Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Ελπίζω να έχει ενδιαφέρον -τουλάχιστον για ορισμένους από εσάς- να ρίξουμε μια αναγνωριστική ματιά σε μια άγνωστη στον πολύ κόσμο γραμμή που συνδέει το βόρειο άκρο της Σαρδηνίας, στη Santa Teresa Gallura με το νότιο άκρο της Κορσικής, στο πανέμορφο Bonifacio. Η διαδρομή είναι περίπου μια ώρα και έχει πολλή κίνηση ειδικά από τουρίστες που συνδυάζουν διακοπές και στα δυο αυτά νησιά. Τη γραμμή μοιράζεται η Moby Lines με το Bastia ή στις ακινησίες του το γνωστό μας Giraglia, που το βλέπουμε εδώ δεμένο στη Santa Teresa Gallura και η Saremar με το Ichnusa. Η Santa Teresa Gallura είναι μια μικρή πολη χτισμένη πάνω σε ένα λόφο που κοιτάει το θαλάσσιο χώρο ανάμεσα στο Σαρδηνία και Κορσική και είναι τυχερή να διαθέτει ένα πολύ μικρό κόλπο στο ανατολικό της κομμάτι, που χωράει μια μαρίνα και 2 θέσεις πρόσδεσης για μικρά πλοία σαν τα άνωθι αναφερόμενα. Ο χώρος είναι τόσο μικρός ώστε το Giraglia κατά την αναχώρησή μας δεν γυρνάει δίπλα στον ντόκο αλλά αναποδίζει μέχρι παραέξω όπου και πάλι ο χώρος είναι στενός και το πλοίο γυρίζει ίσα-ίσα.

Η προγραμματισμένη μας αναχώρηση για το απόγευμα της Δευτέρας δυστυχώς -αλλά τώρα που θυμάμαι τις καιρικές συνθήκες μάλλον ευτυχώς- ακυρώθηκε λόγω του δαιμονισμένου αέρα που φύσαγε από τα δυτικά(άρα μάλλον υπάρχει και στην Ιταλία η έννοια του απαγορευτικού), κι έτσι φύγαμε την επομένη το πρωί χωρίς αέρα αλλά με μπόλικο swell και βουβό κύμα. Το ταξίδι πέρα από το συναπάντημα του Ichnusa που το είδαμε να κάνει τις βουτιές του, ήταν αρκετά κουραστικό με το μικρό Giraglia να υποφέρει από το swell και τους επιβάτες να κρατιούνται με δυσκολία από τις θέσεις τους και τα ρέλια. Η μεγάλη αποζημείωση για την ταλαιπωρία ήταν η άφιξη στο μαγευτικό Bonifacio. Ο επιβάτης πλησιάζοντας το λιμάνι, βλέπει μόνο ένα τοίχο από βράχια να υψώνεται μπροστά του αλλά σιγά-σιγά συνειδητοποιεί πως ανάμεσα σε αυτά τα βράχια υπάρχει μια μικρή σχισμή που οδηγεί το πλοίο σε ένα στενό κανάλι. Το πλοίο προχωρά προς τα μέσα με τους θεόρατους βράχους και το κάστρο του Bonifacio να υψώνονται επιβλητικά και μαγευτικά πάνω του και γύρω του, και τελικά φτάνει σε ένα μικρό κόλπο όπου και βρίσκεται η πόλη και το λιμάνι του Bonifacio. Η πρώτη φωτογραφία στο παραπάμω link δίνει μια αίσθηση της τοπογραφίας αλλά -πιστέψτε με- δεν μπορεί να μεταφέρει ούτε στο ελάχιστο το συναίσθημα. Αυτή η άφιξη είναι μια εικόνα που είμαι σίγουρος πως δύσκολα θα ξεχάσω.

Η γραμμή έστω και με μειωμένα δρομολόγια συνεχίζεται όλο το χρόνο και για όσους βρεθείτε στην περιοχή θα είναι κρίμα να μην κάνετε ένα πέρασμα και για το χόμπι σας αλλά και για τουριστικούς λόγους. Η συχνότητα το Σεπτέμβρη είναι κάθε 2 ώρες περίπου, το καλοκαίρι είμαι σίγουρος πως υπάρχουν πολλά περισσότερα δρομολόγια.

Edited by proud_ionian
tag
  • 3 years later...
Posted

Αλλαγές στη γραμμή. Κατ' αρχήν ενόσω το Giraglia επισκευάζεται στη Νάπολη μετά το πρόσφατο ατύχημα που είχε, το αδελφό Bastia(που το βλέπουμε να πλησιάζει στο Piombino) το αναπληρώνει αποσπώμενο από τη γραμμή Piombino - Cavo. Η μεγαλύτερη όμως αλλάγή είναι η πώληση του Ichnusa στην Blunavy, που την ξέρουμε από την γραμμή Piombino - Portoferraio και την παλαιότερη ναύλωση του Αχαιός.  

  • 6 months later...
Posted

Το καλοκαίρι έφερε ανατροπές στη γραμμή. Προφανώς τα πράγματα για την Blunavy με το Ichnusa δεν πήγαν καλά, με αποτέλεσμα στις 30 Οκτωβρίου η εταιρεία να σταματήσει τα δρομολόγια στη γραμμή. Το Giraglia συνεχίζει λοιπόν μόνο του στη γραμμή και η Moby δεσμεύτηκε να συνεχίσει τη σύνδεση για όλο το χειμώνα. Οπότε αναμένουμε τι μέλλει γεννέσθαι με το Ichnusa.

  • 5 months later...
Posted

Τελικά η BluNavy το έκανε α-λα ελληνικά. Σταμάτησε το χειμώνα που είναι αδύνατες οι μύγες, και τώρα που πάχυναν ξαναβγήκε. Οπότε πάλι στα δρομολόγια το Ichnusa με χρώματα Blunavy.

  • 7 months later...
Posted

Μονοβάπορο το Bastia στη γραμμή μέσα στο χειμώνα, από τα περάσματα που είναι για γερά στομάχια, ειδικά μέσα στο χειμώνα. Επί τη ευκαιρία, να και το πλοίο πέρυσι το καλοκαίρι ενώ έκανε δρομολόγια στην Elba, που είναι και η κανονική του γραμμή. Θεωρώ πολύ κουκλίστικο βαποράκι.

  • 10 months later...
  • 2 weeks later...
Posted

Μετά τη κακοκαιρία των προηγούμενων ημερών στην Ιταλία, το Portofino είναι πλέον προσβάσιμο μόνο από τη θάλασσα, λόγω της κατάρρευσης του κεντρικού δρόμου. Έτσι η Blue Navy παραχώρησε το Ichnusa για τη πραγματοποίηση δυο δρομολογίων από τη Γένοβα στο Portofino.

  • 4 months later...
  • 10 months later...
Posted
On 2/15/2020 at 12:33 AM, Nick the Greek said:

Οι Ιταλοί λένε πως στο πλοίο έχει σπεύσει πλήθος κόσμου προκειμένου να μπαλωθεί το ρήγμα και να πάει το πλοίο σε ναυπηγείο, μάλιστα από χτές βρίσκονται και 2 ρυμουλκά της Moby δίπλα του, σημάδι πως η μεταφορά του σε ναυπηγείο πλησιάζει. Εν τω μεταξύ η Moby τρέχει επίσης να ολοκληρώσει την ετήσια του αδελφού Bastia που βρίσκεται στο Livorno, έτσι ώστε να ξαναρχίσουν τα δρομολόγια της γραμμής που πρός το παρόν παραμένει χωρίς πλοίο.

 

To Bastia ετοιμάστηκε, πλήν όμως η Capitaneria di Porto δεν έχει δώσει ακόμη άδεια να φύγει το Giraglia προφανώ γιατί θεωρούν πως δεν είναι ασφαλές να ταξιδέψει μέχρι το Λιβόρνο -υποθέτω- όπου θα κάνει επισκευές. Οι Ιταλοί αναφέρουν πως νωρίτερα από την Παρασκευή(δεν διευκρινίζουν αν μιλάνε για την επόμενη Παρασκευή, ή τη Μεγάλη Παρασκευή:D) δεν πρόκειται να έχουν επανέλθει τα δρομολόγια, οπότε και θα έχουν συμπληρωθεί 15 μέρες χωρίς σύνδεση Κορσικής - Σαρδηνίας. Κάτι που όπως μπορείτε να φανταστείτε έχει κάνει τους Σαρδηνούς arrabiati :D με τον Ονοράτο μια και έχουν ξεμείνει κάμποσα φορτηγά σε κάθε νησί. Επιστρατεύθηκε μέχρι και το Mega Express Three που έκανε ένα δρομολόγιο για να τα καθαρίσει.

 

Posted

Τελικά ανέλαβε δράση το Bastia στη γραμμή, μετά από 2 εβδομάδες χωρίς δρομολόγια. Η Corsica Ferries αναγκάστηκε να κάνει περαιτέρω προσεγγίσεις σε Porto Torres για να καλύψει το κενό.

  • 3 weeks later...
Posted

Το επιβατικό κοινό της γραμμής δεν είναι ακριβώς εντυπωσιασμένο με το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει η Moby. Κατά τα φαινόμενα το Bastia έχει βγάλει διάφορες βλάβες με αποκορύφωμα την τελευταία η οποία κράτησε τους επιβάτες επί 36 ώρες στην αναμονή για να επιβιβαστούν. Πες τους τι τους κάνεις, Ονοράτο μου :D.

  • 1 year later...
Posted
On 5/28/2016 at 3:57 PM, Nick the Greek said:

Αλλαγές στη γραμμή. Η μεγαλύτερη όμως αλλάγή είναι η πώληση του Ichnusa στην Blunavy, που την ξέρουμε από την γραμμή Piombino - Portoferraio και την παλαιότερη ναύλωση του Αχαιός.  

 

Οι Ιταλοί λένε πως το Ichnusa πουλήθηκε στον Onorato, πράγμα που μέσα στον ορυμαγδό εξελίξεων με τη Moby/Tirrenia μου φαίνεται εντελώς κουφό. Αυτό αναφέρθηκε σε κάποιο ραδιόφωνο της Σαρδηνίας, πάντως εγώ δεν βλέπω κάποια αλλαγή στο ιδιοκτησιακό του πλοίου, πρός το παρόν.

  • 2 months later...
  • 4 months later...
  • 4 weeks later...
Posted

Με το Giraglia σε ετήσια και με το Bastia να μην έχει συνέλθει ακόμη από το παραπάνω συμβάν, η Moby κατέληξε από τις 16 Δεκεμβρίου να ναυλώνει το Ichnusa για τη γραμμή.

  • 3 months later...
Posted

Μια σύντομη ματιά στο μικρό Ichnusa έτσι ώστε να το προσθέσουμε στην gallerie με τα σινιάλα της Blu Navy, εταιρείας στην οποία άνηκε το 2017 οπότε και έλαβε χώρα η συγκεκριμένη επίσκεψη. Το βλέπουμε στα πλαίσια αναχώρησής του από την Santa Teresa di Gallura.

  • 7 months later...
Posted

Buonasera a tutti, spero che questo mio video di 2 anni fa possa essere di vostro gradimento.
Buona Visione amici 🙂

Good evening everyone, I hope you enjoy this video of mine from 2 years ago.
Happy Vision friends 🙂
Καλησπέρα σε όλους, ελπίζω να σας αρέσει αυτό το βίντεο μου πριν από 2 χρόνια.
Happy Vision φίλοι 🙂

https://youtu.be/1tx5cWyrCBM

 

  • 1 year later...
Posted

Ξανά-μανά καινούρια σινιάλα το Ichnusa, η γεύση που πήραμε είναι από άφιξη στη Santa Teresa di Gallura πέρυσι το καλοκαίρι. Με κάποιον τρόπο όμως βρίσκουν ωραία σινιάλα που κολακεύουν πολύ το μικρό φέρρυ. Και φέτος στην ίδια γραμμή, παρέα με το Giraglia.

  • 1 month later...
Posted

Το Shipping Italy φιλοξενεί σήμερα άρθρο με μεγάλη γκρίνια για τη γραμμή, ειδικά από τους μεταφορείς. Κι αυτό γιατί το τραυματισμένο Giraglia είναι ακόμη στη Γένοβα για επισκευή ενώ το Bastia που κλήθηκε να το αντικαταστήσει έχει κολλήσει στο Bonifacio, πιθανότατα στα δίχτυα του port state control. To Ichnusa έχει φτάσει να κάνει και 5 δρομολόγια την ημέρα για να καλύψει τη ζήτηση και οι μεταφορείς παραπονιούνται για την έλλειψη χώρου στο γκαράζ ενώ κράζουν τον Onorato πως του έχει κρεμάσει λέγοντας πως έτσι κι αλλιώς τα Giraglia/Bastia είναι πολύ μικρά για την γραμμή. 

  • 2 weeks later...
Posted

Ο Onorato μετά από όλη την σκόνη που έχει σηκώσει φέτος η συγκεκριμένη γραμμή και τις ανεπάρκειες του Giraglia, υπεσχέθη στους τοπικοί παράγοντες πως από του χρόνου θα εμφανιστεί στα μέρη τους το Liburna. Αναβαθμισάρα :D.

  • 5 months later...
Posted

Στο Villabajo ακόμα τρίβουν, Liburna ακούν και Liburna δεν βλέπουν. Υποτίθεται πως πρέπει τώρα το πλοίο να πιστοποιηθεί για διεθνείς πλόες, με ό,τι αυτό σημαίνει για την ιταλική σημαία. 

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...