Captain_Nionios Posted September 16, 2020 Posted September 16, 2020 Πολυ ωραια επιλογη και αυτη γιατι χαιρεσαι και τη Ροδο για ολο το Σαββατο. Απλα αν μπορουσα θα πηγαινα σκετη μακρυταξιδη Κασοκαρπαθια με το Σουπερφερρυ ΙΙ και στο κατεβα και στο ανεβα, να χαρω πληρως τη μαγεια της γραμμης σε συνδιασμο με το βαπορι.
Strofalos Posted September 16, 2020 Posted September 16, 2020 Έχω φώτο από το νησί. Κουκλί το άτιμο, ακόμα και στην άκρη του Αιγαίου!!! Καλοτάξιδο κι ευχομαι να μπορέσω να κάνω καμιά βόλτα για την εμπειρία...
fourtounakis Posted September 16, 2020 Posted September 16, 2020 Πρώτος κατάπλους για το πλοίο στη Ρόδο όπου είχε μια ελαφριά πρόσκρουση κατά τη διαδικασία πρόσδεσης. Κατά τη γνώμη μου έγινε λάθος επιλογή στο που θα δέσει το βαπόρι.
Shippihs Posted September 16, 2020 Posted September 16, 2020 Εχει φαση πάντως η κατάσταση(μιλωντας σα καραβολατρης). Δε θα το φανταζόταν ποτέ κανείς ότι το σουπερφερρυ ιι θα εκανε ΚασοΚαρπάθια με τα χρωματα της golden
margaritis24 Posted September 18, 2020 Posted September 18, 2020 (edited) 7 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Υπάρχει και το υπόγειο γκαράζ για τα ΙΧ στο Superferry II, οπότε δεν είναι απαραίτητο να κατέβει κάποια ράμπα εάν δεν υπάρχουν πολλά ΙΧ. Στο πρώτο δρομολόγιο μπήκανε μεγάλα φορτηγά στις πλαϊνές γραμμές φόρτωσης, οπότε δεν νομίζω να υπάρχει αυτό το θέμα. Κ σημερα μπηκαν αλλα χανει πρυμα γιατι στενευει πρυμα κ τα φορτηγα ηταν μεχρι το υψος του case! Τονκατω ειχε γεμισει κ ειχε κ πανω σημερα Edited September 18, 2020 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted September 18, 2020 Posted September 18, 2020 Εκεί μπορούν να μπαίνουν μικρότερα φορτηγά ή τα τελευταία ΙΧ.
nomikos Posted September 18, 2020 Posted September 18, 2020 Το Superferry ii έχει τέσσερις γραμμές φόρτωσης για νταλίκες με ανεβασμένα τα πατάρια;Και οι δύο πλευρικές λόγω καμπυλότητας της πρύμνης δεν πέρνουν όσες νταλίκες πέρνουν οι δύο κεντρικές.Πόσες νταλίκες 14μετρες χωράει; Με πρόχειρους υπολογισμούς οι δύο πλαινές πέρνουν από τέσσερις νταλίκες και οι δύο κεντρικές από εφτά.Σύνολο 22 νταλίκες.Ετσι είναι;
Strofalos Posted September 19, 2020 Posted September 19, 2020 22 νταλίκες η γραμμή θέλει για Κάσο και Κάρπαθο μόνο!!! Και πάλι δε φτάνει ώρες ώρες... Αν συνυπολογίσεις και τις νταλίκες από Κρήτη για Ρόδο τότε το θες το 30αρι μίνιμουμ σε κάθε δρομολόγιο. Χωρίς να βάλουμε μέσα τα ΙΧ.
gpap2006 Posted September 19, 2020 Posted September 19, 2020 Πάντως σε μήλο και Σαντορίνη έμεινε πανω απο ώρα απόψε. Λογικά μεγάλη κίνηση φορτηγών
Strofalos Posted September 19, 2020 Posted September 19, 2020 Καλά, στο ξεκίνημα από Πειραιά δεν το συζητάμε καν πως για Μήλο θες θέσεις για 10-15 νταλίκες και για Σαντορίνη 25-30. Απλά λέμε πως ακόμα και στο κλείσιμο της γραμμής δεν χαλαρώνεις και θες θέσεις για μπόλικο πράγμα. Παραπάνω δλδ από την δυναμικότητα του γκαράζ του.
express adonis Posted September 19, 2020 Posted September 19, 2020 στην ουσια το γκαραζ κλεινει απο επικαθημενα??παιρνει συνολο μονο 22 επικαθημενες??
togias_k Posted September 19, 2020 Posted September 19, 2020 Ναι, γενικά δεν φημίζεται για την ανεση και την χωρητικότητα που παρεχει το γκαραζ του
margaritis24 Posted September 19, 2020 Posted September 19, 2020 Ακολουθει το προγραμμα του Πρεβελης οποτε εχει μεγαλες παραμονες στα λιμανια χωρις να εχει την αντιστοιχη κινηση
Nikos_Chania Posted September 19, 2020 Posted September 19, 2020 Με 380 γραμμικά, μαθηματικώς χωράει 29 μεγάλες καρότσες. Αν υπάρχουν βέβαια δυσκολίες όπως αναφέρθηκαν, τότε ο αριθμός αυτός μειώνεται. Αν και τα περισσότερα είναι φορτηγά μεσαίου μεγέθους, και όχι 13άρες στο σύνολό τους.
nomikos Posted September 19, 2020 Posted September 19, 2020 Οι μισές και παραπάνω καρότσες της Σαντορίνης είναι 14μετρες.
gpap2006 Posted September 19, 2020 Posted September 19, 2020 (edited) 1 hour ago, margaritis24 said: Ακολουθει το προγραμμα του Πρεβελης οποτε εχει μεγαλες παραμονες στα λιμανια χωρις να εχει την αντιστοιχη κινηση Στο openseas βλεπω άλλα ωραρια πιο σφιχτά (που σημερα δεν τηρεί αφού ειναι δυο ωρες πίσω). Edited September 19, 2020 by gpap2006
Nick the Greek Posted September 24, 2020 Posted September 24, 2020 Εγώ θα σας επαναφέρω λίγο στα των Κυκλάδων όσον αφορά το πλοίο για να πως ταξίδεψα από τη Ραφήνα πρός τη Μύκονο στις αρχές Σεπτέμβρη. Οι εντυπώσεις πάρα πολύ καλές. Σε ορισμένα σημεία όπως στα καταστρώματα και στο γκαράζ η ηλικία του φαίνεται αλλά κατά τα άλλα το εσωτερικό κατ΄ εμέ είναι αψεγάδιαστο, ομορφότατη και η διακεκριμένη του. Συνολικά 4.5 ώρες για τη Μύκονο με κίνηση 20 ΙΧ για την Άνδρο και άλλα τόσα μαζί με 2 φορτηγά για την Τήνο. Η τήρηση των μέτρων ήταν απαρέκκλιτη, εύφημος μνεία στο μέλος του πληρώματος που ήταν στο μπάρ της διακεκριμένης για τις μερακλίδικες μπαγκέτες και τους ωραίους καφέδες. Υπάρχουν 46άρες και 46άρες, το Σούπερφέρρυ ΙΙ είναι στην κατηγορία "γαλακτομπουρεκάτη 46άρα", που λέει κι ο Νίκος Τσιφόρος . Μπράβο σε πλήρωμα και πλοιοκτήτες που το προσέχουν έτσι.
pilot Posted September 25, 2020 Posted September 25, 2020 16 hours ago, Nick the Greek said: Εγώ θα σας επαναφέρω λίγο στα των Κυκλάδων όσον αφορά το πλοίο για να πως ταξίδεψα από τη Ραφήνα πρός τη Μύκονο στις αρχές Σεπτέμβρη. Οι εντυπώσεις πάρα πολύ καλές. Σε ορισμένα σημεία όπως στα καταστρώματα και στο γκαράζ η ηλικία του φαίνεται αλλά κατά τα άλλα το εσωτερικό κατ΄ εμέ είναι αψεγάδιαστο, ομορφότατη και η διακεκριμένη του. Συνολικά 4.5 ώρες για τη Μύκονο με κίνηση 20 ΙΧ για την Άνδρο και άλλα τόσα μαζί με 2 φορτηγά για την Τήνο. Η τήρηση των μέτρων ήταν απαρέκκλιτη, εύφημος μνεία στο μέλος του πληρώματος που ήταν στο μπάρ της διακεκριμένης για τις μερακλίδικες μπαγκέτες και τους ωραίους καφέδες. Υπάρχουν 46άρες και 46άρες, το Σούπερφέρρυ ΙΙ είναι στην κατηγορία "γαλακτομπουρεκάτη 46άρα", που λέει κι ο Νίκος Τσιφόρος . Μπράβο σε πλήρωμα και πλοιοκτήτες που το προσέχουν έτσι. Ταξίδεψα και εγώ 1 Αυγούστου από Τήνο για Ραφήνα. Θα συμφωνήσω απόλυτα με όλα σου τα σχόλια (αν και εγώ στο σαλόνι της διακεκριμένης θέσης δεν μπήκα🤑). Το πλοίο εσωτερικά "βάζει κάτω" πολλά "πιτσιρίκια"😋. Πάντως και τα εξωτερικά καταστρώματα κατά τη γνώμη μου για την ηλικία του τηρουμένων των αναλογιών μια χαρά είναι. Να αναφέρω επίσης ότι ωραιότατο καφέ φτιάχνουν και στο μπαρ του σαλονιού της οικονομικής, ενώ και το κατάστημά του είναι αρκετά προσεγμένο στα είδη του. Προσωπικά τις δυόμισι από τις 4 (παρά 10 λεπτά) ώρες που έκανε το Τήνος- Ραφήνα τις βγάλαμε στο πλωριό μπαλκόνι - ή για να ακριβολογήσω στα δύο συνδεόμενα πλωριά μπαλκονάκια. Ήμασταν σχεδόν μόνοι μας (εγώ και το παρεάκι 😜) αραχτοί στη ρότα του πλοίου, βγάζοντας φωτος και απολαμβάνοντας ένα πραγματικά ωραίο θαλασσινό ταξίδι
margaritis24 Posted October 2, 2020 Posted October 2, 2020 Σημερα εφυγε στις 7 το απογευμα,εθχε βγαλει ανακοινωση η Ανεκ για την ωρα αλλαγης;
gpap2006 Posted October 3, 2020 Posted October 3, 2020 ΈΧουν αραιώσει τα ωραρια στο μακρυταξιδο της Παρασκευης γιατι τα 2 προηγουμενα ΣΚ μαζευε μεχρι Ροδο δυο ωρες καθυστέρηση και αλλες τοσες στην επιστροφη. Τωρα πλεον καθεται στα λιμανια και περιμενει κι ολας..
Nikos_Chania Posted October 3, 2020 Posted October 3, 2020 Άφιξη την Δευτέρα το μεσημέρι στον Πειραιά και δεξιά μανούβρα στην κεντρική λεκάνη, ανάποδα για την θέση του στην Ε4 και φουντάρισμα.
enas chiotis Posted October 15, 2020 Posted October 15, 2020 Συνεχίζει μέχρι τις 30/10 στη γραμμή της Κασοκαρπαθίας.
Petros P Posted October 19, 2020 Posted October 19, 2020 Σουπερφεράκλα η 2η ,η Βέλγα η Δωδεκανήσια σήμερα το πρωί στο λιμάνι. υ.γ. κάτι άκουσα για αντικατάσαση και του Jewel απο το ΣΦ2?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now