Ariadne Posted November 4, 2012 Author Posted November 4, 2012 (edited) Αρκετές φορές Travemuende-Malmoe και επιστροφή μέχρι που αποσύρανε την κλάσση για τη γραμμή της Φινλανδίας, φίλε Voyager. Σύντομο ταξίδι αλλά πολύ όμορφο. Ειδικά η είσοδος πρωί πρωί στο κανάλι του Τravemuende Edited November 4, 2012 by Ariadne
.voyager Posted November 4, 2012 Posted November 4, 2012 (edited) Σύντομο ταξίδι αλλά πολύ όμορφο. Ακριβώς γιατί σου δίνεται η δυνατοτητα να δεις τα πολλά και ενδιαφέροντα πλοία του Travemünde και του Lübeck, συνδιάζοντας sightseeing σε Hamburg και Copenhagen (η οποία είναι μισή ώρα με το τραίνο από το Malmö). Sorry για το off topic. Edited November 4, 2012 by .voyager
Petros P Posted November 8, 2012 Posted November 8, 2012 Κάποιες απορίες καθώς ο καιρός περνάει .. 1. Τι μετασκευες του κάνουν 2.θα βαφτει μινωικα; 3.για πόσο καιρό θα μείνει στο στόλο των μινωικων 4. Ποτε θα ειναι έτοιμο και 5. Θα έρθει Πειραιά για κανενός είδους εγκαίνια ; ( ναι, βαριέμαι να τρέχω Πάτρα να το δω :ρ )
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 8, 2012 Posted November 8, 2012 Nομίζω ούτε εγκαίνια θα γίνουν. Εσωτερική μεταβίβαση του Γκριμάλντι είναι. Το πολύ-πολύ κάποια παρουσίαση γιά όλους τους ενδιαφερόμενους.
oceanus Posted November 8, 2012 Posted November 8, 2012 Θα μεινουν ως εχουν τα χρωματα του, δεν αλλαζει ονομα, κυριως πηγε για δεξαμενισμο και για κατι ψιλομετασκευες που δεν θα αλλαξουν καθολου την εικονα του.. Αναμενουμε ...
MILTIADIS Posted November 8, 2012 Posted November 8, 2012 (edited) Το Europalink ναυλωθηκε για 5 χρονια προκειμενου να δρομολογηθει στην Αδριατικη υπο Ιταλικη σημαια,οπως ανακοινωσε σημερα η finnlines. To improve the financial result, Finnlines will cut excess capacity by chartering MS Europalink bareboat for 5 years to its mother company Grimaldi Group at market levels. The vessel will sail under Italian flag in the Mediterranean Sea after carrying out some technical improvements which will be financed by Grimaldi Group Edited November 8, 2012 by MILTIADIS
oceanus Posted November 8, 2012 Posted November 8, 2012 Οτι εκανε στις Μινωικες περνωντας τους Ευρωπη και Ολυμπια κανει τωρα και στην FInnlines...
Global_Creta Posted November 9, 2012 Posted November 9, 2012 Από θεσμικής πλευράς ναι. Γιατί στην περίπτωση τον παλατιών η ναυλωση περιελάμβανε αλλαγή και ονόματος και σημαίας αλλά και σινιάλων, κάτι που διαψεύδεις παραπάνω. Αν βγεις αληθινός ίσως είναι ένα έμμεσο μήνυμα να αρχίσουμε να ξεχνάμε τα κόκκινα σινιάλα και τον πρίγκιπα, τουλάχιστο για Αδριατική μεριά, ειδικά και αν φύγει από τη μέση η κοινοπραξία (από τη γραμμή της Αγκώνα). Και βέβαια η τόσο μακροχρόνια ναύλωση σίγουρα θα ευνοούσε αλλαγή σινιάλων τουλάχιστον προς τα χρώματα της Γριμάλντι.
MILTIADIS Posted November 10, 2012 Posted November 10, 2012 5 ετεις bareboat ναυλωσεις εχουμε και στις δυο περιπτωσεις(τρεις για την ακριβεια).Ιταλικη σημαια εβαλαν και τα παλατια και το Link.Οσο για τα χρωματα φανταζομαι οτι ο oceanus το ανεφερε επειδη ο Μανωλης δεν το συνηθιζει να πολυβαφει τα πλοια του και οχι επειδη ξερει κατι στα σιγουρα.
Petros P Posted November 22, 2012 Posted November 22, 2012 για να δειχνει Europa Palace στις κρατησεις απο αρχες Δεκεμβρη λογικα τοτε να το περιεμνουμε η πιο μετα?
ta3idiwthsthsadriatikhs Posted November 24, 2012 Posted November 24, 2012 souhdikh shmaia exei to karavi oxi italikh! elpizow na valei italikh!
minoan Posted November 26, 2012 Posted November 26, 2012 @Ariadne για 700 επιβατες ειναι οχι 400. Μονο καμπινατοι ομως, δεν εχει "θεσεις" deck ή vip κλπ @Petros P. αλλαζουν καταπελτη, κοβουν την θεση για τον πανω καταπελτη του λιμανιου (φορτωνε πανω & κατω ταυτοχρονα), φτιαχνουν ραμπα να ανεβαινουν απο το κεντρικο γκαραζ στα επανω, ψαχνουν τροπο να φτανεις πλωρα χωρις να χρειαζεται να περπατας 200 μετρα γκαραζ με τα ποδια (εδω χλωμο να γινει τελικα), βαφεται (αγνωστο τι), φτιαχουν καταστηματα μινωικων, εχουν ηδη παει για τις τελευταιες λεπτομερειες αρα προφανως θα ερθει συντομα, αλλα για Πειραια δεν το βλεπω!
Ariadne Posted November 26, 2012 Author Posted November 26, 2012 (edited) Το πλοίο κατασκευάστηκε όντως όχι για 400, αλλά για 500 επιβάτες. Έτσι ταξίδευε επί Finnlines. 200 μέτρα δεν περπατούσες. Απεναντίας μάλιστα. Τα ΙΧ ήταν στο άνω γκαράζ, εντός του κομοδεσίου, άρα σε στεγανό χώρο. Κυριολεκτικά με 5 βήματα βρισκόσουν στη ρεσεψιόν. Πάρα πολύ εργονομικό πλοίο! Edited November 26, 2012 by Ariadne
minoan Posted November 26, 2012 Posted November 26, 2012 Αλλο απο το γκαραζ των ΙΧ αλλο απο το κυριως γκαραζ... Αλλωστε απ οτι εμαθα επι finnlines οι επιβατες εμπαιναν απο φυσουνα στην reception! Το προβλημα τωρα ειναι οτι φυσουνα δεν υπαρχει αρα οι επιβατες χωρις ΙΧ πρεπει να διασχισουν ολο το κεντρικο γκαραζ για να φτασουν στο ασανσερ μιας κ αλλος τροπος να ανεβοκατεβουν δεν υπαρχει!
CptAris Posted November 26, 2012 Posted November 26, 2012 ...βαφεται (αγνωστο τι)... Λέτε να βγει με κόκκινες λωρίδες στα πλάγια; -
oceanus Posted November 27, 2012 Posted November 27, 2012 Αλλο απο το γκαραζ των ΙΧ αλλο απο το κυριως γκαραζ... Αλλωστε απ οτι εμαθα επι finnlines οι επιβατες εμπαιναν απο φυσουνα στην reception! Το προβλημα τωρα ειναι οτι φυσουνα δεν υπαρχει αρα οι επιβατες χωρις ΙΧ πρεπει να διασχισουν ολο το κεντρικο γκαραζ για να φτασουν στο ασανσερ μιας κ αλλος τροπος να ανεβοκατεβουν δεν υπαρχει! Ακριβως το ιδιο συνεβαινε και οταν ηρθε για λογαριασμο της ΑΝΕΚ το Jean Nicoli - Superfast IX... Το πλοιο φορτωνε και ταυτοχρονα οι επιβατες περπατουσαν μεσα στο γκαραζ για να εισελθουν στους κοινοχρηστους χωρους του πλοιου !
94867 Posted November 27, 2012 Posted November 27, 2012 (edited) Ευτυχώς ή δυστυχώς , τα πλοία αυτά (όπως και τα SUPERFAST της Βόρειας Ευρώπης) ναυπηγήθηκαν με προδιαγραφές και ευκολίες για λιμάνια ΚΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ που απέχουν 50 χρόνια μπροστά από τα δικά μας "λιμάνια". Το ότι τα "λιμάνια" μας - των 50 χρόνων πίσω - θα υποδεχτούν τέτοια πλοία υπό τέτοιες συνθήκες είναι αν μη τι άλλο τιμή και κατόρθωμα ! Όπως και να έχει...με το καλό να καταπλεύσει αυτό και άλλα ! Edited November 28, 2012 by proud_ionian quote
varth Posted November 28, 2012 Posted November 28, 2012 Ακριβως το ιδιο συνεβαινε και οταν ηρθε για λογαριασμο της ΑΝΕΚ το Jean Nicoli - Superfast IX... Το πλοιο φορτωνε και ταυτοχρονα οι επιβατες περπατουσαν μεσα στο γκαραζ για να εισελθουν στους κοινοχρηστους χωρους του πλοιου ! κ αν ηταν μονο το Jean Nicoli....
MILTIADIS Posted November 28, 2012 Posted November 28, 2012 Απ οτι εμαθα στο πλοιο εχουν ολοκληρωθει απο προχθες οι χοντρες εργασιες και σε δεκα μερες περιπου μπαινει στα δρομολογια αφου ολοκληρωθουν πρωτα τα''ψιλα''.
Petros P Posted November 29, 2012 Posted November 29, 2012 το πλοιο παντως εχει ολοκληρωσει τον δεξαμενισμο του και εχει δεσει παραπλευρα των δεξαμενων Εδω σε φωτογραφια του ναυπηγειου στο Facebook απο τις 13 Νοεμβριου δεν φαινεται καποια αλλαγη...
George Posted November 29, 2012 Posted November 29, 2012 το πλοιο παντως εχει ολοκληρωσει τον δεξαμενισμο του και εχει δεσει παραπλευρα των δεξαμενων Επιβεβαιώνει και ο ρουφ ρουφ
CptAris Posted November 29, 2012 Posted November 29, 2012 Να μας έλεγε ο ρουφ και τι livery φοράει, θα ήταν πολύ ωραία -
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 30, 2012 Posted November 30, 2012 Εδω σε φωτογραφια του ναυπηγειου στο Facebook απο τις 13 Νοεμβριου δεν φαινεται καποια αλλαγη... Και δίπλα του ένα γκαζάδικο του Καλλιμανόπουλου.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now