βίντεο με αρκετές εξωτερικές αλλά και εσωτερικές λήψεις. Ενδιαφέρον πλοίο θα το χαρακτήριζα.

 

Posted

Ωραία και η Ροσέλα!! Πιο φτωχή μου φαίνεται εσωτερικά από το άλλο καινούργιο των Δυτικών. Σκανδιναβία θα γίνει η γραμμή μου φαίνεται..! Το θέμα και των δυο (Aegean & SeaJets) πλέον θα είναι να πιάσουν τη Μήλο και να την πάρουν από τις Μινωικές. Ειδάλλως δυσκολα να φτάσει η κίνηση από τα άλλα νησιά για να συντηρεί τα νεοφερμένα πλοία.

Posted

Το rosella εχει να το πω αβολο; Να το πω μικρο… ; γκαραζ. Ενα επιπεδο που παιρνει νταλικες ή αυτοκινητα και πατάρια. Απο την αλλη και τα 2 σκανδιναβικα ειναι μονο καφετεριες εστιατορια και καταστηματα μεσα. Θα πρεπει να γινει αρκετη τροποποιηση εσωτερικα. Αναρωτιέμαι κατα ποσο αξίζει αυτη η επένδυση σε τέτοια πλοια.

Posted

Ανάλογα με το ποσό αγοράς αυτών των 2 πλοίων!!!! Εάν είναι μικρό μονοψήφιο (σε εκατομμύρια δολάρια $) και μία πενταετία να μείνουν στην Ελληνική ακτοπλοΐα σίγουρα θα επιφέρουν ένα κέρδος στης εταιρίες τους!!!

Posted

Τι ταχύτητα έχει το πλοίο; Γιατί το πρόβλημα στις δυτικές Κυκλάδες δεν είναι τα σαλόνια και η χωρητικότητα αλλά η πολύ αργή ταχύτητα.

Posted

Καπου είχα διαβασει μεσα στο forum παλαιότερα ότι έβγαζε μηχανικά προλήματα στις συγκεκριμένες ταχύτητες και το πηγαιναν με μειωμένες. Αν καποιος το βρεί το παραθέτει γιατι δεν το βρίσκω. Ελπίζω να κάνω λάθος και να τα πίανει απροβλημάτιστα τα 20-21.

Posted

Το αδερφακι του με τις 4 μηχανες πιανει 19,5 αδειο χωρις ιδιαιτερο ζορι αλλα και με 2+ τονους την ωρα ετσι. 

Μακαρι η Ροζελα να παει οχι 21 αλλα και 31….

Posted

Πάντως αν καταφέρει να βγάλει 20 μίλια ακατέβατα και με δεδομένο οτι την Μήλο την έχουν καλύψει τα παλάτια και τα ταχύπλοα , εγω προσωπικά θα σκεφτόμουν το Σεριφο -Σιφνο-Σαντορίνη .

πάνω κάτω τις ίδιες ώρες με το Δηλος θα κάνει για Σαντορίνη με ότι συνεπάγεται αυτό .

Posted

Ένα όμορφο καράβι και πολύ περιποιημένο με μια ταχύτητα που θα μειώσει τη διάρκεια του ταξιδιού και από μια εταιρεία που πρώτο μέλημα της είναι η καλή κατάσταση των πλοίων αλλά το πιο σημαντικό το πολύ καλο και φιλόξενο πλήρωμα .

Με το καλο να το δούμε στις θάλασσες μας.

 

Posted

Τέτοιο βαπόρι δεν υπάρχει άλλο στο Αιγαίο και όπου και να πάει θα σαρώσει.Έχει ιπποδύναμη ίδια με τα μικρά BS αλλά είναι λίγο μεγαλύτερο.Υπηρεσιακή πρέπει να έχει γύρω στα +-19.

Posted

Με βύθισμα 5,6 δύσκολα θα μπει στην Σέριφο και αυτό!!! Για Σιφνο - Μήλο - Σαντορίνη το βλέπω!!! 

Posted
  On 12/6/2022 at 2:20 PM, speedrunner said:

Με βύθισμα 5,6 δύσκολα θα μπει στην Σέριφο και αυτό!!! Για Σιφνο - Μήλο - Σαντορίνη το βλέπω!!! 

Expand  

Μπαίνει  Σεριφο. 
Για να ανατρέξω και πιο παλιά έχει μπει το Μυτιλήνη Σεριφο και μάλιστα λόγω νοτια είχε δέσει με την πλώρη στον Βοριά 

Posted

Να πω την αληθεια περιμενα κατι νεοτερο απο την ASL , αλλα οπως εχει δειξει η ιδια οτι αγοραζει ειναι σε καλη κατασταση ,καθως και το συντηρει και με το παραπανω καλοταξιδο να ειναι.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...