mpolo Posted November 21, 2012 Posted November 21, 2012 Από το ΑΙS φαινεται να πήγε αυτοδύναμα καθώς έπιασε στα γρήγορα μέχρι 10 κομβους
fund.st Posted November 21, 2012 Author Posted November 21, 2012 Όπως φαίνεται στα διάφορα βίντεο και φωτογραφίες που έχουν ανεβάσει τα διάφορα sites το πλοίο και έφτασε αυτοδύναμο αλλά και απο όσο φαινόταν στις φωτογραφίες μέχρι να ξημερώσει ήταν όλο φωτισμένο. Δεν νομίζω οπότε να έχει πάθει κάποια σοβαρή ζημιά ( εκτός απο το γκαράζ). Αλλα αυτό θα φανεί στο μέλλον
Petros P Posted November 21, 2012 Posted November 21, 2012 Λογικα η κατάσταση πρεπει να ειναι του στυλ ... Έχεις ένα σπίτι .. Σου καίγεται το 1 απο τα δωμάτια .. Αλλάζεις σπίτι ; Οχι .. Οσο και παλιό αν ειναι .. Λογικα ένα μεγάλο μέρος του γκαράζ να εχει μαυρισει ..
proud_ionian Posted November 21, 2012 Posted November 21, 2012 πολυ θα ηθελα να μαθω αν πηγε αυτοδυναμο ή ρυμουλκουμενο εχει φαει του κοσμου το νερο ρε συ. μια ερωτηση εκανα (αν ξερει καποιος αυτοπτης να απαντησει ) επειδη το πλοιο εφαγε πολυ νερο απο τα πυροσβεστικα. το ποσο μεγαλες και δαπανηρες ειναι οι ζημιες θα φανει
proud_ionian Posted November 22, 2012 Posted November 22, 2012 το πλοιο εξωτερικα σε καμια περιπτωση δεν δειχνει την ταλαιπωρια που εχει περασει (το ειδα μερα). οσοι θυμουνται εικονες απο τη φωτια του superfast III να τις ξεχασουν. οι ηλεκτρομηχανες δουλευουν, το πλοιο φωταγωγημενο και τα φωτα στο γκαραζ αναμενα. ακομη και στις εξαγωγες των εξαερισμων περα απο το χρωμα στις γριλιες (που ειναι κιτρινομαυρο και θα μπορουσε να ειναι και απο την πολυκαιρια) δεν υπαρχει ιχνος καπνιας στην εντυπη εκδοση της εφημεριδας πελοποννησος γινεται αναφορα σε 18 καμμενα φορτηγα εκ των οποιων εξι κατεστραμμενα. ενω σε ολα η φωτια εκαψε απο εξω προς τα μεσα, σε ενα ψυγειο οι καταστροφες ξεκινουν απο μεσα προς τα εξω και ειναι εκτεταμενες. η πυροσβεστικη, κατα την εφημεριδα, εκτιμα οτι η φωτια σιγοκαιγε στο ψυγειο απο μεσα προς τα εξω, ωρες πριν γινει αντιληπτη. ενας φιλος απορρησε γιατι ηταν καμενα απο πανω προς τα κατω. παραπεμπω στην ταινια backdraft. . η φωτια προχωρα προς τα πανω και απλωνει οπου βρει εμποδιο. προσωπικα δεν θα μου εκανε εντυπωση αν ξαναβγει. ΥΓ: συμφωνα με το ιδιο δημοσιευμα, η πυροσβεστικη ηταν που επεμενε να δεσει το πλοιο στο λιμανι και να απομακρυνθουν τα φλεγομενα φορτηγα. υπηρξε αρχικα η αποψη (υποθετω απο το λιμεναρχειο χωρις να γινεται σαφες) να γινει κατασβεση απο πλωτα μεσα εκτος λιμενος
94867 Posted November 22, 2012 Posted November 22, 2012 (edited) Νομίζω ότι η 1η Νοεμβρίου 1999 (πυρκαϊά στο SUPERFAST III) θα μείνει αξέχαστη στη ναυτική κοινότητα και - πολύ σωστά - δεν μπορούν να γίνουν συγκρίσεις στην περίπτωση του KRITI II. Το SUPERFAST III είχε εγκαύματα γ' βαθμού και βάλε...και στάθηκε όρθιο μέχρι τον κατάπλου του στα ναυπηγεία της HDW ! Ακούγεται λογικό να ήθελαν το πλοίο στο λιμάνι μιας και έπλεε αυτοδύναμο και πιθανόν η φωτιά να μην είχε επεκταθεί έως εκείνη την ώρα. Αν υποθέσουμε ότι η καταπολέμηση της φωτιάς γίνονταν από το drencher , δεν αποκλείεται να πήρε έκταση με το άνοιγμα του καταπέλτη. Αυτό που μου προκαλεί απορία είναι γιατί οι Αρχές δεν απομάκρυναν από το λιμάνι το SUPERFAST XI που βρίσκονταν στην διπλανή θέση δεμένο... Όσο για την αιτία , σίγουρα οι ειδικοί θα μας πουν αλλά δεν είναι λίγες οι φορές που κάποιος ιμάντας από τους ψυκτικούς κινητήρες των θαλάμων TIR παρουσιάζει δυσλειτουργία και "ανάβει". Edited November 22, 2012 by proud_ionian quote
CptAris Posted November 22, 2012 Posted November 22, 2012 (edited) Αν υποθέσουμε ότι η καταπολέμηση της φωτιάς γίνονταν από το drencher , δεν αποκλείεται να πήρε έκταση με το άνοιγμα του καταπέλτη. Αυτό δε γίνεται γιατί το πλοίο έχει ανοίγματα στα πλαϊνά του γκαράζ για campers. Edited November 22, 2012 by CptAris
Agrino Posted November 22, 2012 Posted November 22, 2012 Προσωπικά αυτό το περιστατικό της πυρκαϊάς μου θυμίζει ένα αντίστοιχο που έλαβε χώρα πριν 2 χρόνια στο Lisco Gloria, με σαφώς πιο έντονα αποτελέσματα. Δυστυχώς το link με το report από τις Λιθουανικές αρχές για εκείνο το ατύχημα δεν λειτουργεί, με την πρώτη ευκαιρία θα το ανεβάσω.
Petros P Posted November 22, 2012 Posted November 22, 2012 Εκει ελιωσε η λαμαρίνα ... Εδω το πλοίο λειτουργεί μια χαρα..
Agrino Posted November 22, 2012 Posted November 22, 2012 Ακριβώς. Απλά μας δείχνει τι θα μπορούσε να έχει συμβεί αν πχ ήταν στα ανοιχτά και όχι λίγο πριν το λιμάνι.
.voyager Posted November 22, 2012 Posted November 22, 2012 (edited) Αν υποθέσουμε ότι η καταπολέμηση της φωτιάς γίνονταν από το drencher , δεν αποκλείεται να πήρε έκταση με το άνοιγμα του καταπέλτη. Αυτό δε γίνεται γιατί το πλοίο έχει ανοίγματα στα πλαϊνά του γκαράζ για campers. Τα ανοίγματα για campers είναι στο πάνω γκαράζ (αν κατάλαβα καλά τι εννοείτε). Edited November 22, 2012 by .voyager
patra Posted November 23, 2012 Posted November 23, 2012 (edited) Ένα δημοσίευμα από το patrastimes που αναλύεται τι επιπτώσεις μπορούσε να είχε το συγκεκριμένο ατύχημα αν η φωτιά είχε εκδηλωθεί χρονικά πιο πριν , όταν το πλοίο ήταν σε μακρινή απόσταση από το λιμάνι της Πάτρας ή αν δεν προσέγγιζε φλεγόμενο το λιμάνι και είχε επιχειρηθεί κατάσβεση εν πλω. Επίσης γίνεται αναφορά στις συνθήκες φόρτωσης στα γκαράζ και την μη τήρηση αποστάσεων ασφαλείας. Edited November 23, 2012 by patra
proud_ionian Posted November 23, 2012 Posted November 23, 2012 το συγκεκριμενο δημοσιευμα του patras times, οπως και της πελοποννησου χτες, εστιαζουν στην επιμονη της πυροσβεστικης να μπει το πλοιο στο λιμανι οταν ολοι οι αλλοι εμπλεκομενοι επεμεναν να γινει η προσπαθεια κατασβεσης εκτος λιμενος. η πυροσβεστικη εξ αρχης υποστηριζε οτι η φωτια θα σβησει αν απομακρυνθουν τα φλεγομενα φορτηγα και αν υπηρχε υποστηριξη απο επιγεια μεσα, γιατι τα πλωτα δεν επαρκουσαν. επισης βλεπω οτι επιμενουν στην πιθανοτητα καποιο φορτηγο να ειχε αλλο φορτιο απο αυτο που ειχε δηλωσει Το ένα αφορά στο κατά πόσο μεταξύ των νταλικών που μετέφερε το πλοίο υπήρχε όχημα το οποίο είχε δηλωθεί ότι μεταφέρει «ανώδυνο» φορτίο και στην πραγματικότητα μετέφερε φορτίο υψηλού κινδύνου ως προς τις πιθανότητες να αναφλεγεί ή και να αποτελέσει αιτία άμεσης επέκτασης της φωτιάς.
CptAris Posted November 23, 2012 Posted November 23, 2012 Έτσι δεν την είχε πατήσει και το Κνωσός Παλάς; Από αδήλωτο φορτίο;
proud_ionian Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 ακουσα απο επιβαινοντα (χωρις να παιρνω ορκο για την ακριβεια) τα εξης: ο κοσμος ηταν ηδη μαζεμμενος στα σαλονια. ειχαν βγει οι σχετικες ανακοινωσεις για αδειασμα των καμπινων εν'οψει της αφιξης. μολις αρχισαν να μυριζουν τους καπνους στους χωρους επιβατων και να ρωτανε οι επιβατες, βγηκε ανακοινωση για αμεση εκκενωση του πλοιου. κατα τον συγκεκριμενο επιβαινοντα, οι πιο ψυχραιμοι στο πλοιο ηταν οι φορτηγατζηδες, οι οποιοι και εδωσαν σωσιβια και προσπαθουσαν να καλμαρουν τους υπολοιπους (δεν ηταν δα και πολλοι).
Hastaroth Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Προφανώς άν το πλοίο βρισκόταν ακόμα μακρυά απ'την Πάτρα αρκετός κόσμος θα ήταν στίς καμπίνες του και φυσικά θα υπήρχε ανάγκη εγκατάλειψης με τίς βάρκες.Πάντως είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι οι φορτηγατζήδες-που λογικά ήταν αναμενόμενο να ανησυχούν περισσότερο γιά τα φορτηγά τους που καιγόντουσαν στο γκαράζ-παρέμειναν ψύχραιμοι και βοήθησαν κιόλας στην διανομή τών σωσιβίων. Ενα ερώτημα που έχω είναι κατά πόσον επιτρέπεται να λειτουργούν οι βενζινοκινητήρες τών ψυγείων τών φορτηγών στο γκαράζ τού πλοίου εν πλώ,αφού μόνο άν συνέβη κάτι τέτοιο ο ιμάντας που μεταδίδει την κίνηση απ'τον βενζινοκινητήρα στον συμπιεστή τού ψυγείου στο επίμαχο φορτηγό κάπου τρίφτηκε και σχηματίστηκε σπινθήρας που προκάλεσε την πυρκαϊά..
proud_ionian Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 εχουμε πει παραπανω που ηταν το πλοιο οταν εγινε αντιληπτη η φωτια. ΥΓ: ας μη βγαλουμε πορισμα απο το σπιτι
enas chiotis Posted April 14, 2014 Posted April 14, 2014 Η πρώτη (προσωρινή) έκθεση της ΕΛΥΔΝΑ αφορά στο περιστατικό της πυρκαγιάς του Κρήτη ΙΙ. Κατά την διεξαγωγή της διερεύνησης δεν κατέστη εφικτός ο ακριβής προσδιορισμός της αιτίας πρόκλησης της πυρκαγιάς, πλην του σημείου στο οποίο αρχικά εκδηλώθηκε. Υπό το ανωτέρω πρίσμα, εξετάζονται οι σχετιζόμενες παράμετροι με τη μεταφορά φορτηγών ψυγείων με Ε/Γ-Ο/Γ πλοία. Επί του παρόντος, η έκθεση διερεύνησης βρίσκεται στο στάδιο επεξεργασίας και ανάλυσης επιπρόσθετων στοιχείων, παραμέτρων και παραγόντων.
mpolo Posted November 27, 2014 Posted November 27, 2014 και εδω η κανονικη εκθεση που εχει και φωτο μεσα απο το γκαραζ http://www.hbmci.gov.gr/js/investigation%20report/final/01-2012%20KRITI%20II.pdf
gtogias Posted November 27, 2014 Posted November 27, 2014 Εξαιρετικά ενδιαφέρον και λεπτομερές. Επίσης ενδεικτικό του εφησυχασμού που προσφέρει η τεχνολογία αλλά και των πιθανών συνεπειών για μη τήρηση των βασικών αποτρεπτικών μέσων. Τελευταίο και άξιο αναφοράς τα κενά και οι ελλείψεις στις θεσμοθετημένες υποχρεώσεις όλων των εμπλεκομένων με πιο σημαντική αυτή των ελέγχων στα μεταφερόμενα οχήματα.
MILTIADIS Posted November 27, 2014 Posted November 27, 2014 Και επιβεβαιωνει και μια αρχικη μου υποψια Τα ιδια μεσα πυροσβεσης του πλοιου(ψεκαστες οροφης)λειτουργησαν 'η οχι? Επιπρόσθετα, όπως προέκυψε από ευρήματα «επί σκηνής» της Ομάδας Διερεύνησης, σεεξέταση τριών κεφαλών της Νο 2 ζώνης καταιονισμού – κύριου χώρου εξέλιξης της πυρκαγιάς - δύοεξ αυτών ευρέθησαν φραγμένεςΥπό το ανωτέρω πρίσμα, τεκμαίρεται ότι η κακή λειτουργία των κεφαλών καταιονισμού τουσυστήματος Drencher του πλοίου που βρέθηκαν φραγμένες πάνω από τον χώρο πυρκαγιάς,συνετέλεσε στην εξέλιξή της στους καλυπτόμενους υπό αυτές χώρους διασκορπισμού ύδατος.Σύμφωνα με τα τηρούμενα στο ΚΡΗΤΗ ΙΙ αρχεία των μηνιαίων ελέγχων του συστήματος Drencherκαθώς και από τα αρχεία των ελέγχων από τις αρμόδιες Αρχές, στο πλαίσιο τακτικώνεπιθεωρήσεων σύμφωνα με το π.δ 314/2001 (Α΄212), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει και τωνεκτάκτων επιθεωρήσεων των Λιμενικών Αρχών για το έτος 2012, προκύπτει ότι σε ορισμένεςπεριπτώσεις είχαν εντοπιστεί προβλήματα στις κεφαλές του συστήματος και στις σωληνώσεις, ηαποκατάσταση των οποίων πραγματοποιούνταν άμεσα με την αντικατάστασή τους Υπό το ανωτέρω πλαίσιο και τις τηρούμενες διαδικασίες από το ΚΡΗΤΗ ΙΙ και τηδιαχειρίστρια εταιρεία διαπιστώθηκε ότι η έμφραξη των κεφαλών οφείλετο σε αποκόλλησηπροϊόντων οξείδωσης από τα τοιχώματα των σωληνώσεων και επικάθησης αυτών στα σημεία τωνκεφαλών καταιονισμού.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 22, 2015 Posted October 22, 2015 αυτη τη φορα δεν ειχε σκουριες για να φραξουν το μονιμο συστημα πυροσβεσης. Οπως ειχαμε διαβασει στην εκθεση για το περιστατικο της φωτιας στο γκαραζ του πλοιου το συστημα Drencher δουλεψε γιατι εαν δεν ειχε δουλεψει καθολου τοτε θα υπηρχαν παρομοια σκηνικα με το Norman Atlantic!!!
MILTIADIS Posted October 22, 2015 Posted October 22, 2015 Δουλεψε..στο περιπου θες να πεις. Υπό το ανωτέρω πρίσμα, τεκμαίρεται ότι η κακή λειτουργία των κεφαλών καταιονισμού τουσυστήματος Drencher του πλοίου που βρέθηκαν φραγμένες πάνω από τον χώρο πυρκαγιάς, συνετέλεσε στην εξέλιξή της στους καλυπτόμενους υπό αυτές χώρους διασκορπισμού ύδατος
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now