Jump to content
Shipfriends

Wawel (ΙΜΟ 7814462)


Recommended Posts

Posted (edited)

Kαλά φτου μας μιλάμε έτσι; Βαπόρι που αποτέλεσε κομμάτι του στόλου του καπτα Μάκη :wub: και δεν έχει δικό του θέμα; Ή ακόμα κι αν έχει, επιτρέπεται να μην το βγάζει η αναζήτηση; B)

Και όχι τίποτα άλλο, αλλά δεν είναι και ευχάριστα τα μαντάτα. Η τραγική οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Polferries φαίνεται πως θα οδηγήσει το WAWEL, αλλά και τα υπόλοιπα βαπόρια του στόλου, στον τόπο του μαρτυρίου αρκετά σύντομα. Εκτός αν γίνει ένα θαύμα, αλλά οι υπόλοιποι παίχτες εκεί πέρα στο Ystad (Unity Line) αλλά και των γύρω περιοχών(TT-Line) ήδη γλύφονται. 

_____________________________________________________________________________________________________________________________

(1980, ex-Scandinavia, Tzarevetz, Fiesta, Fantasia, Stena Fantasia, P&O SL Canterbury, PO Canterbury,  Alkmini A)

Edited by Nick the Greek
tag
  • 4 years later...
Posted (edited)

Ας δουμε το πλοίο ( που προσωπικα μου αρεσει πολύ:wub:) στο κρύο Gdansk το Σάββατο που μας πέρασε....

Ηρθε με μια+ ωρα καθυστέρηση περίπου:rolleyes::huh:. Μπήκε στο λιμάνι και έκανε μια ωραία στροφή. Στη συνέχεια κάνει ανάποδα με φόντο το Westerplatte αριστερά, ιστορικό μέρος καθώς από εκεί ξεκίνησε ο Β' Παγκόσμιος πόλεμος (Στις 1 Σεπτ. 1939 οι Γερμανοί επιτέθηκαν στην Πολωνία τα Χαράματα σε αυτό το μέρος που τότε ήταν ναυτική βάση).

Καθώς το παλιό τέρμιναλ της Polferries καταργήθηκε, δένει στο τέρμιναλ του Westerplatte λόγω μεγέθους. Να το και δεμένο.

Φαίνεται σε μέτρια κατάσταση εξωτερικά (έχει τα τρεξίματά του). Πρέπει αν μη τι άλλο να είναι πολύ ενδιαφέρον πλοίο με ωραία ανοιχτά καταστρώματα. Που ξερετε, τόσα της Polferries έχουν έρθει προς τα εδώ, μπορει και να το ξαναδουμε στην Ελλάδα μόλις πουρέψει κι άλλο :ph34r::wub:.......

 

Edited by giorgos_249
Posted (edited)
3 hours ago, giorgos_249 said:

να το ξαναδουμε στην Ελλάδα μόλις πουρέψει 

 

για τριτη φορα. ηδη το εχουμε δει δυο. μια στα 80s ως tzarevetz, οταν μαζι με το αδελφο του εκανε πατρα τεργεστη (με διαφορες προσθηκες) και μια το 2004, επι καπτα μακη, που εκανε ηγουμενιτσα brindisi.

Edited by proud_ionian
Posted

Παραλιγο να τριτωσει το κακο πριν καποια χρονια. Αλλα ζηταγαν τρελα λεφτα οι Πολωνοι ;)

Posted
22 hours ago, giorgos_249 said:

Και να υποθεσω οτι γι αυτό το λόγο οι υποψηφιοι αγοραστες πηραν τελικά το Scandinavia ;;  :)

Για το Scandinavia πηγαιναν απο την αρχη, αλλα εριξαν μια ματια και στο Wawel. 

Thanks και στους δυο για τις φωτο ;)

  • 3 weeks later...
Posted

Περίεργο βαπόρι όσον αφορά το σχήμα, που όμως για κάποιο λόγο κάνει το μάτι σου να μένει πάνω του. Πάμε να το δούμε σε κάποιες από τις προηγούμενες μετενσαρκώσεις του παρμένες από cartes postales εποχής, έτσι ώστε να συμπληρώσουμε και το προφίλ του στη gallerie μας.

 

Εδώ με το πρώτο του όνομα, Tzarevetz. Το όνομα παραπέμπει σε ένα Βουλγαρικό φρούριο νομίζω που στις μέρες μας είναι κάποιο είδος αξιοθέατου. Προσέξτε τα χρώματα της Navibulgar στα φουγάρα του, της πάλαι ποτέ κρατικής ναυτιλιακής εταιρείας της Βουλγαρίας, η οποία παρεπιπτόντως υπάρχει ακόμα σαν ιδιωτική εταιρεία.

 

Μετά σα Fiesta σε πλοιοκτησία Sealink. Έχει πια μετασκευαστεί εκτενώς και έχει αποκτήσει αρκετούς χώρους επιβατών χωρίς να χάσει πολύ απο τη χωρητικότητά του σε φορτηγά. Μεγαλώνουν και τα φουγάρα, προστίθενται παραπάνω σωστικά και μετασκευάζεται πλώρα και πρύμα ώστε να είναι συμβατό με τα linkspans των λιμανιών της Μάγχης.

 

Το επόμενό του όνομα είναι Fantasia, εδώ στα χρώματα της Sealink. Δεν υπάρχει κάποια αλλαγή εξωτερικά, υπάρχει όμως η τεράστια πρωτοτυπία των σινιάλων της Sealink που φτάνουν από το φουγάρο στην ίσαλο. Εξαιρετική πρωτοτυπία για μένα, του έδωσε ένα άλλο look και μια μοναδικότητα ακόμα μεγαλύτερη από αυτήν που είχε.

 

Με τη σύμπραξη P&O και Stena Line, γίνεται Stena Fantasia και για σύντομο χρονικό διάστημα βάφεται κάπως έτσι, με αυτόν τον χρωματισμό, είναι απλά τραγικό.

 

Τελειώνουμε με ακόμα μια φορεσιά από τις πολλές που άλλαξε στα χρόνια της Μάγχης, και πάλι σαν Stena Fantasia αλλά με Sealink Stena Line στο πλάι του και βαμμένο άσπρο. Πλησιάζει σιγά-σιγά στα 40 το πλοίο και η μακροβιότητά του σε άκρως ανταγωνιστικές γραμμές είναι μαρτυρία ως πρός την ποιότητα κατασκευής και εν συνεχεία μετασκευής του.

  • 1 year later...
  • 8 months later...
  • 2 months later...
Posted

Και εδώ ένα βιντεάκι με τη φόρτωση ενός φορτηγού στο Wawel, υπό σφοδρή χιονόπτωση. Μπορεί να δεί κανείς πως είναι το γκαράζ του τέρατος αυτού:

 

 

  • 1 year later...
Posted

Το μόνο βαπόρι του καπτά Γάτου που ταξιδεύει ακόμα.Κάποτε,έπρεπε να διπλώσει το Ανθή Μαρίνα,ποτέ δε κατάλαβα γιατί δρομολογήθηκε Αδριατική και όχι Δωδεκάνησα.Θα είχε αλλάξει τις ισορροπίες..

  • 2 years later...
Posted

Μίνι ακινησία για το Wawel στο λιμάνι του Gdansk, επιστρέφει 30/01 για να δέσει με τη σειρά του το Nova Star.

  • 1 year later...
Posted

Εκτός δρομολογίων η Αλκμήνη από 08/03 για ετήσια στο Gdansk, επανέρχεται 29/03. Μέχρι τότε μένει μοναχοβάπορο το Nova Star στη γραμμή Nynashamn - Gdansk με αναχωρήσεις μέρα παρά μέρα από κάθε λιμάνι

  • 1 month later...
Posted

Τελικά το πλοίο επέστρεψε αρκετά αργότερα, στις 10 Απριλίου. Αναχωρεί Δευτέρα - Τετάρτη - Παρασκευή στις 18:00 από Nynashamn και Τρίτη - Πέμπτη - Σάββατο στις 18:00 από Gdansk με άφιξη στο αντίστοιχο λιμάνι στις 12:00 της επόμενης μέρας

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...