proud_ionian Posted November 20, 2014 Author Posted November 20, 2014 καλα κανει η εταιρεια και διαψευδει, αν και ειναι προφανες οτι αυτα δεν εστεκαν. αυτος που τα εγραψε ομως δεν πρεπει να τα εβγαλε απο την κοιλια του. εγραψε συγκεκριμενα πραγματα, που σημαινει οτι καποιος του τα σερβιρε (ακομη και για να διαψευσθουν)
Ariadne Posted November 20, 2014 Posted November 20, 2014 Το τέλος της 2ης παραγράφου είναι όλα τα λεφτά
proud_ionian Posted November 20, 2014 Author Posted November 20, 2014 θα προσεξατε βεβαια οτι ενω (οπως αναμενοταν) διαψευδονται τα περι αποχωρησης του κεφαλονια, ΔΕΝ διαψευδονται το ενδιαφερον για την πεσαδα και τον αστακο
Ariadne Posted November 20, 2014 Posted November 20, 2014 Προσωπικά δεν πιστεύω πως πρόκειται για αληθινό ενδιαφέρον. Θα το κάνει για να φοβίσει εντός εισαγωγικών την κοινοπραξία (τη Ληξουριώτικη, όχι τη Ζακυνθινή), για να καθίσουν ήσυχα. Δεν αποκλείω βεβαίως να βάλει το Ζάκυνθος στον Αστακό, αλλά τώρα το χειμώνα; Και το καλοκαίρι που θα χρειάζεται δεύτερο πλοίο στην Κυλλήνη; Εκτός εάν αγοράσει πραγματικά και ένα 2ο (... 3ο) πλοίο. Στην Πεσσάδα πάντως, ξεχάστε την Κεφαλόνιαν.
proud_ionian Posted November 30, 2014 Author Posted November 30, 2014 πλεον φεραμε στο πλοιο τις ιερες σαγιοναρες του αγιου διονυσιου. και του αγιου γερασιμου για να μη ζηλεψει. πραγματικα δεν εχω λογια. αντε και στην πατρα με καλο να βαλουν το αγιου ανδρεα
stelios Posted November 30, 2014 Posted November 30, 2014 καλά, πόσες παντόφλες αγίων έχετε εκεί στα Ιόνια; (μεγάλη η χάρη τους) Βοηθάνε και στο ταξίδεμα πάντως, απ' ότι καταλαβαίνω
enas chiotis Posted November 30, 2014 Posted November 30, 2014 Βοηθά και το ότι η μητρόπολη Κεφαλληνίας είναι σε "μεταβατικό" στάδιο.
proud_ionian Posted December 1, 2014 Author Posted December 1, 2014 η συνεντευξη ενος επιχειρηματια στην ΕΡΑ. απολαυστε ...Στην συνέχεια μίλησε για τις δραστηριότητές του στην ακτοπλοία. Είπε ότι εκεί που μας περίμεναν να παίρνουμε τα Σπήλαια, η οικογένειά μου άνοιξε φτερά στην ακτοπλοία. Φέραμε πίσω στην Κεφαλονιά τα πλοία που είχε χάσει. Φέραμε πάλι στην Κεφαλονιά την αναβάθμιση των ακτοπλοικών συγκοινωνιών. Ξαναδώσαμε προοπτική στον τρόπο. Αυτή είναι η Κεφαλονιά της δημιουργίας. Να έχει ανθρώπους που δίνουν εργασία και ανεβάζουν τις υπηρεσίες του νησιού. Και εμείς αυτό το τολμήσαμε την δυσκολότερη εποχή, όταν όλες οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα κλείνουν, εμείς ανοίξαμε και προσλάβαμε κόσμο. Και αντί να χειροκροτηθούμε γι’αυτό, το πολιτικό πάθος δεν αφήνει κάποιους να λειτουργήσουν ως άνθρωποι με ψυχή και με μυαλό ανοιχτό... ...Όταν ξεκίνησα, συνέχισε, αυτή την προσπάθεια κάποιοι είπαν ότι είναι ένα “πυροτέχνημα” που θα σβήσει σε μερικούς μήνες. Αυτό δεν έγινε. Και πιστέψτε με αν πάτε στον Πειραιά και ρωτήσετε παντού για την ναυτιλιακή μας εταιρεία θα σας που ότι είναι από τις λίγες φερέγγυες στην χώρα αυτή την εποχή και θα ήταν χαρά τους να συνεργαστούν μαζί μας. Πως το καταφέραμε τώρα αυτό…Εμένα, είπε, ως αρχή μου έχω την φράση του Πάολο Κοέλιο ότι “όταν θέλεις κάτι πολύ, όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να τα καταφέρεις”. Εμείς δουλεύουμε και η ευτυχία μου είναι ότι το παιδί μου σπούδασε ναυτιλιακά με μεταπτυχιακές σπουδές και είναι η μεγάλη βάση και η ραχοκοκκαλιά της επιτυχίας μου και το μέλλον της επιχείρησης. Δεν μπήκαμε σε μία δουλειά ως ερασιτέχνες, είχαμε το backround να την στηρίξουμε λόγω του γιού μου και είχαμε το θάρρος και το θράσος που χρειάζεται η επιχειρηματικότητα. Αυτά τα δύο παντρεύτηκαν, έκαναν ένα περίφημο γάμο και αυτός ο γάμος έχει ως αποτέλεσμα την ώρα που μεγάλες ναυτιλιακές-χρηματιστηριακές εταιρείες που έχουν από πίσω τους τεράστια κεφάλαια από τράπεζες να έχουν προβλήματα και εμείς να μην έχουμε δώσει το παραμικρό δικαίωμα πουθενά, να στηρίζεται η δουλειά και να είναι βιώσιμη διότι έχουμε επιφέρει ένα μεγάλο νοικοκυριό, προσπαθούμε να εξοικονομούμε χρήματα από διάφορες σπατάλες... ...Μίλησε για την γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη. Τόνισε ότι το 2012 σταμάτησε η εταιρεία Στρίντζη με 2.000.000 ευρώ ζημιά. Το 2013 την ανέλαβαν οι Ζακυνθινοί που αποχώρησαν με 1.800.000 ευρώ ζημιά. Εάν τότε μπαίναμε εμείς, στα τρία χρόνια θα είχαμε εγγράψει ζημιά 3.600.000 ευρώ το λιγότερο. Άρα θα είχαμε κλείσει την εταιρεία... ...Ο επόμενος στόχος της εταιρείας, σύμφωνα με τον Διονύση Λυκούδη είναι ότι εμείς θα τολμήσουμε να σηκώσουμε την σημαία της Κεφαλονιάς στα νησιά του Αιγαίου πολύ σύντομα... απο το blog της εφημεριδας ανεξαρτητος.
Ariadne Posted December 2, 2014 Posted December 2, 2014 Δεν ξέρω, εάν θα πρέπει να γελάσω ή να κλάψω ... Τα πρώτα δύο τα αφήνω ασχολίαστα ... Σχετικά με τη ζημιά, δε θα το μαθουμε βεβαίως ποτέ, αλλά αδυνατώ να πιστέψω, πως ο Στρίντζης έκανε ζημιά 2 εκ. το 2012! Και για το τελευταίο, εδώ αφήνει τα πατρικά του νησιά στο έλεος του θεού και θα φέρει πλοίο και στο Αιγαίο;
proud_ionian Posted December 20, 2014 Author Posted December 20, 2014 στο fb της kefalonian υπαρχει ανακοινωσης της εταιρειας οτι το τελευταιο δρομολογιο απο κυλληνη αντι στις 20.30 θα γινεται στις 21.00 (παρασκευες εξακολουθει στις 21.30)
proud_ionian Posted January 5, 2015 Author Posted January 5, 2015 απο οτι γραφει το kefaloniapress και το e-kefalonia, ο αδελφος του αντιδημαρχου κεφαλονιας και ισχυρου ανδρα της kefalonian διονυση λυκουδη, χαραλαμπος, προαλειφεται για υποψηφιος βουλευτης με τη Ν.Δ.
kerkini Posted January 7, 2015 Posted January 7, 2015 (edited) Η διαφαινόμενη υποψηφιότητα Λυκούδη έχει προκαλέσει τριγμούς στην τοπική της ΝΔΝα προσθέσω ακόμα ότι σα δικαιόρος ανάμεσα στα άλλα έχει αναλάβει την υπεράσπιση του Λαυρεντιάδη (μαζί με τον Ν Κωνσταντόπουλο, την υπεράσπιση σε υπόθεση λαθραίων τσιγάρων (με εμπλοκή στελέχους του ΛΣ), του δολοφονηθέντος Μ. Λαζαρίδη (Συζ. εν ζωή Αγγελικής Ηλιάδη)..Επίσης είναι μέτοχος μαζί με τη σύζυγό του στην "Κυμοθόη", μια τουριστική - ναυτιλιακή εταιρεία για την οποία δημιουργήθηκε θόρυβος για μια επιδότηση 150.000 που πήρε σε επένδυση 300.000 Edited January 7, 2015 by kerkini
proud_ionian Posted January 12, 2015 Author Posted January 12, 2015 να πουμε οτι παρα τις αντιδρασεις η υποψηφιοτητα ειναι πλεον οριστικη και τα κεφαλονιτικα sites εχουν γεμισει bannerακια το αδελφου
proud_ionian Posted January 26, 2015 Author Posted January 26, 2015 μπορει η εδρα να παρεμεινε στο συριζα, με 38% εναντι 29% της ΝΔ, αλλα ο αδελφος λυκουδης σαρωνει σε σταυρους. στο 97% της ενσωματωσης της σταυροδοσιας ο μπαμπης λυκουδης ειναι πρωτος σε σταυρους απο ολους τους υποψηφιους, με 3.973 σταυρους (σαρωσε τους σταυρους της ΝΔ) εναντι 3.660 της θεοπεφτατου, (που αντιμετωπισε ισχυρο εσωτερικο αντιπαλο). καταλαβαινετε οτι εχουμε πλεον για μονιμο, αλλον εναν λυκουδη στα τοπικα πολιτικα πραγματα
kerkini Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Μια διόρθωση: ή χαράλαμπος ή μπάκης! Καλά μην το δένουμε ότι θα είναι ξανά υποψήφιος κλπ. Μπορεί να κοπούν οι γέφυρες με την "επόμενη μέρα" της Συγγρού... Για να δούμε τις εξελίξεις. Και βέβαια οι αλλαγές στο πολιτικό σκηνικό μπορεί να έχουν επίδραση και στην Kefalonian Lines. Ας περιμένουμε λίγο να δούμε τι μέλλει γενέσθαι
Panagia Ekatontapiliani Posted February 11, 2015 Posted February 11, 2015 Σήμερα η εταιρεία έκοψε την πρωτοχρονιατικης της πίτας στο Νήσος Κεφαλλονιά
kerkini Posted March 6, 2015 Posted March 6, 2015 Με σημερινό Δελτίο Τύπου η εταιρεία γνωστοποιεί το δεξαμενισμό και τη συντήρηση του "Νήσος Κεφαλονιά" από 09/03 έως 05/04 και τη μη πραγματοποίηση των δρομολογίων Κυλλήνης - Ζακύνθου.Επομένως λογικά στο Κυλλήνη - Κεφαλονιά - Ιθάκη τα δρομολόγια θα εκτελούνται από το Ζάκυνθος 1, το οποίο όμως δεν μπορεί να βγάζει όλο το πρόγραμμα του ταχύτερου Κεφαλονιά
seazoom Posted March 6, 2015 Posted March 6, 2015 Μόνο δρομολόγια Κυλλήνης-Πόρου έχουν κοινοποιήσει....Ιθάκη δεν θα πιάνει το Ζάκυνθος Ι;Περίεργο μου κάνει.
ilias3194 Posted March 19, 2015 Posted March 19, 2015 (edited) 23 του μηνός φαίνεται επιτέλους να βγαίνει...άλλαξε και πάλι ο προγραμματισμός... μεχρι 22 δηλαδή λεει αλλα συνηθως γίνεται αποδεξανισμός την επομένη!να δουμε το Κεφαλονια εαν θα προλαβει γιορτες ρε χαρα που θα κανει με το ζακυνθος να αγωνιζετε να βγαλει δρομολογια Edited March 19, 2015 by proud_ionian
proud_ionian Posted March 19, 2015 Author Posted March 19, 2015 5 ξεκινα επισημως το κεφαλονια, οποτε με τα σημερινα δεδομενα προλαβαινει στο τσακ. αλλιως βλεπω να ψαχνουν για αλλη δεξαμενη. πασχα μονο με το ζαντε Ι, δεν το βλεπω
proud_ionian Posted March 26, 2015 Author Posted March 26, 2015 απο τα δρομολογια ζακυνθου και κεφαλονιας που βλεπουμε, περα απο τη μειωση των δρομολογιων στη ζακυνθο (απο 3 περσυ το πασχα, σε 1) και την αυξηση των δρομολογιων της κεφαλονιας (απο 4 σε 5), βλεπουμε οτι το πολυ ζορι και φετος θα το φαει το κεφαλονια, ενω το ζακυνθος θα ειναι ακομη πιο χαλαρο σε σχεση με περσυ. πλεον και στο site της εταιρειας η προσεγγιση στο βαθυ. ολες οι αλλαγες απο 03/4
proud_ionian Posted April 5, 2015 Author Posted April 5, 2015 (edited) Ετος 2005, καθε βαπορι που βγαινει απο επισκευη, εχει την εντολη να βαφτει μπλε σκουρο. Καποιοι το παρακαναν αλλα το κραξιμο που εφαγαν κυριως απο δω μεσα τους ισιωσε. 10 χρονια μετα καποιοι στο Ιονιο απλα μας αντεγραψαν τζαμπα χανουμε τα λογια μας . οι ιδιοι θεωρουν οτι το τελικο αποτελεσμα (οταν γραφτει και το kefalonian) θα ειναι εξαιρετικο. εκτος απο ακαλαισθητοι, ειναι και ισχυρογνωμονες. στο fb της εταιρειας διεγραψαν ολα τα επικριτικα σχολια αντι να κοβουν τα επικριτικα σχολια, καλυτερα να προβληματισθουν απο την ασχημη εντυπωση που προκαλεσε στον κοσμο και οσοι το ειδαν και οσοι το ταξιδεψαν αυτες τις δυο μερες μονο αρνητικα εχουν πει και αυτο που ακουγεται δεν ειναι "επιτελους ανανεωθηκε" και αλλα παρομοια που λενε τα φερεφωνα, αλλα "κοιτα πως το κατηντησε ο * το κεφαλονια" * αναφερουν και το παρατσουκλι με το οποιο ειναι γνωστο το αφεντικο. μπορουν να δοσουν το δικο τους στιγμα, χωρις να ασελγουν στο πλοιο η εταιρεια εχει καθε λογο να θελει να προβαλει τη δικη της εταιρικη ταυτοτητα και θα μπρουσε να το κανει με πολλους τροπους, πχ φαρδαινοντας λιγο το μπλε, γραφοντας το kefalonian lines στο λευκο με ενα εντονο χρωμα (πχ κοκκινο), αλλαζοντας το χρωματισμο στην τσιμινιερα, κλπ. αυτο που εγινε ομως ειναι μια κακογουστια και ως κακογουστια εχει περασει στον κοσμο. Edited April 5, 2015 by proud_ionian
kerkini Posted April 5, 2015 Posted April 5, 2015 Διέγραψαν τα αρνητικά σχόλια;; Δεν είναι μόνο δείγμα ισχυρογνωμοσύνης, αλλά μικροψυχίας και ασέβειας τόσο προς τον κόσμο όσο και προς την ιστορία του πλοίου.Κρίμα και μόνο...
Ariadne Posted April 5, 2015 Posted April 5, 2015 Παιδιά, το μόνο που καταλαβαίνουν, είναι η γλώσσα των λεφτών. Οπότε, εάν το πλοίο γεμίσει παρόλα αυτά ξανά και ξανά, μεγάλη τους σκασίλα πως το βλέπουμε. Τα λεφτά τους, θα τα οικονομήσουν! Εάν δεν μπαίναμε στα δικά τους και καθόμασταν ουρά έξω από τα κόκκινα, τότε να δείτε πως θα αλλάζανε συμπεριφορά ...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now