poseidon_express Posted October 14, 2012 Posted October 14, 2012 Μήπως στην περίπτωση των ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ και ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β. πρόκειται περί ναύλωσης και όχι πώλησης? Το γερμανικό περιοδικό FERRIES τα αναφέρει ως ναυλωμένα και όχι πωληθέντα πάντως.
Petros P Posted October 14, 2012 Posted October 14, 2012 Στο ελληνοκυπριακο οδηγό( mis) πώληση έλεγε πάντως..
proud_ionian Posted October 14, 2012 Posted October 14, 2012 εχει γραφτει παρα πολλες φορε οτι ειναι ναυλωση με option αγορας
Petros P Posted November 1, 2012 Posted November 1, 2012 Τα πλοια καθονται οσο βλεπω στο marinetraffic...αντι για μεσογειακο...εχουν ασιατικο καθισιο....
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 2, 2012 Posted November 2, 2012 Ανεπιβεβαίωτες φήμες ότι η δουλειά χάλασε.Κοντεύει να λήξει η 6μηνη ναύλωση που είχε κ την option πώλησης κ τα βαπόρια δεν έχουν κουνήσει όπως λες.Ελληνική σημαία κ με τους Έλληνες μέσα ενώ στο ΑΙS φαίνονται με τα ελληνικά ονόματα. Γιά να δούμε τελικά τι θα γίνει. Αν κ έχουν δει πολλά τα ματάκια μου τόσα χρόνια στο κουρμπέτι,το βλέπω χλωμό να ξαναγυρίσουν.
MILTIADIS Posted December 1, 2012 Posted December 1, 2012 (edited) Στο αναλυτικο report εννεαμηνου της εταιρειας για ακομα μια φορα δε αναφερεται ουτε λεξη για τα Σοφοκλης/Λευκα Ορη.Ουτε για ναυλωση,ουτε για πωληση γινεται λογος στα γεγονοτα της υπο παρουσιαση χρησης..Τι εγινε τελικα?Τα χαρισανε? Edited December 1, 2012 by MILTIADIS
panthiras1 Posted December 1, 2012 Posted December 1, 2012 Το να έχει η ίδια η ΑΝΕΚ ιδρύσει θυγατρική στο εξωτερικό, πιθανόν με συνεργασία άλλου, δεν παίζει;
Pagrati7 Posted December 1, 2012 Posted December 1, 2012 Αλήθεια ρε παιδία τι παίζει με αυτα τα δύο...??? Πάντως ξανα αλλάξαν ονοματα και γυρίσαν στα ελληνικά τους, αλλα ουτε λόγος έστω για μεθόρμηση... και το περίεργο ειναι πως τα έχει και η ΑΝΕΚ και η Jeju στο site τους...
Neptune Posted December 2, 2012 Posted December 2, 2012 Απο που προκειπτει οτι ξαναλλαξαν ονοματα και γυρισαν στα ελληνικα τους?
polmyt Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 (edited) Στο αναλυτικο report εννεαμηνου της εταιρειας για ακομα μια φορα δε αναφερεται ουτε λεξη για τα Σοφοκλης/Λευκα Ορη.Ουτε για ναυλωση,ουτε για πωληση γινεται λογος στα γεγονοτα της υπο παρουσιαση χρησης..Τι εγινε τελικα?Τα χαρισανε? Αναφερεται η ναυλωση στο report εξαμηνου στις σελιδες 8 και 11.Μηπως κατι πηγε στραβα και η ναυλωση ακυρωθηκε;Φανταζομαι πως θα επρεπε να υπηρχε αναφορα και στο report του εννεαμηνου Edited December 3, 2012 by polmyt
Pagrati7 Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Απο που προκειπτει οτι ξαναλλαξαν ονοματα και γυρισαν στα ελληνικα τους? Αν δείς στο AIS εχουν πάλι τα ελληνικά ονόματα, ενώ το καλοκαίρι ειχα τα Elisabeth L (ο Σοφοκλής) και Antonio L αντίστοιχα τα (Λευκά όρη)...
nomikos Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Η φωτογραφια αυτη εχει ανεβει στο marinetraffic.com με ημερομηνια 12-10-2012.Πραγματικα μενω εκπληκτος γιατι φαινονται τα 2 πλοια με συνιαλα της ΑΝΕΚ εν αντιθεση με τα συνιαλα της ασιατικης εταιρειας που ειχαν το καλοκαιρι.Δεν φαινεται καλα.,δειτε και εσεις.Βεβαια μπορει η συγκεκριμενη φωτογραφια να εχει ληφθει οταν εφτασαν Κορεα πριν βαφτουν στα νεα συνιαλα.
minoan Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Η συγκεκριμενη φωτο στα Λευκα Ορη εχει τραβηχτει στις 9 Αυγουστου 2012 στις 5:55:44 το απογευμα συμφωνα με τα στοιχεια της φωτογραφιας...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Άλλο ένα παράδοξο είναι ότι στο ιστορικό και των δύο πλοίων στις αντίστοιχες "καρτέλλες" τους στο AIS, δεν αναφέρονται πουθενά ως πρώην τουλάχιστον ονόματα τα Elisabeth L και Antonio L, ενώ αναφέρονται κανονικά τα παλιά πρώην ονόματα τους (SOFOKLIS VENIZELOS, HERMES - KRITI V, HERCULES).
Petros P Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 (edited) και στο equasis το ιδιο...και μαλιστα και στα 2 πλοια φαινεται η ANEK σαν manager... Βεβαια στον οδηγο MIS λεει "sold to foreigners" Edited December 3, 2012 by Petros P
mpolo Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Εγώ πάντως νομίζω πως δεν άλλαξαν ποτέ ούτε όνομα ούτε σημαία στο ΑΙS. Πάντως δεν είμαι και 100% σιγουρος
Neptune Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Καλα εχουμε ξαναμιλησει και για την αξιοπιστια του Ais αλλα και του marinetraffic και των λοιπων site. Και εχουμε πει οτι δεν ειναι για ασφαλη συμπερασματα...
Nikos_Chania Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Οι φωτογραφίες όμως δεν μπορούν να θεωρηθούν αναξιόπιστες...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 (edited) Εξ άλλου δεν νομίζω να μίλησε κανείς για ασφαλή συμπεράσματα. Κουβέντα κάνουμε, σχολιάζουμε, αναφέρουμε τι παρατηρούμε, τι διαβάζουμε, και όσο και αν όλα ή σχεδόν όλα τα παρεμφερή sites είναι ......αναξιόπιστα, αυτά υπάρχουν για να αναζητήσουμε πληροφορίες και να τις θέσουμε προς συζήτηση. Edited December 3, 2012 by ΣΕΙΡΙΟΣ
Neptune Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 H συγκεκριμενη φωτο ειναι Uploaded(ανεβασμενη στο marinetraffic σε απλα ελληνικα) :2012-10-12 03:11. Δε σημαινει οτι τραβηχτηκε και τοτε...
proud_ionian Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 νομιζω οτι στη συγκεκριμενη ιστορια τπτ απο οσα εχουμε ακουσει δεν προσφερεται για ασφαλες συμπερασμα. τα πλοια εφυγαν και πηγαν κατω με ελληνικο πληρωμα, το οποιο, αν δεν κανω λαθος, παραμενει εκει. απο εκει και περα...
Petros P Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Πρεπει αισίως εχθές να έκλεισε μίσος χρόνος που έφυγαν τα πλοια .3.6 η 3.7 έφυγαν;; Τα πληρώματα τόσο καιρο μαθαίνουν το πλοίο στους Κορεάτες ;; Τι στο καλο συμβαίνει άραγε;
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 4, 2012 Posted December 4, 2012 Άκουσα ότι έγινε μετασκευή στο δάπεδο του γκαράζ ώστε να εχμάζονται κοντέινερς κ να φορτοεκφορτώνονται με κλαρκ. Επίσης κάποιες αλλαγές στο ξενοδοχείο, υποθέτω προσαρμογή στις τοπικές ανάγκες. Εντύπωση μου κάνουν τα ονόματα που έχουν ή είχαν, αφού δεν είναι κορεάτικα ή τεσπά από αυτά που συνηθίζονται στην Άπω Ανατολή. Αυτό ίσως να έχει σχέση με την ύπαρξη θυγατρικής εταιρείας στην οποία να εμπλέκονται κ τρίτοι.
Pagrati7 Posted December 4, 2012 Posted December 4, 2012 (edited) Βάλανε στο πάτωμα του γκαράζ twist locks...??? θα είναι πολυ χρονοβόρα η όλη διαδικασία κλείδωσε/ξεκλείδωσε κτλ... (γιατι αν βάλεις κοντέινερες θα πρέπει και να τα σφαλίζεις κι ολας) Edited December 4, 2012 by proud_ionian quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 5, 2012 Posted December 5, 2012 Σίγουρα είναι χρονοβόρα αλλά μου είπαν ότι εκεί το συνηθίζουν να βάζουν κοντέινερς μέσα. Όμως πόσα να βάζουν; Πάνω από δύο καθ' ύψος δεν φαντάζομαι κ μπορεί να μην είναι σε όλο το γκαράζ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now