Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

τέλεια, ευχαριστώ. Άρα μέχρι το 1/1/2031 είναι ασφαλή από Αλιάγες τα παλιά μας πλοία. Όμως σίγουρα επηρεάζει την αξία τους και εκεί έγκειται το πλεονέκτημα της Golden Princess.

  • Replies 432
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Να γραφτεί ότι στο Andros queen στο γκαράζ υπάρχει μεγάλη αφίσα με τα 4 πλοία της εταιρείας και αυτο εδώ το έχει με άσπρο χρώμα και αριστερά αριστερά. 

Μπήκε πρόσφατα.

Συνεπώς οι ιστορίες περί Ηλιοπουλου ούτε φαίνεται πως ισχύουν ούτε έχουν λογική.... 

 

Screenshot_2023-11-20-04-28-12-430_com.miui.gallery-edit.jpg

Posted (edited)

Καλά και στο φορτηγάκι της εταιρείας διαφήμιζαν το Superferry II και το Superruner, αλλά πουλήθηκαν στον Ηλιόπουλο. Οπότε δεν έχει πολύ βάση αυτό το επιχείρημα σου για να αμφισβητήσεις την φήμη για το Golden Princess.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Posted (edited)

Το βανάκι ντύθηκε έτσι αρκετά πριν πουληθούν Superferry II & Superrunner.

Ακολούθως αγοράστηκαν τρία ακόμη πλοία.

Συνεπώς, δεν ήταν τότε στα πλάνα της πώληση κάποιου εκ των τριών πρώτων.

Εδώ μιλάμε για κάτι πολύ κοντινό χρονικά ώστε να έχει αλλάξει όλο το πλάνο αξιοποίησης - ιδιοκτησίας του ταχυπλόου.

Δε νομίζω πως το δικό σας επιχείρημα έχει λογική.

Η φήμη για το εν λόγω ταχύπλοο, ωστόσο, θεωρώ πως μπορεί και να έχει βάση.

Η εταιρεία δεν έχει δείξει σταθερότητα στις θέσεις της.

Edited by polmyt
quote
Posted (edited)

Βλέποντας εργασίες στους καταπέλτες κλπ δεν θα μου εκανε εντύπωση να δραστηριοποιηθεί από την golden,τώρα που,ποτε κλπ δεν το γνωρίζουμε ….

Edited by cyclades_shipping
Posted

Η εταιρια εφτιαξε ενα banner με ολα τα πλοια της αυτη τη στιγμη.Δεν μπορουμε να πιαστουμε απο αυτο και να βγαλουμε συμπερασματα.

Ο αντιλογος πχ θα μπορουσε να ειναι οτι επειδη το εχει λευκο και οχι με τα χρωματα της ,μπορει και να πουληθει.Δεν νομιζω οτι μπορουμε να εχουμε εικονα κοιτοντας τετοιες λεπτομεριες

 

Posted

Είναι απλά ένα banner. Η Hellenic το 2005 είχε τυπώσει flyers και αφίσες με το Νήσος Μυκονος από Ραφήνα και το πλοίο δεν πέρασε ούτε απ’εξω…

Posted (edited)

Τότε καιγανε χαρτονομίσματα στο τζάκι όταν τους τελείωναν τα ξύλα.

Edited by polmyt
quote
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Αν τελικά δεν δρομολογηθεί το πλοίο φέτος, που όλα δείχνουν πως κατά κεί πάμε, είναι ένα μεγάλο θέμα πρός συζήτηση. Όχι για την εταρεία αλλά για το χώρο. Το αφήνω εδώ πρός το παρόν μέχρι να δούμε τι θα γίνει τελικά, ρίχνοντας ένα βλέφαρο σε ένα από τα πλέον αξιόλογα ταχύπλοα που έχουν έρθει κατά καιρούς στη χώρα μας.

Posted

Αργά ή γρήγορα, θεωρώ ότι κάποια στιγμή στο μέλλον θα περάσει στα χέρια της SEAJETS μαζί με το Superspeed.

Posted
11 hours ago, SuperRunner said:

Αργά ή γρήγορα, θεωρώ ότι κάποια στιγμή στο μέλλον θα περάσει στα χέρια της SEAJETS μαζί με το Superspeed.

Το Superspeed έχει περάσει ήδη στα χέρια του Ηλιοπούλου. Μάλλον το Super Express εννοείς??

Posted

αν ισχύσει αυτό που είπε ο φίλος πιο πάνω και δεν βγει ούτε φέτος (κάτι που απεύχομαι), τότε αποδεικνύεται ότι όντως η πρόθεση είναι να πωληθεί. Δεν μπορεί να εξηγηθεί αλλιώς γιατί κάποιος να το αγοράσει αρχές 2023, να έχει κάνει ενέργειες που χρειάζονταν για την προσαρμογή του (όπως η επιμήκυνση καταπελτών που μάλλον ολοκληρώθηκε εντός 2023), να υφίσταται τις λοιπές λειτουργικές δαπάνες και κόστη συντήρησης, το πλοίο να παλιώνει (το λέμε νέο αλλά είναι κλεισμένα 18) και να χάνονται οι σεζόν έτσι. Γιατί ας μην ξεχνάμε, αν δεν βγει φέτος, σημαίνει ότι θα πρωτοβγεί -στην καλύτερη- Μάη 2025, δηλαδή κάτι λιγότερο από 2,5 χρόνια μετά την απόκτησή του.

Posted
On 10/26/2023 at 4:13 PM, Petros P said:

6,5 κάπου το αγορασαν τα αδέρφια, ε και 8-9 να το δινουν ,φοβερή τιμη για ταχυπλο του 2006.

Περίπου 6,5 χαρτιά σύμφωνα με το φίλο @Petros P λίγα post πιο πάνω. Πολύ καλή ανάλυση από το φίλο @observer, είναι πραγματικά αίνιγμα οι προθέσεις της συγκεκριμένης αγοράς. Το σενάριο του απογευματινού από Ραφήνα κατά τη γνώμη μου είναι λίγο άκυρο από τη στιγμή που κάνανε τέτοια επένδυση στο Andros Queen για τη συγκεκριμένη ζώνη. Αλλά ακόμα κι έτσι να ήτανε, τους πρόλαβε ο Ηλιόπουλος με το Champion Jet 1. Ειδικά τώρα πια με τη συνεργασία με τη Fast και το μοίρασμα των απογευματινών ωραρίων (15:30 & 17:30), δε χωράει με τίποτα καθώς θα κάψει την ίδια τη συμμαχία. 

Άλλο σενάριο-όπως έχει αναφερθεί-θα μπορούσε να είναι η επένδυση σε ένα πολύ καλό ταχύπλοο με στόχο τη μετέπειτα πώληση στο συνήθη ύποπτο αλλά και πάλι τα κόστη αγοράς, συντήρησης ανεβαίνουν αρκετά. Δεν είναι σαν τα ρίσκα της Seajets με τα κρουαζιερόπλοια. Επίσης, οι αδερφοί δε μας έχουν συνηθίσει σε τέτοιες πρακτικές στην ακτοπλοΐα.

Κατά τη γνώμη μου μόνο μία γραμμή υπάρχει ανοιχτή για το ταχύπλοο και είναι η γραμμή Πειραιάς-Κυκλάδες-Ηράκλειο διπλώνοντας το Thunder τώρα που αποχώρησε η Minoan. Και αν δεν πολυψήνεται η Golden Star για κάτι τέτοιο, θα έπρεπε να καίγεται η Fast Ferries έστω και με ναύλωση του Golden Princess...

Posted (edited)

Με αυτά που είδα πέρσι,το Thunder με το Palace δε δούλεψαν και πολύ καλά.

Πιο πιθανό θεωρώ να διπλωσει το Thunder,το Superexpress που είναι πιο οικονομικό,και το Princess να μπει Ραφήνα. 

 

Edited by nomikos
Posted (edited)

Το santorini ειχε αρκετο κοσμο στα ενδοκυκλαδικα. 

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Στις αρχικές δηλώσεις τακτικής δρομολόγησης, που δημοσιεύτηκαν πριν λίγες μέρες, για την ερχόμενη σεζόν (1/11/2024-31/10/2025), το πλοίο έχει δηλωθεί για Ρ-Α-Τ-Μ-Ν. Ας μας βοηθήσουν οι εμπειρότεροι για το αν σημαίνει κάτι αυτό και τι (πιθανότητες εκπλήρωσης, πιθανότητες έναρξης νωρίτερα ώστε να προλάβουν τη σεζόν κοκ.)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...