Panagia Ekatontapiliani Posted October 26, 2015 Posted October 26, 2015 Μόνο που το Εξπρές Σαντορίνη είχε ζητήσει δρομολόγηση για τη γραμμή της Κυλλήνης Κεφαλονιάς από πέρυσι στις ετήσιες δηλώσεις για το λογαριασμό της Portucalense
proud_ionian Posted October 28, 2015 Author Posted October 28, 2015 σε μια προσπαθεια να πιαστει απο τα μαλλια της, η kefalonian κοβει ενα δρομολογιο για πορο και προσθετει ενα δρομολογιο για ζακυνθο (στις 15.30 απο κυλληνη), εχοντας το νοεμβριο τρια για πορο και τρια για ζακυνθο (δρομολογια απο κυλληνη παντα)
enas chiotis Posted November 3, 2015 Posted November 3, 2015 συμφωνα με τα κεφαλονιτικα sites, την πεμπτη 2/7 το ζακυνθος Ι στο απογευματινο του δρομολογιο, θα παει αργοστολι και οχι πορο,προκειμενου να μεταφερει το νεο μητρπολιτη κεφαλληνιας. Δυστυχώς ενθρόνιση δεν θα γίνει, μιας και ο νέος μητροπολίτης μας άφησε χρόνους. Μεθαύριο η εξόδιος ακολουθία στην Κεφαλονιά. Στις 10/11 αναμένεται η ενθρόνιση του νέου μητροπολίτη Κεφαλληνίας. Άφιξη στις 08:45 στον Πόρο με το πλοίο της γραμμής (Ζακυνθος Ι φαίνεται στο openseas).
enas chiotis Posted November 11, 2015 Posted November 11, 2015 Από το γκαραζ τον κατέβασαν το Σεβασμιότατο.
kerkini Posted November 12, 2015 Posted November 12, 2015 Μεταγραφές έχουμε και στις ακτοπλοϊκές τελικά: Ο Γ. Βασιλαράς στην Kefalonian σύμφωνα με το e-kefalonia
proud_ionian Posted November 12, 2015 Author Posted November 12, 2015 σα να παρει ο συριζα τον σουμακη και να το γιορταζει
kerkini Posted November 13, 2015 Posted November 13, 2015 Αφού δεν ανακοίνωσαν καράβι, ανακοίνωσαν την μεγάλη μεταγραφή. Ντάξει το ίδιο είναι
proud_ionian Posted November 13, 2015 Author Posted November 13, 2015 το ionian press εχει μια πιο... ρεαλιστικη παρουσιαση του γεγονοτος. ...«Μεγάλη μετεγγραφή» πέτυχε, λένε, η KEFALONIAN LINES στο πρόσωπο του κ. Γ. Βασιλαρά, "μέχρι πρό τινος διευθυντή της IONIAN FERRIES»... Μια φράση με μια ανακρίβεια και μια (εσκεμμένη) απόκρυψη στοιχείου.Η ανακρίβεια: Μα ο κ. Βασιλαράς έχει προ πολλού πάψει να ανήκει στην IONIAN FERRIES.. κΑΙ ΕΔΏ ΚΑΙ αρκετο καιρο ΙΔΙΩΤΕΎΕΙ.Οσο για την απόκρυψη στεοιχείου: Εξ όσων γνωρίζουμε, η IONIAN FERRIES δεν υπάρχει πλέον.. Εκτός κι αν ο συντάκτης της ειδησης γνωρίζει κάτι που εμείς αγνοούμε.Για να τελειώνουμε λοιπόν : Η ΚΕFALONIAN LINES προσέλαβε τον κ. Βασιλαρά προκειμένου να ενισχύσει ο εμπορικό της τμήμα, μια και ο κ. Βασιλαράς όντως διαθέτει μια πολύχρονη εμπειρία στο χώρο... Αφού προσλήψεως πρόκειται και όχι περί μετεγγραφής...
kerkini Posted November 19, 2015 Posted November 19, 2015 (edited) Εχθρούς βλέπει στην κυβέρνηση ο Αντιδήμαρχος Κεφαλονιάς κ. Λυκούδης, που θέλουν να κλείσουν την εταιρεία του. Περισσότερα στα KefalonitikaNea Edited November 20, 2015 by proud_ionian
proud_ionian Posted November 19, 2015 Author Posted November 19, 2015 γατος γ..ει και γατος σκουζει. ξεχναει τι εγινε το 2013 για να επιβληθει η kefalonian.
proud_ionian Posted November 20, 2015 Author Posted November 20, 2015 (edited) οσο διαβαζω τις δηλωσεις του αναπληρωτη δημαρχου, τοσο φουντωνω τα περι πολιτικου πολεμου και ευνοιας στους ανταγωνιστες, θα ειχαν ενδιαφερον αν τα ελεγε το 2013. η εταιρεια χρωστουσε στο δημοτικο λιμενικο ταμειο απο το 2013. απο ιδρυσεως της δηλαδη. χρωσταγε οχι μονο τα τελη ελλιμενισμου για τα πλοια της, αλλα και τα λιμανιατικα που εισπρατει απο επιβατες και ΙΧ με το εισητηριο και πρεπει να αποδοσει αμεσως. φετος τακτοποιησε τις οφειλες των προηγουμενων ετων (προφανως λογω των πολιτικων αλλαγων) και χρωστα ακομη 100.000 απο το 2015. μιλα για κινδυνο να κλεισει μια εταιρεια με 150 εργαζομενους. αληθεια οι ανταγωνιστες του δεν εχουν εργαζομενους; αν απεδιδε τα οφειλομενα, θα μπορουσε να κανει το μαγκα και να πηγαινει προπερσυ το χειμωνα με 5ευρω το ΙΧ; δεν ειναι αθεμιτος ανταγωνισμος μια εταιρεια επειδη εχει μπαρμπα στην κορωνη (εν προκειμενω μπαμπα του... CEO στο Δημο) να αθετει μερος των υποχρεωσεων της; η πειρα (και γενικοτερα, αλλα και ειδικα στην ακτοπλοϊα), μας εχει διδαξει οτι οταν μια εταιρεια αρχιζει να σκουζει οτι την πολεμουν και θελουν να την κλεισουν, γι'αυτο δεν μπορει να αντεπεξελθει στις υποχρεωσεις της και οταν αρχιζει η επικληση των εργαζομενων, εχουν ξεκινησει τα σοβαρα προβληματα Edited November 20, 2015 by proud_ionian
Petros P Posted November 20, 2015 Posted November 20, 2015 Και ούτε ναυλωνει και υπόσχεται αλλα πλοία .. Βέβαια κοιτά αμα ξαναλλαξει η κατάσταση στον πολιτικό στίβο της χώρας ... Ποτε δε ξερεις τι γινεται ...
Ariadne Posted November 20, 2015 Posted November 20, 2015 Προσωπικά, δεν πολυπιστεύω στο μέλλον της εταιρείας ... Κρίμα για τους ναυτικούς και το ιστορικό μας πλοίο, αλλά με τέτοιο αφεντικό ... Άσε, που καταντήσανε το αλλοτινό καμάρι μας σαράβαλο!
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 20, 2015 Posted November 20, 2015 η πειρα (και γενικοτερα, αλλα και ειδικα στην ακτοπλοϊα), μας εχει διδαξει οτι οταν μια εταιρεια αρχιζει να σκουζει οτι την πολεμουν και θελουν να την κλεισουν, γι'αυτο δεν μπορει να αντεπεξελθει στις υποχρεωσεις της και οταν αρχιζει η επικληση των εργαζομενων, εχουν ξεκινησει τα σοβαρα προβληματα Νομίζω ότι η ουσία είναι σε αυτά που επεσήμανε ο proud.
kerkini Posted November 20, 2015 Posted November 20, 2015 Έγραψα "βλέπει εχθρούς" γιατί δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με τον Proud. Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια. Μετά τις διαδόσεις για εγκατάλειψη της Πάτρας από τον ανταγωνισμό, μετά τις διαδόσεις για νέο παπόρο ,έρχεται και η ωμή πραγματικότητα. Και ναι έχουν αλλάξει τα κόζια. Άρα δεν έχεις τις ίδιες αβάντες. Οπότε το ρίχνεις σε "φανταστικούς" εχθρούς και λαϊκίζεις με οικογένειες κλπ Ariadne παρόλα αυτά το αγαπημένο Κεφαλονιά μπορεί και να έχει . καλύτερο τέλος από ότι θα είχε αν έμενε στο "Σ" τελικά
Ariadne Posted November 21, 2015 Posted November 21, 2015 Κερκίνη, το ελπίζω. Οπωσδήποτε, η αγορά από την Κεφαλόνιαν του έδωσε παράταση ζωής. Συμφωνώ. Αλλά μιλάμε και για βαπόρι 40 ετών που αρχείζει και παραμελείται ... Θα δούμε. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία
proud_ionian Posted November 21, 2015 Author Posted November 21, 2015 η kefalonian αργα ή γρηγορα θα βρεθει στο διλλημα που βρεθηκαν και οι ζακυνθινοι. ή συμπλεω με τον θεοδοση ή πουλαω στον θεοδοση. (εκει οι μεν συνεπλευσαν και οι δε πουλησαν). στο μπλαμπλα καλοι ειναι και μπορουν να το σερβιρουν ωραια στον κοσμο. (πραξη ευθυνης για να μην κατηγορειται αδικα ο δημος. επιλεξαμε να αποσυρθουμε παρα να πληγουν οι συγκοινωνιες της κεφαλονιας απο ανευθυνες ενεργειες κλπ) δεν εχει ουτε το οικονομικο υποβαθρο, ουτε τις διασυνδεσεις για να αντεξει μια παρατεταμενη κοντρα. αν επιλεξει την κοντρα θα εχει την τυχη της νελ.
proud_ionian Posted November 21, 2015 Author Posted November 21, 2015 δεν γνωριζω κατι, αλλα απο την εικονα που εχουμε για τους παικτες της περιοχης, θεωρω οτι καποια στιγμη θα πρεπει να συνυπαρξουν με τον ενα ή τον αλλο τροπο και συνηθως στους επιχειρηματικους συσχετισμους τον πρωτο λογο τον εχει ο ισχυροτερος οικονομικα
proud_ionian Posted November 23, 2015 Author Posted November 23, 2015 τι ψαχνεις να βρεις; γωνια στο δεκαρικο;
proud_ionian Posted December 1, 2015 Author Posted December 1, 2015 στο site της εταιρειας χαρη στην οποια η κεφαλονια εχει τα δικα της πλοια και δεν προκειται να αποκλειστει ξανα ποτε (ετσι λεει το banner στο e-kefalonia) ακομη δεν εχουν περαστει δρομολογια μετα την 30/9) .
Ariadne Posted December 1, 2015 Posted December 1, 2015 Αφού Proud και στο screenshot σου, λέει μέχρι 30/11 ...
proud_ionian Posted December 1, 2015 Author Posted December 1, 2015 30/11 εννοουσα. 01/12 εχουμε σημερα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now