Panagia Ekatontapiliani Posted December 7, 2019 Posted December 7, 2019 Το Superferry II αναμένεται να επιστρέψει στα δρομολόγια στη Ραφήνα στα τέλη Ιανουαρίου.
polmyt Posted January 10, 2020 Author Posted January 10, 2020 Σημερα ηταν να μπει στη δεξαμενη Ξερει κανεις αν πηγε;Το AIS ειναι κλειστο εδω και κανα διμηνο
proud_ionian Posted January 25, 2020 Posted January 25, 2020 Just now, proud_ionian said: στις παλιες δηλωσεις δρομολογησης, βλεπουμε οτι μεχρι και τις δηλωσεις του 2004, το δηλωνε ως πλοιοκτητρια η ΓΡΑΜΜΑΙ ΣΤΡΙΝΤΖΗ Ν.Α.Ε. (με αυτη την επωνυμια ηταν εισηγμενη η Strintzis Lines) και οχι η Blue Star Ferries Ν.Α.Ε, της οποιας τα δευτερα σινιαλα φορουσε. το ιδιο και για τη σουπερφερακλα
Panagia Ekatontapiliani Posted January 28, 2020 Posted January 28, 2020 Στο Superferry II βγήκε ο καταπέλτης των οχημάτων για εργασίες.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2020 Posted February 28, 2020 Το Superferry II μεθορμισε σήμερα το πρωί στο λιμάνι του Πειραιά, από όπου θα φύγει αργότερα για τη Ραφήνα, έτσι ώστε αύριο να επιστρέψει στα δρομολόγια του στη γραμμή Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο.
polmyt Posted March 4, 2020 Author Posted March 4, 2020 Πρωτο δρομολογιο της σαιζον για το πλοιο το περασμενο Σαββατο και εμεις μπορουμε να το δουμε πρωι πρωι στη Ραφηνα Το πλοιο εφυγε με μιση ωρα καθυστερηση ενω αξιοσημιοτη ειναι η μπολικη κινηση που φαινοταν να εχει,ειδικα σε ΙΧ
polmyt Posted March 4, 2020 Author Posted March 4, 2020 Την εχει αλλα οφειλεται στο οτι εκεινη την ωρα φορτωνε ακαταπαυστα ΙΧ. Ειχε σχηματιστει καμια 50αρια μετρα ουρα εξω απο το βαπορι
Panagia Ekatontapiliani Posted March 28, 2020 Posted March 28, 2020 Το Superferry II σταματήσε τα δρομολόγια του λόγω της κρίσης του Covid 19 και έρχεται στο Πειραιά για να δέσει.
dionisos Posted March 28, 2020 Posted March 28, 2020 Η πορεια του και ταχυτητα δεν δειχνει προς το παρον Πειραια εκτος εαν ειναι λαθος στο ΑΙΣ
Annivas Posted March 28, 2020 Posted March 28, 2020 Με εντολή υπουργείου άλλαξαν τα πλάνα , πάει Μυκονο να κάνει δρομολόγιο από εκεί στη θέση του Θεολόγος.
hayabusagr Posted March 28, 2020 Posted March 28, 2020 (edited) η ανακοινωση της εταιριας Edited March 28, 2020 by proud_ionian μη βαζετε quote και screenshot ξεροσφυρι ;)
proud_ionian Posted March 30, 2020 Posted March 30, 2020 (edited) μετα τη ληξη συναγερμου στο Θεολογο, τελειωσε η εκτακτη υποχρεωση προς το ΥΕΝ και το πλοιο ειναι εν πλω προς πειραια για να δεσει (εχει ηδη μπει στο separation) Edited March 30, 2020 by proud_ionian great minds think alike
proud_ionian Posted March 31, 2020 Posted March 31, 2020 οταν μπηκε πειραια εδεσε στο dock 3. εκει θα τη βγαλει;
hayabusagr Posted April 16, 2020 Posted April 16, 2020 Πριν λίγο στο FB γράφτηκε πως το πλοίο έχει πουληθεί και μάλλον το Σεπτέμβριο φεύγει. Γνωρίζει κάποιος αν ισχύει ;
Nick the Greek Posted April 16, 2020 Posted April 16, 2020 Το αν ισχύει δεν έχω ιδέα για να σε διαφωτίσω, επέτρεψέ μου μια γενικότερη τοποθέτηση: Το πλοίο είναι πια 46 ετών. Οτιδήποτε έχεις που είναι σε αυτήν την ηλικία(πλοίο, αεροπλάνο, αυτοκίνητο, γυναίκα) χρειάζεται καλή συντήρηση και TLC(tender loving care). Αν τα στάνταρ σου σαν εταιρεία είναι ψηλά όπως της Golden Star, αυτό σημαίνει πως πρέπει να ρίχνεις χρήματα για να τα διατηρείς ψηλά. Σε assets αυτής της ηλικίας, έρχεται ένα σημείο που αυτό πια καθίσταται αντοικονομικό γιατί είτε με τα ίδια λεφτά αγοράζεις κάτι πολύ νεότερο, είτε η αγορά είναι τέτοια που δεν δικαιολογεί το έξοδο. Μπορεί να συμβαίνουν και τα δύο ταυτόχρονα. Οπότε έρχεται μοιραία η ώρα που σαν επιχειρηματίας θα πρέπει να πάρεις μια απόφαση που για συναισθηματικούς λόγους, μπορεί να είναι και πολύ σκληρή. Οπότε αυτό που ανέφερες μπορεί να είναι αλήθεια. Μπορεί και όχι. Ακόμη κι αν δεν είναι αλήθεια τώρα, μπορεί να γίνει πραγματικότητα κάποια στιγμή, όχι στο πολύ μακρινό μέλλον.
hayabusagr Posted April 16, 2020 Posted April 16, 2020 θα συμφωνήσω απόλυτα. δεν θα μπορούσες να τα γράψεις καλύτερα. αν και η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο θα κλάψει κόσμος και κοσμάκης όταν εφαρμοστούν
Nick the Greek Posted April 16, 2020 Posted April 16, 2020 Κι εγώ μαζί τους αδερφέ. Αλλά αυτό είναι και το υγιές σε τελική ανάλυση, αυτό προσπαθώ να πω. Πρέπει να εξελίσσονται τα πράγματα, είναι νόμος στη ζωή. Αν το δώσουν οι Στεφάνου, καλά θα κάνουν, έχει έρθει η ώρα. Αντικαταστάτης υπάρχει ήδη και δεν είναι πως η γραμμή θα έχει πρόβλημα αν φύγει ένα πλοίο, ειδικά με τα φετινά δεδομένα. Εμένα εκεί που βαράνε τα καμπανάκια είναι όταν βλέπεις 40+ πλοία που "γίνονται κουκλιά" και "πέφτει πολύ χρήμα στην ανακαίνιση".
Captain_Nionios Posted April 16, 2020 Posted April 16, 2020 Στην προκειμενη περιπτωση ομως, δεν εχω πειστει οτι ο αντικαταστατης ειναι καλυτερος απο το γεροντα. Δεν το λεω μονο απο την αγαπη που εχω προς τα παλαιοτερα βαπορια, αλλα κυριως γιατι θεωρω πως ο γεροντας εχει εξαιρετικους χωρους μεσα-εξω σε ποσοτητα με αξιοπρεπεστατη ποιοτητα, καλυτερο δρομο, καλυτερο ταξιδεμα και καλυτερη μανουβρα. Σιγουρα οσο κατι παλιωνει γινεται πιο κοστοβορα η συντηρηση του, ομως για τη συγκεκριμενη περιπτωση δε μιλαμε για νεκρανασταση αλλα για ενα βαπορι που παντα ηταν σε πολυ καλο εως εξαιρετικο επιπεδο.
Petros P Posted April 16, 2020 Posted April 16, 2020 Βέβαια λέμε πώληση,χωρις να αναφέρεται τι και πώς....Δλδ αν το έπαιρνε άλλος Έλληνας? Δε νομίζω πως στέκει,γιατι το πλοίο και χαρτιά έχει και ούτε βλάβες έβγαζε...Πιο πιθανό θα έβρισκα να πουλαγαν όλη την εταιρεία οι Αφοί επειδή μπούχτισαν παρά να πωληθει το ΣΦ2.Γνώμη μου πάντα και δεν είμαι στο operation τους να ξέρω τι και πως.
Villandry Posted April 16, 2020 Posted April 16, 2020 1 hour ago, Nick the Greek said: Κι εγώ μαζί τους αδερφέ. Αλλά αυτό είναι και το υγιές σε τελική ανάλυση, αυτό προσπαθώ να πω. Πρέπει να εξελίσσονται τα πράγματα, είναι νόμος στη ζωή. Αν το δώσουν οι Στεφάνου, καλά θα κάνουν, έχει έρθει η ώρα. Αντικαταστάτης υπάρχει ήδη και δεν είναι πως η γραμμή θα έχει πρόβλημα αν φύγει ένα πλοίο, ειδικά με τα φετινά δεδομένα. Εμένα εκεί που βαράνε τα καμπανάκια είναι όταν βλέπεις 40+ πλοία που "γίνονται κουκλιά" και "πέφτει πολύ χρήμα στην ανακαίνιση". Να ναι συμπαθατε φίλε @Nick the Greek αλλά η εταιρεία καθιερώθηκε στη γραμμή χάρη σε αυτό το πλοίο και από αυτό έβγαλε χρήματα, αυτό ήταν το έναυσμα και η εδραίωση. Ο αντικαταστάτης σε παλαιότερα λεγόμενα σας, ο ίδιος, έχετε αναφέρει πως πλέον το πλοίο της γραμμής είναι ο Θεολόγος, επειδή το σκέτο Σουπερφερρυ δεν τα έχει καταφέρει. Οι λόγοι πολλοί τεχνικά, όπως σωστά αναφέρει ο @Captain_Nionios. Συν το ανεπαρκές για μεγάλα οχήματα γκαράζ συν την κοστοβορα και χωρίς ανάλογο του αναμενόμενου αποτέλεσμα μετασκευή. Το μόνο πλοίο που έβγαλε αρκετά χρήματα για την εταιρεία αλλά όχι σε βαθμό ανάλογο του πρώτου της κτήματος είναι το Σουπερραννερ. Όλα τα υπόλοιπα δυστυχώς είναι κατώτερα των προσδοκιών της εταιρείας και κάποια εξ αυτών και του κοινού. Σεζόν του Σουπερφερρυ ΙΙ σαν το 2011, το 2013, το 2014, το 2015 ακόμη και του 2012 λίγα πλοία έχουν κάνει στην ακτοπλοϊα. Από εκεί και ύστερα δε διαχειρίζεται με το βέλτιστο τρόπο το πλοίο ώστε να αποφέρει το μέγιστο δυνατό κέρδος. Σαν περιποίηση είναι όντως κούκλα, δεν ισχύει το 40+ κούκλα στα λόγια, δεν υπάρχει σύγκριση με αντίστοιχα της ηλικίας του, ούτε Ολύμπους, ούτε Πήγασος, ούτε Πρωτεύς, ούτε Κεφαλονιά, ούτε Άκουα Μπλου, ούτε και νεότερα σαν το Πρέβελης ή τα Κρήτη ή ακόμη και το Σάμος. Το πλοίο είναι λειτουργικό μηχανικά, χωρίς βλάβες, με μία ταχύτητα η οποία λόγω συντήρησης έχει αυξηθεί έστω και ελάχιστα, ένα εσωτερικό ανανεωμένο, ένα γκαράζ αξιόλογο, ανταγωνίζεται συμβατικούς και ταχυπλοους αντιπάλους παραθέτοντας τα δικά του πλεονεκτήματα άλλοτε με επιτυχία άλλοτε με αποτυχία, αλλά με αξιοπρέπεια. Όλοι αυτοί οι λόγοι με οδηγούν στο εξής συμπέρασμα, μία τέτοια κίνηση είναι λανθασμένη, πρώτα θα πρέπει να πωληθούν τα βαρίδια και ύστερα αυτό. Για πέντε χρόνια ακόμα στέκεται άνετα, αντιθέτως Σούπερ εξπρές, σπηντ όχι. Το κατ δεν έχει συγκεκριμένο λόγο ύπαρξης (Ω εστί μεθερμηνεθομενον, συγκεκριμένη προσοδοφόρα γραμμή) πλην της κόντρας με τη σητζετς, το Σουπερφερρυ σκέτο θα πρέπει να αποκτήσει γκαράζ σωστό για τη γραμμή του κι όχι μόνο, το θέμα της ταχύτητας για να αποτελέσει αναβάθμιση για τη γραμμή ή να δώσει την εναλλακτική για δρομολόγηση σε γραμμή με άλλα χαρακτηριστικα δυστυχώς δε διορθώνεται. Κλείνοντας, στέκομαι σε αυτό που γράφει ο @Petros P πιο πιθανό και λογικό θα ήταν να θέλουν να πουλήσουν όλη την εταιρεία... Σε κάθε περίπτωση καλή Ανάσταση σε όλους, με υγεία πάνω απ'όλα.
Μπαρκαρουτσος Posted April 16, 2020 Posted April 16, 2020 Νέοι κανονισμοί καυσίμων, υποχρεωτική 10μηνη δρομολόγηση, πολλά ταχύπλοα στην αγορά, εισητήρια 27 ευρώ το συμβατικό και 35 το ταχύπλοο. Συμπέρασμα : Δε βγαίνουν τα συμβατικά κύριοι. Βάλτε και τον κορωνοιο και την κρίση που έρχεται, δε θέλει και πολύ να πεις ναι σε μερικά ζεστά μύρια...
Nick the Greek Posted April 17, 2020 Posted April 17, 2020 Αγαπητέ φίλε Villandry, διαφωνούμε σε κάμποσα σημεία, ορισμένα σχόλια επιγραμματικά επάνω στο μήνυμά σας: Ξεκινώ με αυτό στο οποίο συμφωνούμε, τα ταχύπλοα. Σίγουρα δεν τους έχουν βγεί όπως ακριβώς θα ήθελαν, έχουν και εκεί σημαντικές αποφάσεις να πάρουν. Ο Θεολόγος είναι σίγουρα το βαπόρι της γραμμής, σε σύγκριση με όλα, όχι μόνο με το Superferry. Κι ακριβώς επειδή είναι έτσι, θεωρώ πως ενισχύεται η άποψή μου πως το Superferry II δεν είναι υπεράνω πώλησης. Ξεκάθαρα χρειάζονται κάτι διαφορετικό σαν αντίπαλο δέος. Όσον αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα μάλλον έχετε το προνόμιο πολύ πιο λεπτομερούς πληροφόρησης από μένα. Αλλά αυτό δεν αλλάζει το ότι πρίν λίγα χρόνια μπορεί να είχε το πλοίο εξαιρετικά αποτελέσματα, δεν προεξωφλεί αυτό όμως το παρόν και το μέλλον. Η αγορά είναι διαφορετική από χρονιά σε χρονιά. Τέλος, το γεγονός ότι καθιερώθηκε η εταιρεία από το συγκεκριμένο πλοίο, είναι ένα ιστορικό γεγονός. Δεν πρέπει όμως να ανάγει το πλοίο σε ιστορικό μνημείο. Και η ΑΝΕΚ έγινε από το Κύδων, αυτό δε σημαίνει πως έπρεπε να το κρατήσουν περισσότερο απ' ότι έπρεπε. Συγκρίνω ανόμοια πράγματα εδώ, το δέχομαι εκ των προτέρων, απλά το αναφέρω σαν παράδειγμα για να αναδείξω το γιατί βρίσκω λάθος το επιχείρημά σας. Για να μην παρεξηγούμαι και από εσάς, και από όλους τους άλλους φίλους: Δεν λέω πως πρέπει να πουληθεί το πλοίο καλά και σώνει, μακάρι να μακροημερεύσει και να θάψει και το Κεφαλονιά. Λέω πως αν αποφασίσουν οι πλοιοκτήτες του να το βγάλουν στην αγορά, δεν θα πρέπει να μας ξενίσει σα γεγονός, ούτε να τους ψέξουμε. Όπως με όλα τα πλοία αυτής της ηλικίας, πιθανόν σιγά-σιγά τα νούμερα να μη βγαίνουν.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now