stelios Posted December 9, 2012 Posted December 9, 2012 Πολύ σύντομα πάντως θα υπάρξουν εξελίξεις στο θέμα. Να πω ότι το πρόβλημα είναι βασικά η μη καταβολή των συμφωνηθέντων ποσών στην ΑΝΕΚ αλλά και στο ναυπηγείο από το μιθωτή.
teozan Posted December 11, 2012 Posted December 11, 2012 Και εγώ άκουσα αυτό που αναφέρει ο Στέλιος ως πρόβλημα. (Επίσης η κορεάτικη εταιρεία δεν πρέπει να πλήρωνε ουτε καν τους Κορεάτες και Βιρμανούς που είχε βάλει η ίδια στα πλοία - αν και αυτό δεν πρέπει να είναι το καθοριστικό της υπόθεσης.) Πάντως χθες και σήμερα επέστρεψε το μεγαλύτερο μέρος του πληρώματος από τα ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ και αν κατάλαβα σωστά τα πλοια παραμένουν πια σβηστά και από την ΑΝΕΚ έχουν μείνει στην Κορέα ενας πλοίαρχος και ένας - δυο αξιωματικοί (συνολικά ή ανά πλοίο δεν το συγκράτησα).
proud_ionian Posted December 14, 2012 Posted December 14, 2012 αν οι ναυλωτες χρωστανε στο ναυπηγειο λεφτα για εργασιες που εγιναν, τοτε η ΑΝΕΚ εχει σοβαρο θεμα. δυσκολα θα αφησουν τα ναυπηγεια να φυγουν απο εκει τα πλοια, παρολο που η οφειλη δεν προερχεται απο τον πλοιοκτητη
MILTIADIS Posted December 14, 2012 Posted December 14, 2012 Διπλη πικρα διοτι αφενος μεν εαν οντως η δουλεια δεν προχωρησε η Ανεκ δεν εχει γραμμη να τα αξιοποιησει και δευτερον και σημαντικοτερο,αν εχει γινει μετασκευη της ειναι πλεον εκ προιμιου αχρηστα τα πλοια.Εκει θα απομεινουν συντροφισες και συντροφοι...
Petros P Posted December 14, 2012 Posted December 14, 2012 Τα πλοια ειναι σίγουρο πως δε θα γυρίσουν.. Ετσι μου πανε σήμερα σε συζήτηση που έκανα
panthiras1 Posted January 14, 2013 Posted January 14, 2013 Από proud_ionian: αν οι ναυλωτες χρωστανε στο ναυπηγειο λεφτα για εργασιες που εγιναν, τοτε η ΑΝΕΚ εχει σοβαρο θεμα. δυσκολα θα αφησουν τα ναυπηγεια να φυγουν απο εκει τα πλοια, παρολο που η οφειλη δεν προερχεται απο τον πλοιοκτητη Από Petros P: Τα πλοια ειναι σίγουρο πως δε θα γυρίσουν.. Ετσι μου πανε σήμερα σε συζήτηση που έκανα Δηλαδή; Ποιό το μέλλον τους; Τελικά, -υπόθεση κάνω- μήπως η ΑΝΕΚ μίσθωσε τα δύο Ιταλικά για να κοστολογίσει (αποδεδειγμένα) την ζημιά που της προξενά η απουσία των δύο πλοίων της και να ζητήσει τις αντίστοιχες αποζημιώσεις;
Petros P Posted January 17, 2013 Posted January 17, 2013 Εχοντας ρωτησει στο facebook τον φωτογραφο των περισσοτερων εικονων (Vladimir Tomic) που βλεπουμε απο το Busan ανεβασε πριν λιγο στο γκρουπ του shipspotting στο fb...την εξης φωτογραφια με την περιγραφη For Petros P: Sophocles V and Lefka Ori are still very much at the Hanjin shipyard in Busan...I think exactly where I last saw them couple of months ago... τα ιδια Παντελη μου..τα ιδια Παντελιδη μου..
George Posted January 17, 2013 Posted January 17, 2013 Πάτρα έγινε το Busan! Δίπλα τους είναι δεμένο το e.x. IONIAN KING.
proud_ionian Posted January 26, 2013 Posted January 26, 2013 το πρόβλημα είναι βασικά η μη καταβολή των συμφωνηθέντων ποσών στην ΑΝΕΚ αλλά και στο ναυπηγείο από το μιθωτή. αν οι ναυλωτες χρωστανε στο ναυπηγειο λεφτα για εργασιες που εγιναν, τοτε η ΑΝΕΚ εχει σοβαρο θεμα. δυσκολα θα αφησουν τα ναυπηγεια να φυγουν απο εκει τα πλοια, παρολο που η οφειλη δεν προερχεται απο τον πλοιοκτητη και οντως ετσι φαινεται οτι ειναι. το πειρατικο ρεπορταζ μιλα για δικαστηρια και διαδικασιες που θα κρατησουν πανω απο δυο χρονια. Το θέμα με το "Σοφοκλής" και τα "Λευκά Ορη" (εκεί το γνωρίζουμε και είναι το μόνο ελαφρυντικό που δίνουμε στην εταιρία) ότι την έχει πατήσει και τις έχουν παρακρατήσει 2 πλοία, τα οποία δεν τα αφήνουν να φύγουν από εκεί, ούτε καν καύσιμα δεν τους αφήνουν να πάρουν...
mpolo Posted January 26, 2013 Posted January 26, 2013 Με λίγα λόγια τα πλοία έμπλεξαν άσχημα. Αφού έβλεπαν πως από την αρχή πως το θέμα με την συγκεκριμένη εταιρία δεν τσούλαγε από την αρχή τι τα έστειλαν στην άλλη άκρη του κόσμου.
minoan Posted January 26, 2013 Posted January 26, 2013 Χωρις προκαταβολη, χωρις εγγυησεις, ουτε αερα κοπανιστο δεν στελνεις στην αλλη ακρη του κοσμου...
Orestis Posted February 20, 2013 Posted February 20, 2013 Όσο δεν βρίσκεται λύση στο θέμα των δύο πλοίων, οι οικονομικές και νομικές συνέπειες δυσχεράνουν ιδιαίτερα τη θέση της εταιρείας.
Orestis Posted April 2, 2013 Posted April 2, 2013 (edited) Οι οικονομικές καταστάσεις της ΑΝΕΚ έρχονται να επιβεβαιώσουν αυτά που έχουμε αναφέρει από καιρό: Επίσης, τα πλοία «ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ» και «ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β.» ναυλώθηκαν σε αλλοδαπή ναυτιλιακή εταιρεία η οποία διατηρούσε το δικαίωμα αγοράς τους στη λήξη της ναύλωσης. Λόγω του ότι οι ναυλωτές δεν κατάφεραν τελικά να εκπληρώσουν τους όρους των σχετικών ναυλοσυμφώνων, η ΑΝΕΚ προχώρησε σε ακύρωση και διακοπή τους στις αρχές του 2013. Η διοίκηση του Ομίλου ανέθεσε την ανωτέρω υπόθεση σε διεθνείς εταιρείες νομικών συμβούλων, προκειμένου να διασφαλίσει τα εν λόγω περιουσιακά της στοιχεία και τα δικαιώματά της έναντι των ναυλωτών και να αντιμετωπιστεί η διαδικασία αναγκαστικής εκτελέσεως λόγω χρεών των ναυλωτών σε τρίτους, κυρίως για εργασίες μετασκευών κατά τη διάρκεια της ναύλωσης των πλοίων. Δεδομένου ότι υπάρχει ενδιαφέρον από υποψήφιους αγοραστές για τα δύο πλοία, η διοίκηση του Ομίλου εκτιμά ότι δεν θα προκύψουν επιβαρύνσεις και θα υπάρξει θετική κατάληξη στο ανωτέρω θέμα. Edited April 2, 2013 by Orestis
Cruise Europa Posted April 25, 2013 Posted April 25, 2013 Ξανά στο προσκήνιο τα πλοία, καθώς έχουν φύγει απο Ελλάδα για Κορέα, αρμόδιοι επι των θεμάτων της ναυλώσεως κι ευελπιστώ να βρεθεί μια αίσια λύση!
Petros P Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 1 χρόνος πέρασε που έφυγαν.... Και ακόμα κάθονται ... Κανά νέο ;;
Petros P Posted June 26, 2013 Posted June 26, 2013 Λάβαμε στο γραφείο το παρακάτω email ,λογικά επειδή είναι circular , ίσως το έχετε λάβει κάποιοι απο εδώ...Αλλα ενδιαφέρει ολους τους καραβολάτρες [AUCTION SALE BY KOREAN COURT] REF TWO RORO/PASSENGER SHIPS WILL BE AVAILABLE FOR SALE(2nd auction) WITH FOLLOWING DETAILS;- VESSEL WAS NOT SOLD AT 1ST AUCTION 19TH JUNE 2013 AS NOBODY SUBMIT BIDDINGS. THE VESSEL WILL BE SOLD AT 2ND AUCTION 24TH JULY 2013 WITH MIN PRICE OF XS USD 13.8 MIL / USD 13.4 MIL AT BUSAN COURT OF KOREA. . . . APPRAISAL PRICE == MV Lefka Ori: KRW26,491,056,000 ABOUT USD22,955,854 MV Sophocles V: KRW 25,594,296,000 ABOUT USD22,178,766 AT EXCHANGE REATE KRW1,154 / USD1 MV Lefka Ori Date Auction Price(KRW) (USD) Exchange Rate 1st auction: 2013-06-19 26,491,056,000 22,955,854 1,154 100% 2nd auction: 2013-07-24 15,894,634,000 13,773,513 1,154 60% Sophocles V Date Auction Price(KRW) (USD) Exchange Rate 1st auction: 2013-06-19 25,594,296,000 22,178,766 1,154 100% 2nd auction: 2013-07-24 15,365,578,000 13,315,059 1,154 60% MV Lefka Ori == IMO: 9035876 Building year: 1992 / 2000 Building yard: Mitsubishi Heavy Industries, Japan (#954) Length: 192,0 m Breadth: 27,0 m Draft: 6,72 m GT: 29.429 Machinery: 2 * Pielstick 12PC4-2V Speed: 25 kn. Number of passengers: 800 / 1.500 Number of beds: 250 / 650 Number of cars: 1.100 Port of registry: Chania Flag: Greece MV Sophocles V == IMO8916607 Building year: 1990 / 1999 Building yard: Mitsubishi Heavy Industries, Japan (#937) Length: 192,0 m Breadth: 27,0 m Draft: 6,72 m GT: 13.403 / 29.378 Machinery: Pielstick Speed: 25 kn. Number of passengers: 800 / 1.500 Number of beds: 252 / 650 Number of cars: 1.100 Lanemetres: 1.925 Port of registry: Chania Flag: Greece VESSSEL WILL BE SOLD AS IS WHERE IS AT BUSAN, KOREA. (ALL DETAILS ABOUT WOG) . . . Για να δούμε θα τα "χτυπήσει" κανείς?
proud_ionian Posted June 26, 2013 Posted June 26, 2013 πολυ περιεργη ιστορια παντως. πως εστειλαν δυο πλοια ετσι σε μια αγνωστη νεοσυστατη εταιρεια
kefalonia94 Posted July 14, 2013 Posted July 14, 2013 ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΑ ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β. ΚΑΙ ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ... http://www.ellinikiaktoploia.net/nono/4279-2013-07-14-08-18-38.html
Petros P Posted July 14, 2013 Posted July 14, 2013 Διαβάζετε shipfriends ,,πλειστηριαζονται σε 10 μερες το καθενα 13,5 εκ.. αρα υπαρχει καθε καλη πιθανοτητα για οποιον εχει ρευστο....
minoan Posted July 15, 2013 Posted July 15, 2013 Μα τι πιθανοτητες εχει να τα παρει η ΑΝΕΚ ας μου πει καποιος; Γιατι απο τη ραδιο αρβυλα που λεει πιο πανω και ο Hastaroth εχουμε λαλησει
panthiras1 Posted July 15, 2013 Posted July 15, 2013 Τι εννοείς minoan όταν λες: "Μα τι πιθανοτητες εχει να τα παρει η ΑΝΕΚ ας μου πει καποιος;" Δεν είναι ιδιοκτησία της ΑΝΕΚ;
proud_ionian Posted July 15, 2013 Posted July 15, 2013 πανθηρα διαβασε και λιγο παραπισω. ειπαμε τα εχουν κατασχεσει τα ναυπηγεια με αποφαση των κορεατικων δικαστηριων, για χρεη των ναυλωτων και τα βγαζουν στο σφυρι
Artevelde Posted July 15, 2013 Posted July 15, 2013 Ρε παιδιά ή εγώ είμαιι χαζός ή κάτι δεν πάει καλά...Πως κατάσχεσαν ΞΕΝΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ για να τη βγάλουν στο σφυρί;;;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now