Neptune Posted November 23, 2009 Posted November 23, 2009 Για να δουμε θα ταιριαξει και η μηχανη?? Γιατι πολλα ακουω που δε μου αρεσουνε. Ας ελπιζουμε να πανε ολα καλα παντως.
Earl Granville Posted December 10, 2009 Author Posted December 10, 2009 Ο ΠΗΓΑΣΑΚΟΣ μεθορμεί από Νέο μόλο για Κυνόσουρα
Neptune Posted December 10, 2009 Posted December 10, 2009 Με μια μικρη σταση στη Ραδα οπως βλεπω στο παραθυρο μου Καλα εκει πως θα συνεχιστει η μετασκευη? Η εχουν παει ολα τα υλικα στο βαπορι η θα τα κουβαλανε με τις Λατζες? Η μηπως εκτακτως εχουμε παυση εργασιων και εδω Πασα προβλεψη ειναι επικινδυνη παντως.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 10, 2009 Posted December 10, 2009 Αυτή η στάση στη ράδα μου μυρίζει ότι γίνεται για να πάρει καύσιμα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 Υπάρχει κανένα νεότερο για το πλοίο ? Επέστρεψε στον ΝΜΔ (?), πήγε στην Κυνοσούρα (?), που βρίσκεται τελικά ?
georgios express Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 Ο ΠΗΓΑΣΑΚΟΣ [/quote']Ήτοι, σύμφωνα με τον αρχαίο ημών Όμηρο, "τι ξεστόμισες" φίλτατε Earl; Δεν το ανέμενε κανείς εντός forum αυτό. Εδώ ο γυιός μου, όταν ήταν 9 μόνο ετών, όποτε τον έβλεπε, φώναζε:¨"Η Πηγασάρα η απίθανη"
Earl Granville Posted December 11, 2009 Author Posted December 11, 2009 Georgie , είτε υπερθεματικό είτε υποκοριστικό δίνει ξεχωριστή οντότητα στο βαπόρι, το υποκοριστικό το έβαλα διότει το πλοίο αυτό φαντάζει οικείο σε όλους μας. Όπως και το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ , ΣΑΝΤΟΡΙΝάκι συνηθίζω να το λέω αν κι ομολογώ ότι το ΠΗΓΑΣΑΡΑ είναι πιο συνηθισμένο. ΣΕΙΡΙΕ ο βάπορας πήγε τελικά Κυνόσουρα. Από ότι φαντάζομαι πρέπει να έληξε το 9μηνο που σε αφήνει ο ΟΛΠ να δέσεις σερί το πλοίο στο ΝΜΔ με λογικό κόστος στα λιμανιάτικα.Πέραν αυτού του χρονικού ορίου δεν σε ξεσπιτώνει μεν αλλά αρχίζουν δε κάτι γερές δαγκωματιές οπότε αναγκάζεσαι να αποχωρήσεις. Κάτι ανάλογο θυμάμαι με το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ που μια ημέρα έφυγε να πάει στην Γερμανική σε ένα καρνάγιο να δέσει γιατί θα έπρεπε ο Τσιρικος να αρχίζει να πληρώνει τις κάλτσες του.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 12, 2009 Posted December 12, 2009 Ευχαριστώ φίλε Earl για την απάντηση. Σήμερα το διαπίστωσα και "ιδίοις όμμασι" , περαστικός από το Πέραμα. Να προσθέσω δε ότι ο Πηγασάκος (το προτιμώ από το "Πηγασάρα" ), βρίσκεται στο Ναυπηγείο Κόρου, στην άλλη πλευρά του ντόκου που είναι δεμένο και το BLUE MONARCH, με την πλώρη προς το Πέραμα. Φωτογραφία, δυστυχώς λόγω του ... πολύ κακού μας του καιρού , δεν παίζει. Είπαμε, να ανεβάζουμε φωτό με πλοία, αλλά να φαίνονται και ...τα πλοία !!! Να κρατάμε και ένα επίπεδο... ;)
Panagia Ekatontapiliani Posted December 13, 2009 Posted December 13, 2009 Το πλοίο στη ράδα πάντως πηρέ καύσιμα, μιας και στους ντοκους της επισκευαστικής ζώνης δε μπορούσε να πάρει αφορολόγητα καύσιμα, όποτε για αυτό έκανε μια επίσκεψη στη ράδα, για να πάρει καύσιμα αφορολόγητα. Τη Πέμπτη γύρω στις 17:00 πέρασε τη Ψυτάλλεια με τελικό προορισμό τα Ναυπηγεία του Διαμαντή με τη βοήθεια ενός ρυμουλκού στη πλώρη.
polmyt Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 Ο ΠΗΓΑΣΟΣ ειναι παρεα με το BLUE MONARCH oπως μας εχει πει και ο ΣΕΙΡΙΟΣ. Εξωτερικα δεν φαινοναι αλλαγες περα απο τα νεα παραθυρα και δεν ξερω αν δουλευαν μεσα στο πλοιο.Ιδιαιτερη κινηση παντως δεν φαινοταν να υπαρχει Αλλη μια φωτο για τους λατρεις του πλοιου
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 Έεεεεεετσι μπράβο ντε !!! Μα είναι δυνατόν να είναι τόσες ημέρες στην Κυνόσουρα ο υπερβάπωρ , και να μην του έχουμε αναρτήσει μία έστω φωτογραφία ??? Επιτρέψτε μου παρακαλώ, μετά τις εξαίρετες φωτογραφίες του φίλου polmyt , να βάλω και εγώ δύο δικές μου, σημερινές φωτό του πλοίου. Μία από κάπως διαφορετική γωνία, και άλλη μία από εντελώς διαφορετική. Εξαιρετικά αφιερωμένες (ένεκα των ημερών), στους Neptune, Earl Granville, polmyt και P100.
Hellenic Spirit Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 Τα παράθυρα αυτά προυπήρχαν ή είναι νέες κατασκευές; Ποιους χώρους του πλοίου εξυπηρετούν;
Panagia Ekatontapiliani Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 Τα παράθυρα που φαίνονται πιο έντονα είναι καινούργια, εκεί πριν ήταν οι καμπίνες των επιβατών που είχαν στρόγγυλα φινιστρίνια αλλά πιο μικρά. Ενώ αυτά που φαίνονται λιγότερα έντονα προϋπήρχαν και είναι πλωρα τα παράθυρα της τραπεζαρίας Α’ θέσης και του πλωριού σαλονιού, ενώ πρυμα είναι τα παράθυρα που είχε στην πρυμνιά αίθουσα με τα αεροπορικά, μόλις έμπαινες από την είσοδο του πλοίου.
Hastaroth Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 Γνωρίζουμε τίποτε νεώτερο γιά την επανάκαμψιν τού υπερβάπορος ,ή παραμένουμε στά περί Μαρτίου; Πολύ χρήμα πάντως βλέπω να πίπτη επί τού πλοίου καί σίγουρα ο ΠΗΓΑΣΑΚΟΣ (που λέν μερικοί-μερικοί) θά μάς κάνη παρέα αρκετά χρονάκια ακόμα
Earl Granville Posted December 26, 2009 Author Posted December 26, 2009 Στα περί Μαρτίου ενδεχομένως κι Απριλίου.Εχει πολλη δουλεια ακόμη να γίνει στο εσωτερικό το οποίο ειναι γκρεμισμένο όλο.
gpap2006 Posted January 26, 2010 Posted January 26, 2010 Και για Ραφήνα θα ήταν καλό και για Αγιο Κωνσταντίνο Σποράδες στη θέση του ΝΤΑΛΙΑΝΑ, επίσης. Να δούμε για πού το προορίζουν.
wysiwid Posted January 26, 2010 Posted January 26, 2010 (edited) οι σποραδες ειναι ετοιμες να υποδεχτουν το πλοιο που ελπιζω να ειναι οσο καλο φαινεται η γραμμη του ειναι... ΒΟΛΟΣ ΣΚΙΑΘΟΣ ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ στη θεση του Εξπρες Σκιαθος το οποιο θα μεταφερθει στη γραμμη του Αγ Κωνσταντίνου. κριθηκε οτι εδω και χρονια το Εξπρες Σκιαθος δεν μπορει να σηκωσει την τροφοδοσια των νησιων και ετσι το Πηγασος με το μεγαλυτερο γκαραζ και τη δυνατοτητα μεγαλυτερων φορτηγων επιλεχθηκε για να το αντικαταστησει.. ελπιζω να επιβεβαιωθει αυτη η πληροφορια.. και φανταζομαι οτι θα εχει και μεγαλη χωρητικοτητα σε επιβατες καθως θα ξυλωθουν ολες οι καμπινες πλην αυτες των πληρωματων.. ισως μαλιστα η εταιρεια δημιουργησει καμπινες για να φιλοξενει και τα πληρωματα των ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ στο βολο για να μειωσει τα λειτουργικα της εξοδα στα ξενοδοχεια. Edited January 26, 2010 by polmyt 2 σε 1
wysiwid Posted January 27, 2010 Posted January 27, 2010 θελω να σημειωσω οτι το Εξπρες Σκιαθος ειναι ενα καταπληκτικο πλοιο που το αγαπαμε ολοι στα νησια και ακομη το αναφερουμε ως ΧΑΡΟΥΛΑ.. σχετικα με το Εξπρες Πήγασος τίθεται αν τελικα δρομολογηθεί στα νησιά θέμα και για την αλλαγη του ονοματος του σε Εξπρές Σκόπελος Πεπάρηθος Αλόννησος η οτι άλλο?? το Πήγασος ειναι καταπληκτικο ονομα προσωπικα δεν βρισκω λογω αλλαγης ονοματος.. αλλα εσεις τι λετε επιπροσθετα σχετικα με τις καμπινες που αφαιρούνται απο το πλοίο γνωρίζει κανεις ποσα καταστρώματα θα εχει για τους επιβάτες? και τη δυναμικοτητα θα εχει μετα την μετασκευή.. φανταζομαι οτι με την απομακρυνση των καμπινων θα μειωθει και το βυθισμα του πλοιου, επισης να σημειωσω οτι ισως χρειαστει εκβαθυνση το λιμανι της Σκοπελου. αναμενουμε με ενδιαφερον τα δρομολογια ...
sunbird Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Και για Ραφήνα θα ήταν καλό και για Αγιο Κωνσταντίνο Σποράδες στη θέση του ΝΤΑΛΙΑΝΑ, επίσης. Να δούμε για πού το προορίζουν. Τώρα πού αποδρομολογήθηκε το ''aqua'' από τήν ραφήνα συμφωνώ μαζί σου, ότι το ποιό πιθανό είναι να πάει Α-Τ-Μ.
aiolosii Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Τώρα πού αποδρομολογήθηκε το ''aqua'' από τήν ραφήνα συμφωνώ μαζί σου, ότι το ποιό πιθανό είναι να πάει Α-Τ-Μ. Αλλωστε με τις γνωστες του ελλικτικες δυνατοτητες θα ειναι το ιδανικο πλοιο για αυτα τα καταπληκτικα λιμανια, και μαλλον το μονο μονοτιμονο που μετα το AQUA θα μας γεμισει συγκινησεις με το τι μπορει να κανει με 60+κομβους δροσουλα καταμπαντα. Ειδικα στην Τηνο θα ειναι μια οπτασια!!
opelmanos Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Mην μπερδευόσαστε παιδιά δεν υπάρχει καμία τέτοια περίπτωση .Το πλοίο πάει να αντικαταστήσει το ΕΞ.ΣΚΙΑΘΟΣ
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted February 10, 2010 Posted February 10, 2010 Πώς θάρθει στο Βόλο αφού ετοιμάζεται για Ραφήνα στη θέση του aqua;Μάλιστα κυκλοφορεί ευρέως ότι το ετοιμάζουν για 2 δρομολόγια/εβδομάδα απο Ραφήνα-Σύρο-Αγιο Κήρυκο-Φούρνοι-Καρλόβασι και επιστροφή με επιδότηση προκειμένου να εξυπηρετηθούν η Ικαρία και κυρίως οι Φούρνοι που είναι α -βάποροι απο τον Αύγουστο.Και μη μου πείτε για το 1 δρομολόγιο του Μύκονος γιατί ή μόνο έρχεσαι ή μόνο φεύγεις.Ισα ίσα για κανένα φορτηγό που δεν προλαβαίνει ούτε κάν να ξεφορτώσει.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 10, 2010 Posted February 10, 2010 Και τα όσα ακούγαμε περί μετατροπής του σε ημερόπλοιο, δεν ισχύουν πλέον ??? Μπορεί να πάρει το παραπάνω επιδοτούμενο -και αρκετά μεγάλο- δρομολόγιο, πλοίο χωρίς καμπίνες ???
Earl Granville Posted February 11, 2010 Author Posted February 11, 2010 Ανάλογα τις προυποθέσεις που ορίζει η προκύρηξη της άγονης.Ωστόσο συμφωνω με τον ΣΕΙΡΙΟ ότι χωρίς καμπίνες δύσκολα θα έπερνε το οκ για μια τέτοια άγονη. Πάντως εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι όταν με το καλό ετοιμαστεί πιθανότατα θα ανέβει σποράδες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now