Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

δεν ειναι ασχημο εξωτερικα, αν και μου φαινεται λιγο εμπρωρο. ισως ηθελε λιγο μικροτερη τσιμινιερα

  • Replies 479
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Όμορφο και.. ευπεπτο θα το χαρακτηριζα. Η πρύμνη όντως φέρνει στον Καλβο. Η τσιμινιερα λιγο μεγάλη για το μέγεθος του και λιγο πιο πίσω απ οτι μου αρέσει.. Αρκετά μοντέρνο πάντως!

Posted

Αν έκανε και δοκιμαστικό σημαίνει ότι ετοιμάζεται να έρθη πρός τα εδώθε...

 

Ξέρουμε ποιοί θα το φέρουν;

Posted

Μιλάμε για μετασκευή που ουσιαστικά οι ναυπηγοί καλούνται να εξελίξουν-βελτιώσουν  ένα υπάρχον σκαρί.

 

Η τσιμινιέρα αναγκαστικά θα παραμείνει εκεί που είναι οι εξαγωγές.

 

Το αν είναι εμπλωρο που λέει ο Proud Ionian θα φανεί όταν το πλοίο ταξιδέψει φορτωμένο και σαβουρωμένο. Τότε θα δούμε τι διαγωγή έχει και πως ταξιδευει καλύτερα. Προς το παρόν αναμονή και θα κριθεί από κοντά από επιβάτες και καραβολατρες.

 

 

Οι συγκρίσεις πάντως με πλοία της Βαλτικής κατα τη γνώμη μου δε στέκουν. Το Fior είναι μια μετασκευή, ενω τα περισσότερα απο αυτα που έχουν αναφερθεί είναι εξ αρχής project μελετημένα για τις γραμμές που εξυπηρετούν  

Posted

Αν έκανε και δοκιμαστικό σημαίνει ότι ετοιμάζεται να έρθη πρός τα εδώθε...

 

Ξέρουμε ποιοί θα το φέρουν;

 

Πλοίαρχός του ο Cpt. Κώστας Καψάλης , προερχόμενος από τα ταχύπλοα της NEL.

Posted

Για Πάτρα - Σάμη κουφέτο είναι.

 

παντως το πλοιο εχει δηλωθει κανονικα και εμπροθεσμως ση γραμμη της ζακυνθου για την επομενη δρομολογιακη περιοδο (01.11.14 -  31.10.15)

 

το καλοκαιρινο αιτημα που υπεβαλε (?) η εταιρεια του για τη γραμμη της πατρας, μαλλον βολη τροχιοδεικτικου ηταν.

Posted

η υπηρεσιακη του ταχυτητα αναμενεται περι τους 17,8

νεο δοκιμαστικο σημερα, με ταχυτητες γυρω στο 16.5

 

Ε δε νομιζω οτι σε δρομολογιο θα το δουμε και με παραπανω...

 

Ανέβασε μέχρι 18,8 αν τα λέει καλά το AIS

...θα φανεί όταν το πλοίο ταξιδέψει φορτωμένο και σαβουρωμένο. Τότε θα δούμε...

πιστευω οτι μονο οταν το δουμε να ταξιδευει θα ξερουμε στα σιγουρα

απο το πλοιο εχουν αφαιρεθει ογκοι και βαρος απο ψηλα (ολο σχεδον το τελευταιο deck) ενω εχουν γινει σιγουρα και αλλες ελασματουργικες παρεμβασεις για να εναρμονισθει με οσα ισχυουν εδω (στοκχολμες, eurosolas κλπ)

 

 

 

 

 

 

Posted

Ειικόνες από τα δοκιμαστικά του πλοίου Fior di Levante 

 

Απόλυτα επιτυχής και με εντυπωσιακά αποτελέσματα υπήρξε ο δεύτερος δοκιμαστικός πλους του Fior di Levante στις θάλασσες της Κίνας. Η ταχύτητα του πλοίου, η ευελιξία και η ευστάθειά του είναι από τις κορυφαίες τους είδους και η διοίκηση της εταιρείας είναι ενθουσιασμένη από αυτά. Η ταχύτητα των 19 μιλίων που πιάνει το πλοίο κάνει την απόσταση Ζακύνθου - Κυλλήνης σε χρόνο 45 λεπτών εφόσον χρειαστεί. Είναι ένα πλοίο που ξαφνιάζει για την πολυτέλεια και ήδη συζητιέται έντονα στα εφοπλιστικά στέκια του Πειραιά και τον σχεδιασμό ου. Παρότι το πλοίο θα μπορούσε να δρομολογηθεί σε οποιαδήποτε άλλη γραμμή ο ιδιοκτήτης του Γιώργος Θεοδόσης, προτιμά το πρώτο του πλοίο να δρομολογηθεί στην ιδιαίτερη πατρίδα του τη Ζάκυνθο. Όπως είναι γνωστό το πλοίο δρομολογείται στη γραμμή το Σάββατο 1 Νοεμβρίου και την παραμονή ημέρα Παρασκευή θα τελεστούν τα εγκαίνια του πλοίου και ο αγιασμός

 

Πηγη: ERMISNEWS

Posted

 

Η ταχύτητα του πλοίου, η ευελιξία και η ευστάθειά του είναι από τις κορυφαίες τους είδους και η διοίκηση της εταιρείας είναι ενθουσιασμένη από αυτά.

 

 

υπαρχει νομπελ ναυπηγικης; ^_^

 

ειπαμε καλη μοναδα λογικα θα εινα, αλλα δεν ειναι και η επανασταση των day ferries.

Posted

υπαρχει νομπελ ναυπηγικης; ^_^

Άσχετο με το θέμα, αλλά υπάρχει νόμπελ ναυπηγικής. Και μάλιστα το 2012 το είχε πάρει ο δικός μας ο κ. Παπαδημητρίου, καθηγητής του ΕΜΠ. :)

Posted

Αν πάει μόνο Ζάκυνθο, συγχαρητήρια στους γειτόνους μας. Και εμείς θα είμαστε πράγματι άξιοι της μοίρας μας ...

Posted

Και όμως έχει δίκιο ο Proud, το θυμίζει λόγο του υποστέγου που κάνει κάτω από τα παράθυρα

Posted (edited)

εμ για εκει το λεω. δεν ειπα οτι ειναι αδελφα ;)

 

πιο σημαντικο ομως απο τη φωτο θεωρω οτι βλεπουμε επιτελους και τα υφαλα του.

 

περα απο τα πτερυγια,το βολβο και τα παρατροπιδια, θεωρω οτι για γιαπωνεζικο του σωρου, εχει αρκετα καλοσχεδιασμενη γαστρα.

Edited by proud_ionian
Posted

Πάντως καμμία σχέση το πώς ήταν με το πώς είναι.......

 

Αυτό το κίτρινο χρώμα όμως δέν νομίζω ότι τού πάει.Και θυμίζει και Kallisti Ferries,which was a painful story.....

Posted

Άσχημο δεν είναι, καλό είναι και το κίτρινο χρώμα, το κάνει να ξεχωρίζει από τα άλλα. Θα το προτιμούσα βέβαια λευκό, αλλά περί ορέξεως..

 

Υπάρχουν εικόνες και από το εσωτερικό, γνωρίζουμε διαμόρφωση κλπ?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...