Petros P Posted June 30, 2019 Posted June 30, 2019 On 5/4/2019 at 3:38 PM, Nick the Greek said: Σύμφωνα με τους Ιταλοί, το πλοίο απελευθερώθηκε από τις Αρχές και επέστρεψε στον έλεγχο της Visentini. Οπότε σε λίγο καιρό το βλέπω για κόψιμο. Τυπικά να αναφέρω οτι η Ελ.Ακτ αναφέρει πως σύντομα το πλοιο θα φύγει ρυμουλκούμενο για ... Τουζλα ώστε να επισκευαστεί , αγορασμένο μαλιστα απο ελληνα αν και πιστευω πως τοσο λογω Ευρωπαϊκής σημαίας και Ντορου που εχει γινει με το πλοιο , ξαφνικά δε θα ειναι συμφέρουσα η επισκευή και απλα θα γινει για να γλυτώσουν την ευρωπαϊκή γραφειοκρατία που χρειάζεται για μα φύγει ένα πλοιο με σημαια ΕΕ απο λιμάνι ΕΕ ρυμουλκούμενο .
MILTIADIS Posted July 11, 2019 Posted July 11, 2019 Το ρυμουλκο Ιονιον Πελαγος εφτασε χθες στο Μπαρι προκειμενου να παραλαβει το κουφαρι του Norman Atlantic.
mpal21 Posted July 11, 2019 Posted July 11, 2019 Αν είναι αλήθεια αυτό που άκουσα θα πέσετε από τα σύννεφα όταν μάθετε ποιος το αγόρασε. Σύντομα θα μάθουμε αν είναι αλήθεια
Petros P Posted July 11, 2019 Posted July 11, 2019 Και δεν το λές? Δεν ειναι ντροπή να μπείς φιδέμπορα
.voyager Posted July 12, 2019 Posted July 12, 2019 Έφυγε και η πορεία που έχει δηλώσει το ρυμουλκό είναι Αλιάγα.
Petros P Posted July 12, 2019 Posted July 12, 2019 1 hour ago, .voyager said: Έφυγε και η πορεία που έχει δηλώσει το ρυμουλκό είναι Αλιάγα. Ε μα πια , τα απίστευτα ακούσαμε και διαβάσαμε
Theologos.P Posted July 12, 2019 Posted July 12, 2019 On 7/11/2019 at 4:07 PM, mpal21 said: Αν είναι αλήθεια αυτό που άκουσα θα πέσετε από τα σύννεφα όταν μάθετε ποιος το αγόρασε. Σύντομα θα μάθουμε αν είναι αλήθεια Το αγόρασαν οι διαλυτές..
mpal21 Posted July 12, 2019 Posted July 12, 2019 (edited) `Μάλλον..... Αλλά είχε ακουστεί και για μια εταιρία που ενδιαφέρθηκε να το πάρει και να το επισκευάσει γιαυτό δεν θέλω να λέω ονόματα και εταιρίες πριν είναι κάτι σίγουρο Edited July 12, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
kefalonia94 Posted July 14, 2019 Posted July 14, 2019 (edited) Στο facebook οι Κεφαλονίτες Καραβολάτρες επιμένουν στην επισκευή του πλοίου στην Τουρκία (ότι πάει δηλαδή στη Τούζλα της Τουρκίας) παρότι το destination του ρυμουλκού γράφει Aliaga. Και στα σχόλια υπονοείται αυτό που φοβούνται κάποιοι να γράψουν εδώ, ότι αγοράστηκε από τη Levante Ferries ως 2ο πλοίο για τη γραμμή Θεσσαλονίκη-Σμύρνη. Ταιριάζει γάντι πάντως στα χαρακτηριστικά του πλοίου που ψάχνουν. Προσωπικά, πιστεύω ότι δεν αληθεύει και το πλοίο θα πάει προς διάλυση για τους λόγους τους οποίους γράφει και το arxipelagos: το πλοίο για ηθικούς κυρίως λόγους, θα έπρεπε να διαλυθεί γιατί χάθηκαν πολλές ψυχές και ίσως να είναι αλαζονικό οποιοσδήποτε επιθυμεί να το εκμεταλλευτεί εμπορικά και να βγάλει λεφτά από αυτό, στο μέλλον. Το Norman Atlantic ρυμουλκούμενο φωτογραφημένο ανοικτά της Ιθάκης από τον κ. Χρυσόστομο Μανιά, όπως ανέβηκε στο arxipelagos.gr Edited July 14, 2019 by kefalonia94
Nikos_Chania Posted July 14, 2019 Posted July 14, 2019 (edited) Το τι είναι ηθικό και τι όχι, σε μία τέτοια περίπτωση είναι περίπλοκο. Δεν μπορείς να πεις απόλυτα το τι πρέπει να γίνει. Εάν έναν πλοιοκτητη συμφερει να παρει ενα κουφαρι πλοίου και να το ξαναχτισει εσωτερικα, τοτε θα το πάρει. Πέραν του τι συνεβη, είναι μία χαλύβδινη κατασκευή, η οποία θα μπορούσε να ξανά χρησιμοποιηθεί. Το αν είναι ηθικό λοιπόν περιορίζεται ή διαχωρίζεται σε ομάδες, αυτών που είχαν σχέση με το ατύχημα και σε αυτών που ποτέ δεν έχουν ασχοληθεί με αυτό μετά την τραγωδία. Έχουμε δει πάντως πλοία μετά από ατυχήματα με νεκρούς να ξαναταξιδεύουν. Βέβαια στη συγκεκριμένη περίπτωση, προσωπικά πιστεύω οτι δεν αξίζει να επενδύσεις. Το πλοίο είναι 5 χρόνια παροπλισμένο, με μία καταστροφική πυρκαγιά και τόνους νερού να έχουν επηρεάσει το εσωτερικό του. Απίθανο να ισχύει οσα λένε οι Κεφαλονίτες. Αλλά πλοιοκτήτες για όλα έχουμε πολλούς, ποτέ δεν ξέρεις. Edited July 14, 2019 by Nikos_Chania
giorgos_249 Posted July 14, 2019 Posted July 14, 2019 (edited) Δεν υπάρχει τίποτα που να μην επισκευάζεται, το θέμα είναι αν συμφέρει να γίνει. Τούτο είναι πλοίο δεκαετίας, φυσικά και ενδέχεται να συμφέρει να επισκευαστεί, ,μην προεξοφλείτε κάτι ! Εξάλλου δεν είναι ανάγκη να χτιστεί όλο το κομοδέσιο ξανά (που εμφανώς από τις φωτογραφίες έχει επηρεαστεί από τις τεράστιες τάσεις που αναπτύσσονται λόγω του συνδυασμού θερμοκρασίας και υπερστατικότητας). Γιατί να πρέπει να ξαναβγεί όπως ακριβώς ήταν? 😉 Μια "Do minimum" κατάσταση - δηλαδή να κοπεί 1 ντεκ και να βγει το βαπόρι σαν το naples / af michela, η ακόμη και με το μισό κομοδέσιο από αυτό που είχε σαν φορτηγό οχηματαγωγό δε θα είναι έκπληξη σε καμία περίπτωση. Και μάλιστα η Levante που αναφέρθηκε έχει ξαναεπισκευάσει καμμένο πλοίο, το fior di levante..... Τώρα τα περί "να σκραπαριστεί για λόγους ηθικής" κλπ που γράφονται στο λινκ είναι αστεία γιατί "πατάνε" σε συναισθηματική και όχι λογική βάση...... Edited July 14, 2019 by giorgos_249
Petros P Posted July 16, 2019 Posted July 16, 2019 200 % για σκράπ το πλοίο, έχοντας κάνει ολη την γραφειοκρατία λογω Ιταλικής σημαίας. On 6/30/2019 at 10:29 PM, Petros P said: Τυπικά να αναφέρω οτι η Ελ.Ακτ αναφέρει πως σύντομα το πλοιο θα φύγει ρυμουλκούμενο για ... Τουζλα ώστε να επισκευαστεί , αγορασμένο μαλιστα απο ελληνα αν και πιστευω πως τοσο λογω Ευρωπαϊκής σημαίας και Ντορου που εχει γινει με το πλοιο , ξαφνικά δε θα ειναι συμφέρουσα η επισκευή και απλα θα γινει για να γλυτώσουν την ευρωπαϊκή γραφειοκρατία που χρειάζεται για μα φύγει ένα πλοιο με σημαια ΕΕ απο λιμάνι ΕΕ ρυμουλκούμενο .
MILTIADIS Posted July 17, 2019 Posted July 17, 2019 Βιντεο με την αναχωρηση του απο το Μπαρι. https://youtu.be/DHR-b5EmKxc
proud_ionian Posted July 17, 2019 Posted July 17, 2019 πορεια μεταξυ ψαρων και ΒΔ Χιου εχει το I.P. μη αφηνοντας κανενα περιθωριο αμφιβολιας, για το οτι ο αναγραφομενος στο AIS προορισμος, ειναι και ο πραγματικος
proud_ionian Posted July 18, 2019 Posted July 18, 2019 στον κολπο του Aliaga το I.P, συμφωνα με το AIS.
proud_ionian Posted July 19, 2019 Posted July 19, 2019 οι αρχικες πληφοροριες ορισμενων για επαναδραστηριοποιηση, δεν επιβεβαιωθηκαν. το πλοιο παει εκει που απο την αρχη μας υποδεικνυε η λογικη
pie Posted August 3, 2019 Posted August 3, 2019 Το μηχανοστάσιο και τα όργανα της γεφυρας είχαν πειραχτεί απο φωτιά ‘η νερό ;
Petros P Posted August 3, 2019 Posted August 3, 2019 Δεν πρεπει ... Φωτογραφίες/λινκ ανεβασμένα στο navi https://giustiziapernormanatlantic.files.wordpress.com/2016/07/p_20160721_121443_ll.jpg https://giustiziapernormanatlantic.files.wordpress.com/2016/07/p_20160721_122356_ll.jpg https://giustiziapernormanatlantic.files.wordpress.com/2016/04/img_0294.jpg https://giustiziapernormanatlantic.files.wordpress.com/2016/04/img_0292.jpg https://giustiziapernormanatlantic.files.wordpress.com/2016/04/img_0279.jpg
Petros P Posted August 22, 2019 Posted August 22, 2019 Στο πλοίο έχει άρχίσει ήδη το κόψιμο με γέφυρα και μέρος της πλώρης (μέχρι περίπου τους εργάτες της άγκυρας) να έχουν φυγει
Shippihs Posted August 22, 2019 Posted August 22, 2019 Υπάρχουν φωτο; Γιατί σε 2-3 "ανταποκριτες"του αλιαγα που κοίταξα δεν είδα κατι;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now