Panagia Ekatontapiliani Posted November 24, 2022 Posted November 24, 2022 Οι επιτυχόντες θα αναλάβουν τα δρομολόγια μετά την υπογραφή των συμβάσεων, οπότε από τη συνηθισμένη τακτική σημαίνει από την 1η Μαρτίου.
enas chiotis Posted November 24, 2022 Posted November 24, 2022 Δηλαδή στα ενδοκυκλαδικά η Seajets έκανε από 2 αιτήσεις σε κάθε γραμμή, μια η Κιαρα και μια η Σητζετς. Επιπλέον, η ANES δεν ενδιαφέρθηκε για καποια γραμμή, αν και έχει πλοία ελεύθερα. Δεν ενδιαφέρεται ή δεν μπορεί να πάρει μέρος στους διαγωνισμούς;
Panagia Ekatontapiliani Posted November 25, 2022 Posted November 25, 2022 Η εταιρεία Κρυσταλ Φερρις ΝΕ κερδίζει τρεις γραμμές στις επιδοτήσεις που είναι για επιβατηγά πλοία Quote 1) Άγιος Στέφανος Ερεικουσα Μαθρακι Οθωνοί 2) Θηρασια Οία Σαντορίνης 3) Καρκιναγρι Τραπαλου Μαγγανιτης Αγιος Κηρυκος Κερδίζει τις γραμμές επειδή έχει νεότερα πλοία και σε κάποιες έχει και πλοίο αντικατάστασης. Ποια είναι αυτή η εταιρεία και με ποια πλοία??
samothrax Posted November 25, 2022 Posted November 25, 2022 On 11/24/2022 at 2:50 PM, KARAVI said: Κατανοώ ότι στης Δυτικές ο Σολωμός και στη Σαμοθράκη ο Κοραής αλλά στης άγονες της Σύρου ποιά πλοιά;;; Διαβάζοντας την αιτιολογία απόρριψης του Αρτεμις λόγω ηλικίας και απορώ ποιος νεότερο θα δρομολογήσει η Sea jet!! Έχουν δημοσιοποιηθεί κάπου; Διαύγεια και Υπουργείο δεν τα βρήκα... Ευχαριστώ
Panagia Ekatontapiliani Posted November 30, 2022 Posted November 30, 2022 Πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών, με προθεσμία υποβολής ενδιαφέροντος μέχρι σήμερα και ελάχιστο μήκος 60 μέτρα. α) ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΛΕΡΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ –ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή και β) ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή. Φαίνεται ότι τουλάχιστον μέχρι το τέλος Ιανουαρίου θα μείνει εκτός δρομολογίων το Νήσος Κάλυμνος.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 3, 2022 Posted December 3, 2022 Πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής ΠΑΤΜΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ - ΑΡΚΙΟΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή. Οι απαιτήσεις της προκήρυξης οδηγούν στη σκέψη που έκανα για μικρό επιβατηγό με γκαράζ
Panagia Ekatontapiliani Posted December 5, 2022 Posted December 5, 2022 Απόφαση προκήρυξης ανοικτού δημόσιου διεθνή επαναληπτικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2023. Οι γραμμές είναι οι εξής: 1) Χίο Ψαρά. 2) Χίο Οινούσσες. 3) Καβάλα Λήμνο Μυτιλήνη Χίο Βαθύ Άγιο Κήρυκο. 4) Καβάλα Λήμνο Μυτιλήνη Χίο Καρλόβασι. 5) Θεσσαλονίκη Λήμνο Μυτιλήνη Χίο Βαθύ. 6) Πειραιά Σαντορίνη Ανάφη Κάσο Κάρπαθο Διαφάνι Χάλκη Ρόδο 7) Πειραιά Σαντορίνη Ανάφη Σητεία Κάσο Κάρπαθο Διαφάνι Χάλκη Ρόδο 😎 Πειραιά Σαντορίνη Ηράκλειο Σητεία Κάσο Κάρπαθο Ρόδο. 😎 9) Κέρκυρα Διαπόντια Νησιά 10) Πίσω Λιβάδι Πάρου Αγία Άννα Νάξου 11) Παξοί Αντίπαξοι
SAMAINA Posted December 6, 2022 Posted December 6, 2022 Ποιός ο λόγος της μη υποβολής προσφορών σε τόσες γραμμές (άγονες φιλέτα); Το χαμηλό μίσθωμα; Λογικά έπρεπε να υπάρχουν αρκετοί μνηστήρες. Τουλάχιστον στο Β. Αιγαίο, υπάρχει η B.S. FERRIES😁
pilot Posted December 7, 2022 Posted December 7, 2022 Οι προυποθέσεις που τίθενται για κάθε γραμμή. Για παράδειγμα όταν η άγονη της Καρπάθου προκηρύσσεται για συμβατικό πλοίο τουλάχιστον Β κατηγορίας, και στην Blue Star (από τις λίγες εταιρείες στην Ελλάδα που διαθέτει) δεν περισσεύει τέτοιο πλοίο, ή δεν θέλει να αποδεσμεύσει τέτοιο πλοίο της από άλλη γραμμή, τότε έχουμε λειψές προσφορές σε πολλές γραμμές.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 9, 2022 Posted December 9, 2022 Υπογράφτηκε η σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακης γραμμής «ΠΑΤΜΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΑΡΚΙΟΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ» και επιστροφή με την εταιρεία του Joy Star. Η ισχύς της είναι μέχρι τις 22/01/23.
cyclades_shipping Posted December 26, 2022 Posted December 26, 2022 Τελικά είναι οριστικό ότι το Αρτεμις έχασε την ενδοκυκλαδικη γραμμή ;
cyclades_shipping Posted December 28, 2022 Posted December 28, 2022 https://diavgeia.gov.gr/doc/Ψ0ΠΥ4653ΠΩ-ΩΦΒ?inline=true από ότι φαίνεται τα περισσότερα παραμένουν ως έχει εκτός από την μια ενδοκυκλαδικη που πήρε το SUPERRUNNER JET
speedrunner Posted December 28, 2022 Posted December 28, 2022 Επίσης στην δεύτερη ενδοκυκλαδικη έχει κάνει προσφυγή η SAOS FERRIES και μέχρι την εκδίκαση της δεν έχει ανοίξει η οικονομική προσφορά!
nomikos Posted December 29, 2022 Posted December 29, 2022 On 11/25/2022 at 1:06 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Η εταιρεία Κρυσταλ Φερρις ΝΕ κερδίζει τρεις γραμμές στις επιδοτήσεις που είναι για επιβατηγά πλοία Κερδίζει τις γραμμές επειδή έχει νεότερα πλοία και σε κάποιες έχει και πλοίο αντικατάστασης. Ποια είναι αυτή η εταιρεία και με ποια πλοία?? Γνωρίζει κανείς τελικά;Και ποιο πλοίο θα πάει που;Το μόνο που είδαμε είναι το νέο σκάφος το Βάμος.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 29, 2022 Posted December 29, 2022 Θα διαλέξει μια γραμμή και στις άλλες θα πάνε στις άλλες προσφορές που υπήρχαν. Όπως έγινε πέρυσι με το Αδαμάντιος Κοραής που είχε πάρει δυο γραμμές (Σαμοθράκη και μια ενδοκυκλαδικη).
KARAVI Posted February 24, 2023 Posted February 24, 2023 (edited) Υπογράφτηκε σήμερα η άγονη των Δυτικών (στον Σολωμό) με ισχύ μέχρι τις 31/10/23 Στο Αρτεμις η ενδοκυκλαδική γραμμή των δυτικών με διάρκεια μέχρι της 31/10/23 Edited February 24, 2023 by proud_ionian
cyclades_shipping Posted February 24, 2023 Posted February 24, 2023 Για την δεύτερη ενδοκυκλαδικη ούτε φωνή,ούτε ακρόαση
Panagia Ekatontapiliani Posted February 24, 2023 Posted February 24, 2023 2 hours ago, KARAVI said: Υπογράφτηκε σήμερα η άγονη των Δυτικών (στον Σολωμό) με ισχύ μέχρι τις 31/10/23 Στο Αρτεμις η ενδοκυκλαδική γραμμή των δυτικών με διάρκεια μέχρι της 31/10/23 Δεν υπογράφτηκε μέχρι τέλος Οκτωβρίου αλλά τώρα έγινε ανάθεση μέχρι να υπογραφεί η σύμβαση.
express skiathos Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 Η προκήρυξη για τη γραμμή της Βόρειας Εύβοιας, από Πευκί για Σκιάθο- Σκόπελο- Αλόννησο.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 Δεν είναι ακριβώς προκήρυξη!! Είναι πρόσκληση για σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την αποκλειστική εξυπηρέτηση της γραμμής Πευκί Σκιάθο Σκόπελο Αλόννησο, που βέβαια κανένας δεν πρόκειται να δηλώσει ενδιαφέρον, έτσι ώστε να βγει προκήρυξη για την επιδότηση της γραμμής.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 Στο ΣΑΣ αποφάσισαν να προκηρυχτούν επιδοτούμενες γραμμές εάν βρεθούν οι πόροι και εάν δεν υπάρξει κανείς που να θέλει να κάνει σε αποκλειστικότητα αυτές τις γραμμές χωρίς επιδότηση!! Quote 1) Θεσσαλονίκη Σκιάθο Σκόπελο Αλόννησο 2) Θεσσαλονίκη Λήμνο Μυτιλήνη 3) Ρόδο Χάλκη Κάρπαθο Κάσο Σητεία & Σητεία Σαντορίνη 4) Πευκί Σκιάθος Σκόπελος Αλόννησος. Οπότε θα βρεθούν τρία πλοία της Seajets να μπορέσουν να απασχοληθούν το καλοκαίρι.
wysiwid Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 μετα το καλοκαίρι υπάρχει η πρόθεση να επιδοτηθεί και το Σποράδες - Μαντούδι για 3 δρομολόγια τον χειμώνα. το Ανδρος Τζετ μπορεί να δέσει και Πευκί?
cyclades_shipping Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 Από άποψη βύθισματος ναι.Όμως δεν γνωρίζω τις υποδομές του λιμανι κλπ ΒΟΛΟΣ-ΠΕΥΚΙ-ΣΚΙΑΘΟΣ-ΣΚΟΠΕΛΟΣ-ΑΛΛΟΝΝΗΣΟΣ προβλέπω να είναι το δρομολόγιο του οποίου πλοίου μπει στην γραμμή,πιο πιθανό επιβατηγό κατα την άποψη μου τύπου Supercat Jet ή Flyingcat.
polmyt Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 Αν θελουν οχηματαγωγο πιθανον κανα ΣΥΜΗ να μπορουσε να παει ή καποιο επιπεδου JOY STAR ή παντοφλα. Με τοσα δρομολογια ομως απο τα τριγυρω λιμανια δεν βλεπω γιατι θα πρεπει να υπαρχει συνδεση των νησιων και απο το Πευκι
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now