Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Όπως το λες είναι. Και μόνο το ότι διέκοψαν τη σύμβαση, έστω και νομότυπα, για να ανατεθεί σε άλλον με 4πλάσια χρήματα, εγείρει πάρα πολλά ερωτηματικά.

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Η ΑΝΕΚ κατάθεσε προδικαστική προσφυγή για την κήρυξη της έκπτωτης από τη γραμμή Κάλυμνο ενδιάμεσα νησιά Σάμο και μέχρι την εκδίκαση της έγινε αναστολή της υπ’ αριθ.πρωτ.: 2252.1.1/22067/23/24-03-2023 απόφασης Υ.ΝΑ.Ν.Π./Α.Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ./Δ.Θ.Σ. Β΄ «Προκήρυξη ανοικτού δημόσιου διεθνή επαναληπτικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακής γραμμής με σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, δρομολογιακής περιόδου 2022-2023» (ΑΔΑ: 6ΤΠ64653ΠΩ-59Β).

Posted
On 3/26/2023 at 1:12 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Κήρυξη της εταιρείας με την επωνυμία «ΦΛΙΠ ΕΝΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» έκπτωτης των υπ’ αριθμ: 2252.1.3.90/50937/05-08-2020, 2252.1.3.91/50951/05-08-2020 και 2252.1.3.92/50957/05-08-2020 συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών α)ΛΕΙΨΟΙ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ και ΛΕΙΨΟΙ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ – ΜΥΡΤΙΕΣ ή ΠΟΘΙΑ ΚΑΛΥΜΝΟΥ – ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ, β) ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΛΕΙΨΟΙ –ΛΕΡΟΣ – ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ή εναλλακτικά ΛΕΡΟΣ - ΛΕΙΨΟΙ - ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ και γ) ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΨΕΡΙΜΟΣ – ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ , αντίστοιχα.

Πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών: α) ΛΕΙΨΟΙ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ - ΚΑΛΥΜΝΟΣ και επιστροφή, και ΛΕΙΨΟΙ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ - ΜΥΡΤΙΕΣ ή ΠΟΘΙΑ ΚΑΛΥΜΝΟΥ - ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ, β) ΠΑΤΜΟΣ - ΑΡΚΙΟΙ - ΛΕΙΨΟΙ - ΛΕΡΟΣ - ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ - ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ - ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή ή εναλλακτικά ΛΕΡΟΣ - ΛΕΙΨΟΙ - ΠΑΤΜΟΣ - ΑΡΚΙΟΙ - ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ - ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ - ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή, και γ) ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΨΕΡΙΜΟΣ - ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ και επιστροφή.

ΣΥΜΒΑΣΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΛΕΙΨΟΙ – ΛΕΡΟΣ – ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή ή εναλλακτικά ΛΕΡΟΣ - ΛΕΙΨΟΙ - ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή και ΣΥΜΒΑΣΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ α. ΛΕΙΨΟΙ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ - ΚΑΛΥΜΝΟΣ και επιστροφή β. ΛΕΙΨΟΙ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ - ΜΥΡΤΙΕΣ ή ΠΟΘΙΑ ΚΑΛΥΜΝΟΥ - ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ και επιστροφή. Τις γραμμές του Ζέφυρος, τις πήρε το Λέρος Εξπρές που τις έκανε και παλιότερα.

  • 1 month later...
Posted

Αξιολόγηση δικαιολογητικών συμμετοχής της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/18224/23/10-03-2023 Προκήρυξης ανοικτού δημόσιου διεθνούς αρχικού θερινού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δρομολογιακής περιόδου 2022-2023, αφορά τις γραμμές Θεσσαλονίκη Σποράδες-Θεσσαλονίκη Λήμνο Μυτιλήνη και Σητεία Κάσο Κάρπαθο Ρόδο – Σητεία Σαντορίνη με πλοία της Seajets

Posted

Η γραμμή που κάνει το Blue Star Chios ξεκινάει από το Πειραιά ενώ αυτή η επιδότηση είναι για τη γραμμή που ξεκινάει από τη Σητεία, που κάνει τα τελευταία δυο χρόνια η Seajets με το ταχύπλοο.

Posted

...τα τελευταία τρία χρόνια είναι που επιδοτείται αυτή η γραμμή. Τον πρώτο χρόνο την ανέλαβε ο Πήγασος (μέχρι τα τέλη Αυγούστου που πήγε και κάρφωσε στην ξέρα, στην συνέχεια μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου την ανέλαβε το Hellenic Highspeed), και μετά, τα τελευταία δυο χρόνια, την κάνουν τα ταχύπλοα της SeaJets. 

Βασικά, όσο είναι ο Πλακιωτακης υπουργός, είναι και η γραμμή αυτή.

Posted

Πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών: α) «ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΚΩΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή» (μισθούμενο τμήμα ΚΩΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ) και β) «ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή».

Posted

Προκήρυξη ανοικτού δημόσιου διεθνή 2ου αρχικού θερινού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δρομολογιακής περιόδου 2022 – 2023 για τις γραμμες 1. ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ – ΣΚΟΠΕΛΟΣ – ΣΚΙΑΘΟΣ – ΠΕΥΚΙ ΕΥΒΟΙΑΣ και επιστροφή» α) «ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΚΩΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή» (μισθούμενο τμήμα ΚΩΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ) και β) «ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή».

Posted (edited)

νόμιζα θα πάει το ιπτάμενο δελφίνι Ερατώ... αλλα θελουν πανω απο 200 άτομα... ισως να  μην ενδιαφερθεί κανένας....

Edited by polmyt
quote
Posted (edited)

Κανα μικρο οπως το ΑΛΚΥΩΝΙΣ ή το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ταιριαζει στην προκυρηξη 

Για τις Σποραδες μιλαω

Edited by polmyt
Posted

ναι τώρα μου λένε και για το Ελισάβετ - Άννα , νόμιζα οτι μονο επιβατηγά πλοια θα μπορούσαν να συμμετέχουν....

χιλιες φορές να έμπαινε το Ερατώ... αλλα έχει λιγότερες θέσεις..

  • 2 weeks later...
Posted

Κήρυξη της εταιρείας με την επωνυμία «ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ» (Α.Ν.Ε.ΝΔΥ.Κ.) έκπτωτης της υπ’ αριθμ: 2252.1.3.24/15081/2023/28-02-2023 σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής «ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑ – ΣΟΥΓΙΑ – ΑΓΙΑ ΡΟΥΜΕΛΗ – ΓΑΥΔΟΣ και επιστροφή

  • 2 weeks later...
Posted

Κατακύρωση αποτελεσμάτων ανοικτού, δημόσιου, διεθνούς, αρχικού, μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής α)ΣΥΡΟΣ – ΤΗΝΟΣ – ΑΝΔΡΟΣ και επιστροφή, β)ΣΥΡΟΣ – ΚΥΘΝΟΣ – ΚΕΑ – ΛΑΥΡΙΟ και επιστροφή, γ)ΣΥΡΟΣ – ΠΑΡΟΣ – ΣΕΡΙΦΟΣ – ΣΙΦΝΟΣ – ΚΙΜΩΛΟΣ – ΜΗΛΟΣ και επιστροφή, καθώς και δ)ΣΥΡΟΣ – ΠΑΡΟΣ – ΝΑΞΟΣ – ΙΟΣ – ΣΙΚΙΝΟΣ – ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ – ΚΙΜΩΛΟΣ – ΜΗΛΟΣ και επιστροφή, με σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας Α

https://diavgeia.gov.gr/doc/6ΩΟΖ4653ΠΩ-5Ε5?inline=true&fbclid=IwAR3kRMoGMbRWVYLglbw6lbS9lyEC4OQ2rkGAnwt49Xqfe9NIvGijwpsr2b8

  • 1 month later...
Posted (edited)

Αχ καπετάνιε, όποτε και να βγούνε εμείς εδώ τις ίδιες γραμμές θα έχουμε Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη και 3 μήνες Λήμνο, δεν βλέπω να αλλάζει κάτι, ούτε Καβάλα, ούτε Λαύριο, ούτε τπτ... Εγώ έχω μία ελπίδα μήπως καταφέρει και πάρει την γραμμή ο Ηλιόπουλος και βάλει το καλοκαίρι κανένα ταχύπλοο...

Edited by polmyt
quote
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Posted

Κράτος μπάχαλο... Σε μία οργανωμένη κοινωνία τέτοια θέματα θα λειτουργούσαν αυτόματα και ανεξάρτητα από κυβερνήσεις, υπουργεία και αλλαγές. Αλλά τι να πεις όταν επιτρέπουν να ταξιδεύουν πλοία 45-50 ετών και άνω και βγάζουν ετήσιες γραμμές για πλοία 30-35 ετών...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...