Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Πολύ σύντομα πάντως θα υπάρξουν εξελίξεις στο θέμα. Να πω ότι το πρόβλημα είναι βασικά η μη καταβολή των συμφωνηθέντων ποσών στην ΑΝΕΚ αλλά και στο ναυπηγείο από το μιθωτή.

Posted

Και εγώ άκουσα αυτό που αναφέρει ο Στέλιος ως πρόβλημα. (Επίσης η κορεάτικη εταιρεία δεν πρέπει να πλήρωνε ουτε καν τους Κορεάτες και Βιρμανούς που είχε βάλει η ίδια στα πλοία - αν και αυτό δεν πρέπει να είναι το καθοριστικό της υπόθεσης.) Πάντως χθες και σήμερα επέστρεψε το μεγαλύτερο μέρος του πληρώματος από τα ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ και αν κατάλαβα σωστά τα πλοια παραμένουν πια σβηστά και από την ΑΝΕΚ έχουν μείνει στην Κορέα ενας πλοίαρχος και ένας - δυο αξιωματικοί (συνολικά ή ανά πλοίο δεν το συγκράτησα).

Posted

αν οι ναυλωτες χρωστανε στο ναυπηγειο λεφτα για εργασιες που εγιναν, τοτε η ΑΝΕΚ εχει σοβαρο θεμα. δυσκολα θα αφησουν τα ναυπηγεια να φυγουν απο εκει τα πλοια, παρολο που η οφειλη δεν προερχεται απο τον πλοιοκτητη

Posted

Διπλη πικρα διοτι αφενος μεν εαν οντως η δουλεια δεν προχωρησε η Ανεκ δεν εχει γραμμη να τα αξιοποιησει και δευτερον και σημαντικοτερο,αν εχει γινει μετασκευη της ειναι πλεον εκ προιμιου αχρηστα τα πλοια.Εκει θα απομεινουν συντροφισες και συντροφοι...

Posted

Τα πλοια ειναι σίγουρο πως δε θα γυρίσουν.. Ετσι μου πανε σήμερα σε συζήτηση που έκανα

  • 5 weeks later...
Posted

Από proud_ionian: αν οι ναυλωτες χρωστανε στο ναυπηγειο λεφτα για εργασιες που εγιναν, τοτε η ΑΝΕΚ εχει σοβαρο θεμα. δυσκολα θα αφησουν τα ναυπηγεια να φυγουν απο εκει τα πλοια, παρολο που η οφειλη δεν προερχεται απο τον πλοιοκτητη         

 

Από Petros P: Τα πλοια ειναι σίγουρο πως δε θα γυρίσουν.. Ετσι μου πανε σήμερα σε συζήτηση που έκανα

 

Δηλαδή; Ποιό το μέλλον τους;

 

Τελικά, -υπόθεση κάνω- μήπως η ΑΝΕΚ μίσθωσε τα δύο Ιταλικά για να κοστολογίσει (αποδεδειγμένα) την ζημιά που της προξενά η απουσία των δύο πλοίων της και να ζητήσει τις αντίστοιχες αποζημιώσεις;

Posted

Εχοντας ρωτησει στο facebook τον φωτογραφο των περισσοτερων εικονων (Vladimir Tomic) που βλεπουμε απο το Busan ανεβασε πριν λιγο στο γκρουπ του shipspotting στο fb...την εξης φωτογραφια με την περιγραφη

 

19391_10151218298508663_124964936_n.jpg

 

For Petros P: Sophocles V and Lefka Ori are still very much at the Hanjin shipyard in Busan...I think exactly where I last saw them couple of months ago...

 

τα ιδια Παντελη μου..τα ιδια Παντελιδη μου.. :P

  • 2 weeks later...
Posted

το πρόβλημα είναι βασικά η μη καταβολή των συμφωνηθέντων ποσών στην ΑΝΕΚ αλλά και στο ναυπηγείο από το μιθωτή.

 

 

αν οι ναυλωτες χρωστανε στο ναυπηγειο λεφτα για εργασιες που εγιναν, τοτε η ΑΝΕΚ εχει σοβαρο θεμα. δυσκολα θα αφησουν τα ναυπηγεια να φυγουν απο εκει τα πλοια, παρολο που η οφειλη δεν προερχεται απο τον πλοιοκτητη

 

και οντως ετσι φαινεται οτι ειναι. το πειρατικο ρεπορταζ μιλα για δικαστηρια και διαδικασιες που θα κρατησουν πανω απο δυο χρονια.

 

 

Το θέμα με το "Σοφοκλής" και τα "Λευκά Ορη" (εκεί το γνωρίζουμε και είναι το μόνο ελαφρυντικό που δίνουμε στην εταιρία) ότι την έχει πατήσει  και τις έχουν παρακρατήσει 2 πλοία,  τα οποία δεν τα αφήνουν να φύγουν από εκεί,  ούτε καν καύσιμα δεν τους αφήνουν να πάρουν...

Posted

Με λίγα λόγια τα πλοία έμπλεξαν άσχημα. Αφού έβλεπαν πως από την αρχή πως το θέμα με την συγκεκριμένη εταιρία δεν τσούλαγε από την αρχή τι τα έστειλαν στην άλλη άκρη του κόσμου. 

Posted

Χωρις προκαταβολη, χωρις εγγυησεις, ουτε αερα κοπανιστο δεν στελνεις στην αλλη ακρη του κοσμου...

  • 4 weeks later...
Posted

Όσο δεν βρίσκεται λύση στο θέμα των δύο πλοίων, οι οικονομικές και νομικές συνέπειες δυσχεράνουν ιδιαίτερα τη θέση της εταιρείας.

  • 1 month later...
Posted (edited)

Οι οικονομικές καταστάσεις της ΑΝΕΚ έρχονται να επιβεβαιώσουν αυτά που έχουμε αναφέρει από καιρό:

 

 

Επίσης, τα πλοία «ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ» και «ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β.» ναυλώθηκαν σε αλλοδαπή ναυτιλιακή εταιρεία η οποία διατηρούσε το δικαίωμα αγοράς τους στη λήξη της ναύλωσης. Λόγω του ότι οι ναυλωτές δεν κατάφεραν τελικά να εκπληρώσουν τους όρους των σχετικών ναυλοσυμφώνων, η ΑΝΕΚ προχώρησε σε ακύρωση και διακοπή τους στις αρχές του 2013. Η διοίκηση του Ομίλου ανέθεσε την ανωτέρω υπόθεση σε διεθνείς εταιρείες νομικών συμβούλων, προκειμένου να διασφαλίσει τα εν λόγω περιουσιακά της στοιχεία και τα δικαιώματά της έναντι των ναυλωτών και να αντιμετωπιστεί η διαδικασία αναγκαστικής εκτελέσεως λόγω χρεών των ναυλωτών σε τρίτους, κυρίως για εργασίες μετασκευών κατά τη διάρκεια της ναύλωσης των πλοίων. Δεδομένου ότι υπάρχει ενδιαφέρον από υποψήφιους αγοραστές για τα δύο πλοία, η διοίκηση του Ομίλου εκτιμά ότι δεν θα προκύψουν επιβαρύνσεις και θα υπάρξει θετική κατάληξη στο ανωτέρω θέμα.

Edited by Orestis
  • 4 weeks later...
Posted

Ξανά στο προσκήνιο τα πλοία, καθώς έχουν φύγει απο Ελλάδα για Κορέα, αρμόδιοι επι των θεμάτων της ναυλώσεως κι ευελπιστώ να βρεθεί μια αίσια λύση!

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Posted
Λάβαμε στο γραφείο το παρακάτω email ,λογικά επειδή είναι circular , ίσως το έχετε λάβει κάποιοι απο εδώ...Αλλα ενδιαφέρει ολους τους καραβολάτρες

 

[AUCTION SALE BY KOREAN COURT]

 

REF TWO RORO/PASSENGER SHIPS WILL BE AVAILABLE FOR SALE(2nd auction) WITH FOLLOWING DETAILS;-

 

VESSEL WAS NOT SOLD AT 1ST AUCTION 19TH JUNE 2013 AS NOBODY SUBMIT BIDDINGS.

 

THE VESSEL WILL BE SOLD AT 2ND AUCTION 24TH JULY 2013 WITH MIN PRICE OF XS USD 13.8 MIL / USD 13.4 MIL AT BUSAN COURT OF KOREA.

 

.

.

.

 

APPRAISAL PRICE

==

MV Lefka Ori: KRW26,491,056,000 ABOUT USD22,955,854 

MV Sophocles V: KRW 25,594,296,000 ABOUT USD22,178,766 

 

AT EXCHANGE REATE KRW1,154 / USD1

 

MV Lefka Ori Date Auction Price(KRW) (USD) Exchange Rate

1st auction: 2013-06-19 26,491,056,000 22,955,854 1,154 100%

2nd auction: 2013-07-24 15,894,634,000 13,773,513 1,154 60%

 

Sophocles V Date Auction Price(KRW) (USD) Exchange Rate

1st auction: 2013-06-19 25,594,296,000 22,178,766 1,154 100%

2nd auction: 2013-07-24 15,365,578,000 13,315,059 1,154 60%

 

MV Lefka Ori

==

IMO: 9035876

Building year: 1992 / 2000

Building yard: Mitsubishi Heavy Industries, Japan (#954)

Length: 192,0 m

Breadth: 27,0 m

Draft: 6,72 m

GT: 29.429

Machinery: 2 * Pielstick 12PC4-2V

Speed: 25 kn.

Number of passengers: 800 / 1.500

Number of beds: 250 / 650

Number of cars: 1.100

Port of registry: Chania

Flag: Greece

 

MV Sophocles V

==

IMO8916607

Building year: 1990 / 1999

Building yard: Mitsubishi Heavy Industries, Japan (#937)

Length: 192,0 m

Breadth: 27,0 m

Draft: 6,72 m

GT: 13.403 / 29.378

Machinery: Pielstick

Speed: 25 kn.

Number of passengers: 800 / 1.500

Number of beds: 252 / 650

Number of cars: 1.100

Lanemetres: 1.925

Port of registry: Chania

Flag: Greece

 

VESSSEL WILL BE SOLD AS IS WHERE IS AT BUSAN, KOREA.

 

(ALL DETAILS ABOUT WOG)

 

.

.

.

 

Για να δούμε θα τα "χτυπήσει" κανείς?
  • 3 weeks later...
Posted

Διαβάζετε shipfriends ,,πλειστηριαζονται σε 10 μερες το καθενα 13,5 εκ.. αρα υπαρχει καθε καλη πιθανοτητα για οποιον εχει ρευστο....

Posted

Μα τι πιθανοτητες εχει να τα παρει η ΑΝΕΚ ας μου πει καποιος; Γιατι απο τη ραδιο αρβυλα που λεει πιο πανω και ο Hastaroth εχουμε λαλησει :P

Posted

Τι εννοείς minoan όταν λες:

"Μα τι πιθανοτητες εχει να τα παρει η ΑΝΕΚ ας μου πει καποιος;"

Δεν είναι ιδιοκτησία της ΑΝΕΚ;

Posted

πανθηρα διαβασε και λιγο παραπισω. ειπαμε τα εχουν κατασχεσει τα ναυπηγεια με αποφαση των κορεατικων δικαστηριων, για χρεη των ναυλωτων και τα βγαζουν στο σφυρι

Posted

Ρε παιδιά ή εγώ είμαιι χαζός ή κάτι δεν πάει καλά...Πως κατάσχεσαν ΞΕΝΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ για να τη βγάλουν στο σφυρί;;;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...