Panagia Ekatontapiliani Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 Το Σαμαρια Ι αναμένεται να δέσει για την ετήσια ακινησία του και έχει προκύψει θέμα με τα δρομολόγια της Γαύδου, με αποτέλεσμα το ΥΕΝ να κάνει πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής: «ΧΩΡΑ ΣΦΑΚΙΩΝ – ΓΑΥΔΟΣ» και επιστροφή για το διάστημα 01/11/23 έως τις 30/12/23, γιατί το Δασκαλογιάννης μόνο σαν Ο/Γ μπορεί να κάνει δρομολόγια προς τη Γαύδο.
cpt Stratis Posted November 10, 2023 Posted November 10, 2023 Συγγνώμη αν κουράζω, αλλά τι γίνεται ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ φέτος με τις επιδοτούμενες;;;;
Samianshiplover Posted November 10, 2023 Posted November 10, 2023 Η αλήθεια είναι ότι άγονη της Δωδεκανήσου για ακόμη μια φορά έχει μείνει χωρίς καράβι...Το Παναγια Σκιαδενη θα κάνει ένα δρομολόγιο την Τρίτη που μας έρχεται και μετά πάλι τίποτα...Με ένα δύο δρομολογια μια στο τόσο δυστυχώς δεν κάνουμε δουλειά...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 16, 2023 Posted November 16, 2023 Υπογράφτηκε η σύμβαση ανάθεσης για τη γραμμή Σφακιά Γαύδος για το Δασκαλογιάννης σαν Φ/Γ-Ο/Γ μέχρι τις 30/12/23
Panagia Ekatontapiliani Posted November 23, 2023 Posted November 23, 2023 Προκήρυξη ανοικτού δημόσιου διεθνούς αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δρομολογιακής περιόδου 2023-2024.
speedrunner Posted November 24, 2023 Posted November 24, 2023 On 11/24/2022 at 5:17 PM, speedrunner said: Βασικά τώρα που ξανακοίταξα την προκήρυξη στην παράγραφο 20 έχει προστεθεί αυτό: Ειδικότερα για την κατηγορία 3, προηγείται και προκρίνεται η προφορά του νεότερου μεταξύ τους πλοίου... Κάτι που δεν θυμάμαι να υπήρχε τις προηγούμενες χρονιές. Στην νέα προκήρυξη αφαιρέθηκε η συγκεκριμένη πρόταση και προστέθηκε ότι τα συμβατικά προηγούνται των ταχυπλόων
Panagia Ekatontapiliani Posted November 24, 2023 Posted November 24, 2023 Πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής: «ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΛΕΡΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ» και επιστροφή.
Kaptennemo Posted December 5, 2023 Posted December 5, 2023 Υπάρχει καμια εικόνα για το πότε θα γίνουν οι αναθέσεις των γραμμών και ποτε θα δούμε τις σκαντζες στην πράξη;
Panagia Ekatontapiliani Posted December 5, 2023 Posted December 5, 2023 Μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου δεν πρόκειται να δούμε κάποια αλλαγή στις γραμμές.
Kaptennemo Posted December 24, 2023 Posted December 24, 2023 Για τις 23 Ιανουαρίου παρατείνεται η διεξαγωγή του διαγωνισμού σύμφωνα με νέα υπουργική απόφαση
samothrax Posted December 24, 2023 Posted December 24, 2023 (edited) Υπάρχει αυτό κάπου δημοσιευμένο; Ευχαριστώ. Καλά Χριστούγεννα σε όλους με Υγεία Απόφαση τροποποίησης ημερομηνίας διεξαγωγής ανοικτού δημόσιου διεθνούς αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού Καλά Χριστούγεννα με Υγεία σε όλους Edited December 24, 2023 by proud_ionian quote
speedrunner Posted December 24, 2023 Posted December 24, 2023 Ούτε τον Αύγουστο δεν θα έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός!
Kaptennemo Posted December 24, 2023 Posted December 24, 2023 (edited) Ας μην υπερβάλουμε , λογικά Μάρτιο- Απρίλιο θα έχει ολοκληρωθεί Edited December 24, 2023 by proud_ionian quote
speedrunner Posted December 24, 2023 Posted December 24, 2023 Την φετινή χρόνια όπου ο διαγωνισμός έγινε στις 20 Οκτωβρίου 2022 η κατακύρωση κάποιων γραμμών μετά από τις πρόσφυγες έγινε τον Ιούνιο, όποτε τώρα που θα γίνει 23 Ιανουαρίου δεν βλέπω καμία υπερβολή για τον Αύγουστο!
Kaptennemo Posted December 24, 2023 Posted December 24, 2023 (edited) Έχει λογική η άποψη σου , απλά θεωρώ ότι η πλειοψηφία δεν θα πάει τόσο πισω , είδωμεν Edited December 25, 2023 by proud_ionian quote
Kaptennemo Posted December 29, 2023 Posted December 29, 2023 1 hour ago, speedrunner said: Ποιος είπε ότι δεν συμμετέχει; Ο διαγωνισμός είναι για τις 23/01 Οι αναθέσεις ωστόσο μέχρι να γίνει ο διαγωνισμός είναι για τις πρώτες μέρες του Ιανουαρίου και μου κάνει εντύπωση που αυτές οι τρεις γραμμές που δεν πήραν παράταση είναι της Seajets
samothrax Posted December 29, 2023 Posted December 29, 2023 Τι συνέβη με την περίπτωση της γραμμής Αλεξανδρούπολη - Σαμοθρακη και έγινε ανάθεση στις 22/12 στην ZANTE FERRIES; Δείτε εδώ
Panagia Ekatontapiliani Posted January 20, 2024 Posted January 20, 2024 Απόφαση τροποποίησης ημερομηνίας διεξαγωγής ανοικτού δημόσιου διεθνούς αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δρομολογιακής περιόδου 2023-2024 με νέα ημερομηνία τις 29 Ιανουαρίου 2024.
speedrunner Posted January 21, 2024 Posted January 21, 2024 Έτσι όπως το πάνε μέχρι να γίνει ο διαγωνισμός θα έχει τελειώσει η δρομολογιακή περίοδος,
ΟΡΕΣΤΗΣ Σ Posted January 25, 2024 Posted January 25, 2024 Τελικά τι έγινε με τον διαγωνισμό της άγονης Λαύριο - Άγιο Ευστράτιο - Λήμνο - Καβάλα ;
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2024 Posted January 25, 2024 On 1/21/2024 at 12:09 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Απόφαση τροποποίησης ημερομηνίας διεξαγωγής ανοικτού δημόσιου διεθνούς αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δρομολογιακής περιόδου 2023-2024 με νέα ημερομηνία τις 29 Ιανουαρίου 2024. Τίποτα δεν έχει γίνει αφού η προθεσμία είναι στις 29 Ιανουαρίου, εξάλλου από τη στιγμή που θα ολοκληρωθεί η κατάθεση των φακέλων υπάρχει διαδικασία για την αξιολόγηση τους και το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών, οπότε το Άνεμος θα συνεχίσει στη γραμμή!!
HS_4 Posted January 25, 2024 Posted January 25, 2024 (edited) Αρα το καλοκαίρι δεν θα πάει καθολου δυτικες κυκλαδες; Edited January 25, 2024 by Nick the Greek Quote
giorgos_249 Posted January 25, 2024 Posted January 25, 2024 Θα συνεχίσει όχι γενικά και αόριστα, αλλά ώσπου να βγουν τα αποτελέσματα και να γίνει ανάθεση όπου γίνει. Δεν μιλάμε για το καλοκαίρι δηλαδή !
Panagia Ekatontapiliani Posted January 29, 2024 Posted January 29, 2024 Η κατάσταση στην ακτοπλοΐα, καθώς και οι λόγοι που οδήγησαν στην μετάθεση του διεθνούς μειοδοτικού ακτοπλοϊκού διαγωνισμού. Quote Αντιμέτωπος με τις πρώτες φουσκοθαλασσιές είναι ο Υπουργός Ναυτιλίας, Χρήστος Στυλιανίδης καθώς καθυστερεί ο διαγωνισμός για τις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές, με αποτέλεσμα τα νησιά να εξυπηρετούνται με παρατάσεις των προηγούμενων συμβάσεων ή με απευθείας αναθέσεις. Μια δικαστική εμπλοκή, που αφορούσε τους όρους του διαγωνισμού για τα όρια ηλικίας των πλοίων, καθυστέρησε την πραγματοποίηση του διαγωνισμού, με το Υπουργείο να υποχρεώνεται να δώσει παράταση στις προηγούμενες συμβάσεις, προκειμένου να εξυπηρετηθούν τα νησιά. Ωστόσο, δεν αποδέχθηκαν όλες οι εταιρείες την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης. Είναι κοινό μυστικό στην Ακτή Μιαούλη ότι η SeaJets, δεν αποδέχτηκε να συνεχίσει την εξυπηρέτηση δύο γραμμών τουλάχιστον, μίας ενδοκυκλαδικής και της γραμμής Λαύριο - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος - Καβάλα, με αποτέλεσμα ο Χρήστος Στυλιανίδης να ζητήσει την συνδρομή άλλων ακτοπλοϊκών εταιρειών, για να έχουν τα νησιά πλοίο. Έτσι, την ενδοκυκλαδική γραμμή την ανέλαβε η Hellenic Seaways με το Hellenic Ηigh Speed και την γραμμή από Λαύριο για Αη Στάτη - Λήμνο - Καβάλα η Aegean Sea Lines, με το επιβατικό οχηματαγωγό «Άνεμος». Ταχύπλοα. Ένα άλλο θέμα που προκάλεσε αναταραχή, είναι η πληροφόρηση ότι η πρόθεση του υπουργείου είναι να μην επαναπροκηρύξει τις συμβάσεις άγονων γραμμών που αφορούν την δρομολόγηση ταχυπλόων τους θερινούς μήνες. Επισημαίνεται, ότι ο διαγωνισμός αφορά συνολικά 73 άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές σε όλη τη χώρα με προϋπολογισμό που κυμαίνεται, από 106.566.515,70 € μέχρι 124.421.929,53 € μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% και από 132.060.817,59 € μέχρι 154.172.949,09 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% ανάλογα με την κατηγορία των προσφερόμενων πλοίων. Για πολλές ακτοπλοϊκές γραμμές, ο διαγωνισμός αφορά πλοία τριών κατηγοριών οι οποίες ορίζονται με βάση την ηλικία τους. Όσο μικρότερη είναι η ηλικία, τόσο υψηλότερο είναι το μίσθωμα που προϋπολογίζει το Υπουργείο Ναυτιλίας. Με τον τρόπο αυτό επιχειρείται η προσέλκυση νεότερων και πιο σύγχρονων πλοίων στην εξυπηρέτηση γραμμών που δεν έχουν εμπορικό ενδιαφέρον για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες. Κατηγοριοποίηση. Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, τα πλοία χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες. Η κατηγορία 1 αφορά πλοία ηλικίας μέχρι και 16 ετών (τα οποία έχουνε καθελκυστεί μετά την 1/1/ 2007), που έχουν ταχύτητα τουλάχιστον 19 κόμβους. Στην κατηγορία 2 εντάσσονται πλοία ηλικίας μέχρι και 24 ετών (τα οποία έχουνε καθελκυστεί μετά την 1/1/ 1999), που έχουν ταχύτητα τουλάχιστον 17 κόμβους. Στην κατηγορία 3 εντάσσεται κάθε πλοίο που δεν ανήκει (σύμφωνα με την κατατιθέμενη στον διαγωνισμό προσφορά) σε καμία από τις παραπάνω κατηγορίες, που σημαίνει ουσιαστικά ότι πρόκειται για πλοία με όριο ηλικίας από 25 ετών και πάνω. Αυτή η κατηγοριοποίηση, προκάλεσε την παρέμβαση της ακτοπλοϊκής Zante Ferries στην Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων, υποστηρίζοντας ότι η συγκεκριμένη κατηγοριοποίηση, βάζει στην ίδια μοίρα πλοία με ηλικία 35 ετών, με όσα είναι 50 ή «θεωρητικά και 100 ετών». Η Δημόσια Αρχή δέχτηκε την παρέμβαση και ζητά αλλαγή των όρων για τα πλοία της εταιρείας 3 προκειμένου να προτιμώνται τα νεότερα σε σχέση με τα μεγαλύτερα πλοία, όπως μπαίνει με τις δύο άλλες κατηγορίες. Το υπουργείο, μετά την προσφυγή, μετέθεσε τον διαγωνισμό για τις 29 Φεβρουαρίου και αποφάσισε στην 3η κατηγορία να προηγείται το πλοίο μικρότερης ηλικίας. Προβλήματα. Τα κύματα που σήκωσε όμως για μια ακόμη χρονιά το θέμα των γραμμών, ανέδειξε ουσιαστικά, σύμφωνα με παράγοντες της ακτοπλοΐας, δύο θέματα. Το ένα αφορά την έλλειψη ενός ολοκληρωμένου συνεκτικού και μελετημένου σχεδίου κάλυψης των αναγκών των νησιών. Το δεύτερο κρίσιμο θέμα, είναι η έλλειψη πλοίων, καθώς ο ακτοπλοϊκός στόλος έχει γεράσει επικίνδυνα. Ο Υπουργός Ναυτιλίας, Χρήστος Στυλιανίδης, εμφανίζεται πάντως να έχει εξασφαλίσει τουλάχιστον 80 εκατομμύρια € για την χρηματοδότηση πλοίων που θα δρομολογηθούν σε άγονες γραμμές. Αυτό μπορεί να γίνει με την αξιοποίηση βέβαια πολυετών συμβάσεων.
Kaptennemo Posted January 29, 2024 Posted January 29, 2024 (edited) Υπάρχει σχετική ανακοίνωση του υπουργείου ; Edited January 29, 2024 by proud_ionian quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now