observer Posted February 21 Posted February 21 Πραγματικά όμορφη δουλειά στο βάψιμο και την εξωτερική συντήρηση όπως φαίνεται και στο βίντεο της εταιρείας. Δε νομίζω ότι υπάρχει άλλο πλοίο που να πλησιάζει να κλείσει τα 52 έτη ζωής και να δείχνει έτσι. Προσωπικά βρίσκω μοντέρνα και καλαίσθητη και την αλλαγή στα σινιάλα, ξέρουμε αν θα ακολουθήσει και στα υπόλοιπα συμβατικά της εταιρίας πριν την έναρξη της σεζόν;
Thanos Skiathos Posted February 27 Posted February 27 Στην θέση όπου βρισκόταν το Sporades Star θα βρίσκεται απο σήμερα το πλοίο.
Petros P Posted February 27 Posted February 27 Γιατί τόσο καιρό τι έκανε κάτω; ή εννοείς των ηλεκτρομηχανών που αναφέρθηκαν ;
wysiwid Posted February 27 Posted February 27 (edited) Περίμενε να έρθουν τα ανταλλακτικά . Αυτά ήρθαν άρα τώρα θα τοποθετηθούν . Δεν θέλω να αναφερθώ σε περισσότερες πληροφορίες Αρχικά ήταν να τοποθετηθούν στον Βόλο αλλα Τώρα μαθαίνω ότι δεν θα γίνει στον Βόλο Θα φανεί σύντομα Edited February 27 by wysiwid
Ferry Himuka Posted February 27 Posted February 27 1 hour ago, wysiwid said: Θα φύγει για κάτω για την προγραμματισμένη επισκευή Ξέρεις πότε?
wysiwid Posted February 27 Posted February 27 Οχι δεν το Γνωρίζω . Επιστροφή εκτός απροόπτου έχει για τις 19/3
Ferry Himuka Posted March 2 Posted March 2 Το SuperStar μάλλον έδεσε στην πιο ωραία θέση του Βόλου και μας δίνει την ευκαιρία να το θαυμάσουμε τόσο την μέρα όσο και την νύχτα χθές 1/3/25
wysiwid Posted March 14 Posted March 14 (edited) Τελικά η επισκευή του Σούπερσταρ θα ολοκληρωθεί στον Βόλο Οπότε τέλος και το οποίο θέμα με την ηλεκτρομηχανή Edited March 15 by polmyt μεταφορα post
observer Posted March 19 Posted March 19 αγαπάω το πλοίο όσο κανένα και θα ήθελα να'χει ρόλο στην ακτοπλοΐα για 100 χρόνια, αλλά καθώς έκλεισε τα 52 έτη ζωής στην οποία μάλιστα δεν είχε κάποιο μεγάλο κενό αλλά σχεδόν καθημερινά έδινε τις μάχες του στο Αιγαίο και παλιότερα στη Μάγχη/Βόρεια Θάλασσα, αναρωτιέμαι για το αν είναι ρεαλιστικό να προσβλέπουμε σε μεγάλο μέλλον του. Τα chatbots της τεχνητής νοημοσύνης μου λένε ότι οι λαμαρίνες μετά τα 40 χρόνια αρχίζουν να'χουν διαβρώσεις (συνήθως εμφανίζεται 20-50% απώλεια αρχικού πάχους στα 30+ χρόνια), κόπωση μετάλλων, μικρορωγμές και αν μάλιστα υπάρχουν μετασκευές (που υπάρχουν) το ζήτημα μπορεί να γίνει πιο σύνθετο. Προς Θεού δεν θέτω ζήτημα ασφαλείας, εφόσον ο νηογνώμονας δίνει το οκ, ποιος είμαι εγώ να το αμφισβητήσω, το ερώτημα που θέτω είναι αν η ικανοποίηση των προδιαγραφών του νηογνώμονα είναι κοστοβόρα ή όχι και αν επιβαρύνεται χρόνο με τον χρόνο άρα θα μπορούσαμε να σκεφτούμε περίπου τα 55-60 έτη ζωής σαν το απόλυτο ταβάνι (κι αυτό ανεξάρτητα απ'το θέμα των εκπομπών ρύπων) ή αν δυνητικά θα μπορούσε να πάει αρκετά παραπάνω.
Nick the Greek Posted March 19 Posted March 19 Την απάντηση την έδωσες μόνος σου. Αν συνέφερε κάτι τέτοιο, όλα τα πλοία μέχρι τα 60 θα έφταναν.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 19 Posted March 19 60άρισε το κονταδελφό του μετέπειτα ΟΙΑ που οι Ιταλοί το είχαν κάνει ΕΓ/ΟΓ
JohnR730 Posted March 19 Posted March 19 27 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: 60άρισε το κονταδελφό του μετέπειτα ΟΙΑ που οι Ιταλοί το είχαν κάνει ΕΓ/ΟΓ ποιο ήταν αυτό?
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 19 Posted March 19 Φαίνεται είσαι αρκετά νέος Στις δόξες του έκανε Σ-Τ-Μ To έχουμε στο forum
Ferry Himuka Posted March 20 Posted March 20 Από αύριο το πρωί αναλαμβάνει και πάλι δράση, μεθόρμισε στη θέση του στον Βόλο
PavlosA Posted March 22 Posted March 22 Ξέρει κανείς τι υποδομές έχει για να εξυπηρετήσει την άνοδο ανθρώπων με κινητικά προβλήματα στο σαλόνι; Δεν είμαι σίγουρος αν το μπερδεύω με το Σποραδες Σταρ, θυμάμαι όμως ότι ένα από τα δύο είχε κυλιόμενες - συνήθως "δούλευε" μόνο η μία, και αυτή μόνο σε χρήση ανόδου και όχι καθόδου. Υπάρχει ασανσέρ ή κάτι άλλο για να χρησιμοποιηθεί από άνθρωπο που δυσκολεύεται να ανέβει σκάλες;
Annivas Posted March 22 Posted March 22 Καταρχήν αξίζει να αναφέρουμε ότι οι κυλιόμενες κλίμακες δεν είναι μέσο εξυπηρέτησης συνανθρώπων μας με κινητικά προβλήματα . Αν καμία φορά χρησιμοποιούνται δεν είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος . Για ανάλογες περιπτώσεις , κατάλληλα μέσα θεωρούνται από την νομοθεσία και είναι ο ανελκυστήρας και το αναβατόριο . Επίσης η λειτουργία κυλιόμενων στην κάθοδο εγκυμονούν ακόμη περισσότερους κινδύνους . Μιας όμως και το θέμα είναι το Superstar , το πλοίο έχει ανελκυστήρα στο γκαράζ προς τα πλωρα .
wysiwid Posted March 22 Posted March 22 Το πλοίο είναι πλήρως εξοπλισμένο + με ανελκυστήρα . Η εταιρία και το πλήρωμα θα σας καθοδηγήσει Και το Σποράδες σταρ έχει ανελκυστήρα και βασικά και το speedrunerjet 2
Ferry Himuka Posted Thursday at 01:10 PM Posted Thursday at 01:10 PM Ας δούμε μια Αριστερόστροφη μανούβρα του σήμερα στην Σκιάθο
PavlosA Posted Friday at 08:58 AM Posted Friday at 08:58 AM Δεν είχα δει ποτέ πλοίο να δένει έτσι στη Σκιάθο, πολύ ενδιαφέρον. Το καλοκαίρι βέβαια με τα τουριστικά θα πέσουν να τον φάνε για τα απόνερα 🤪
Ferry Himuka Posted Friday at 09:14 AM Posted Friday at 09:14 AM Τέτοια μανούβρα έκανε συνήθως πέρυσι το πανόραμα αλλά και τα ταχύπλοα της Θεσσαλονίκης σπανίως
express skiathos Posted Friday at 09:19 AM Posted Friday at 09:19 AM Η μανούβρα αυτή γίνεται όταν φυσάει νοτιάς και έχει συμβεί αρκετές φορές κατά το παρελθόν.
wysiwid Posted Friday at 10:09 AM Posted Friday at 10:09 AM (edited) την εξαιρετική χθεσινή μανούβρα στην Σκιάθο την έκανε ο Καπτα Μάρκος Βλάμης Edited Friday at 10:13 AM by polmyt quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now