Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Δυστυχώς εκτιμώ ότι δεν είναι θέμα κυβερνήσεων ή υπουργών. Στην Ελλάδα έχουμε συνηθίσει να φορτώνουμε όλα τα κακώς κείμενα στον υπουργό ή τον πρωθυπουργό αυτοπροσώπως. Συνήθως όμως την "λαδιά" την κάνουν υφιστάμενοι τους υπηρεσιακοί παράγοντες (δημόσιοι υπάλληλοι με την ευρεία έννοια ή ένστολοι του λιμενικού στην περίπτωσή μας), οι οποίοι ΄συνήθως εργάζονται στους δικούς τους ράθυμους ρυθμούς και στην λογική "έλα μωρε τώρα", μιας που η ατιμωρησία δυστυχώς είναι κανόνας.

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Απόφαση τροποποίησης ημερομηνίας διεξαγωγής ανοικτού δημόσιου διεθνούς αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δρομολογιακής περιόδου 2024-2025. Ο διαγωνισμός αρχικά είχε οριστεί να διεξαχθεί την 15η Νοεμβρίου 2024, ημέρα Παρασκευή και ώρα 10:00 π.μ. στο κτίριο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (Ακτή Βασιλειάδη – Πύλες Ε1-Ε2), παρουσία της προβλεπόμενης Επιτροπής. Με τη νέα απόφαση τροποποιείται και ορίζεται ως ημερομηνία η 13 Δεκεμβρίου 2024 και ώρα 10.00 πμ.

Εξαιτίας προδικαστικών προσφυγών που κατατέθηκαν ενώπιον του 5ου Κλιμακίου της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ. των εταιρειών «ΚΙΑΡΑ Ν.Ε.» και «JUMBO JET N.E.» κατά της αριθ. 2252.1.1/73526/24/ 15 Οκτωβρίου 2024 Προκήρυξης του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, Κλάδος Ναυτιλίας, Διεύθυνση Θαλάσσιων Συγκοινωνιών, Τμήμα Β’) με θέμα «Προκήρυξη ανοικτού διεθνούς αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δρομολογιακής περιόδου 2024 – 2025», με αίτημα την ακύρωσή της, λόγω αντίθεσης με το νόμο και τις γενικές αρχές του δικαίου:

α) των όρων της παραγράφου 20 του Παραρτήματος Ι οι οποίοι αφορούν την Κατηγορία 3 στην οποία καθιερώνεται ως κριτήριο πρόκρισης και επιλογής το νεότερο ηλικιακά κυρίως προσφερόμενο πλοίο (σελ. 21 της Προκήρυξης),

β) των όρων της παραγράφου 20 του Παραρτήματος Ι οι οποίοι αφορούν τα νέα ηλικιακά όρια για την κατηγοριοποίηση των πλοίων (σελ. 22 έως 24 της Προκήρυξης), καθώς και

γ) των όρων του Παραρτήματος IV βάσει των οποίων ορισμένες άγονες γραμμές προκηρύσσονται μόνο για πλοία Κατηγορίας 3.

δ) κάθε άλλης συναφούς, προγενέστερης ή μεταγενέστερης, πράξης ή παράλειψης της αναθέτουσας αρχής. όπως αυτή περιήλθε στην ΔΘΣ, και παρακαλούμε για την ενημέρωσή σας

Posted
1 hour ago, HS_4 said:

Πρακτικα τι σημαινει ολο το παραπανω;

Ότι με τις ισχύουσες προϋποθέσεις, τα καράβια μας μένουν στην απ έξω και καλά θα κάνει το υπουργείο, εάν θέλει να ταξιδεύει πλοίο στις άγονες, να τροποποιήσει τη σύμβαση όσο ποιό φωτογραφικά προς εμάς γίνεται ώστε να φάμε κι εμείς τίποτα.

Αυτό σημαίνει φίλε μου σε πολύ ελεύθερη μετάφραση. 

Posted

Προσφυγή ενώπιον της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ. από ΑΝΕ Καλύμνου κατά προκήρυξης “Ανοικτού δημόσιου διεθνή μειοδοτικού διαγωνισμού για δρομολογιακές γραμμές” για τον όρο “το νεότερο ηλικιακά πλοίο”

Quote

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Kalymnos News η ΑΝΕ Καλύμνου κατέθεσε προδικαστική προσφυγή ενώπιον του 5ου Κλιμακίου της ΕΝΙΑΙΑΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ.) κατά της “Προκήρυξης Ανοικτού δημόσιου διεθνή αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δρομολογιακής περιόδου 2024-2025” του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, που δημοσιεύτηκε στις 15 Οκτωβρίου 2024.

Η προσφυγή της ΑΝΕ Καλύμνου, που υποβλήθηκε εμπρόθεσμα, εστιάζει σε συγκεκριμένο όρο της προκήρυξης που αφορά στο “νεότερο ηλικιακά κυρίως προσφερόμενο πλοίο”

Με την εν λόγω υπό κρίση προδικαστική προσφυγή, η ΑΝΕΚ ζητά την ακύρωση-τροποποίηση του συγκεκριμένου όρου της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/ 73526/24/15-10-2024 προκήρυξης της αναθέτουσας αρχής βάσει του οποίου ,όπως αναφέρεται παραβιάζεται ο μειοδοτικός χαρακτήρας του διαγωνισμού.

Πιο συγκεκριμένα

Ο κρίσιμος όρος της διακήρυξης, που προσβάλλεται με την εν λόγω προσφυγή, εντάσσεται στα κριτήρια ανάθεσης των υποψηφίων αναδόχων. Ειδικότερα, στον όρο αυτό, που περιλαμβάνεται στο Παράρτημα Ι, Κεφάλαιο V («ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ»), παρ. 20, σελ. 20-21 της διακήρυξης, ορίζονται τα εξής:
«Οι κατατεθειμένες προσφορές, εξετάζονται με την
 εξής σειρά προτεραιότητας: Πρώτη η Κατηγορία 1, μετά η Κατηγορία 2 και τέλος η Κατηγορία 3.

Να σημειώσουμε ότι η δρομολογιακή γραμμή ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΛΕΡΟΣ-ΛΕΙΨΟΙ-ΠΑΤΜΟΣ-ΑΡΚΙΟΙ-ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ- ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ με επιστροφή, προκηρύσσεται μόνο ως ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 3

Επισημαίνεται ότι η αρμόδια Επιτροπή, στις γραμμές για τις οποίες έχουν προκριθεί πλέον της μίας αιτήσεως συμμετοχής, θα ανοίγει τις οικονομικές προσφορές μόνων των εταιρειών που προηγούνται κατά κατηγορία πλοίου. Ειδικότερα, για την κάθε μία κατηγορία, ισχύουν τα ακόλουθα:
i) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1
Εφόσον κατά το στάδιο επιλογής της προηγούμενης παραγράφου προκύψουν στην Κατηγορία 1, δύο ή περισσότερες προσφορές, η αρμόδια Επιτροπή θα ανοίγει τις οικονομικές προσφορές μόνον των εταιρειών που διαθέτουν πλοίο αντικατάστασης.

ii) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 2
Εφόσον προκύψουν δύο ή περισσότερες προσφορές στην Κατηγορία 2, ελλείψει προσφορών ανώτερης Κατηγορίας, ισχύουν ομοίως τα αναφερόμενα στην προηγούμενη παράγραφο για την Κατηγορία 1.

iii) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 3
Εφόσον προκύψουν δύο ή περισσότερες προσφορές στην Κατηγορία 3, ελλείψει προσφορών ανώτερης Κατηγορίας, η αρμόδια Επιτροπή θα ανοίγει τις οικονομικές προσφορές μόνο των εταιρειών που διαθέτουν πλοίο αντικατάστασης.
Εφόσον προκύψουν στην Κατηγορία 3, δύο ή περισσότερες προσφορές, που είτε στο σύνολό τους διαθέτουν πλοίο αντικατάστασης είτε στο σύνολό τους δεν διαθέτουν πλοίο αντικατάστασης, η αρμόδια
Επιτροπή θα ανοίγει μόνον την οικονομική προσφορά της εταιρείας που διαθέτει το νεότερο ηλικιακά κυρίως προσφερόμενο πλοίο.
Σε περίπτωση απόρριψής τους θα ανοίγει τις οικονομικές προσφορές του αμέσως επόμενου πλοιοκτήτη. Οι οικονομικές προσφορές που δεν ανοίχθηκαν θα παραμένουν στην αρμόδια Υπηρεσία μέχρι της κατακυρώσεως του διαγωνισμού και της υπογραφής της σχετικής συμβάσεως.».

Κατ’ αυτό τον τρόπο όμως, όπως αναφέρεται στην υπό κρίση προσφυγή, με τον εν λόγω όρο της διακήρυξης δίδεται αδικαιολόγητο προβάδισμα, ανάλογα με το κριτήριο της νεότερης ηλικίας τους, σε πλοία της Κατηγορίας 3 (ήτοι, τα πλοία ηλικίας άνω των 20 ετών), με συνέπεια την παραβίαση του μειοδοτικού χαρακτήρα του διαγωνισμού, την μη επίτευξη του βέλτιστου οικονομικού αποτελέσματος και εντεύθεν τη νόθευση και καταστρατήγηση του υγιούς ανταγωνισμού.

Επίσης στην εν λόγω προσφυγή περιλαμβάνεται μία σειρά βάσιμων και τεκμηριωμένων επιχειρημάτων και λόγων που στηρίζουν το αίτημα της ακύρωσης.

Επίσης αιτιολογείται το έννομο συμφέρον της ΑΝΕΚ να προσφύγει και το εμπρόθεσμο της υποβολής της προσφυγής.

Τέλος από την ΑΝΕ Καλύμνου

ΖΗΤΕΙΤΑΙ

  1. Να γίνει δεκτή η προδικαστική προσφυγή και να διαταχθούν τα νόμιμα.
  2. Να ακυρωθεί, άλλως τροποποιηθεί, για τους λόγους που αναλυτικά αναφέρονται στην υπό κρίση προσφυγή μας, ο όρος που προβλέπεται στο Παράρτημα Ι, Κεφάλαιο V («ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ»), παρ. 20 iii) (σελ. 21) της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/73526/24/15.10.2024 διακήρυξης του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, για το “νεότερο ηλικιακά κυρίως προσφερόμενο πλοίο”

Επίσης η προσφυγή συνοδεύεται με ΑΙΤΗΜΑ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ – ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΜΕΤΡΩΝ και συγκεκριμένα:

1.Να ανασταλεί η ισχύς και εντεύθεν η εκτέλεση της προσβαλλομένης διακήρυξης – συμπεριλαμβανομένων των συμβατικών τευχών-,μέχρι και την έκδοση απόφασης επί της κρινόμενης προδικαστικής προσφυγής.
2.Να διαταχθεί, ως κατάλληλο προσωρινό μέτρο, η αναστολή της προόδου της διαγωνιστικής διαδικασίας, μέχρι την έκδοση απόφασης επί της υπό κρίση προδικαστικής προσφυγής.

 

  • 4 weeks later...
Posted (edited)

Και εσύ και το Υπουργείο, τόσο στην απόφαση όσο και στην ενημέρωση γράφετε 27 Ιανουαρίου 2024, είναι 2025

Edited by proud_ionian
quote
Posted (edited)

Δε νομίζω πως αυτό είναι ζήτημα, όλοι κατάλαβαν ότι αναφέρονται στο 2025.

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Πρόσκληση για σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, για την αποκλειστική εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών α) ΛΑΥΡΙΟ-ΑΓ.ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ- ΛΗΜΝΟΣ- ΚΑΒΑΛΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ή εναλλακτικά ΛΑΥΡΙΟ- ΛΗΜΝΟΣ- ΚΑΒΑΛΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ και β) ΡΟΔΟΣ- ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Posted
On 11/14/2024 at 9:13 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Προσφυγή ενώπιον της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ. από ΑΝΕ Καλύμνου κατά προκήρυξης “Ανοικτού δημόσιου διεθνή μειοδοτικού διαγωνισμού για δρομολογιακές γραμμές” για τον όρο “το νεότερο ηλικιακά πλοίο”

 

Σημερινό άρθρο της Ν για το παρασκήνιο και το τι έχει συμβεί με τις άγονες.

Δύσκολα θα ξεκολλήσουν και απο εκει που ο Κύπριος πήγε να βάλει τάξη, μάλλον τα έκανε... σαλάτα. 

Θύμα φυσικά τα νησιά σε όλο αυτό. 

  • 2 weeks later...
Posted

Τροποποίηση της ημερομηνίας διεξαγωγής του ανοικτού δημόσιου διεθνούς αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού της (α) σχετικής προκήρυξης, όπως αυτή τροποποιήθηκε με τις (δ) και (στ) όμοιες, και τον ορισμό νέας ημερομηνίας την Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025 και ώρα 10:00 π.μ.

  • 4 weeks later...
Posted

Ακόμα μια προσπάθεια για δύο γραμμές, αυτή του Λαυρίου και η 2η των Δωδεκανήσων. 

Αποδέκτες της πρόσκλησης seajets, saos, anek, anes...

Ημερομηνία κατάθεσης έως 31.01.25

Posted (edited)

Επανάληψη πρόσκλησης σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών

1. α) ΛΑΥΡΙΟ - ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ - ΛΗΜΝΟΣ και επιστροφή β) ΛΑΥΡΙΟ - ΜΕΣΤΑ ΧΙΟΥ - ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ - ΛΗΜΝΟΣ και επιστροφή 2. ΡΟΔΟΣ - ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ και επιστροφή

 

2. ΝΕΑΠΟΛΗ ΒΟΙΩΝ - ΚΥΘΗΡΑ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ και επιστροφή

3.α) ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΥΘΗΡΑ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ - ΚΙΣΣΑΜΟΣ και επιστροφή,β) ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΥΘΗΡΑ - ΚΙΣΣΑΜΟΣ και επιστροφή,γ) ΓΥΘΕΙΟ - ΚΥΘΗΡΑ – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ - ΚΙΣΣΑΜΟΣ και επιστροφή, καιδ) ΓΥΘΕΙΟ – ΚΥΘΗΡΑ και επιστροφή

 

4. α) ΣΥΡΟΣ – ΤΗΝΟΣ – ΑΝΔΡΟΣ – ΚΑΡΥΣΤΟΣ ή ΜΑΡΜΑΡΙ και επιστροφή,β) ΣΥΡΟΣ – ΚΥΘΝΟΣ – ΚΕΑ – ΛΑΥΡΙΟ και επιστροφή, όπου το τμήμα ΚΕΑ – ΛΑΥΡΙΟ δεν επιδοτείται,γ) ΣΥΡΟΣ – ΠΑΡΟΣ – ΝΑΞΟΣ – ΔΟΝΟΥΣΑ – ΑΙΓΙΑΛΗ ΑΜΟΡΓΟΥ – ΚΑΤΑΠΟΛΑ ΑΜΟΡΓΟΥ – ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ – ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ – ΗΡΑΚΛΕΙΑ – ΝΑΞΟΣ – ΠΑΡΟΣ – ΣΥΡΟΣ, καιδ) ΣΥΡΟΣ – ΠΑΡΟΣ – ΝΑΞΟΣ – ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ – ΣΙΚΙΝΟΣ – ΙΟΣ – ΘΗΡΑΣΙΑ – ΘΗΡΑ – ΑΝΑΦΗ και επιστροφή, ή εναλλακτικά ΣΥΡΟΣ – ΠΑΡΟΣ – ΝΑΞΟΣ –ΙΟΣ – ΣΙΚΙΝΟΣ – ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ – ΘΗΡΑΣΙΑ – ΘΗΡΑ – ΑΝΑΦΗ και επιστροφή,

5.α) ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΚΩΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή, με μισθούμενο τμήμα: ΚΩΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή, καιβ) ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Posted

Χωρίς να γνωρίζω, αλλά μέσα στη προκήρυξη τι ακριβώς ορίζεται για την αντικατάσταση του πλοίου; Οι άγονες που επιτελούν σημαντικό έργο για την εξυπηρέτηση των νησιών, πχ η Seajets άφησε αμανάτι τη Λήμνο, τον Αη Στράτη, τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα, δεν προβλέπεται κάτι στη συγκεκριμένη περίπτωση; Είτε να κυρηχθει εκπτωτη καθώς αδυνατεί να εξυπηρετήσει τη γραμμή, είτε πριν τις υπογραφές να προβλέπεται αντικαταστατης της εταιρείας;

Όλα αυτά τα ρωτάω σε θεωρητικό επίπεδο, τι προβλέπεται από τον νόμο. Στη πράξη ξέρουμε όλοι τι γίνεται.

Posted

Σε θεωρητικό επίπεδο, από την στιγμή που υπάρχει έγκριση υπουργού, δεν θεωρείται αθέτηση της σύμβασης. 

Εάν ο υπουργός δεν έδινε έγκριση ακινησίας και ο ηλιόπουλος έστελνε το βαπόρι για ακινησία μη εκτελώντας τα δρομολόγια της σύμβασης, τότε θα έπρεπε να τον κηρύξει έκπτωτο. 

Στην περίπτωση π.χ. των Κυθήρων, η seajets στις 7.1.25 ζήτησε και μειωμένη καταβολή λιμενικών τελών (!!!) για την οποία και πήρε έγκριση στις 13.1.25 με μείωση κατά 50%!

Δηλαδή και πλήρωνε μειωμένα τέλη, και πήρε το βαπόρι για ακινησία με τις ευλογίες του υπουργού. 

Βέβαια προφανώς άλλο που δεν ήθελε το υπουργειο, διότι κατά την γνώμη μου είχε ήδη υπάρξει off the record κουβέντα με τον Θεοδόση για την τράμπα αυτή.

Γενικώς, όταν υπογράφει ο υπουργός, οι "πελάτες" δεν έχουν ουδεμία ευθύνη. 

Το θέμα είναι γιατί υπογράφει...

Posted (edited)

Νομίζω όμως ότι βάσει νόμου και συμβάσεων, δικαιούνται "ακινησίας" 60 ημερών χωρίς αντικατάσταση. Εκεί πατάνε.

Edited by proud_ionian
Πατάνε όχι πετάνε
Posted

Άρα σε θεωρητικό επίπεδο (και σε πρακτικό φέτος/περυσι) ο Αη Στρατης, τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα μπορούν να μείνουν (και μένουν) αποκλεισμένα και ΔΕΝ καλύπτονται νομικά. Φοβερή η χρήση της άγονης, ούτε τα προσχήματα πλέον. Και δεν φαίνεται καμία κινητοποίηση στον ορίζοντα. Μόνο η Κύθνος διαμαρτυρήθηκε στο λιμάνι (που δεν έχει και μεγάλο πρόβλημα).

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...