ΝΗΡΕΑΣ Posted January 26, 2011 Posted January 26, 2011 με πολυετείς συμβάσειςαποτελεί συμβατική υποχρέωση του Ελληνικού Δημοσίου έναντι των αναδόχων ακτοπλοϊκών εταιρειών Εάν δεν απατώμαι, σε ορισμένες από αυτές τις πολυετείς συμβάσεις υπήρχε και η υποχρέωση των εταιρειών να αντικαταστήσουν τα πλοία τους με νεώτερα. Και το κράτος πρόσφατα τους έδωσε παράταση στον συμβατικό χρόνο αντικατάστασης. Ισχύει άραγε και σε αυτές τις περιπτώσεις η "συμβατική υποχρέωση" αύξησης των μισθωμάτων?
Panagia Ekatontapiliani Posted January 26, 2011 Posted January 26, 2011 Η μόνη γραμμή σίγουρα που είχε προκηρυχτεί για ταχύπλοο είναι αυτή που έχει Dodekanisos Seaways από τη Ρόδο. Η γραμμή της ΝΕΛ από το Λαύριο για Μεστά Ψαρά στην αρχή είχε προκηρυχτεί για ταχύπλοο αλλά μετά νομίζω ότι δεν ήταν απαίτηση για ταχύπλοο. Όλες οι άλλες γραμμές δεν είναι για ταχύπλοο.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 28, 2011 Posted January 28, 2011 Τα νέα μισθώματα όλων των πλοίων που εκτελούν άγονες γραμμές
Panagia Ekatontapiliani Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 Επαναληπτικός διαγωνισμός για τις άγονες γραμμές Πηγή: PORTNET Αύριο, Τετάρτη θα προκηρυχθεί ο δεύτερος επαναληπτικός διαγωνισμός για την κάλυψη πέντε άγονων γραμμών που ανήκουν στη γενική γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και για τις οποίες έχουν εξασφαλισθεί επιπλέον 8 εκατ. ευρώ.Πρόκειται για τις γραμμές : Ηράκλειο, Σητεία, Κάσος, Πηγάδια (Κάρπαθος), Ρόδος και επιστροφή. Θήρα, Κάσος, Πηγάδια (Κάρπαθος), Διαφάνι, Χάλκη, Ρόδος και επιστροφή. Θεσσαλονίκη, Σίγρι, Χίος, Καρλόβασι, Κάλυμνος, Κως, Ρόδος. Πυθαγόρειο, Αγαθονήσι και επιστροφή. Ψαρά ή Μεστά, Σίγρι, Λήμνος και επιστροφή. Στο μεταξύ σε νέους διαγωνισμούς για τη κάλυψη έντεκα άγονων γραμμών 2010-2011 προχωρά το ΥΘΥΝΑΛ στις 14 Απριλίου. Οι γραμμές είναι οι ακόλουθες: - Kαστός Λευκάδας - Μύτικας Αιτωλοακαρνανίας -Πειραιάς - Πάτμος - Λειψοί - Λέρος - Κάλυμνος - Κως - Σύμη - Ρόδος -Πειραιάς - Αστυπάλαια - Κάλυμνος - Νίσυρος - Τήλος - Ρόδος -Πειραιάς - Κάλυμνος - Κως - Νίσυρος - Τήλος - Ρόδος -Χάνια - Τροιζόνια Φωκίδας -Πειραιάς - Νάξος - Δονούσα -Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ηρακλειά - Σχοινούσα - Κουφονήσια - Κατάπολα -Πειραιάς - Σύρος - Άγιος Κήρυκος - Φούρνοι - Καρλόβασι -Κύμη - Λήμνος -Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη -Αγία Κυριακή - Νήσος Τρίκερι.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 2, 2011 Posted March 2, 2011 Ας δούμε δυο προκηρύξεις (Α & Β) για την εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31-10-2011
gpap2006 Posted March 2, 2011 Posted March 2, 2011 Ξανάρχισαν από απόψε τα άγονα δρομολόγια του ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ που ανήκει στην εταιρία..ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ βεβαίως βεβαίως..
Panagia Ekatontapiliani Posted March 3, 2011 Posted March 3, 2011 Άλλη μια προκήρυξη για την εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31-10-2011
Panagia Ekatontapiliani Posted April 7, 2011 Posted April 7, 2011 Πρόσκληση για Σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας, για την Αποκλειστική Εξυπηρέτηση Ακτοπλοϊκών Γραμμών για τρία έτη
Panagia Ekatontapiliani Posted April 20, 2011 Posted April 20, 2011 Πρόσκληση για Σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας, για την Αποκλειστική Εξυπηρέτηση Γραμμών του Δικτύου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, διάρκειας τριών ετών, αρχομένης από 01-11-2011.
George Posted April 26, 2011 Posted April 26, 2011 (edited) Στην εποχή της ύφεσης και της παρακμής αυτά τα "Κύμη - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος - Σαμοθράκη - Αλεξανδρούπολη", "Κύμη - Λήμνος" και "Κύμη - Σίγρι - Λήμνος" με δύο μάλιστα δρομολόγια εβδομαδιαίως, μια χαρά τα βρίσκω για να απασχοληθεί κανένα Κεντεράκι ή καμία Παναγία τώρα που έρχεται και ο το AQUA SPIRIT. Άλλωστε είναι γνωστή η λαοθάλασσα επιβατών που επιθυμεί να ταξιδέψει από τη Σαμοθράκη και τον Άγιο Ευστράτιο προς το πολυσύχναστο λιμάνι της Κύμης...Σα δε ντρεπόμαστε λίγο Edited April 26, 2011 by George
enas chiotis Posted April 29, 2011 Posted April 29, 2011 (edited) Βγήκαν τα αποτελέσματα του ελέγχου δικαιολογητικών και αξιολόγησης των πλοίων που δήλωσαν συμμετοχή στο διαγωνισμό αρμοδιότητας ΥΕΝ. Μεταξύ άλλων συμμετείχαν και προκρίθηκαν: Διαγόρας: Πειραιά - Αστυπάλαια - Κάλυμνο - Κω - Νίσυρο - Τήλο - Ρόδο και Πειραιά - Κάλυμνο - Κω - Νίσυρο - Τήλο - Ρόδο Βlue Star Naxos: Φώκλαντς Δεν υποβλήθηκαν προσφορές για τις γραμμές Θεσ/νικη - Λήμνο - Μυτιλήνη Κύμη - Λήμνο Πειραιά - Σύρο - Ικαρία - Σάμο Πάτμο - Λειψοί - Λέρο - Κάλυμνο - Κω - Σύμη - Ρόδο Edited April 29, 2011 by enas chiotis
enas chiotis Posted April 29, 2011 Posted April 29, 2011 Μικρές Κυκλάδες: Ηρακλειά Δονούσα Σχοινούσα Κουφονήσι
Panagia Ekatontapiliani Posted May 11, 2011 Posted May 11, 2011 Να δούμε τις οικονομικές προσφορές που έγιναν για κάποιες από τις άγονες γραμμές και ποιες έγιναν δέκτες από αυτές
enas chiotis Posted May 26, 2011 Posted May 26, 2011 Η αρμόδια υφυπουργός προκήρυξε διεθνή μειοδοτικό διαγωνισμό για τις γραμμές που δεν καλύφθηκαν στον προηγούμενο διαγωνισμό, και μέχρι τις 31/10. Ο διαγωνισμός πραγματοποιείται την 4η Ιουλίου και περιλαμβάνει τις γραμμές 1. ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΠΑΤΜΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΛΕΡΟΣ- ΚΑΛΥΜΝΟΣ- ΚΩΣ - ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ 2. ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΡΟΣ – ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ – ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ 3. ΚΥΜΗ – ΛΗΜΝΟΣ 4. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ –ΛΗΜΝΟ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ 5. ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ - ΝΗΣΟΣ ΤΡΙΚΕΡΙ Επιπλέον, υπεγράφη σύμβαση με την blue star ferries για extra προσεγγίσεις του Διαγόρα στη Σύμη και στο Καστελόριζο στο πόδι της έκπτωτης ΑΝΕΣ.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2011 Posted May 30, 2011 Προκήρυξη Επαναληπτικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για τη γραμμη Σφακιά-Γαύδου
enas chiotis Posted June 6, 2011 Posted June 6, 2011 Επιτέλους, βγήκε και ο επαναληπτικός διαγωνισμός για τις άγονες του πρώην υπουργείου Αιγαίου (ακόμα να τα ενοποιήσουν; ), και έτσι μπορεί να προχωρήσει το υπουργείο σε απευθείας αναθέσεις. Για όποιον ενδιαφέρεται να καταθέσει προσφορές ο διαγωνισμός πραγματοποιείται στις 12/07. Οι γραμμές είναι: 1.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΣΙΓΡΙ ή ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΧΙΟΣ - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ ή ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ – ΠΑΤΜΟΣ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΚΩΣ - ΡΟΔΟΣ 2.ΨΑΡΑ ή ΜΕΣΤΑ – ΣΙΓΡΙ – ΛΗΜΝΟΣ 3.ΡΟΔΟΣ – ΜΕΓΙΣΤΗ 4.ΡΟΔΟΣ - ΣΥΜΗ – ΤΗΛΟΣ – ΝΙΣΥΡΟΣ - ΚΩΣ 5.ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΣΗΤΕΙΑ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ 6.ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ - ΚΑΣΟΣ- ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ
enas chiotis Posted October 1, 2011 Posted October 1, 2011 Στη διαύγεια του ΥΠΑΑΝ αναρτήθηκαν καποιες συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για άγονες γραμμές. Υπεγράφησαν χθες από τον Χρυσοχοίδη και τις εταιρείες και ισχύουν έως 31/10/2011. Πρόκειται για τις γραμμές: Πειραιάς - Νάξος - Δονούσα. Πειραιάς - Αστυπάλαια - Κάλυμνος - Κως - Νίσυρος - Τήλος - Ρόδος. Πειραιάς - Κάλυμνος - Κως - Νίσυρος - Τήλος - Ρόδος. Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ηρακλειά - Σχοινούσα - Κουφονήσι - Κατάπολα. και η αδυναμία μας Χανια - Τριζόνια.
Earl Granville Posted October 1, 2011 Posted October 1, 2011 Εγώ για το θέμα των άγονων γραμμών γενικότερα άκουσα ότι υπάρχει σκέψη να μειωθούν τα μισθώματα κατά 30-40εκατ συνολικά οπότε αν γίνει αυτό θα έρθουν δύσκολες ημέρες για τα μικρά νησιά.
enas chiotis Posted October 18, 2011 Posted October 18, 2011 (edited) Εντελώς τυχαία χθες (όπου σήμερα συνεδριάζει το ΣΑΣ και έχει θέμα τον Τεό), ο γγΑΝΠ υπέγραψε την παράταση της αντικατάστασης του Αίολος Κεντέρης ΙΙ από το ΑΚΟΥΑ ΣΠΙΡΙΤ, εως τις 28/06/2012. Τους χρυσώνει το χάπι για το ΟΧΙ; Edited October 18, 2011 by enas chiotis
Panagia Ekatontapiliani Posted October 25, 2011 Posted October 25, 2011 Παράταση ισχύος συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών οι οποίες λήγουν 31-10-2011.
enas chiotis Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 (edited) Μειοδοτικός διαγωνισμός για 19 άγονες γραμμές του πρώην ΥΕΝ, με σύμβαση μέχρι 31/10/2012. Ο διαγωνισμός θα γίνει στις 21/12. Edited November 2, 2011 by enas chiotis
Panagia Ekatontapiliani Posted November 18, 2011 Posted November 18, 2011 Έχω μια απορία με το ύψος του τιμήματος για την επιδοτούμενη γραμμή Ρόδου Μεγίστης με το Διαγόρας!!! Για παράδειγμα τον Ιούλιο προσέγγισε στη Μεγίστη στις 2, 9, 16, 23 και 30-7-2011 έναντι 11000 Ευρώ για το πλήρες δρομολόγιο ενώ στις 7, 14, 21 και 28-7-2011 για 21.252,00 Ευρω για το πλήρες δρομολόγιο. Γιατί αυτή η διαφορά στο τίμημα για το ίδιο δρομολόγιο???
enas chiotis Posted November 18, 2011 Posted November 18, 2011 Στα pdf αναφέρονται διαφορετικοί αριθμοί σύμβασης για τις 2 περιπτωσεις. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι τα 11000 αφορούν τα δρομολόγια που έγιναν στο πόδι του Πρωτέα (άρα και η επιδότηση που έπαιρνε), και το άλλο ποσό αφορά την σύμβαση που είχε πάρει η bsf με τον Διαγόρα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now