hristos Posted August 20, 2012 Posted August 20, 2012 Μήπως το έντονο κάπνισμα που βγάζουν πολλά καινούργια πλοία έχει κάποια σχέση με το φνηνότερο καύσιμο;
Nick the Greek Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 Ο παραλογισμός των Αρχών και της ναυτιλίας συνεχίζεται με αμείωτη ένταση. Σύμφωνα με αυτό το δημοσίευμα του Mer et Marine, ο πλοίαρχος του Azura αντιμετωπίζει ποινή φυλάκισης εώς και 2 έτη με πρόστιμο εώς και EUR 200,000 σαν αποτέλεσμα της παράβασης από το πλοίο του κανονισμού για την περιεκτικότητα σε Θείο στα καύσιμα. Με όριο το 1,5%, το πλοίο μετά από έλεγχο βρέθηκε να έχει 1.68%. Και φυσικά η δίωξη εκτελείται εναντίον του πλοιάρχου in personam. Λογικό. Πολύ λογικό. Αυτός αγόρασε τα καύσιμα, όχι η πλοιοκτήτρια εταιρεία. Αυτός έκανε τη μίξη του προιόντος στο δυιλιστήριο, κι όχι η πετρελαική εταιρεία. Αυτός φόρτωσε τη μπάρτζα με το προιόν και πιθανώς το ανέμειξε με μη συμβατό κάυσιμο. Αυτός διάλεξε το τάνκι που αποθήκευσε το προιόν το πλοίο και πιθανώς να είχαμε ανάμειξη με μη συμβατό καύσιμο, κι όχι ο πρώτος μηχανικός. Και για να μην ξεχνιόμαστε, από όλους αυτούς τους κανονισμούς για τη μόλυνση του περιβάλλοντος, εξαιρούνται πάντα τα κρατικά πλοία. Οι άλλοι λοιπόν χαρακτηρίζονται σαν εγκληματίες για λίγα εκατοστά απόκλισης, και το ίδιο το Κράτος μπορεί να μολύνει όσο θέλει χωρίς καμιά συνέπεια. Είναι πραγματικά αηδιαστικό αυτό που συμβαίνει.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 29, 2018 Posted November 29, 2018 Χθες βγήκε η απόφαση του δικαστηρίου στη Μασσαλία για τη παράβαση από το Azura του κανονισμού για την περιεκτικότητα σε Θείο στα καύσιμα, με αποτέλεσμα να μπει ένα πρόστιμο 100000 ευρώ στο πλοίαρχο (τα όποια 80000 αφορά την εταιρεία), ενώ η Carnival αναμένεται να κάνει ένσταση για την συγκεκριμένη απόφαση του δικαστηρίου.
Nick the Greek Posted February 28, 2024 Posted February 28, 2024 Μετά από μια τετραετία αναμονής, υποτίθεται πως στο δεύτερο τρίμηνο του 2024 θα κυκλοφορήσει και το καινούριο ISO standard που θα περιλαμβάνει τόσο τα καύσιμα με 0.5% περιεκτικότητα σε θείο αλλά και τα βιοκαύσιμα. Να το δώ και να μην το πιστέψω.
Nick the Greek Posted October 9, 2024 Posted October 9, 2024 Ο Οργανισμός Λιμένος της Σιγκαπούρης, πάντα πρωτοπόρος σε τέτοια πράγματα, μετά την υποχρεωτική χρήση των mass flow metres που κατέστησε υποχρεωτική πρίν λίγα χρόνια, κάνει το επόμενο βήμα. Από την 1η Απριλίου του 2025 λοιπόν, όλες οι διαδικασίες και γραφειοκρατία γύρω από τον εφοδιασμό πλοίων με καύσιμα στα χωρικά τους ύδατα, θα γίνονται εντελώς ψηφιακά. Ακόμα και τα BDN(Bunker Delivery Note), η απόδειξη παραλαβής δηλαδή που εκδίδεται στο πλοίο από τον προμηθευτή, θα είναι ψηφιακή. Προφανώς και στοχεύουν να απλοποιήσουν και να επιταχύνουν τη διαδικασία, ασκώντας καλύτερο και πιο άμεσο κοντρόλ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now