proud_ionian Posted August 30, 2012 Author Posted August 30, 2012 (edited) βαλτε οτι φετος με το ζορι πιανει τα 18 βαλτε και τα οχι τοσο συντομα ρεμετζα χωρις bow. το πατρα σαμη απο ντοκο σε ντοκο θυμιζει εποχες των 80s. μιλαμε για ενα ferry με διπλα τιμονια και προπελες μεταβλητου βηματος (και καλο ζευγος) και με πλοιαρχο που το κατεχει το αθλημα της μανουβρας. δεν ειναι τοσο τρομερο να δεσει χωρις bow, απλα χρειαζεται περισσοτερο χρονο (κυριως λογω του οτι απαιτειται φουνταρισμα) και πιθανοτατα θα δυσκολευεται λιγο παραπανω οταν εχει καιρο. στη σαμη δεν υπαρχει κανενα προβλημα να δεσει χωρις bow και φυσικα ουτε στην πατρα (οπου in case of contingency υπαρχουν και ρυμουλκα). η καρολου (θεση 10) επιλεγεται για οικονομια χρονου (και στο 4 μια χαρα δενει, απλα θελει 4-5 κλειδια καδενα για να ανοιξει η πλωρη στο φευγα). ειδα αποψε αφιξη και αναχωρηση του γιαπωνεζου βαπορα απο το 10 ραμπα. αν καποιος δεν εχει ακουσει για βλαβη στο bow, το μονο που θα σκεφτοταν ειναι γιατι φουνταρε. χρονικα η μονη καθυστερα ειναι τα 3-4 λεπτα παραπανω που θελει το να δεσει στο 10 ραμπα απο το να δεσει στο 4 και τα 3 λεπτα που εκανε να βιραρει. απιστευτα σβελτη μανουβρα το καραβι ηρθε απο νοτια φουνταρε την αριστερη για να γυρισει (2-3 κλειδια πρεπει να εμειναν αφου πηρε τα μποσικα) και στο αναποδα φουνταρε και ενα εναμισυ κλειδι τη δεξια. (δεν ειδα τα "κλειδια" για να σας πω ακριβως) το ολο σκηνικο (το λιμανι αδειο και το πλοιο να φορτωνει στο 10 ραμπα) θυμισε αλλες εποχες (πριν το 85) που το πλοιο εδενε παντα στο 10 ραμπα (λιγο δεξιοτερα το ιονις). αν το πλοιο ειχε τις περσυνες του ταχυτητες πραγματικα δεν θα υπηρχε ουσιαστικη διαφορα (τωρα το οτι δεν πηγε δεξαμενη περσυ φταιει, η κριση φταιει, τα φτερα θελουν κανα φρεσκαρισμα? who knows) Edited September 2, 2012 by proud_ionian
proud_ionian Posted August 31, 2012 Author Posted August 31, 2012 9 λεπτα εκανε αποψε απο την τσαμαδουρα της νοτιας μεχρι να πατησει ο καταπελτης
proud_ionian Posted September 4, 2012 Author Posted September 4, 2012 απο τις 04/02/2012 υπαρχει η παρακατω αγγελια για το πλοιο
Mr_Zoo Posted September 4, 2012 Posted September 4, 2012 πολυ ευχαριστω αυτο το νεο κατ εμενα....Αν φυγει θα ερθει αυτο που καθετε και.....
csst9728 Posted September 4, 2012 Posted September 4, 2012 (edited) Εδώ με το ονοματάκι του, με τα σινιάλα του, με τα όλα του, είναι και in stock (στην προηγούμενη σελίδα του site βρίσκεται και το κεφαλονιά, οπότε μην κάνετε όνειρα ) Edited September 4, 2012 by csst9728
proud_ionian Posted September 25, 2012 Author Posted September 25, 2012 καποιος πρεπει να ξεχαστηκε μεσα αποψε. το πλοιο αρχισε να βιραρει μολις κρεμασε η αγκυρα (μονο την αριστερη ειχε φουνταρει) εκανε αναποδα, εφτασε μεχρι τη ραμπα (καποιος πρεπει να βγηκε αν ειδα καλα) και μετα εκανε προσω να φυγει απο νοτια
proud_ionian Posted October 21, 2012 Author Posted October 21, 2012 το πλοιο δεν εχει πουληθει ακομη πουθενα και σιγουρα δεν πωλειται δυο εκατομμυρια που ειδα καπου γραμμενο.
Neptune Posted October 21, 2012 Posted October 21, 2012 για να εχουμε μια ιδεα η εταιρια του ζηταει 11 μυριακια την ιδια ωρα που το blue horizon εχει τιμη εναρξης 10 η οποια ειναι διαπραγματευσιμη.
Hastaroth Posted October 21, 2012 Posted October 21, 2012 Το ότι ζητάει 11 μυριάκια δέν σημαίνει ότι θα τα πάρη κιόλας. Αμα το Horizon έχει τιμή "έναρξης" το 10ρικο (που είναι "διαπραγματεύσιμο μάλιστα",ήτοι μπορεί να πάη και λιγώτερα),το ΤΑΝΙ μάλλον γιά κανένα 8 με 9 το βλέπω.Δέν είναι πολλά αλλά ούτε και μπίρ παρά..... Το σημαντικό πάντως είναι να μήν φύγη από τα Ελληνικά ύδατα.
proud_ionian Posted October 21, 2012 Author Posted October 21, 2012 καλα δεν θα κλαψει και η ευρωπη αν φυγει. δεν λειπουν πλοια στην ελλαδα αυτη τη στιγμη. η μοναδικη περιπτωση να πιασει τα 8εκ που λες ειναι να πουληθει σε καποιον που θα ηθελε να το κρατησει στη γραμμη του (και να τα σκασει πιστευοντας οτι θα τα βγαλει). βεβαια οταν η εταιρεια λεει την κοπαναω και υπαρχουν ηδη φημολογουμενοι διαδοχοι, οποιος το αγορασει θα το αγορασει δεμενο και αποδρομολογημενο. ασε δε που θα πρεπει να βαλει και αλλο το χερι στην τσεπη αν το προοριζει για αλλες γραμμες με δυσκολες θαλασσες.
Nick the Greek Posted October 21, 2012 Posted October 21, 2012 Εντάξει, το οτι ζητάει 11 για το Επτάνησος δεν είναι απαραίτητα παράλογο, μπορεί να υπάρχει λογική πίσω από αυτήν την απόφαση. Αν για παράδειγμα έχουν ψάξει λίγο την αγορά και ο ναυλομεσίτης τους είπε πως δεν υπάρχουν στην αγορά πολλά πλοία με τα χαρακτηριστικά, την ηλικία και την ποιότητα του Επτάνησος, η λογική τους μπορεί να είναι πως έχουμε ένα καλό asset που μπορεί με λίγη τύχη να το σπρώξουμε για καλά λεφτά, οπότε δοκιμάζουν τα νερά.
proud_ionian Posted October 25, 2012 Author Posted October 25, 2012 αναβολη μια εβδομαδα για τον δεξαμενισμο. στις 7/11
proud_ionian Posted October 28, 2012 Author Posted October 28, 2012 25 περιπου λεπτα turnaround αποψε. λιγο πριν τις 8 παρα 10 εριξε καταπελτες στο 10ραμπα (μετα απο μια σβελτη μανουβρα) και λιγο μετα τις 08.10 ελυσε
George Posted October 31, 2012 Posted October 31, 2012 (edited) Συναισθηματική φόρτιση διέκρινε το πλοίο σήμερις (τελευταία του ενδεχομένως στην Πάτρα) μιας και τόσο η άφιξή του όσο και η αναχώρηση συνεδεύτηκε από συνεχή σφυρίγματα. Edited October 31, 2012 by George
proud_ionian Posted October 31, 2012 Author Posted October 31, 2012 ηταν οντως συγκινητικο για οσους ηξεραν. οσοι δεν ηξεραν αναρρωτιονταν γιατι σφυραν τα πλοια
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 31, 2012 Posted October 31, 2012 To πλοίο σε ρότα για τον Πειραιά και τα πέριξ αυτού. Αυτήν την ώρα στην γέφυρα του Ρίου.
proud_ionian Posted October 31, 2012 Author Posted October 31, 2012 (edited) και η τελευταια αναχωρηση απο το θιακι, στο ithacanews Edited January 12, 2013 by proud_ionian
proud_ionian Posted October 31, 2012 Author Posted October 31, 2012 και ο αποχαιρετισμος απο τον σταυρο δελαπορτα, τον τελευταιο του πρακτορα. (δεν ειναι ολες σημερινες) στη φωτο 52 αναμεσα σε αυτους που αποχαιρετουν ειναι και ο καπτα μακης ο παξινος πλοιαρχος για πολλα χρονα σε αργοστολι, θιακι, κεφαλληνια, ionian sun, πρωτο επτανησος και κεφαλονια
kerkini Posted November 1, 2012 Posted November 1, 2012 To Επτάνησος έφτασε στη Σαλαμίνα. Ελπίζω για δεξαμενισμό, ετησία και ξανά επιστροφή στο Ιόνιο...
Mr_Zoo Posted November 1, 2012 Posted November 1, 2012 (edited) Eptanisos @ isthmos canal http://photos.marine...03718&size=full http://photos.marine...03719&size=full Και ααυτη την ωρα το πλοιο φτανει στον ΝΜΔ Edited November 1, 2012 by proud_ionian
proud_ionian Posted November 2, 2012 Author Posted November 2, 2012 αλλη μια αναβολη κατα μια εβδομαδα. 14-15/11 παει ο αιτηθεις δεξαμενισμος. (ξαναλεω) εμενα μου θυμιζει τα καλα τα περσυνα, που και για το επτανησος και για το κεφαλονια ειχαν ζητηθει δεξαμενισμοι που στο τελος ακυρωθηκαν μετα απο πολλες αναβολες
Mr_Zoo Posted November 2, 2012 Posted November 2, 2012 Κοίτα τελικά που βγήκαν αληθή αυτά που με έλεγαν κατά το τελευταίο μου ταξίδι : "θα μπούμε δεξαμενη με την επετιο του πολυτεχνιου..."
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now