Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 963
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με μια μικρη σταση στη Ραδα οπως βλεπω στο παραθυρο μου :D

Καλα εκει πως θα συνεχιστει η μετασκευη? Η εχουν παει ολα τα υλικα στο βαπορι η θα τα κουβαλανε με τις Λατζες? Η μηπως εκτακτως εχουμε παυση εργασιων και εδω :eek:

Πασα προβλεψη ειναι επικινδυνη παντως. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ο ΠΗΓΑΣΑΚΟΣ B)[/quote']

Ήτοι, σύμφωνα με τον αρχαίο ημών Όμηρο, "τι ξεστόμισες" φίλτατε Earl; Δεν το ανέμενε κανείς εντός forum αυτό. Εδώ ο γυιός μου, όταν ήταν 9 μόνο ετών, όποτε τον έβλεπε, φώναζε:¨"Η Πηγασάρα η απίθανη" :)

Link to comment
Share on other sites

Georgie , είτε υπερθεματικό είτε υποκοριστικό δίνει ξεχωριστή οντότητα στο βαπόρι, το υποκοριστικό το έβαλα διότει το πλοίο αυτό φαντάζει οικείο σε όλους μας.:D Όπως και το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ , ΣΑΝΤΟΡΙΝάκι συνηθίζω να το λέω αν κι ομολογώ ότι το ΠΗΓΑΣΑΡΑ είναι πιο συνηθισμένο.:)

ΣΕΙΡΙΕ ο βάπορας πήγε τελικά Κυνόσουρα.

Από ότι φαντάζομαι πρέπει να έληξε το 9μηνο που σε αφήνει ο ΟΛΠ να δέσεις σερί το πλοίο στο ΝΜΔ με λογικό κόστος στα λιμανιάτικα.Πέραν αυτού του χρονικού ορίου δεν σε ξεσπιτώνει μεν αλλά αρχίζουν δε κάτι γερές δαγκωματιές οπότε αναγκάζεσαι να αποχωρήσεις.;)

Κάτι ανάλογο θυμάμαι με το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ που μια ημέρα έφυγε να πάει στην Γερμανική σε ένα καρνάγιο να δέσει γιατί θα έπρεπε ο Τσιρικος να αρχίζει να πληρώνει τις κάλτσες του.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ φίλε Earl για την απάντηση. Σήμερα το διαπίστωσα και "ιδίοις όμμασι" ;), περαστικός από το Πέραμα.

Να προσθέσω δε ότι ο Πηγασάκος (το προτιμώ από το "Πηγασάρα" :D), βρίσκεται στο Ναυπηγείο Κόρου, στην άλλη πλευρά του ντόκου που είναι δεμένο και το BLUE MONARCH, με την πλώρη προς το Πέραμα.

Φωτογραφία, δυστυχώς λόγω του ... πολύ κακού μας του καιρού :D, δεν παίζει. Είπαμε, να ανεβάζουμε φωτό με πλοία, αλλά να φαίνονται και ...τα πλοία !!! Να κρατάμε και ένα επίπεδο... :D;)

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο στη ράδα πάντως πηρέ καύσιμα, μιας και στους ντοκους της επισκευαστικής ζώνης δε μπορούσε να πάρει αφορολόγητα καύσιμα, όποτε για αυτό έκανε μια επίσκεψη στη ράδα, για να πάρει καύσιμα αφορολόγητα. Τη Πέμπτη γύρω στις 17:00 πέρασε τη Ψυτάλλεια με τελικό προορισμό τα Ναυπηγεία του Διαμαντή με τη βοήθεια ενός ρυμουλκού στη πλώρη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο ΠΗΓΑΣΟΣ ειναι παρεα με το BLUE MONARCH oπως μας εχει πει και ο ΣΕΙΡΙΟΣ.

Εξωτερικα δεν φαινοναι αλλαγες περα απο τα νεα παραθυρα και δεν ξερω αν δουλευαν μεσα στο πλοιο.Ιδιαιτερη κινηση παντως δεν φαινοταν να υπαρχει

Αλλη μια φωτο για τους λατρεις του πλοιου

Link to comment
Share on other sites

Έεεεεεετσι μπράβο ντε !!! Μα είναι δυνατόν να είναι τόσες ημέρες στην Κυνόσουρα ο υπερβάπωρ :D, και να μην του έχουμε αναρτήσει μία έστω φωτογραφία ???

Επιτρέψτε μου παρακαλώ, μετά τις εξαίρετες φωτογραφίες του φίλου polmyt :), να βάλω και εγώ δύο δικές μου, σημερινές φωτό του πλοίου. Μία από κάπως διαφορετική γωνία, και άλλη μία από εντελώς διαφορετική.

Εξαιρετικά αφιερωμένες (ένεκα των ημερών), στους Neptune, Earl Granville, polmyt και P100. :)

Link to comment
Share on other sites

Τα παράθυρα που φαίνονται πιο έντονα είναι καινούργια, εκεί πριν ήταν οι καμπίνες των επιβατών που είχαν στρόγγυλα φινιστρίνια αλλά πιο μικρά. Ενώ αυτά που φαίνονται λιγότερα έντονα προϋπήρχαν και είναι πλωρα τα παράθυρα της τραπεζαρίας Α’ θέσης και του πλωριού σαλονιού, ενώ πρυμα είναι τα παράθυρα που είχε στην πρυμνιά αίθουσα με τα αεροπορικά, μόλις έμπαινες από την είσοδο του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζουμε τίποτε νεώτερο γιά την επανάκαμψιν τού υπερβάπορος :D,ή παραμένουμε στά περί Μαρτίου;

Πολύ χρήμα πάντως βλέπω να πίπτη επί τού πλοίου καί σίγουρα ο ΠΗΓΑΣΑΚΟΣ (που λέν μερικοί-μερικοί) θά μάς κάνη παρέα αρκετά χρονάκια ακόμα :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

οι σποραδες ειναι ετοιμες να υποδεχτουν το πλοιο που ελπιζω να ειναι οσο καλο φαινεται

η γραμμη του ειναι...

ΒΟΛΟΣ ΣΚΙΑΘΟΣ ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ στη θεση του Εξπρες Σκιαθος το οποιο θα μεταφερθει στη γραμμη του Αγ Κωνσταντίνου.

κριθηκε οτι εδω και χρονια το Εξπρες Σκιαθος δεν μπορει να σηκωσει την τροφοδοσια των νησιων και ετσι το Πηγασος με το μεγαλυτερο γκαραζ και τη δυνατοτητα μεγαλυτερων φορτηγων επιλεχθηκε για να το αντικαταστησει..

ελπιζω να επιβεβαιωθει αυτη η πληροφορια..

και φανταζομαι οτι θα εχει και μεγαλη χωρητικοτητα σε επιβατες καθως θα ξυλωθουν ολες οι καμπινες πλην αυτες των πληρωματων.. ισως μαλιστα η εταιρεια δημιουργησει καμπινες για να φιλοξενει και τα πληρωματα των ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ στο βολο για να μειωσει τα λειτουργικα της εξοδα στα ξενοδοχεια.

Edited by polmyt
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

θελω να σημειωσω οτι το Εξπρες Σκιαθος ειναι ενα καταπληκτικο πλοιο που το αγαπαμε ολοι στα νησια και ακομη το αναφερουμε ως ΧΑΡΟΥΛΑ..

σχετικα με το Εξπρες Πήγασος τίθεται αν τελικα δρομολογηθεί στα νησιά θέμα και για την αλλαγη του ονοματος του σε Εξπρές Σκόπελος Πεπάρηθος Αλόννησος η οτι άλλο??

το Πήγασος ειναι καταπληκτικο ονομα προσωπικα δεν βρισκω λογω αλλαγης ονοματος.. αλλα εσεις τι λετε

επιπροσθετα σχετικα με τις καμπινες που αφαιρούνται απο το πλοίο γνωρίζει κανεις ποσα καταστρώματα θα εχει για τους επιβάτες? και τη δυναμικοτητα θα εχει μετα την μετασκευή..

φανταζομαι οτι με την απομακρυνση των καμπινων θα μειωθει και το βυθισμα του πλοιου,

επισης να σημειωσω οτι ισως χρειαστει εκβαθυνση το λιμανι της Σκοπελου.

αναμενουμε με ενδιαφερον τα δρομολογια ...

Link to comment
Share on other sites

Και για Ραφήνα θα ήταν καλό και για Αγιο Κωνσταντίνο Σποράδες στη θέση του ΝΤΑΛΙΑΝΑ, επίσης. Να δούμε για πού το προορίζουν.

Τώρα πού αποδρομολογήθηκε το ''aqua'' από τήν ραφήνα συμφωνώ μαζί σου, ότι το ποιό πιθανό είναι να πάει Α-Τ-Μ.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα πού αποδρομολογήθηκε το ''aqua'' από τήν ραφήνα συμφωνώ μαζί σου, ότι το ποιό πιθανό είναι να πάει Α-Τ-Μ.

Αλλωστε με τις γνωστες του ελλικτικες δυνατοτητες θα ειναι το ιδανικο πλοιο για αυτα τα καταπληκτικα λιμανια, και μαλλον το μονο μονοτιμονο που μετα το AQUA θα μας γεμισει συγκινησεις με το τι μπορει να κανει με 60+κομβους δροσουλα καταμπαντα. Ειδικα στην Τηνο θα ειναι μια οπτασια!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πώς θάρθει στο Βόλο αφού ετοιμάζεται για Ραφήνα στη θέση του aqua;Μάλιστα κυκλοφορεί ευρέως ότι το ετοιμάζουν για 2 δρομολόγια/εβδομάδα απο Ραφήνα-Σύρο-Αγιο Κήρυκο-Φούρνοι-Καρλόβασι και επιστροφή με επιδότηση προκειμένου να εξυπηρετηθούν η Ικαρία και κυρίως οι Φούρνοι που είναι α -βάποροι απο τον Αύγουστο.Και μη μου πείτε για το 1 δρομολόγιο του Μύκονος γιατί ή μόνο έρχεσαι ή μόνο φεύγεις.Ισα ίσα για κανένα φορτηγό που δεν προλαβαίνει ούτε κάν να ξεφορτώσει.

Link to comment
Share on other sites

Και τα όσα ακούγαμε περί μετατροπής του σε ημερόπλοιο, δεν ισχύουν πλέον ??? Μπορεί να πάρει το παραπάνω επιδοτούμενο -και αρκετά μεγάλο- δρομολόγιο, πλοίο χωρίς καμπίνες ??? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Ανάλογα τις προυποθέσεις που ορίζει η προκύρηξη της άγονης.Ωστόσο συμφωνω με τον ΣΕΙΡΙΟ ότι χωρίς καμπίνες δύσκολα θα έπερνε το οκ για μια τέτοια άγονη.

Πάντως εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι όταν με το καλό ετοιμαστεί πιθανότατα θα ανέβει σποράδες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...