Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 Για να υπάρχουν απογευματινά δρομολόγια μεταξύ των νησιών έτσι ώστε να μπορούν να εξυπηρετηθούν επισκέπτες που έρχονται αεροπορικώς στη Σκιάθο.
wysiwid Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 4 minutes ago, polmyt said: Με τοσα δρομολογια ομως απο τα τριγυρω λιμανια δεν βλεπω γιατι θα πρεπει να υπαρχει συνδεση των νησιων και απο το Πευκι το ζήτησαν οι αρμόδιοι στην βόρεια Ευβοια στα πλαίσια των μέτρων υποστήριξης μετα τις φωτιές, ώστε να βγει απο την απομομόνωση η περιοχή της βόρειας έυβοιας που έχει επίσης τουριστικά μέρη. Επίσης θα εξυπηρετεί και τον σκοπό της διασυνδεσης Αλοννήσου , Σκοπέλου και βόρειας εύβοιας με το διεθνές αεροδρόμιο της Σκιάθου.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 3, 2023 Posted March 3, 2023 Αξιολόγηση δικαιολογητικών συμμετοχής της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/86814/22/05-12-2022 Προκήρυξης ανοικτού δημόσιου διεθνή επαναληπτικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2023.
Thanos Skiathos Posted March 9, 2023 Posted March 9, 2023 Αποδοχή της οικονομικής προσφοράς της ΚΙΑΡΑ Ν.Ε. , με το SPEEDRUNNER JET, για τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια Πηγη: https://ellinikiaktoploia.net/
TritoN Posted March 9, 2023 Posted March 9, 2023 (edited) Επιτέλους! Για κοινοποίηση για εκτέλεση λέει...να ελπίζουμε ότι θα ξεκινήσει μέσα στον μήνα; Edited March 9, 2023 by TritoN
cyclades_shipping Posted March 9, 2023 Posted March 9, 2023 Θα είναι όμως το συγκεκριμένο ; δεν νομιζω μάλλον το Caldera
Panagia Ekatontapiliani Posted March 10, 2023 Posted March 10, 2023 Πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών: α) ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΛΕΡΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή και β) ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή Αυτή είναι η γραμμή του Νήσος Κάλυμνος που ακόμα δεν έχει επιστρέψει στα δρομολόγια του και πιστεύω ότι μόνο τυχαία δεν είναι η δοκιμαστική προσέγγιση του Παναγία Σκιαδενη στο Αγαθονησι.
samothrax Posted March 11, 2023 Posted March 11, 2023 (edited) Σήμερα συνεδρίασε το Δημοτικό Συμβούλιο Σαμοθράκης, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού επιστρέφοντας από την τουριστική έκθεση του Βερολίνου και άλλες νωρίτερα, τόνισε πως υπάρχει πρόβλημα με το γεγονός ότι η ZANTE FERRIES δεν έχει δημοσιεύσει δρομολόγια πέραν της 31ης Μαίου, οπότε αντικειμενικά υπάρχει δυσκολία ώστε ο επισκέπτης να κλείσει να έρθει στο νησί μας. Εκεί πήρε τον λόγο ο Δήμαρχος, ο οποίος ενημέρωσε ότι εκκρεμεί η απόφαση του εφετείου μιας και η SEAJET κατέθεσε έφεση, εφόσον ήταν η δεύτερη εταιρεία που μετείχε στον διαγωνισμό. Γνωρίζετε πότε βγαίνουν οι συγκεκριμένες αποφάσεις; Edited March 11, 2023 by samothrax
samothrax Posted March 15, 2023 Posted March 15, 2023 Προχθές στο Δημοτικό Συμβούλιο Σαμοθράκης ειπώθηκε ότι το άλλο πλοίο που συμμετείχε στον διαγωνισμό για την γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθρακη, της SEAJETS όπως ειπώθηκε (και ήταν το ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΣΤΑΡ) υπέβαλε έφεση - ένσταση. Γνωρίζουμε πότε εκδικάζονται οι ενστάσεις και τι πιθανότητες υπάρχουν να αλλάξει το αποτέλεσμα; Όχι τίποτα άλλο, αλλά κυρίως για να βγουν τα καλοκαιρινά δρομολόγια.
SAMAINA Posted March 15, 2023 Posted March 15, 2023 Αυτό δεν είχε πάει σαν ΑΖΟΡΕΣ ΕΞΠΡΕΣ όταν είχε κηρυχθει έκπτωτη η ΣΑΟΣ και έφυγε άπρακτο γιατί δεν μπορούσε να δέσει λόγω μεγέθους σε συνάρτηση με το μικρό βάθος της λιμενολεκάνης της Καμαριώτισσας; Τώρα μίκρυνε 🤣 ή ξεμπάζωσαν το λιμάνι;
Panagia Ekatontapiliani Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 Κήρυξη της εταιρείας με την επωνυμία «Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Καλύμνου» (Α.Ν.Ε.Κ.) έκπτωτης επί της συμμετοχής της στον υπ’ αριθμ. 2252.1.1/63640/22/09-09-2022 (Ο.Ε.) αρχικό μειοδοτικό διαγωνισμό (ΑΔΑ: ΨΛΠΕ4653ΠΩ-ΒΝΠ), για τις δρομολογιακές γραμμές: α) ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΛΕΡΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή και β) ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή, και κατάπτωση εγγυητικών επιστολών συμμετοχής. Προκήρυξη ανοικτού δημόσιου διεθνή αρχικού θερινού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δρομολογιακής περιόδου 2022 – 2023 για τις γραμμές Θεσσαλονίκη Σποράδες & Θεσσαλονίκη Λήμνο Μυτιλήνη και Σητεία Σαντορίνη & Σητεία Κάσο Κάρπαθο Χάλκη Ρόδο
gtogias Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 Γιατί: Οι ανωτέρω κυρώσεις επιβάλλονται, καθόσον η εταιρεία με την επωνυμία «Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Καλύμνου» (Α.Ν.Ε.Κ.), στο πλαίσιο της επικαιροποίησης δικαιολογητικών ως προσωρινός μειοδότης κατ’ εφαρμογή της παραγράφου 4 του άρθρου 10 του ν. 4948/2022 (Α΄ 125) και δυνάμει της παρ. 27 της υπό στοιχείο 2 απόφασης του προοιμίου της παρούσης, δεν προσκόμισε εμπρόθεσμα, ως όφειλε, εν ισχύ Πιστοποιητικό Ασφάλειας Επιβατηγού Πλοίου, παρότι κλήθηκε εγγράφως από την αρμόδια Υπηρεσία, προκειμένου εν συνεχεία τα αποτελέσματα του διαγωνισμού, επί της εν θέματι δρομολογιακής γραμμής, να της κατακυρωθούν και ο φάκελος του διαγωνισμού να αποσταλεί στο αρμόδιο Κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τον προβλεπόμενο από την κείμενη νομοθεσία προσυμβατικό έλεγχο.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 20, 2023 Posted March 20, 2023 Αποσφράγιση οικονομικών προσφορών της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/86814/22/05-12-2022 προκήρυξης ανοικτού δημόσιου διεθνούς επαναληπτικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2023.
SAMAINA Posted March 20, 2023 Posted March 20, 2023 (edited) 100.000 ευρώ το δρομολόγιο της άγονης Β. Αιγαίου από 35.000 πριν 2 χρόνια και 110.000 της Κασοκαρπαθίας από 40.000 του ΠΡΕΒΕΛΗΣ. Χειμώνα - καλοκαίρι και χώρια τις εισπράξεις από τα πανάκριβα εισιτήρια! Και για να κάνω τον κ. Μπεϊζάνη του "Θα σε κάνω βασίλισσα", 600.000 την βδομάδα, 2.500.000 τον μήνα, 36.000.000 τον χρόνο για τις 2 γραμμές. (νταξ κάνουμε σκόντο για τον χειμώνα). Σε 2 χρόνια βγάζει 1 καινούριο βαπόρι του κουτιού. Ελεήστε στραβοί τον ανοιχτομάτη (και μονοπώλιο)! Edited March 20, 2023 by SAMAINA
pilot Posted March 20, 2023 Posted March 20, 2023 39 minutes ago, SAMAINA said: 100.000 ευρώ το δρομολόγιο της άγονης Β. Αιγαίου από 35.000 πριν 2 χρόνια και 110.000 της Κασοκαρπαθίας από 40.000 του ΠΡΕΒΕΛΗΣ. Χειμώνα - καλοκαίρι και χώρια τις εισπράξεις από τα πανάκριβα εισιτήρια! Και στην αιχμή το αντικαθιστώ και με πιο οικονομικό στην κατανάλωση πλοίο (βλέπε ΔΙΑΓΟΡΑΣ), οπότε ψιλοκερδίζω και από εκεί (για το Β.Αιγαίο αναφέρομαι φυσικά)
SAMAINA Posted March 20, 2023 Posted March 20, 2023 (edited) Τότε μειώνεται και το μίσθωμα, γιατί είναι πλοίο άλλης κατηγορίας (ΔΙΑΓΟΡΑΣ 2η, ΜΥΚΟΝΟΣ 3η κατηγορία). \ Το πρόβλημα είναι γιατί επιδοτείται το καλοκαίρι αφου είναι γεμάτο. Υποτίθεται οτι το επιδοτείς όταν δεν βγαίνει λόγω μειωμενης κίνησης της γραμμής. Edited March 20, 2023 by SAMAINA
Strofalos Posted March 20, 2023 Posted March 20, 2023 (edited) Ψύλλους στ'άχυρα ψάχνεις μου φαίνεται φίλε μου... Edited March 20, 2023 by Nick the Greek Ορθογραφία
jimmyN Posted March 20, 2023 Posted March 20, 2023 Και κάτι μου λέει ότι τουλάχιστον Κασοκαρπαθιά δεν θα πηγαίνει με τις γνώριμες ταχύτητες του Chios (μιάς και δεν έχω ακούσει κάτι για όριο κατώτατης ταχύτητας), άρα μερικά ακόμα φασολάκια στο σακουλάκι...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 26, 2023 Posted March 26, 2023 Κήρυξη της εταιρείας με την επωνυμία «ΦΛΙΠ ΕΝΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» έκπτωτης των υπ’ αριθμ: 2252.1.3.90/50937/05-08-2020, 2252.1.3.91/50951/05-08-2020 και 2252.1.3.92/50957/05-08-2020 συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών α)ΛΕΙΨΟΙ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ και ΛΕΙΨΟΙ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ – ΜΥΡΤΙΕΣ ή ΠΟΘΙΑ ΚΑΛΥΜΝΟΥ – ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ, β) ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΛΕΙΨΟΙ –ΛΕΡΟΣ – ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ή εναλλακτικά ΛΕΡΟΣ - ΛΕΙΨΟΙ - ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ και γ) ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΨΕΡΙΜΟΣ – ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ , αντίστοιχα. Πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών: α) ΛΕΙΨΟΙ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ - ΚΑΛΥΜΝΟΣ και επιστροφή, και ΛΕΙΨΟΙ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ - ΜΥΡΤΙΕΣ ή ΠΟΘΙΑ ΚΑΛΥΜΝΟΥ - ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ, β) ΠΑΤΜΟΣ - ΑΡΚΙΟΙ - ΛΕΙΨΟΙ - ΛΕΡΟΣ - ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ - ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ - ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή ή εναλλακτικά ΛΕΡΟΣ - ΛΕΙΨΟΙ - ΠΑΤΜΟΣ - ΑΡΚΙΟΙ - ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ - ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ - ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή, και γ) ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΨΕΡΙΜΟΣ - ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ και επιστροφή.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 29, 2023 Posted March 29, 2023 Προκήρυξη ανοικτού δημόσιου διεθνή επαναληπτικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακής γραμμής, με σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δρομολογιακής περιόδου 2022-2023 για τη γραμμή από τη Κάλυμνο μέχρι το Πυθαγόρειο Σάμου
The old Posted March 29, 2023 Posted March 29, 2023 (edited) Από αξιόπιστη πηγή απο Καλυμνο έμαθα ότι το Παναγία Σκιαδενή πείρε με απευθείας ανάθεση τα δρομολόγια. Edited March 29, 2023 by proud_ionian quote
The old Posted March 29, 2023 Posted March 29, 2023 38 minutes ago, Annivas said: Για να είμαστε ακριβείς , έγινε αυτο που φαντάστηκα πριν . προφανως την πήρε με απευθείας ανάθεση μέχρι ολοκλήρωσης του διαγωνισμού βάση της κάτωθι πρόσκλησης ο διαγωνισμός οπως είπα και πριν ειναι για τις 28/4/2023 Τι είναι αυτά τα αρχεία ;¨δεν ανοίγουν. ΕΜΕΙΣ (ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ) ΠΑΙΡΝΑΜΕ 8.000 ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΚΑΘΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΣ ΣΑΜΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ 32.000 ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΛΟ DEAL !!! ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΩΣ 30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΠΟΥ ΛΗΓΕΙ ....ΑΡΑΓΕ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ........
Annivas Posted March 29, 2023 Posted March 29, 2023 Ειναι απο την διαύγεια . Στην πρόσκληση για απευθείας ανάθεση που σε αυτή μαλλον αναφέρεσαι οτι πήρε το Παναγια Σκιαδενη αναφέρει ως μίσθωμα 30.200 ανα πλήρες δρομολόγιο χωρις ΦΠΑ με τρία δρομολογια την εβδομαδα και μέχρι ολοκλήρωσης της διαδικασίας του διαγωνισμού και υπογραφή σύμβασης με ανάδοχο . Η Προκυρηξη του διαγωνισμού είναι για τις 28/4 όπως δημοσιεύτηκε επίσης στην διαύγεια άρα τουλάχιστον μέχρι και τις 28/4 ισχύει η απευθείας ανάθεση . Πάντως ο χειρισμός της υπόθεσης απο τον μακροβιότερο υπουργό και του συν αυτω είναι σκανδαλώδης . Κατάφερε να τετραπλασιάσει το μίσθωμα χωρίς προφανή λόγο . Έβγαλε έκπτωτη μια εταιρεία την παραμονή πριν πάρει πιστοποιητικά το πλοιο της για να την δώσει σε άλλη εταιρεία με προσωρινό μισθωμα Τέσσερις φορές επανω και με διαγωνισμό να επίκειται κομμένο και ραμμένο στα μετρα του πλοίου της. άλλο ένα <θεμέλιο> στο αχαρακτήριστο έργο του μακροβιότερου Υπουργού Ναυτιλίας ειναι γεγονός ….
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now