Nick the Greek Posted September 22, 2012 Posted September 22, 2012 (edited) Άλλο ένα προιόν της Visentini, αυτό όμως πια σχεδόν 15ετίας, χτισμένο το 1998 σαν Franz και στη συνέχεια Trakya(Θράκη δηλαδή) να συνδέει την Κωνσταντινούπολη με την Ιταλία. Το 2005 κι ενώ ο Emmanuel Olisadebe πανηγυρίζει το ντάμπλ με την ομάδα με σήμα το τριφύλλι , το πλοίο πωλείται σε γνωστό ναπολιτάνικο εστιατό... έεεεε ναυτιλιακό οίκο που αρχίζει να το χρησιμοποιεί όπου υπάρχει ναύλος. Το πλοίο αυτήν την εποχή βγάζει το ψωμί του στη γραμμή Salerno - Cagliari - Valencia, εμείς το βλέπουμε να αναχωρεί από το Cagliari πέρυσι το Σεπτέμβρη. Προχωράει δειλά-δειλά προς τα έξω και σταδιακά μας γυρίζει την αριστερή του μπάντα στoν ήλιο. Λίγο πρίν την έξοδο από το λιμάνι η πλοηγίδα πλησιάζει για την αποβίβαση του πλοηγού, να δούμε από κοντά και το φουγάρο του. Με όλα τα καινούρια κομμάτια που προστίθενται στο στόλο του Grimaldi, να δούμε που θα το βγάλει ο δρόμος. Edited February 11, 2018 by Nick the Greek tags
MILTIADIS Posted October 13, 2012 Posted October 13, 2012 Να πουμε επισης οτι καθηκοντα πλοιαρχου στο συγκεκριμενο πλοιο εχει αναλαβει γυναικα και συγκεκριμενα η 37χρονη Claudia Mondino,η οποια ειναι απο που αλλου?Απο τη Ναπολη φυσικα. Last July the Grimaldi Group appointed Captain Claudia Mondino in the position of Master, the first female with this grade in the Group’s entire fleet. Claudia Mondino, 37 years, is today at the helm of the ro/ro vessel “Eurocargo Salerno”, a 195-metre long vessel with a gross tonnage of 29,303 tonnes and a loading capacity of 2,500 linear metres of rolling cargo, operating on the short sea route linking the port of Salerno with Cagliari and Valencia.grimaldi.napoli.it
MILTIADIS Posted March 18, 2014 Posted March 18, 2014 Δεν ξερω αν αυτο που διαβασα σημερα στο ship2shore εχει καποια σχεση με τις κινησεις της Hellenic σε Κορινθο-Βενετια και..Σμυρνη αλλα ο Γκριμαλντι εμφανιζεται ετοιμος να πουλησει το Eurocargo Salerno σε Ελληνικη εταιρεια.
Nick the Greek Posted June 2, 2016 Author Posted June 2, 2016 Φέτος το Eurocargo Salerno ξεκίνησε τη γραμμή Cagliari - Livorno για τη Grimaldi Lines, σε απ' ευθείας ανταγωνισμό με τα roro της Tirrenia. Αναχωρήσεις από Livorno κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο και φυσικά Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από Cagliari. Όλες οι αναχωρήσεις στις 2200, όλες οι αφίξεις στις 1630, συνολικά δηλαδή 18.5 ώρες ταξίδι.
.voyager Posted March 8, 2017 Posted March 8, 2017 (edited) Aτύχημα λόγω κακοκαιρίας για το πλοίο χθες, από το κατάστρωμα του οποίου έπεσαν στη θάλασσα 3 βυτία κρασί. Αλλού λένε 20 freight μονάδες, μα πολλές μου ακούγονται... Edited March 8, 2017 by .voyager
Nick the Greek Posted March 9, 2017 Author Posted March 9, 2017 Εγώ να σου πω την αλήθεια, πιστεύω το σενάριο με τα περισσότερα φορτηγά. Το πλοίο είναι για τρίτη συνεχή μέρα δεμένο στο Salerno, ενώ το Eurocargo Livorno έκανε έκτακτη προσέγγιση στο Salerno μάλλον για να πάρει το φορτίο του Eurocargo Salerno με προορισμό τη Γένοβα, ενώ τo φορτίο με προορισμό το Palermo, μάλλον πάει επάνω στο Eurocargo Savona. Δεν μπορώ να φανταστώ πως το πλοίο έχει χάσει 3 ημέρες για πιθανές επισκευές και επιθεωρήσεις λόγω ενός ατυχήματος που ενέχει 3 νταλίκες μόνο.
Nick the Greek Posted March 10, 2017 Author Posted March 10, 2017 Μάλλον έχω δίκιο, το πλοίο πάει για τη Νάπολη. Νάπολη = ναυπηγείο.
Nick the Greek Posted March 17, 2017 Author Posted March 17, 2017 Μετά από 4ήμερη παραμονή στη Νάπολη μέχρι τη Δευτέρα 13 Μαρτίου, το πλοίο επανήλθε στα δρομολόγιά του στο τρίγωνο Genova - Salerno - Palermo.
Nick the Greek Posted November 25, 2017 Author Posted November 25, 2017 Συνεχίζει το πλοίο ως έχει. Μια πιο κοντινή ματιά στα δρομολόγιά του, μας λέει πως το πλοίο αναχωρεί κάθε Δευτέρα απ' το Palermo για Salerno(Τρίτη) και Genova(Τετάρτη) και πίσω για Salerno και Palermo όπου και φτάνει Παρασκευή ή Σάββατο, ανάλογα με το πόση καθυστέρηση θα μαζέψει. Ξαναλέω όλα αυτά είναι upstairs-downstairs, εδώ μιλάμε για Grimaldi.
Nick the Greek Posted December 10, 2017 Author Posted December 10, 2017 Από προχτές σε συντήρηση στο ναυπηγείο του Palermo. Δε φαίνεται πρός το παρόν να το αντικαθιστά κάποιο.
Nick the Greek Posted January 2, 2018 Author Posted January 2, 2018 H Sabrina Salerno, αφού επέστρεψε στα δρομολόγιά της στις 12 Δεκέμβρη, δούλεψε κανονικά μέχρι τις 26 Δεκέμβρη. Έκτοτε, το πλοίο είναι δεμένο στην άκρη του λιμενοβραχίονα στο Palermo, μια θέση που δεν είναι θέση επισκευής αλλά απλά ακινησίας/παροπλισμού. Ποιός ξέρει τι έχει παιχτεί εδώ.
Nick the Greek Posted January 20, 2018 Author Posted January 20, 2018 Από το τέλος της πρώτης εβδομάδας του Ιανουαρίου, το πλοίο πάλι εν δράσει στο τρίπτυχο Genova - Salerno - Palermo. Όντως πρέπει να επρόκειτο για διάλειμμα λόγω έλλειψης μεταφορικού έργου.
Nick the Greek Posted April 6, 2018 Author Posted April 6, 2018 Και πάλι break για διαφημίσεις το πλοίο εδώ και μερικές ημέρες στο Λιβόρνο, πλήν όμως παραμένει σε θέση φόρτωσης.
Nick the Greek Posted June 10, 2018 Author Posted June 10, 2018 On 1/20/2018 at 10:00 PM, Nick the Greek said: Από το τέλος της πρώτης εβδομάδας του Ιανουαρίου, το πλοίο πάλι εν δράσει στο τρίπτυχο Genova - Salerno - Palermo. Όντως πρέπει να επρόκειτο για διάλειμμα λόγω έλλειψης μεταφορικού έργου. Το πλοίο τον τελευταίο καιρό έχει κόψει το Palermo και κινείται αντ' αυτού στην Catania με τα άλλα δύο λιμάνια να παραμένουν τα ίδια και μια στο τόσο το πλοίο να πιάνει και Livorno. Υποπτεύομαι πως πρόκειται για κίνηση της Grimaldi ώστε να ενισχύσει τη συγκεκριμένη γραμμή που φαίνεται να αποσπά όλο και μεγαλύτερο μερίδιο η Moby/Tirrenia.
Nick the Greek Posted November 5, 2018 Author Posted November 5, 2018 To Eurocargo Salerno έχει μεταφερθεί στις γραμμές της Ισπανίας εδώ και λίγους μήνες. Κινείται ανάμεσα σε Barcelona - Savona και Livorno, συνήθως αυτό ακριβώς είναι το ροτέσιό του.
Petros P Posted December 29, 2020 Posted December 29, 2020 Και μάλλον θα μας έρθει στα μέσα γενάρη. Δε ξέρω σε ποια γραμμή ειναι.Αναρωτιέμαι αν έχει μπει αυτο και το Valencia στη γραμμή που ηταν τα μακαριτικα Fides και Spes
Nick the Greek Posted December 29, 2020 Author Posted December 29, 2020 Έχουν μπεί όντως, το Eurocargo Salerno είναι στη Haifa προερχόμενο από Southampton ενώ το Eurocargo Valencia έχει φύγει από τη Χάιφα και ανεβαίνει την Αδριατική. Όταν λες θα μας έρθει, εννοείς για ακινησία ή θα μπεί στο rotation της Αδριατικής?
Petros P Posted December 29, 2020 Posted December 29, 2020 Οχι στο πρόγραμμα του ο ΟΛΠ το έχει,άρα γραμμούλα
Nick the Greek Posted May 4, 2021 Author Posted May 4, 2021 Έχει επιστρέψει σε δρομολόγια ανάμεσα στην Ιταλία και την Ισπανία το Eurocargo Salerno, ανάμεσα στους GG5G γίγαντες της Grimaldi.
Nick the Greek Posted June 6, 2021 Author Posted June 6, 2021 Συνεχίζει τα δρομολόγια ανάμεσα σε Ιταλία και Ισπανία, αλλά όχι ανάμεσα στα καινούρια νταμάρια. Είναι στη γραμμή Sagunto - Cagiari - Salerno.
Diagoras Posted October 17, 2022 Posted October 17, 2022 Έδεσε στο car/container terminal του Salerno κάτι που μου λέει πως θα ενισχύσει τα δρομολόγια των car carriers του ομίλου στα οποία ήδη δραστηριοποιούνται-όπως αναφέρθηκε-το αδερφό Eurocargo Valencia και του ομόσταυλο Eurocargo Bari.
Diagoras Posted October 19, 2022 Posted October 19, 2022 Και μας επιβεβαίωσε, ήδη προσέγγισε Gioia Tauro και πλέει προς Koper. Με το καλό και Πειραιά...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 8, 2023 Posted July 8, 2023 (edited) On 7/8/2023 at 10:54 AM, Petros P said: Στον Πειραια ήταν να έρθει το καράβι όπου θα έδενε μετά το EUROCARGO SALERNO, το οποίο ήρθε μεν τη Δευτέρα αλλά άρχισε να ξεφορτώνει προχθές και έφυγε εχθές .ο λόγος άγνωστος . Πρέπει να συνδέονται τα 2 πλοία γιατί το melusine ερχόταν για λογαριασμό Minoan Grimaldi δλδ . Αν θυμάμαι κιόλας το ES άφηνε 1250 οχήματα και το melusine φόρτωνε 800 Το Eurocargo Salerno το έβλεπα τρεις ημέρες συνεχόμενα δεμένο χωρίς να υπάρχει καμία και κινητικότητα στο πλοίο και υπέθεσα κάποιο απρόοπτο θα υπήρχε (πχ κανένα port state control) Edited July 9, 2023 by Nick the Greek Quote
Nick the Greek Posted July 10, 2023 Author Posted July 10, 2023 Συνολικά έκατσε 4 ημέρες το πλοίο, εγώ νόμισα πως είχε κρατηθεί από το port state control αλλά αυτό δε φαίνεται να έχει γίνει. Να του ρίξουμε μια ματιά όπως φαινόταν από ψηλά. Ένα άλλο αξιοσημείωτο είναι ότι η τεχνική διαχείριση του πλοίου από τον περασμένο μήνα δεν είναι πια με την ελληνική Valiant Shipping αλλά έχει περάσει στην Grimaldi Deep Sea SpA, εταιρεία του ομίλου που διαχειρίζεται και το καιόμενο Grande Costa d' Avorio. Το πλοίο βρίσκεται πια στο Koper της Σλοβενίας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now