Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Η GNV(Grandi Navi Veloci) ειναι μια απο τις μεγαλυτερες ακτοπλοικες εταιρειες της Ιταλιας.Ιδρυθηκε το 1992 στη Γενοβα,οπου εχει και την εδρα της,απο τον Aldo Grimaldi και εχει στην κατοχη της συνολικα 10 πλοια.

Τα πλοια αυτα ειναι τα:

-La Suprema

-La Superba

-Excellent

-Excelsior

-Fantastic

-Splendid

-Majestic

-SNAV Toscana

-SNAV Sardegna

-SNAV Lazio

Aκομα διαχειριζεται και το πλοιο Scintu και πολυ συντομα και το Florencia με ναυλωση.

 

Η εταιρεια εξυπηρετει γραμμες οπως αυτες μεταξυ της ηπειρωτικης Ιταλιας και της Σαρδηνιας και της Σικελιας καθως επισης και διεθνεις οπως Τυνησια,Μαροκο,Ισπανια,Γαλλια με λιμανια αφετηριας κυριως τη Γενοβα και την Τσιβιταβεκια.

Edited by proud_ionian
tag
  • 11 months later...
  • 1 year later...
Posted

α) η GNV στην οποια ανηκουν τα forza &σια, ειναι θυγατρικη της MSC, που ειχε ιδρυθει απο τον θειο Aldo Grimaldi.

 

Μια μικρη διορθωση.

 

Τα αδερφα των φαστ του Μπαρι ανηκουν στην Grimaldi Holdings(με εδρα Γενοβα)δηλαδη απευθειας στον θειο.Παλιοτερα ηταν η G.H και η GNV στον ιδιο ομιλο.

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

Mέχρι πότε στη γραμμή;

 

 

Διαβάζει κανείς Ιταλικές σελίδες, για να μας πει πώς τα πήγε;

 

Πολυ καλα τα πηγε σε σημειο μαλιστα οπου η GNV ανακοινωσε τη δρομολογηση κι αλλου πλοιου στη γραμμη του Δυρραχιου ενω συμφωνα με το ship2shore η εταιρεια θα ναυλωσει 2 πλοια απο την SNCM.Απ οσο διαβαζω θα ειναι ναυπηγησης 1983 και 1989 αρα μιλαμε για τα Corse και Mediterranee.Μενει να δουμε αν θα πανε αυτα τα 2 στο Μπαρι και το Rhapsody στην Κουβα οπως ειχε ακουστει παλιοτερα η' αν θα διπλωσει το ενα απο τα δυο το Rhapsody και το δευτερο παει καπου αλλου.

  • 1 year later...
Posted

Σημερινές αναφορές στο διεθνή ναυτιλιακό τύπο, μας λένε πως η εταιρεία Giuseppe Bottiglieri Shipping τση Νάπολης, έκανε προσφυγή στο δικαστήριο για προστασία από τη χρεωκοπία, το επονομαζόμενο concordato preventivo στην Ιταλία, κάτι στα το Chapter XI που έχουν στα States. Κι εμείς αφοδεύσαμε:P, θα μου πεί κανείς. Not so fast my friends, που λέει κι ο Lee Corso. 

 

Το ζουμί είναι πως και γιατί έφτασε ως εκεί. Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές στη γείτονα χώρα, ο λόγος που έφτασαν ως εκεί τα πράγματα, είναι τα δάνεια που έχει πάρει η εταιρεία από την αγλαή τράπεζα Monte dei Paschi di Siena(MPS) και που μέσα στο σχετικό χαμό που γίνεται στην Ιταλία, η τράπεζα φέρεται να κήρυξε άμεσα απαιτητέα και χωρίς τη δυνατότητα από την πλευρά της εταιρείας να αποπληρώσει τις οφειλές σε μετρητά. Στην Ιταλία μάλιστα, άρχισαν να κυκλοφορούν λίστες με τους μεγάλους οφειλέτες της τράπεζας, σε διάφορους τομείς της ιταλικής οικονομικής ζωής. Μέσα σε αυτούς, σωστά μαντέψατε, και η Grandi Navi Veloci που πρέπει να έχει δανειστεί καμιά 200άρα, κι αν μεταφράζω καλά το άρθρο, η οφειλή αυτή έχει ήδη διακανονιστεί μιά φορά μέσα στο 2016. Μάλιστα η MPS φέρεται να έχει λάβει το 22% του μετοχικού κεφαλαίου της GNV μέσα στο 2015, σαν ενέχυρο για το χρέος αυτό(ας με διορθώσει κάποιος με καλύτερα ιταλικά απ' τα δικά μου, αν κάνω λάθος).

 

Οπότε εδώ ίσως να κολλάει το γεγονός πως η Grimaldi Lines είναι αισιόδοξη πως μπορεί τελικά να αποκτήσει τον έλεγχο και της GNV.  Δεν τελειώνει εδώ το θέμα όμως. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως οι ναυτιλιακοί οφειλέτες της MPS, τα ονόματα των οποίων έχουν κυκλοφορήσει ως τώρα, δεν έχουν δεί όλοι το φως της δημοσιότητας. Και συμπληρώνουν πως τόσο η μεγάλη MSC αλλά και η Grimaldi Lines είναι ανάμεσά τους, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται. Το μόνο σίγουρο είναι πως έχει κι άλλα επεισόδια το πράγμα.

 

Στους οφειλέτες της MPS συμπεριλαμβάνεται επίσης και η Navigazione Linera del Golfo.  

  • 3 weeks later...
Posted

Και ενόσω γίνονται όλα τα παραπάνω, η GNV ακολουθεί μια πολιτική marketing που δεν είναι συνήθης. Στο σημερινό Stoke City - Crystal Palace στα πλαίσια της Premier League, υπήρχε διαφήμιση των γραμμών του Μαρόκου της εταιρείας, στα περιμετρικά του γηπέδου ηλεκτρονικά matrix. Δε μπορώ να θυμηθώ Μεσογειακή εταιρεία να έχει κάνει κάτι τέτοιο σε αγγλικό γήπεδο.

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted (edited)

Αν κατάλαβα καλά η GNV θα βάλει και άλλο πλοίο για Μαλτα σύμφωνα με ιταλικό άρθρο,μάλλον θα ναι το πλοίο που λέγαμε Catania Malta

Edited by Marios Superfast
  • 6 months later...
Posted

Ακούγοντας τα νέα για τη ναύλωση του Αριάδνη από τη GNV, μου έκανε εντύπωση το timing. Είναι όμως λογικό, μια και το GNV Azzurra είναι δεμένο στην Tarragona, το Rhapsody στη Βαρκελώνη, φιλοξενώντας όργανα του κράτους της Μαδρίτης:P, ενώ το La Suprema είναι στο Puerto Rico. Δε τους έβγαιναν λοιπόν τα κουκιά, προφανώς.

Posted

Τα νέα είναι πως πάει και το Excellent κατά Puerto Rico μεριά, με τις (πάαααρα πολυ)ωραίες mujeres:rolleyes:. Οπότε πρός το παρόν η εταιρεία είναι -4 πλοία, που πέφτουν στα -3 με την άφιξη του Αριάδνη. Ο τρόπος με τον οποίο φαίνεται πως η GNV θα αντιμετωπίσει την κατάσταση, είναι με συνδυαστικά δρομολόγια. Και εξηγούμαι:

 

Στις γραμμές Genova - Barcelona - Tanger Med, Sete - Nador και Sete - Barcelona - Tanger Med, εναλλάσσονται 3 πλοία, τα Fantastic, Majestic και GNV Atlas. Αν αναρωτιέστε πως βγαίνουν με 3 πλοία, οι μέρες αναχωρήσεων δεν είναι σταθερές και η αναχώρηση από Γένοβα είναι μόλις 1 φορά την εβδομάδα κάθε Σάββατο.

 

Η γραμμή Genova - Porto Torres που έκανε το καλοκαίρι το Rhapsody είναι καλοκαιρινή μόνο, οπότε η εταιρεία είναι και -1 γραμμή αυτή την εποχή.

 

Η γραμμή Genova - (Palermo) - Rades(Τυνησία)  μέχρι σήμερα καλυπτόταν από το προαναφερθέν Excellent, εδώ κολλάει πρός το παρόν το Αριάδνη.

 

Επόμενη γραμμή η κλασσική Genova - Palermo. Αυτήν εξυπηρετούν με 6 αναχωρήσεις την εβδομάδα τα La Superba και Excelsior. Το τελευταίο έφτασε το Σάββατο το βράδυ στο Palermo έκανε ένα Palermo - Napoli - Palermo την Κυριακή ώστε να ξαναφύγει απόψε το βράδυ για Genova. Είχαμε λοιπόν έκτακτο για Napoli - Palermo.
 

Επίσης έχουν τη γραμμή Civitavecchia - Palermo ή Termini Imerese σε ορισμένες προσεγγίσεις, υπάρχει και προέκταση πρός Rades επίσης.  Εδώ είναι το Κρήτη Ι και το Splendid. Εδώ για παράδειγμα το Splendid έφτασε στο Palermo από Civitavecchia την περασμένη Παρασκευή, συνέχισε σε Rades, επιστροφή Palermo και σήμερα το πρωί Civitavecchia. Το Κρήτη Ι έφτασε την Παρασκευή το πρωί στο Termini Imerese και μετά έκανε έκτακτο δρομολόγιο για Napoli για να είναι πίσω στο Termini το Σάββατο και να φύγει από εκεί για Civitavecchia.

 

Τέλος το Napoli - Palermo, εδώ φαίνεται σταθερό το GNV Cristal να κάνει δρομολόγια μόνο σε αυτή τη γραμμή. Το καλοκαίρι έπαιζε και προέκταση για Rades εδώ, δεν έχω δεί αν ισχύει ακόμα. Επί της ουσίας έχει μείνει μονοβάπορη αυτή η γραμμή και ορισμένες προσεγγίσεις καλύπτονται με έξτρα δρομολόγια αντί ημερεύσεων από τα πλοία της Civitavecchia και της Genova που πάνε Palermo ή Termini. Έτσι αναχώρηση από Napoli για Palermo έκανε την Παρασκευή το GNV Cristal(κανονικά), το Σάββατο το Κρήτη Ι(έκτακτο δρομολόγιο για Termini), την Κυριακή το GNV Cristal(κανονικά), τη Δευτέρα το Excelsior(έκτακτο) και αύριο το GNV Cristal(κανονικά).

 

Με 1 γραμμή ερώτηση, σου απάντησα με δοκίμιο, δεν έχεις παράπονο :D

 

 

 

 

Posted

Πραγματικά, και λεπτομερώς τα παρακολουθείς, αλλά και σωστά τα συγκρατείς! Εγώ πρέπει να το διαβάσω 2-3 φορές το κείμενό σου για να το εμπεδώσω, ευχαριστώ πολύ!

To Aριάδνη  δλδ. πάει για Genova-Rades. Στο FB του "arxipelagos" ανέφεραν ότι πάει για 2-3 δρομολόγιοα και μετά Civi-Palermo, μήπως κάνει τράμπα με ένα εκ των δύο που εξυπηρετούν τη γραμμή. Τεσπα, το 'καψα!

Posted

Κοίτα, έτσι ήταν η κατάσταση την εβδομάδα που μας πέρασε και μάλλον και αυτή που διανύουμε. Προφανώς θα υπάρξουν αλλαγές γιατί κάποια στιγμή θα επιστρέψουν και τα Rhapsody/GNV Azzurra, ενώ χειμώνας έρχεται, θα έχουμε και ακινησίες. Πιστεύω πως κάπως έτσι, με συνεχείς εναλλαγές δηλαδή, θα περάσει ο χειμώνας. Από την άλλη, υπάρχει και η πιθανότητα να χειροτερέψουν τα πράγματα στην Καταλονία και να παραταθούν ίσως οι εκεί ναυλώσεις. Οπότε αντίστοιχα θα υπάρξει το λεγόμενο domino effect, όπως έχει πεί και ο Αναξιμένης ο Μιλήσιος :D.

Posted
16 hours ago, Nick the Greek said:

Τα νέα είναι πως πάει και το Excellent κατά Puerto Rico μεριά, με τις (πάαααρα πολυ)ωραίες mujeres:rolleyes:. Οπότε πρός το παρόν η εταιρεία είναι -4 πλοία, που πέφτουν στα -3 με την άφιξη του Αριάδνη. Ο τρόπος με τον οποίο φαίνεται πως η GNV θα αντιμετωπίσει την κατάσταση, είναι με συνδυαστικά δρομολόγια. Και εξηγούμαι:

 

Στις γραμμές Genova - Barcelona - Tanger Med, Sete - Nador και Sete - Barcelona - Tanger Med, εναλλάσσονται 3 πλοία, τα Fantastic, Majestic και GNV Atlas. Αν αναρωτιέστε πως βγαίνουν με 3 πλοία, οι μέρες αναχωρήσεων δεν είναι σταθερές και η αναχώρηση από Γένοβα είναι μόλις 1 φορά την εβδομάδα κάθε Σάββατο.

 

Η γραμμή Genova - Porto Torres που έκανε το καλοκαίρι το Rhapsody είναι καλοκαιρινή μόνο, οπότε η εταιρεία είναι και -1 γραμμή αυτή την εποχή.

 

Η γραμμή Genova - (Palermo) - Rades(Τυνησία)  μέχρι σήμερα καλυπτόταν από το προαναφερθέν Excellent, εδώ κολλάει πρός το παρόν το Αριάδνη.

 

Επόμενη γραμμή η κλασσική Genova - Palermo. Αυτήν εξυπηρετούν με 6 αναχωρήσεις την εβδομάδα τα La Superba και Excelsior. Το τελευταίο έφτασε το Σάββατο το βράδυ στο Palermo έκανε ένα Palermo - Napoli - Palermo την Κυριακή ώστε να ξαναφύγει απόψε το βράδυ για Genova. Είχαμε λοιπόν έκτακτο για Napoli - Palermo.
 

Επίσης έχουν τη γραμμή Civitavecchia - Palermo ή Termini Imerese σε ορισμένες προσεγγίσεις, υπάρχει και προέκταση πρός Rades επίσης.  Εδώ είναι το Κρήτη Ι και το Splendid. Εδώ για παράδειγμα το Splendid έφτασε στο Palermo από Civitavecchia την περασμένη Παρασκευή, συνέχισε σε Rades, επιστροφή Palermo και σήμερα το πρωί Civitavecchia. Το Κρήτη Ι έφτασε την Παρασκευή το πρωί στο Termini Imerese και μετά έκανε έκτακτο δρομολόγιο για Napoli για να είναι πίσω στο Termini το Σάββατο και να φύγει από εκεί για Civitavecchia.

 

Τέλος το Napoli - Palermo, εδώ φαίνεται σταθερό το GNV Cristal να κάνει δρομολόγια μόνο σε αυτή τη γραμμή. Το καλοκαίρι έπαιζε και προέκταση για Rades εδώ, δεν έχω δεί αν ισχύει ακόμα. Επί της ουσίας έχει μείνει μονοβάπορη αυτή η γραμμή και ορισμένες προσεγγίσεις καλύπτονται με έξτρα δρομολόγια αντί ημερεύσεων από τα πλοία της Civitavecchia και της Genova που πάνε Palermo ή Termini. Έτσι αναχώρηση από Napoli για Palermo έκανε την Παρασκευή το GNV Cristal(κανονικά), το Σάββατο το Κρήτη Ι(έκτακτο δρομολόγιο για Termini), την Κυριακή το GNV Cristal(κανονικά), τη Δευτέρα το Excelsior(έκτακτο) και αύριο το GNV Cristal(κανονικά).

 

Με 1 γραμμή ερώτηση, σου απάντησα με δοκίμιο, δεν έχεις παράπονο :D

 

 

 

 

Έτσι εξηγείται γιατί ήρθε το Snav Adriatico χθες και όχι κάποιο από τα La Superba/La Suprema 

Posted
On 10/9/2017 at 11:10 PM, Nick the Greek said:

Το Κρήτη Ι έφτασε την Παρασκευή το πρωί στο Termini Imerese και μετά έκανε έκτακτο δρομολόγιο για Napoli για να είναι πίσω στο Termini το Σάββατο και να φύγει από εκεί για Civitavecchia.

 

Τελικά φαίνεται πως αυτό το δρομολόγιο, κάθε άλλο παρά έκτακτο είναι. Απλά συνέπεσε με την όλη αναδιοργάνωση του στόλου της GNV λόγω των ναυλώσεων στο εξωτερικό, και των αντιστοίχων ναυλώσεων από το εξωτερικό. Το συγκεκριμένο δρομολόγιο, είναι μάλλον η καινούρια γραμμή της GNV από τη Napoli στο Termini Imerese με σκοπό να εξυπηρετήσει την αγροτική παραγωγή της Δυτικής Σικελίας και την ανάγκη να βρίσκεται εγκαίρως στην αγορά του Νότου. Πρός το παρόν μόνο μια φορά την εβδομάδα η συγκεκριμένη σύνδεση. Γιατί δεν πάνε αυτά τα φορτηγά στο -διπλανό- Palermo, μη με ρωτήσετε.

Να συμπληρώσω πως η ΓΝΒ, ναύλωσε και το roro Bore Bay το οποίο και ξεκίνησε ήδη δρομολόγια από τη Γένοβα και είναι καθ' οδόν πρός τη Μάλτα. Αύριο το πρωί δίνει άφιξη στα μέρη του Μάριου λοιπόν. 

Posted

Κομματάκι δύσκολο  αλλά θα προσπαθήσω :mellow: 

On 10/10/2017 at 3:38 PM, Marios Superfast said:

Έτσι εξηγείται γιατί ήρθε το Snav Adriatico χθες και όχι κάποιο από τα La Superba/La Suprema 

Οριστε και φωτο

Posted

Το Splendid ερχόμενο από Palermo στην Civitavecchia, εκφόρτωσε και έφυγε για τη Γένοβα όπου και φτάνει εντός ολίγου. Πρίν λίγες ώρες, έφτασε και το Αριάδνη στη Γένοβα από το Rades. Λαμβανομένου υπ' όψιν του γεγονότος ότι ο προορισμός που δείχνει στο AIS της είναι η Civitavecchia, πολύ πιθανόν να δούμε τα Κρήτη Ι και Αριάδνη μαζί στο Civitavecchia - Palermo για λογαριασμό της GNV, πολύ ιδιαίτερο γεγονός θα έλεγα.

  • 3 weeks later...
Posted

Να δούμε επιγραμματικά πως διαμορφώνεται το lineup της GNV μπαίνοντας στο Νοέμβρη:

 

Ναύλωση από την Ισπανική κυβέρνηση: GNV Azzurra στην Tarragona και Rhapsody στη Barcelona

Ναύλωση για ανθρωπιστική αποστολή: La Suprema στο San Juan του Puerto Rico και Excellent στο Basse Terre των St Kitts & Nevis Islands

Genova - Palermo: La Superba και Excelsior

Genova - Malta - Palermo: Bore Bay

Genova - Rades: Splendid

Civitavecchia - Palermo: Αριάδνη(με προέκταση Rades 1 φορά την εβδομάδα) και Κρήτη Ι(με προέκταση Napoli ενίοτε)

Napoli - Palermo: GNV Cristal και SNAV Adriatico

Genova - Barcelona - Tanger Med: Fantastic

Sete - Barcelona - Nador: GNV Atlas

Sete - Barcelona - Tanger Med: Majestic

 

Αυτά τα ολίγα.

 

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...