.voyager Posted February 14, 2013 Posted February 14, 2013 (edited) H ιαπωνική Sado Kisen -κατά to Ferryvolution και το ShipPax- ανακοίνωσε πως από το 2014 το Osado Maru (που σε άλλους καιρούς μπορεί και να κατέληγε εδώ για μετασκευή και δρομολόγηση), θα αντικατασταθεί από νεότευκτο στη γραμμή Niigata-Ryotsu της νήσου Sado. Η γραφιστική απεικόνιση του νέου πλοίου μου θυμίζει το Μυτιλήνη με ένα (και μοντέρνο) φουγάρο. Παραείναι νοσταλγικές οι επιρροές στο σύγχρονο ιαπωνικό design Edited February 14, 2018 by Nick the Greek tag
giorgos_249 Posted February 15, 2013 Posted February 15, 2013 (edited) Ιαπωνικό ferry με ducktail ;; Δεν πιστεύω στα μάτια μου......Φαίνεται πανέμορφο πάντως ! Μπράβο στο ναυπηγό που το σχεδίασε ! Edited February 15, 2013 by giorgos_249
.voyager Posted February 16, 2013 Author Posted February 16, 2013 (edited) Μπράβο στο ναυπηγό που το σχεδίασε! Ναι, μεγάλη έμπνευση. Άμα κάνει κι ένα αντίγραφο του Θεόφιλος, θα λατρευτεί ακόμη περισσότερο Edited February 16, 2013 by .voyager
Hastaroth Posted February 16, 2013 Posted February 16, 2013 Ιαπωνικό ferry με ducktail ;; Δεν πιστεύω στα μάτια μου......Φαίνεται πανέμορφο πάντως ! Μπράβο στο ναυπηγό που το σχεδίασε ! Το ducktail πού το είδες; Οσο γιά το "πανέμορφο"......εντάξει,δέν είναι και κανένα ναυπηγικό διαμάντι.Σάν να κόλλησαν ένα φουγάρο τού 2013 σε βαπόρι τού 1960 είναι. Φαίνεται πως το "σάκε" που έπινε ο ναυπηγός όταν το σχεδίαζε ήταν ληγμένο..... ΥΓ.Πραγματικά απορώ με τους Ιάπωνες ώρες-ώρες.Ενώ είναι γνωστοί γιά την ανεπτυγμένη αισθητική τους ακόμη και σε πρακτικά ζητήματα,ξεπηδάει πού και πού κάτι σάν αυτό το πράγμα και σε βγάζει απ'τα ρούχα σου.......
giorgos_249 Posted February 16, 2013 Posted February 16, 2013 Ναι, μεγάλη έμπνευση. Άμα κάνει κι ένα αντίγραφο του Θεόφιλος, θα λατρευτεί ακόμη περισσότερο Οπως το βλεπει κανεις σχετικά με την ομορφιά του, σεβαστές οι απόψεις σας εννοείται ! Το ducktail πού το είδες; Αυτό πρύμα δεν είναι ducktail;; Λάθος το αποκάλεσα πριν;;
Global_Creta Posted February 17, 2013 Posted February 17, 2013 Ducktail είναι, εγώ προσωπικά το κατάλαβα από το σχέδιο και τον τρόπο επαφής με τη θάλασσα, ασχέτως αν δεν έχει το σχήμα του Ionian Spirit ή το μήκος του Olympic Champion ή των Νήσος. . Πάντως και η απουσία έμβολου στην πλώρη μου κάνει εντύπωση γαι τα σημερινά δεδομένα. Όσο για το σχεδιασμό, μετά απο αυτο που βλέπω ζητώ πάραυτα και γω με τή σειρά μου (και σίγουρα θα βρω και συμπαραστάτες) την επαναυπήγηση του LISSOS II στο παλιό σχέδιο σε μοντέλο 2015, 3 χρόνια χωρίς αυτό είναι αρκετά . Άλλωστε και αυτού τα φουγάρα ήταν μια χαρά μοντέρνα. Σχετικά για αυτό (για να σοβαρέψουμε) έχουμε πάνω κάτω διαστάσεις; Τα 4 θράστερ είναι δείγμα σχετικά μεγάλου μεγέθους αν και από το όλο σχήμα δε φαίνεται τόσο.
teozan Posted February 17, 2013 Posted February 17, 2013 Μήκος περίπου 125 m, 1500 επιβάτες, ταχύτητα κοντά 18,7 κόμβοι, περίπου 5200 tons (αν και αυτό λογικά είναι ιαπωνική μέτρηση). Η εταιρεία του διεξάγει διαγωνισμό για το όνομά του, μέχρι το τέλος Μαρτίου. Η παράδοσή του αναμένεται την άνοιξη του 2014.
Hastaroth Posted February 17, 2013 Posted February 17, 2013 Ε,δέν είναι και ακριβώς ducktail αυτό,δέν ξέρω δηλαδή πόσο αποτελεσματικό θα είναι.Βέβαια γιά βαπόρι που θα πιάνη 18 μιλάκια,ενδεχομένως δέν χρειάζεται και κάτι παραπάνω,όπως επίσης και ο βολβός στην πλώρη.Πάντως με δυό προπελάκια στην πλώρη κι'άλλα δυό στην πρύμνη,σάν την βελόνα τής πυξίδας θα γυρνάη. ΥΓ.Οι Ιάπωνες μετράνε αλλιώς το εκτόπισμα τών πλοίων;
teozan Posted February 18, 2014 Posted February 18, 2014 (edited) Μερικές φωτογραφίες από τις εργασίες στο (ΜΥΤΙΛΗΝΗ ) TOKIWA MARU (ときわ丸). Οι φωτογραφίες είναι από εδώ (© http://blog.livedoor.jp/sadoryokou ) Το πρώτο δρομολόγιο είναι προγραμματισμένο για 8 Απριλίου. Edited February 18, 2014 by teozan
proud_ionian Posted March 8, 2014 Posted March 8, 2014 (edited) o sadoryokou εχει ανεβασει και αλλες φωτογραφιες, ενωστο site της εταιρειας του υπαρχει και bannerακι απο τα δοκιμαστικα Edited March 8, 2014 by proud_ionian
MILTIADIS Posted March 9, 2014 Posted March 9, 2014 Οσο γιά το "πανέμορφο"......εντάξει,δέν είναι και κανένα ναυπηγικό διαμάντι.Σάν να κόλλησαν ένα φουγάρο τού 2013 σε βαπόρι τού 1960 είναι. +1 Eνταξει δεν ειχαμε αξιωσεις για να βγαλουν ενα δευτερο Viking Grace οι Ιαπωνες,αλλα το οτιδηποτε''ωραιο''πανω σε αυτο το πλοιο τελειωνει εκει που αρχιζει η αγαπη του καθενος για το Μυτιληνη,το Ροδανθη,το Ionian Galaxy και των λοιπων αγαπημενων πλοιων που εβγαιναν απο κει πριν 40 χρονια.
.voyager Posted March 9, 2014 Author Posted March 9, 2014 (edited) Έτσι ακριβώς όπως τα λένε Hastaroth και Mιλτιάδης, αν και θα διαβάσουμε σίγουρα πόσο "βασιλοβάπορο", "θαλασοβάπορο", "αρσενικό" (και άλλα cliché) είναι το Tokiwa Maru ως ιαπωνικό και θα δούμε να του... "πλέκουν το εγκώμιο" ακριβώς επειδή θυμίζει κάτι από πλοία προ πολλού περασμένων δεκαετιών. Edited March 9, 2014 by .voyager
margaritis24 Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 (edited) καλοταξιδο εκει στην σχιζοματα χωρα Edited April 7, 2014 by margaritis24
giorgos_249 Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 Αυριο το πρωι παρθενικό ταξίδι..... Καλοτάξιδο ! Αντε με το καλο να αποδεσμευτεί και το osado......
ToSofoPaidi Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 Κι ένα βίντεο από την καθέλκυση του Tokiwa Maru που έβγαλε ως προτεινόμενο ο ρουφιάνος των βίντεο...
giorgos_249 Posted April 8, 2014 Posted April 8, 2014 (edited) Ολα τα λεφτα το παπορο !! Καλοτάξιδο !! EDIT : Δειτε κι αυτό Edited April 8, 2014 by giorgos_249
George...f Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Εξελιγμένη έκδοση του δικού μας πλέον Superferry. Δεν θα μου έκανε εντύπωση να το δούμε κάποια στιγμή στα νερά μας.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 Kάπου το έγραψα πρόσφατα,το έχτισαν όταν πούλησαν το νυν Superferry.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now