Superfast VI Posted April 17, 2020 Posted April 17, 2020 1 hour ago, Nick the Greek said: Για να μην παρεξηγούμαι και από εσάς, και από όλους τους άλλους φίλους: Δεν λέω πως πρέπει να πουληθεί το πλοίο καλά και σώνει, μακάρι να μακροημερεύσει και να θάψει και το Κεφαλονιά. Μακάρι από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί 😁😁. Όλοι μας το αγαπάμε πολύ αυτό το βαπόρι. Δεν γνωρίζω κάτι σε σχέση με τα σενάρια πώλησης αλλά όπως και να έχει τα πάντα στο σύμπαν έχουν ένα τέλος αργά ή γρήγορα. (Όλα πλοία της γραμμής είναι. Το ότι τα δύο Superferry έχουν χάσει τη θέση τους στη γραμμή δεν οφείλεται σε αυτά αλλά στις επιλογές της εταιρείας τους. sorry για το off topic).
Panagia Ekatontapiliani Posted April 17, 2020 Posted April 17, 2020 Δεν ξέρω που γράφτηκε για τη πώληση του Superferry II αλλά υπήρξε μια φήμη για πώληση του πλοίου στο εξωτερικό στα τέλη Φεβρουαρίου, που εάν προχωρούσε το τίμημα ήταν παρά πολύ υψηλό για την ηλικία του πλοίου. Βέβαια τότε δεν προχώρησε παρόλο που έλεγαν ότι ήταν θέμα ημερών η ολοκλήρωση της πώλησης. Δύσκολο πιστεύω ότι ισχύει αυτή η φήμη τώρα για πώληση του Superferry II.
Villandry Posted April 17, 2020 Posted April 17, 2020 (edited) Οι διαφωνίες @Nick the Greek (πάντα κόσμια εκφρασμένες) ενίοτε αποτελούν τη βάση μίας γόνιμης κουβέντας. Η πληροφόρηση μου σε σχέση με τα οικονομικά στοιχεία εταιρείας και γραμμής δεν είναι σε καμία περίπτωση λεπτομερής. Δε θέλω να το παίζω ειδήμων, μα παρατηρώ στοιχεία που διαρρέουν από τα Λιμεναρχεία προς τα κατά τοπους σαιτ (π.χ. Εν Ανδρω). Το πλοιο για το οποίο συζητάμε όπως κι όλα τα υπόλοιπα προφανώς και δεν είναι υπεράνω πώλησης, δεν έγραψα κάτι τέτοιο, εγώ απλά έγραψα την άποψη μου με βάση τη λογική και κάποιες άλλες σκέψεις, δεν αποτελεί εμπεριστατωμένη πρόταση, θα ήμουν αφελής αν επιχειρούσα κάτι ανάλογο. Τέλος για να μη θεωρηθω ο κακός της υπόθεσης ή ο πολέμιος της εταιρείας θέλω να θέσω ξανά ένα ερώτημα που έχω παρατηρήσει σε αυτό το σάιτ, αν η εταιρεία έπραξε ορθώς επενδύοντας τόσους πόρους από την αγορά του Kogane Maru και μετά? Δηλαδή μετασκευη αυτού και αγορές τόσων ταχυπλοων. Ίσως η αγορά ενός πλοίου τύπου Ιθάκη ή Μύκονος να την είχε εδραιώσει στη γραμμή πρωί και απόγευμα, έχοντας έτσι τη δυνατότητα να αξιοποιήσει διαφορετικά το πρώτο της κτήμα ή αλλιώς πουλώντας το. Έτσι θα είχε διασφαλιστεί και ίσως να μην είχε μπει ποτέ το Τερα στα νερά της, το ίσως βέβαια αυτό είναι πολύ μακρινό από την πραγματικότητα. Edited April 17, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted April 18, 2020 Posted April 18, 2020 Παντως δεν πωλειται το πλοιο...βεβαια ουδεν μονιμοτερον του προσωρινου...Να ναι καλα ο κοροναιος..που λεει ο λογος!!
valencay Posted April 18, 2020 Posted April 18, 2020 Λυπαμαι ,αλλα το πλοιο ΚΑΙ πωλειται ΚΑΙ αυτοι που το ειδαν εντυπωσιαστηκαν...αν δε,πωληθει στα λεφτα που ζητωνται θα πιασει καλη τιμιη...Εξελιξεις παντως αν υπαρξουν θα φανουν μετα το τελος της σεζον
Petros P Posted April 18, 2020 Posted April 18, 2020 Εξωτερικό ή εσωτερικό? Τουλάχιστον τόσο εσυ οσο ο @Panagia Ekatontapiliani δώστε ένα κατιτίς στο φιλοσουπερφέριον κοινό 😛
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted April 18, 2020 Posted April 18, 2020 (edited) Συνηθως στην "Αραπιά" εχουν ζητηση αυτα τα βαπορια... Edited April 18, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
Strofalos Posted April 18, 2020 Posted April 18, 2020 Για Ερυθρά το κόβω, στα βήματα του Κάντια ως άλλο Jabel Ali, και η κουβέντα ξεφεύγει και πάει μάλλον για φιδέμπορα...
proud_ionian Posted April 18, 2020 Posted April 18, 2020 κρατηθειτε λιγο ας μην παιξουμε την κολοκυθια
Nereus Posted April 18, 2020 Posted April 18, 2020 Φυσικά και πωλείται γιατί όλα τα πλοία πωλούνται σε κάποια τιμή δελεαστική για το πλοιοκτήτη τους.. Και στην Αττικα να πάω να δώσω αυτά που θα τους άρεσαν για το Δηλος θα το έδιναν και αν έδινα ακόμα περισσότερα θα πούλαγαν όλο το μαγαζί.. Το ίδιο ισχύει για όλους.. Τώρα αν εννοείται ότι οι Στεφάνου πουλάνε όσο όσο μάλλον δεν πουλάνε ούτε κομμένο κάβο από το superferry
Annivas Posted April 18, 2020 Posted April 18, 2020 (edited) Ετσι ακριβώς !!! Τα παντα και παντα πουλιούνται ανάλογα με το τίμημα και την στιγμή . Και το Ιθάκη Θεωρητικά δεν πουλιόταν αλλα μολις έπεσαν τα λεφτα που σχεδόν αντιστοιχούσαν στο κόστος κατασκευής του , το ναι το είπαν χτες . Edited April 18, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
Panagia Ekatontapiliani Posted April 25, 2020 Posted April 25, 2020 Εάν αρθούν τα μέτρα της περιοριστικής κυκλοφορίας, το Superferry II μάλλον θα επιστρέψει στην ενεργό δράση.
Μπαρκαρουτσος Posted April 25, 2020 Posted April 25, 2020 Έχει υποχρέωση? Η θα το κάνει εμπορικά πιστεύεις?
Panagia Ekatontapiliani Posted April 25, 2020 Posted April 25, 2020 Θεωρώ ότι δεν έχει κάποια υποχρέωση γιατί εάν υπήρχε η υποχρέωση της δρομολόγησης θα επέστρεφαν πολλά αλλά πλοία που θα παραμείνουν δεμένο και άλλο. Βέβαια δεν νομίζω ότι μπορεί να στεφτεί με εμπορική επιτυχία η επιστροφή του, γιατί ακόμα δεν ξέρουμε επίσημα τι άρσεις των περιορισμών και σε πιο χρονικό ορίζοντα, θα ανακοινωθούν από τη κυβέρνηση τη Δεύτερα.
hayabusagr Posted May 2, 2020 Posted May 2, 2020 ανοιχτο και παλι το ais του πλοίου. ετοιμάζεται λογικα για επιστροφή στη Ραφηνα. Ξέρουμε πότε θα φύγει ;
Agaios Posted May 2, 2020 Posted May 2, 2020 (edited) Από 4/5 σε εναλλάξ δρομολόγια μαζί με τον Θεολόγο Edited May 2, 2020 by proud_ionian link
hayabusagr Posted May 3, 2020 Posted May 3, 2020 ΤΟ βαπόρι να πούμε πως γύρω στις 11.30 γύρισε με την πλώρη προς τα μέσα (μετακινούμενο παράλληλα 1-2 θέσεις προς τα αριστερά). Ο λόγος ήταν για να αφαιρέσει κάποιο εξοπλισμό (γεννήτρια μάλλον ; ) από το πάνω deck πίσω από την τσιμινιέρα.
proud_ionian Posted May 3, 2020 Posted May 3, 2020 πρωταγωνιστουσε στο δελτιο του star αποψε (εκτενες on board ρεπορταζ, για τα μετρα προστασιας)
Shippihs Posted May 10, 2020 Posted May 10, 2020 (edited) Σημερινή αφιξη του superferry στη ραφηνα πλησιαζει καταπλωρη Στρίβει για να πάρει θέση Ανάποδα Δεμένο πλέον που έβγαλε αρκετούς επιβάτες και φορτηγα Και δεμένο μαζί με το θεολόγο Edited May 10, 2020 by polmyt link
togias_k Posted May 25, 2020 Posted May 25, 2020 (edited) https://rpn.gr/exallos-o-dimarchos-rafinas-pikermioy-me-ta-proina/ Edited May 25, 2020 by togias_k
Nereus Posted May 25, 2020 Posted May 25, 2020 Ο άνθρωπος προφανώς είναι άσχετος που βλέπει τα φουγαρα και νομίζει ότι τους έπιασε στα πράσα.. Ας τρέχει στα δικαστήρια να πληρώσει στους πλοιοκτήτες τα δικαστικά και αποζημιώσεις για δυσφήμιση..
togias_k Posted May 25, 2020 Posted May 25, 2020 Εντάξει,θέλει όμως να σου πει ότι δεν καπνίζει έτσι πχ το Θεολόγος,το Superferry και όλα τα άλλα.Οι κάτοικοι κάνανε πολλά παράπονα το καλοκαίρι ειδικά με το Superexpress και το naxos jet που όταν αναχωρούσαν για να ανοίξουν έβγαζαν πολύ πράμα γι'αυτό τα έχει μαζεμένα τώρα.Και το Superferry II είναι 46 χρονών βαπόρι,λογικό να βγάζει πολύ.
Annivas Posted May 25, 2020 Posted May 25, 2020 Το πλοιο για να ταξιδεύει εχει πιστοποιητικά εν ισχύ . Πολλα πλοία λόγω σάρωσης όταν κάνουν την πρώτη κίνηση καπνίζουν . Δεν σημαίνει οτι ειναι ασυντήρητα η καίνε παράνομο καύσιμο κλπ. Ας πάει στα δικαστήρια να δικαιωθεί , να καταδικαστεί να πληρώσει τα δικαστικά έξοδα από τα λεφτά των δημοτών . Επισης το πλοιο ειναι στη Ραφήνα απο το 1993 τωρα τον ενόχλησε ;;; Naxos Jet και superexpress ειναι και τα δυο incat που σημαίνει οτι έχουν τους οχετούς εξαγωγής στο τούνελ ανάμεσα από τα δυο hull. Εκεί καθώς ανοίγουν στροφές παγιδεύονται πολλα καυσαέρια και μόλις προχωρήσει λιγο το βαπορι απελευθερώνονται ολα μαζι και γι αυτο παρατηρείται αυτο το φαινόμενο . Επισης μια παλιά παροιμία έλεγε οτι τα αρσενικά βαπόρια καπνίζουν και θηλυκά κουνιούνται !!!🤣
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now