Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Στο 1ο του δρομολογιο ηταν σχεδον παντα απο 16.3 κομβους και πανω, οχι στους 15.

Σαφεστατα ειναι χαμηλη ταχυτητα και αυτη, αλλα μην το καρπαζωνουμε περισσοτερο απ'οτι του αξιζει.

Πιστευω οτι αν ειχε 10-15 μερες διαθεσιμες πριν μπει στις αντικαταστασεις, θα μπορουσαν να του κανουν την κλασικη ενεση ταχυτητας και γενικοτερου συμμαζεματος. Δεν το υπολογισαν σωστα και το εστειλαν κατω ετσι.

Posted

Ερώτηση: Επειδή με την είσοδο του Blue Star Chios έγινε αύξηση των εβδομαδιαίων δρομολογίων προς Κάσο-Κάρπαθο από 2 σε 3, το δρομολόγιο της Τρίτης από Πειραιά προς Κάρπαθο-Κάσο μέσω Ρόδου θα επανέλθει με την επάνοδο του Patmos ή απλά κόπηκε προσωρινά λόγω της ταχύτητας του Πρέβελης;

Posted

Ξεκίνησαν οι προσεγγίσεις της 12ne σε Καστελόριζο και Αστυπάλαια. Απ' όσο βλέπω, τα dodekanisos pride/express θα προσεγγίζουν τρεις και δύο αντίστοιχα φορές την εβδομάδα τα δύο αυτά λιμάνια.

Μικροαλλαγές έχουμε και στα δρομολόγια του Σταυρός. Το δρομολόγιο Ρόδος-Χάλκη θα εκτελείται πλέον Δευτέρα & Τετάρτη αντί Τετάρτη & Παρασκευή. Επίσης, το ένα δρομολόγιο για Καστελόριζο μεταφέρθηκε από Τετάρτη, Σάββατο έτσι δεν υπάρχει πλέον η δυνατότητα αυθημερόν μετάβασης & επιστροφής στη Ρόδο.

  • 7 months later...
Posted
On 12/26/2023 at 12:18 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Στο Σταυρός έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες του και λογικά τη Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου θα φύγει από τη Δραπετσώνα για να επιστρέψει στα δρομολόγια του στα Δωδεκάνησα.

Μάλλον οι εργασίες πήγανε πιο πίσω και τελικά το πλοίο έφτασε στη Ρόδο χθες (5/1) το πρωί. Και από τότε ξεκινάει ο παραλογισμός. Το πλοίο θα καλύψει μέσα σε τρεις μέρες (Παρασκευή-Σάββατο-Κυριακή) όλα τα δρομολόγια που ήταν να εκτελέσει αυτή την εβδομάδα από Ρόδο δηλαδή δύο μέχρι Κω (κόβεται η Αστυπάλαια και η Κάλυμνος), δύο για Χάλκη και τρία για Καστελόριζο. Και όλα αυτά ώστε να μη χαθεί ευρώ επιδότησης. Ενδεικτικό της κατάστασης το γεγονός ότι χθες είχε αναχώρηση για Καστελόριζο 45 λεπτά μετά το Blue Star Patmos. Άραγε θα είχε έστω έναν επιβάτη; Χρόνια πολλά στο λέοντα των άγονων γραμμών!!!

  • 7 months later...
Posted

Το ΜΕΓΑΛΌΧΑΡΗ πάει σήμερα στο Αγαθονήσι από τους Φούρνους για να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά που άναψε η αναστολή δρομολογίων του ΝΗΣΟΣ ΚΆΛΥΜΝΟΣ . 

Posted (edited)

Λίγο έτσι, λίγο αλλιώς, είχαν κανονίσει τη γραμμή του Κάλυμνος να την πάρει άλλος…Κατά πως συμφέρει η κατάσταση. Είχε κατατεθεί φάκελος εδώ και 20 μέρες…από αλλού…

Edited by proud_ionian
quote
Posted
10 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Σαονησος θα μπορούσε να είναι

Σαφώς. Γι’αυτό και δεν ενόχλησε υψηλά ιστάμενα πρόσωπα-εντός και εκτός- το ότι εδεσε έτσι απλά το Σαονησος. Όλα προγραμματισμένα ήταν. Τυχαία πάντα…

Posted

Στο διαγωνισμό της γραμμης ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΛΕΡΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ προκρίνονται τόσο η Saos Ferries (με τα ΣΤΑΥΡΟΣ και ΣΑΟΝΗΣΟΣ), όσο και η ΑΝΕ Καλυμνου. Να σημειωθεί ότι η ΑΝΕ Κ είχε δηλώσει ως πλοίο αντικατάστασης το ΠΡΩΤΕΥΣ αλλά δεν λήφθηκε υπόψιν.

  • 1 month later...
Posted

Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο Topic αλλά σήμερα χωρίς να έχει κάποιο δρομολόγιο κατέπλευσε το Σταύρος στην Κάλυμνο όπου και θα διανυκτερευσει κιόλας, Για την ώρα δεν υπάρχει κάτι νεότερο πάρα μόνο ότι το αυριανό δρομολόγιο του Κάλυμνος θα μείνει ανεκτέλεστο, Πάντως αυτό που ακούγεται στο λιμάνι είναι ότι η γραμμή μάλλον πάει προς Σαος 

Posted

Το κακό είναι ότι άλλαξαν τα κριτηρια και ο διαγωνισμός πήγε προς τη σαος. Άλλωστε σαν νεότερο πλοιο το Σταυρός με πλοιο αντικατάστασης θεωρώ πως θα την έπαιρνε έτσι κι αλλιώς.υπηρχε ανάρτηση της εταιρείας που έψαχνε πλήρωμα για τα συγκεκριμένα πλοία πρώτου ανακοινωθεί κάτι!η γραμμή του Σταυρός που εκτελούσε μέχρι πριν 2 μέρες έχει αντίζηλο την 12ne με το Παναγία σκιαδενη

Posted

https://www.facebook.com/share/AnHq43gjjWYLXC8y/ σύμφωνα με την δημοσίευση της ΣΑΟΣ το Σταυρός πηγαίνει στην γραμμή καλυμνο Λέρο Λειψοί Πάτμο αρκιους Αγαθονήσι Πυθαγόρειο. Στην θέση του Σταυρός ποιο θα μπει όμως ; Θα μπει το σαονησος; Νήσος Κάλυμνος η μήπως θα κάνει το μπαμ το Σκιαδενή μιας που σταματάει και τα δρομολόγια Σύμη Πανορμίτη;

Posted

Αυτή την περίοδο δεν εκτελεί κανένα πλοίο δρομολόγιο στη γραμμή Κάμειρο Χάλκη, αφού είναι δεμένα το Νήσος Χάλκη και το Bon Viveur που ήταν το καλοκαίρι στη γραμμή. Πριν λίγα χρόνια υπήρχαν τρία πλοία στη γραμμή και το ένα πλοίο ήταν επιδοτούμενο!!

Posted

Επιστολή διαμαρτυρίας για υποβάθμιση σύνδεσης νησιών ΠΕ Καλύμνου προς τον Υπουργό Ναυτιλίας από 6 Δημάρχους της περιοχής μετά και τη βλάβη στο “ΣΑΟΝΗΣΟΣ”. 

Quote

ΘΕΜΑ: ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ- ΣΑΜΟΥ

Αξιότιμε κύριε υπουργέ, απ’ ό,τι φαίνεται η μοίρα των νησιών μας δεν αλλάζει ακόμα κι αν υπάρχουν οι καλύτερες των προθέσεων απ’ την πλευρά σας οι οποίες  δεν αποτελούν ικανή συνθήκη για την άρση του αδιεξόδου που δημιουργείται κάθε χρόνο σχετικά με τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις των νησιών μας. Είναι σχεδόν νομοτελειακό, στη φάση της προκήρυξης των διαγωνισμών για τις γραμμές στην περιοχή μας, να υπάρχουν κενά για αρκετές μέρες μέχρι την επανέναρξη των δρομολογίων. Μετά την πολυπόθητη έναρξη των δρομολογίων στο τρίτο μόλις ταξίδι του απώλεσε το τιμόνι το πλοίο και διακόπτεται και πάλι βίαια η σύνδεση των νησιών, με αποτέλεσμα την πλήρη αποδιοργάνωση της επιβατικής  και εμπορικής δραστηριότητας σε αυτά. Και ενώ έφυγε για επισκευή το εν λόγω πλοίο, μπήκε στη γραμμή το Σαόνησος το οποίο ήδη στα πρώτα δύο δρομολόγια που πραγματοποίησε έχει ακινητοποιηθεί τουλάχιστον 3 φορές μεσοπέλαγα με τη δεύτερη φορά να ρυμουλκείται προς το λιμάνι αφετηρίας ταλαιπωρώντας ανελέητα τους επιβάτες,  χωρίς να αναφερθούν οι λόγοι απ την πλευρά της εταιρείας, δημιουργώντας τους ταυτόχρονα τεράστια ανησυχία όσον αφορά στην ασφάλειά τους. Σας θυμίζω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία μας παράτησε σύξυλους πριν από δύο χρόνια με το πλοίο Ζέφυρος το οποίο εγκατέλειψε τη γραμμή ξαφνικά λόγω βλάβης των μηχανών.

 Και το ερώτημα είναι τελικά, επειδή όλοι γνωριζόμαστε καλά σ’ αυτή τη χώρα, πως επιτρέπουμε σε εταιρείες που έχουν δημιουργήσει αντίστοιχα προβλήματα κατά το παρελθόν, απ’ όπου κι αν έχουν περάσει, να συνεχίζουν χωρίς κανένα φρένο την συνεχή υποβάθμιση του συγκοινωνιακού έργου και κατά συνέπεια της ίδιας της ζωής των κατοίκων της ακριτικής Ελλάδας και εν τέλει να εκθέτουν το ίδιο το κράτος και τους εκπροσώπους του το οποίο δαπανά, ομολογουμένως,  τεράστια ποσά για να διασφαλίσει, όσο το δυνατόν καλύτερα, πιο ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης των νησιωτών, χωρίς ωστόσο να τα καταφέρνει; Πως είναι δυνατόν να θεωρούν κάποιοι μέσα στο υπουργείο πως επαναλαμβάνοντας τα ίδια πράγματα κάθε φορά  μπορούν να πετύχουν διαφορετικό αποτέλεσμα; Η τακτική της τοποθέτησης των σκουπιδιών κάτω απ’ το χαλί δημιουργεί φαυλότητα και ανατροφοδοτεί σε μεγάλο βαθμό την καχυποψία των πολιτών, όχι άδικα.

Εμείς κύριε υπουργέ δεν είμαστε αυτοί που θα σας υποδείξουμε τι πρέπει να κάνετε. Όμως δεν πρόκειται να μείνουμε απαθείς περιμένοντας να συμβεί το μοιραίο. Εκείνο που ζητάμε είναι να προέχει πάντα στις επιλογές σας πρωτίστως η ασφάλεια των επιβατών και εν συνεχεία οι  πραγματικές ανάγκες των νησιών όπως αυτές διατυπώνονται απ’ τους άμεσα   ενδιαφερόμενους. Το να χάνει το τιμόνι του ένα πλοίο παθητικά, χωρίς να έχει συμβεί κάποια πρόσκρουση, το να παραμένει για ώρες χωρίς να κινείται στη μέση του πελάγους το άλλο πλοίο και τελικά να ρυμουλκείται, αν μη τι άλλο παραπέμπει σε  συστηματική  αμέλεια  της εταιρείας όσο αφορά στη συντήρησή των πλοίων της, αλλά και πλημμελή έλεγχο των αρμόδιων υπηρεσιών κατά τη διαδικασία έκδοσης των πιστοποιητικών αξιοπλοΐας του. Αντιθέτως υπάρχουν εταιρείες που έχουν δείξει συνέπεια στις υποχρεώσεις τους, προτεραιοποίηση  της ασφάλειας κατά τη συντήρηση των πλοίων τους  αλλά  και διάθεση συνεννόησης με τους εμπλεκόμενους φορείς. Τις εταιρείες αυτές   τις γνωρίζουν όλοι οι υπηρεσιακοί και πολιτικοί παράγοντες του υπουργείου σας, όπως τις γνωρίζει και ο νησιωτικός κόσμος ο οποίος δικαίως αναρωτιέται γιατί θα πρέπει το πρόβλημα να μετατίθεται απλώς σε άλλη γεωγραφική περιοχή, σε κάθε νέα δρομολογιακή περίοδο, και ουσιαστικά να παραμένει ανεπίλυτο.

Αγαπητέ κύριε υπουργέ, ειλικρινά πιστεύουμε στην εντιμότητα και στην ακεραιότητά σας και οι παραπάνω αναφορές δεν εμπεριέχουν κανένα υπαινιγμό προς το πρόσωπό σας. Φροντίστε λοιπόν να μην αλλάξει αυτή η εικόνα γιατί πραγματικά  η σημερινή κατάσταση  αδικεί, την κυβέρνηση, εσάς αλλά και πολλούς απ’ τους συνεργάτες σας. Λυπούμαστε όμως γιατί κάποιοι ή δεν καταλαβαίνουν ή δε θέλουν να καταλάβουν τι σημαίνει χειμώνας στα νησιά μας αλλά και ανθρώπινη αξιοπρέπεια.

Πιστεύουμε στις ικανότητές  σας, πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας. Ο σεβασμός προς τους ανθρώπους της ακριτικής Ελλάδας επιβάλλει, σήμερα κιόλας, τη λήψη γενναίων  αποφάσεων. Πράξτε το αυτονόητο που δεν είναι άλλο  απ’ αυτό που υπαγορεύει η κοινή λογική.

Με εκτίμηση

Δήμαρχος Καλύμνου  Γιάννης Μαστροκούκος

Δήμαρχος Λέρου  Τιμόθεος Κωττάκης

Δήμαρχος Πάτμου Νικήτας Τσαμπαλάκης

Δήμαρχος Ανατολικής Σάμου Παρασκευάς Παπαγεωργίου

Δήμαρχος Δυτικής Σάμου Θεμιστοκλής Παπαθεοφάνους

Δήμαρχος Λειψών  Φώτης Μάγγος

Σ.Σ: Η επιστολή συντάχθηκε από το Δήμαρχο Λειψών Φώτη Μάγγο, με τη σύμφωνη γνώμη και συγκατάθεση των άλλων Δημάρχων

 

Posted

Σύμφωνα με Ais πάντως το Ολύμπιος Ερμής δείχνει προορισμο Αγαθονησι Σάμος τώρα μένει να δούμε άμα κάνει κανένα δρομολόγιο σε περίπτωση που δεν γίνουν τα δρομολόγια του Σαονησος 

Posted

Τα Δωδεκάνησα έχουν καταλήξει τα τελευταία δύο χρόνια να έχουν γίνει το τσίρκο της Ελλάδας .

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...