samothrax Posted October 13, 2019 Posted October 13, 2019 Σύμφωνα με το Ελληνική Ακτοπλοΐα το πλοίο δεν θα επιστρέψει στα ενδοκυκλαδικά αλλά θα μπει τον επόμενο μήνα θα ανέβει στη γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη. Με λίγα λόγια προεξοφλεί ότι και θα συμμετέχει στο διαγωνισμό και θα τον κερδίσει (βέβαια με τα μέχρι στιγμής δεδομένα όντως είναι το νεότερο ΣΑΟΣ ΙΙ 2001, AQUA JEWEL 2002).
Aksyros Posted October 23, 2019 Posted October 23, 2019 Τις ταχύτητες που επιανε όταν ήταν στην γραμμή της Ραφήνας, τις έχει χάσει;
Panagia Ekatontapiliani Posted October 29, 2019 Posted October 29, 2019 Αποδοχή αλλαγής έτους καθέλκυσης του ΕΓ-ΟΓ ΑΚΟΥΑ ΤΖΙΟΥΕΛ, από το έτος 1998 στο έτος 2002.
proud_ionian Posted October 29, 2019 Posted October 29, 2019 τις παλιοτερες δεκαετιες, οταν ηταν να κανουν προξενειο σε καμια γεροντοκορη, ψαχναν κανενα γνωστο στο ληξιαρχειο, να κανει αβαβα το ετος γεννησεως
Petros P Posted October 29, 2019 Posted October 29, 2019 Θα παίξει κανένας διαγωνισμός με όριο τα 20 χρονια ;
enas chiotis Posted October 30, 2019 Posted October 30, 2019 Στους δικούς μας διαγωνισμούς αλλάζεις κατηγορία (από 2 σε 3) όταν περάσεις τα 20 χρόνια, οπότε λογικό είναι να χρειάζεται. Τώρα πως ο νηογνώμονας είχε έτος κατασκευής το 2002 και στο πιστοποιητικό καταμέτρησης είχαν το 1998, και το βαπόρι ταξίδευε και εκτός Ελλάδας, ένας θεός ξέρει. Προφανώς δεν το χρειάστηκαν αυτό το πιστοποιητικό έξω.
proud_ionian Posted October 30, 2019 Posted October 30, 2019 καλα, στις αζορες ταξιδευε. εχουμε δει κατα καιρους διαφορα ομορφα εκει χωρια που, ετσι και αλλιως, δεν πρωτοβραχηκε ουτε το '98, ουτε το '02
polmyt Posted November 2, 2019 Posted November 2, 2019 Ξεχαστε την Αλεξανδρουπολη To πλοιο δηλωσε συμμετοχη στην αγονη των Κυθηρων και οπως αντιλαμβανεστε αν δεν γινει τιποτα περιεργο θα την παρει μιας και ειναι κατηγοριας 2
Nikos_Chania Posted November 4, 2019 Posted November 4, 2019 Μιας και μιλάμε για τα Κύθηρα, κι αφού το Ιονις είχε και μερικές καμπινούλες, το Τζιουελ έχει καμία; Απ όσο θυμάμαι δεν διαθέτει.
rafina-lines Posted November 4, 2019 Posted November 4, 2019 Το JEWEL έχει τις πρωτοποριακές και μοναδικές καμπίνες για ακτοπλοϊκό, σουίτες με μπαλκόνι, παρακαλώ, σαν κρουαζιερόπλοιο! Πριν την επιμήκυνση είχε 2, μετά γίνανε 4. Θυμάμαι σε μας είχε γίνει έντονο θέμα συζήτησης τότε, όταν ήταν στη γραμμή της Ανδροτηνομυκονίας...
gtogias Posted November 4, 2019 Posted November 4, 2019 Έχει δώδεκα καμπίνες, εκ των οποίων οι δύο λουξ έχουν και μπαλκόνι.
Aksyros Posted November 4, 2019 Posted November 4, 2019 Παρόλο που στο site της sea jet δεν αναφέρει κάτι για καμπίνες. Τους 18 κόμβους τους έχει ακόμη;
polmyt Posted November 4, 2019 Posted November 4, 2019 Ισως και να τους εχει αλλα και παλι δεν πιστευω οτι θα το πανε πανω απο 16.5-17 Σε σχεση με το ΙΟΝΙΣ παντως ειναι αναβαθμιση για τη γραμμη
samothrax Posted November 8, 2019 Posted November 8, 2019 Το πλοίο έχει κάπου δρομολόγια; Πρόσφατα αποφασίστηκε η αντικατάσταση του από το Andros Jet. Υπάρχει περίπτωση να διεκδικήσει την γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη;
polmyt Posted November 8, 2019 Posted November 8, 2019 Απο οσο ξερω εγω καμια Ετσι κι αλλιως οπως ειπαμε και πιο πανω εχει δηλωσει συμμετοχη στην αγονη των Κυθηρων
Aqua_blue Posted November 10, 2019 Posted November 10, 2019 To Aqua Jewel μετά την επιστροφή του από τις Αζόρες παραμένει στον νέο μωλο... Καθαρό φαίνεται το πλοίο και καθόλου ταλαιπωρημενο.. Αν πάρει την άγονη των Κυθήρων σίγουρα θα αποτελέσει αναβάθμιση θεωρω
Takisg Posted November 30, 2019 Posted November 30, 2019 Σύμφωνα με Ελληνικό site Broker το πλοίο έχει βγεί προς πώληση & οι φωτογραφίες που έχουν ανεβάσει είναι τραβηγμένες 19/11/2019. Εάν και δεν γράφει πόσο πωλείται!!!
proud_ionian Posted November 30, 2019 Posted November 30, 2019 να θυμησουμε ξανα, οτι τα sites αυτα, ανεβαζουν πολλες φορες πλοια εξ ιδιας πρωτοβουλιας και δεν εχει νοημα να κανουμε copy paste ολες τις αναρτησεις τους. On 11/28/2019 at 11:51 PM, Nereus said: Μη κοιτάτε τέτοια site γιατί πολύ απλά τις περισσότερες φορές δεν έχουν καν access στο πλοιοκτήτη.. Απλά βρίσκουν ένα βαπόρι που ήταν παλιά στο circulation και το βάζουν μπας και βρεθεί κανενας εκτός πιάτσας και τότε χτυπάνε τη πόρτα του broker η του πλοιοκτήτη. Όπως μπορεί να επιβεβαιώσει και ο @Petros P οι σοβαροί brokers χτυπούν στοχευμενα και όχι με αγγελίες στο car.gr... On 11/29/2019 at 12:45 AM, .voyager said: Πραγματικά, κάθε τόσο τα ίδια post...
Πόντος1453 Posted December 5, 2019 Posted December 5, 2019 (edited) Καλησπέρα σας, μένω μόνιμα στα Κύθηρα και μόλις έγινε γνωστό το ενδεχόμενο να πάρει την περιφερειακή γραμμή το Aqua Jewel, μπήκα να διαβάσω εμπειρίες και απόψεις μελών του forum για το συγκεκριμένο πλοίο. Πολλά σχόλια μελών είναι αρνητικά, όπως οτι δεν κάνει καλό ταξίδεμα (κουνάει πολύ), μικρό και προβληματικό γκαράζ στο κομμάτι της φόρτωσης και του αριθμού μεταφοράς φορτηγών και λεωφορείων, δυσκολίες στις μανούβρες κτλ. Ταυτοχρόνα στην τελευταία σελίδα διάβασα παραπάνω, κάποια μέλη που αναφέρουν πως αν πάρει τη γραμμή τελικά, θα είναι αναβάθμιση για τη γραμμή σε σχέση με το ΙΟΝΙΣ που εκτελεί τώρα τα δρομολόγια. Θα ήθελα λοιπόν τη γνώμη σας από την εμπειρία και τις γνώσεις σας σχετικά με το κατα πόσο το Aqua Jewel μπορεί να ανταποκριθεί σωστά και χωρίς προβλήματα στη δύσκολη θάλασσα Κυθήρων και στο πέρασμα του Καβομαλιά και να φτάνει στην Κρήτη, να δένει στα δύσκολα λιμάνια των Κυθήρων σε ορισμένους καιρούς και των Αντικυθήρων αλλά και στην ανάγκη μεταφοράς φορτηγών και λεωφορείων στα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα. Επίσης αν κάποιος γνωρίζει να μου πει αν το πλοίο διαθέτει Stabilizers (Πτερύγια ευσταθείας). Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Edited December 5, 2019 by proud_ionian τεχ βοηθεια
rafina-lines Posted December 5, 2019 Posted December 5, 2019 Stabilizers έχει. Μπήκανε μετά την επιμήκυνση.
Aksyros Posted December 5, 2019 Posted December 5, 2019 Όταν ήταν στις Κυκλάδες δεν το προτιμούσα, καθώς πράγματι έχει θέμα με το ταξίδεψα του, αλλά επειδή δεν γνωρίζω το άλλο πλοίο, ούτε την περιοχή των Κυθήρων, δεν μπορώ να έχω μια ολοκληρωμένη άποψη
rafina-lines Posted December 5, 2019 Posted December 5, 2019 Πάντως προσωπικά πιστεύω πως το ταξίδεμά του έχει βελτιωθεί πολύ μετά τις επεμβάσεις που του έκανε ο Περογιαννάκης. Την τελευταία χρονιά που το είχαμε εδώ σ'ένα ταξίδι μου ως την Πάρο με αρκετό καιρό το βρήκα πολύ άνετο. Ελάχιστα κούνησε. Καμία σχέση με όταν μας πρωτοήρθε. Και πολύ ευέλικτο στα λιμάνια κιόλας. Στο άψε-σβήσε έμπαινε κι έβγαινε. Τα καταστρώματά του πολύ καραβολατρικά, ενώ το μειονέκτημα ότι δεν έχει μπαλκόνι στον καθρέφτη το αντισταθμίζει το sun deck. Τότε μπορούσες να φτάσεις ακριβώς στην κόντρα γέφυρα και όλο το πέλαγος ανοιγόταν μπροστά σου! Μετά με τη ΝΕΛ δεν το ταξίδεψα ποτέ, δεν ξέρω τι του έκανε, πάντως από το λιμάνι μας το θυμάμαι στα καλύτερά του. Κρουαζιερόπλοιο το έλεγαν. Συν ότι διαθέτει τις μοναδικές καμπίνες για ακτοπλοϊκό με ιδιαίτερο μπαλκόνι! Πριν την επιμήκυνση ήταν 2, μετά έγιναν 4 (οι συγκεκριμένες, γιατί στο σύνολό τους πρέπει να'ναι καμιά 10αριά).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now