Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
με πολυετείς συμβάσειςαποτελεί συμβατική υποχρέωση του Ελληνικού Δημοσίου έναντι των αναδόχων ακτοπλοϊκών εταιρειών

Εάν δεν απατώμαι, σε ορισμένες από αυτές τις πολυετείς συμβάσεις υπήρχε και η υποχρέωση των εταιρειών να αντικαταστήσουν τα πλοία τους με νεώτερα. Και το κράτος πρόσφατα τους έδωσε παράταση στον συμβατικό χρόνο αντικατάστασης. Ισχύει άραγε και σε αυτές τις περιπτώσεις η "συμβατική υποχρέωση" αύξησης των μισθωμάτων?

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Η μόνη γραμμή σίγουρα που είχε προκηρυχτεί για ταχύπλοο είναι αυτή που έχει Dodekanisos Seaways από τη Ρόδο. Η γραμμή της ΝΕΛ από το Λαύριο για Μεστά Ψαρά στην αρχή είχε προκηρυχτεί για ταχύπλοο αλλά μετά νομίζω ότι δεν ήταν απαίτηση για ταχύπλοο. Όλες οι άλλες γραμμές δεν είναι για ταχύπλοο.

  • 1 month later...
Posted

Επαναληπτικός διαγωνισμός για τις άγονες γραμμές

Πηγή: PORTNET

Αύριο, Τετάρτη θα προκηρυχθεί ο δεύτερος επαναληπτικός διαγωνισμός για την κάλυψη πέντε άγονων γραμμών που ανήκουν στη γενική γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και για τις οποίες έχουν εξασφαλισθεί επιπλέον 8 εκατ. ευρώ.

Πρόκειται για τις γραμμές :

Ηράκλειο, Σητεία, Κάσος, Πηγάδια (Κάρπαθος), Ρόδος και επιστροφή.

Θήρα, Κάσος, Πηγάδια (Κάρπαθος), Διαφάνι, Χάλκη, Ρόδος και επιστροφή.

Θεσσαλονίκη, Σίγρι, Χίος, Καρλόβασι, Κάλυμνος, Κως, Ρόδος.

Πυθαγόρειο, Αγαθονήσι και επιστροφή.

Ψαρά ή Μεστά, Σίγρι, Λήμνος και επιστροφή.

Στο μεταξύ σε νέους διαγωνισμούς για τη κάλυψη έντεκα άγονων γραμμών 2010-2011 προχωρά το ΥΘΥΝΑΛ στις 14 Απριλίου.

Οι γραμμές είναι οι ακόλουθες:

- Kαστός Λευκάδας - Μύτικας Αιτωλοακαρνανίας

-Πειραιάς - Πάτμος - Λειψοί - Λέρος - Κάλυμνος - Κως - Σύμη - Ρόδος

-Πειραιάς - Αστυπάλαια - Κάλυμνος - Νίσυρος - Τήλος - Ρόδος

-Πειραιάς - Κάλυμνος - Κως - Νίσυρος - Τήλος - Ρόδος

-Χάνια - Τροιζόνια Φωκίδας

-Πειραιάς - Νάξος - Δονούσα

-Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ηρακλειά - Σχοινούσα - Κουφονήσια - Κατάπολα

-Πειραιάς - Σύρος - Άγιος Κήρυκος - Φούρνοι - Καρλόβασι

-Κύμη - Λήμνος

-Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη

-Αγία Κυριακή - Νήσος Τρίκερι.

Posted

Ξανάρχισαν από απόψε τα άγονα δρομολόγια του ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ που ανήκει στην εταιρία..ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ βεβαίως βεβαίως..

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Στην εποχή της ύφεσης και της παρακμής αυτά τα "Κύμη - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος - Σαμοθράκη - Αλεξανδρούπολη", "Κύμη - Λήμνος" και "Κύμη - Σίγρι - Λήμνος" με δύο μάλιστα δρομολόγια εβδομαδιαίως, μια χαρά τα βρίσκω για να απασχοληθεί κανένα Κεντεράκι ή καμία Παναγία τώρα που έρχεται και ο το AQUA SPIRIT. :rolleyes:

Άλλωστε είναι γνωστή η λαοθάλασσα επιβατών που επιθυμεί να ταξιδέψει από τη Σαμοθράκη και τον Άγιο Ευστράτιο προς το πολυσύχναστο λιμάνι της Κύμης...Σα δε ντρεπόμαστε λίγο :angry:

Edited by George
Posted (edited)

Βγήκαν τα αποτελέσματα του ελέγχου δικαιολογητικών και αξιολόγησης των πλοίων που δήλωσαν συμμετοχή στο διαγωνισμό αρμοδιότητας ΥΕΝ. Μεταξύ άλλων συμμετείχαν και προκρίθηκαν:

Διαγόρας: Πειραιά - Αστυπάλαια - Κάλυμνο - Κω - Νίσυρο - Τήλο - Ρόδο

και Πειραιά - Κάλυμνο - Κω - Νίσυρο - Τήλο - Ρόδο

Βlue Star Naxos: Φώκλαντς

Δεν υποβλήθηκαν προσφορές για τις γραμμές

Θεσ/νικη - Λήμνο - Μυτιλήνη

Κύμη - Λήμνο

Πειραιά - Σύρο - Ικαρία - Σάμο

Πάτμο - Λειψοί - Λέρο - Κάλυμνο - Κω - Σύμη - Ρόδο

Edited by enas chiotis
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Η αρμόδια υφυπουργός προκήρυξε διεθνή μειοδοτικό διαγωνισμό για τις γραμμές που δεν καλύφθηκαν στον προηγούμενο διαγωνισμό, και μέχρι τις 31/10. Ο διαγωνισμός πραγματοποιείται την 4η Ιουλίου και περιλαμβάνει τις γραμμές

1. ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΠΑΤΜΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΛΕΡΟΣ- ΚΑΛΥΜΝΟΣ- ΚΩΣ - ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ

2. ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΡΟΣ – ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ – ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ

3. ΚΥΜΗ – ΛΗΜΝΟΣ

4. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ –ΛΗΜΝΟ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ

5. ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ - ΝΗΣΟΣ ΤΡΙΚΕΡΙ

Επιπλέον, υπεγράφη σύμβαση με την blue star ferries για extra προσεγγίσεις του Διαγόρα στη Σύμη και στο Καστελόριζο στο πόδι της έκπτωτης ΑΝΕΣ.

Posted

Επιτέλους, βγήκε και ο επαναληπτικός διαγωνισμός για τις άγονες του πρώην υπουργείου Αιγαίου (ακόμα να τα ενοποιήσουν; ), και έτσι μπορεί να προχωρήσει το υπουργείο σε απευθείας αναθέσεις. Για όποιον ενδιαφέρεται να καταθέσει προσφορές ο διαγωνισμός πραγματοποιείται στις 12/07.

Οι γραμμές είναι:

1.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΣΙΓΡΙ ή ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΧΙΟΣ - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ ή ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ – ΠΑΤΜΟΣ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΚΩΣ - ΡΟΔΟΣ

2.ΨΑΡΑ ή ΜΕΣΤΑ – ΣΙΓΡΙ – ΛΗΜΝΟΣ

3.ΡΟΔΟΣ – ΜΕΓΙΣΤΗ

4.ΡΟΔΟΣ - ΣΥΜΗ – ΤΗΛΟΣ – ΝΙΣΥΡΟΣ - ΚΩΣ

5.ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΣΗΤΕΙΑ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ

6.ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ - ΚΑΣΟΣ- ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ

  • 3 months later...
Posted

Στη διαύγεια του ΥΠΑΑΝ αναρτήθηκαν καποιες συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για άγονες γραμμές. Υπεγράφησαν χθες από τον Χρυσοχοίδη και τις εταιρείες και ισχύουν έως 31/10/2011.

Πρόκειται για τις γραμμές:

Πειραιάς - Νάξος - Δονούσα.

Πειραιάς - Αστυπάλαια - Κάλυμνος - Κως - Νίσυρος - Τήλος - Ρόδος.

Πειραιάς - Κάλυμνος - Κως - Νίσυρος - Τήλος - Ρόδος.

Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ηρακλειά - Σχοινούσα - Κουφονήσι - Κατάπολα.

και η αδυναμία μας Χανια - Τριζόνια.

Posted

Εγώ για το θέμα των άγονων γραμμών γενικότερα άκουσα ότι υπάρχει σκέψη να μειωθούν τα μισθώματα κατά 30-40εκατ συνολικά οπότε αν γίνει αυτό θα έρθουν δύσκολες ημέρες για τα μικρά νησιά.

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Εντελώς τυχαία χθες (όπου σήμερα συνεδριάζει το ΣΑΣ και έχει θέμα τον Τεό), ο γγΑΝΠ υπέγραψε την παράταση της αντικατάστασης του Αίολος Κεντέρης ΙΙ από το ΑΚΟΥΑ ΣΠΙΡΙΤ, εως τις 28/06/2012. Τους χρυσώνει το χάπι για το ΟΧΙ;

Edited by enas chiotis
  • 3 weeks later...
Posted

Έχω μια απορία με το ύψος του τιμήματος για την επιδοτούμενη γραμμή Ρόδου Μεγίστης με το Διαγόρας!!! Για παράδειγμα τον Ιούλιο προσέγγισε στη Μεγίστη στις 2, 9, 16, 23 και 30-7-2011 έναντι 11000 Ευρώ για το πλήρες δρομολόγιο ενώ στις 7, 14, 21 και 28-7-2011 για 21.252,00 Ευρω για το πλήρες δρομολόγιο. Γιατί αυτή η διαφορά στο τίμημα για το ίδιο δρομολόγιο???

Posted

Στα pdf αναφέρονται διαφορετικοί αριθμοί σύμβασης για τις 2 περιπτωσεις. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι τα 11000 αφορούν τα δρομολόγια που έγιναν στο πόδι του Πρωτέα (άρα και η επιδότηση που έπαιρνε), και το άλλο ποσό αφορά την σύμβαση που είχε πάρει η bsf με τον Διαγόρα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...