Annivas Posted October 20, 2021 Posted October 20, 2021 (edited) Μπορει με ένα πλοίο να καταθέσει προσφορά σε περισσότερες γραμμές . Αν προκριθεί πχ σε δυο γραμμες τότε η επιτροπή καλεί τον πλοιοκτήτη εγγράφως να δηλώσει ποια γραμμή θα διαλέξει να εξυπηρετήσει . Edited October 20, 2021 by Annivas
KARAVI Posted October 20, 2021 Posted October 20, 2021 Για να καταλάβω…. Στην άγονη των Δυτικών Κυκλάδων έχουν καταθέσει και έχουν προκριθεί η ΖΑΝΤΕ και η Sea jet με το SuperStar ex Superferry?
Panagia Ekatontapiliani Posted October 27, 2021 Posted October 27, 2021 Παράταση Ισχύος Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας Δρομολογιακής Περιόδου 2020-2021 κατά 4 μήνες, δηλαδή μέχρι τις 28/02/22.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 5, 2021 Posted November 5, 2021 Πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής α.ΣΥΡΟΣ-ΤΗΝΟΣ-ΑΝΔΡΟΣ–ΚΑΡΥΣΤΟΣ ή ΜΑΡΜΑΡΙ και επιστροφή, β.ΣΥΡΟΣ-ΚΥΘΝΟΣ-ΚΕΑ-ΛΑΥΡΙΟ και επιστροφή, γ.ΣΥΡΟΣ–ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΔΟΝΟΥΣΑ–ΑΙΓΙΑΛΗ–ΚΑΤΑΠΟΛΑ-ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ-ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ–ΗΡΑΚΛΕΙΑ-ΝΑΞΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΣΥΡΟΣ, δ.ΣΥΡΟΣ- ΠΑΡΟΣ- ΝΑΞΟΣ- ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ- ΣΙΚΙΝΟΣ- ΙΟΣ- ΘΗΡΑΣΙΑ- ΘΗΡΑ- ΑΝΑΦΗ και επιστροφή
speedrunner Posted November 17, 2021 Posted November 17, 2021 On 11/9/2021 at 4:46 PM, kerkini said: Συνεδρίαση την Πέμπτη 11/11 με δύο θέματα: On 11/16/2021 at 6:52 AM, enas chiotis said: Δεκτά και Ε/Γ-Τ/Χ με μήκος 42μ στα ενδοκυκλαδικά αν δε δηλώσουν οι υπόλοιποι. Δε βάζουν μια φωτογραφία πιο καλά; On 11/5/2021 at 1:52 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής α.ΣΥΡΟΣ-ΤΗΝΟΣ-ΑΝΔΡΟΣ–ΚΑΡΥΣΤΟΣ ή ΜΑΡΜΑΡΙ και επιστροφή, β.ΣΥΡΟΣ-ΚΥΘΝΟΣ-ΚΕΑ-ΛΑΥΡΙΟ και επιστροφή, γ.ΣΥΡΟΣ–ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΔΟΝΟΥΣΑ–ΑΙΓΙΑΛΗ–ΚΑΤΑΠΟΛΑ-ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ-ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ–ΗΡΑΚΛΕΙΑ-ΝΑΞΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΣΥΡΟΣ, δ.ΣΥΡΟΣ- ΠΑΡΟΣ- ΝΑΞΟΣ- ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ- ΣΙΚΙΝΟΣ- ΙΟΣ- ΘΗΡΑΣΙΑ- ΘΗΡΑ- ΑΝΑΦΗ και επιστροφή Η απόφαση του ΣΑΣ αφορά την πρόσκληση για τις 08/11/2021 ή αυτή ήταν άκαρπη και πρόκειται για νέα πρόσκληση;
Panagia Ekatontapiliani Posted November 18, 2021 Posted November 18, 2021 Λογικά αφορά νέα πρόσκληση εκτός εάν στη τελευταία πρόσκληση φάνηκε κάποιο νέο πλοίο με τα μικρότερα χαρακτηριστικά!! (Βλέπε Iris I) Πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών: α) «ΛΕΙΨΟΙ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ» και επιστροφή και β) «ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΛΕΙΨΟΙ – ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ – ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ» και επιστροφή ή εναλλακτικά «ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ - ΛΕΙΨΟΙ - ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ» και επιστροφή για το χρονικό διάστημα μέχρι 06/01/2022 στη θέση του Ζέφυρος.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 19, 2021 Posted November 19, 2021 Η νέα πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής α. ΣΥΡΟΣ-ΤΗΝΟΣ-ΑΝΔΡΟΣ–ΚΑΡΥΣΤΟΣ ή ΜΑΡΜΑΡΙ και επιστροφή, β. ΣΥΡΟΣ-ΚΥΘΝΟΣ-ΚΕΑ-ΛΑΥΡΙΟ και επιστροφή, γ.ΣΥΡΟΣ–ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΔΟΝΟΥΣΑ–ΑΙΓΙΑΛΗ–ΚΑΤΑΠΟΛΑ-ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ-ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ–ΗΡΑΚΛΕΙΑ-ΝΑΞΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΣΥΡΟΣ, δ. ΣΥΡΟΣ- ΠΑΡΟΣ- ΝΑΞΟΣ- ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ- ΣΙΚΙΝΟΣ- ΙΟΣ- ΘΗΡΑΣΙΑ- ΘΗΡΑ- ΑΝΑΦΗ και επιστροφή με προθεσμία στις 24/11/21. Εάν πάρει τη γραμμή το ταχύπλοο με μήκος 42μ, θα έχει μικρότερο μίσθωμα από ότι το κανονικό πλοίο.
speedrunner Posted December 15, 2021 Posted December 15, 2021 Αποσφράγιση οικονομικών προσφορών της υπ’ αριθμ.2252.1.1/42121/21/11-06-2021 Προκήρυξης Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6ΠΣΡ4653ΠΩ-1ΡΙ Βλέπουμε το Αδ. Κοραής σε δυο γραμμές οπότε φαντάζομαι θα κληθεί να επιλέξει μια από τις δυο? Αυτές που λείπουν καταλαβαίνω ότι βρίσκονται στην διαδικασία εξετάσεων των ενστάσεων!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted December 15, 2021 Posted December 15, 2021 Τα σημαντικότερα είναι ότι την ενδοκυκλαδικη γραμμή τη πήρε ο Αδαμάντιος Κοραής όπως και στη γραμμή της Σαμοθράκης, οπότε η ΑΝΜΕΖ πρέπει να βρει ένα πλοίο για να μπει σε μια από τις δυο γραμμές και τη διασύνδεση των Ιόνιων νήσων τη πήρε το Λευκάδα Παλλάς αντί του Azimut.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 23, 2021 Posted December 23, 2021 Απόφαση προκήρυξης ανοικτού δημόσιου διεθνή επαναληπτικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2022 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις διετούς διάρκειας Quote «ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ – ΧΙΟΣ και επιστροφή», «Ι.Μ.Μ. ΛΑΥΡΑΣ – ΔΑΦΝΗ και επιστροφή» «ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ – Ν.ΤΡΙΚΕΡΙ – ΒΟΛΟΣ και επιστροφή».
Panagia Ekatontapiliani Posted December 28, 2021 Posted December 28, 2021 Προκήρυξη Ανοικτού Δημόσιου Διεθνή Eπαναληπτικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας 31/10/2022 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις διετούς διάρκειας Quote «ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ – ΧΙΟΣ και επιστροφή», «Ι.Μ.Μ. ΛΑΥΡΑΣ – ΔΑΦΝΗ και επιστροφή» «ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ – Ν.ΤΡΙΚΕΡΙ – ΒΟΛΟΣ και επιστροφή».
Annivas Posted January 11, 2022 Posted January 11, 2022 (edited) Άκυρο από την αρχή εξέτασης προσφυγών έφαγε η Seajets (KIARA N.E) από την Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών που διεκδικούσε την άγονη Δυτικών Κυκλάδων με το Superstar. Ως εκ τούτου ο ΥΝΑΝΠ υιοθετεί την απόφαση και συνεχίζει η ΑΝΜΕΖ μονάχη της στο επόμενο στάδιο του διαγωνισμού που είναι η αποσφράγιση των προσφορών. Apofasi-1819-2021.pdf ΡΦΒΒ4653ΠΩ-ΧΘ3.pdf Edited January 11, 2022 by Annivas
Panagia Ekatontapiliani Posted January 11, 2022 Posted January 11, 2022 Επίσης απορρίφτηκε η προσφορά της Seajets για την άγονη γραμμή της Κασοκαρπαθιας, όπως και της δεύτερης ενδοκυκλαδικης γραμμής (Ανατολικές Κυκλάδες) με έδρα τη Σύρο.
Rhodes78 Posted January 11, 2022 Posted January 11, 2022 (edited) Εδώ ή σχετική απόφαση ΡΦΒΒ4653ΠΩ-ΧΘ3.pdf Edited January 11, 2022 by Rhodes78
Annivas Posted January 11, 2022 Posted January 11, 2022 Και εδώ οι αποφάσεις της Αρχής εξέτασης προδικαστικών προσφυγών για την ακύρωση της ΚΙΑΡΑ Ν.Ε από Κασοκαρπαθία . Apofasi-1790-2021.pdf Και εδώ για την ενδοκυκλαδική σύνδεση των Ανατολικών Κυκλάδων Apofasi-1807-2021.pdf
rhodian Posted January 11, 2022 Posted January 11, 2022 Γίνεται η SeaSpeed Ferries να συνεχίζει στο επόμενο στάδιο του διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση της Κασοκαρπαθίας τη στιγμή που το μοναδικό της πλοίο βγαίνει στο σφυρί?
samothrax Posted January 29, 2022 Posted January 29, 2022 Κατακύρωση αποτελεσμάτων ανοικτού, δημόσιου, διεθνούς, μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής α.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ – ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και επιστροφή και β.ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ – ΛΗΜΝΟΣ και επιστροφή , με σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας στο Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ
KARAVI Posted February 1, 2022 Posted February 1, 2022 Σύμφωνα με απόφαση που αναρτήθηκε στο Διαύγεια αναθήτουν της ενδοκυκλαδικές γραμμές των Δυτικών στην Hellenic sea ways με το Άρτεμις και την ενδοκυκλαδική πρός της Ανατολικές στην Sea Jets με το Superrunner Jet μετά την απόσυρση την Zante. https://diavgeia.gov.gr/doc/ΨΝΦΩ4653ΠΩ-Υ87?inline=true
proud_ionian Posted February 5, 2022 Posted February 5, 2022 Just now, proud_ionian said: Τωρα που η γραμμη ενταχθηκε στο ΕΣΠΑ, θα υπαρχουν αυστηροι οροι στη συμβαση, ωστε να μη διακοπτεται η συνδεση και, το σημαντικοτερο, η συμβαση θα ειναι πενταετής. πενταετής θα είναι και η σύμβαση για αλλες επιδοτουμενες γραμμες που θα χρηματοδοτηθουν απο το ΕΣΠΑ. εκτος απο ΠΣΙ και Κασοκαρπαθια, ποιες αλλες γραμμες θα ειναι οι τυχερες;
Nikos_Chania Posted February 7, 2022 Posted February 7, 2022 Η αντικατάσταση του ΨΑΡΑ ΓΚΛΟΡΥ από το ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ.
speedrunner Posted February 28, 2022 Posted February 28, 2022 Τελικά την ενδοκυκλαδική γραμμή την πήρε το MEGA JET https://diavgeia.gov.gr/doc/69ΝΧ4653ΠΩ-Κ0Π?inline=true
Panagia Ekatontapiliani Posted April 5, 2022 Posted April 5, 2022 Έγινε αναπροσαρμογή του τιμήματος των επιδοτουμένων γραμμών λόγω της αύξησης των τιμών καυσίμων.
Strofalos Posted April 5, 2022 Posted April 5, 2022 (edited) Ναι αλλά πέρσι στην καραντίνα που ήταν τσάμπα το πετρέλαιο δεν είδα να αναπροσαρμόζεται η επιδότηση προς τα κάτω... Edited April 5, 2022 by Strofalos
Panagia Ekatontapiliani Posted April 19, 2022 Posted April 19, 2022 Εγκρίθηκαν 3 νέες επιδοτούμενες γραμμές από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών Υπό την Προεδρία του Γενικού Γραμματέα Ευάγγελου Κυριαζόπουλου στην σημερινή (19/4/2022) συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, εγκρίθηκαν, μεταξύ άλλων, 3 νέες επιδοτούμενες γραμμές και 2 τροποποιήσεις, ως εξής: 1: ΤΗΛΟΣ – ΚΑΡΔΑΜΑΙΝΑ ΚΩ και επιστροφή Δύο (02) δρομολόγια την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 06/06/2022 έως 18/09/2022 [σύνολο δεκαπέντε (15) εβδομάδες] Α. Ένα (01) Ε/Γ πλοίο το οποίο δύναται να εκτελεί το αναφερόμενο δρομολόγιο Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω χαρακτηριστικά: i) Να έχει μεταφορική ικανότητα 100 (χειμώνα) – 200 (θέρος) επιβατών ii)Να έχει επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου εμπορευμάτων 70 τ.μ. iii) Να έχει ολικό μήκος 40,01 μ. 2: ΚΕΡΚΥΡΑ – ΔΙΑΠΟΝΤΙΑ ΝΗΣΙΑ [ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ – ΜΑΘΡΑΚΙ – ΟΘΩΝΟΙ (λιμένας Αυλακίου)] και επιστροφή, ως ακολούθως: Ένα (01) δρομολόγιο το μήνα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου για μεταφορά οχληρών και επικίνδυνων φορτίων. Α. Ένα (01) Ε/Γ-Ο/Γ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΤΥΠΟΥ πλοίο το οποίο να δύναται να εκτελεί το αναφερόμενο δρομολόγιο και να έχει τη δυνατότητα μεταφοράς επικίνδυνων φορτίων. Το πλοίο να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία: i)Να έχει επιφάνεια φόρτωσης 300 τ.μ. ii)Να έχει ολικό μήκος 65 μ. 3: ΡΟΔΟΣ – ΧΑΛΚΗ - ΚΑΡΠΑΘΟΣ – ΚΑΣΟΣ – ΣΗΤΕΙΑ και επιστροφή Δύο (02) δρομολόγια την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 13/06/2022 έως 04/09/2022 [σύνολο δώδεκα (12) εβδομάδες], καθώς και ένα (01) επιπλέον δρομολόγιο την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 04/07/2022 έως 28/08/2022. Στο ένα (01) εκ των εβδομαδιαίων δρομολογίων το πλοίο θα προσεγγίζει στο λιμένα ΔΙΑΦΑΝΙΟΥ. Α. Ένα (01) Ε/Γ - Ο/Γ – Τ/Χ (Ταχύπλοο) πλοίο το οποίο δύναται να εκτελεί το αναφερόμενο δρομολόγιο Β. Το πλοίο να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία: i)Να έχει μεταφορική ικανότητα 700 (θέρους) επιβατών ii)Να έχει επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων 1.500 τ.μ. iii)Να έχει ολικό μήκος 90 μ. Τροποποιημένες γραμμές: 1: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΣΚΙΑΘΟΣ – ΣΚΟΠΕΛΟΣ – ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ και επιστροφή Τρία (03) δρομολόγια την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 06/06/2022 έως 11/09/2022 [σύνολο δέκα τέσσερις (14) εβδομάδες], καθώς και ένα (01) επιπλέον δρομολόγιο την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 04/07/2022 έως 28/08/2022. Α. Ένα (01) Ε/Γ - Ο/Γ – Τ/Χ (Ταχύπλοο) πλοίο το οποίο δύναται να εκτελεί το αναφερόμενο δρομολόγιο Β. Το πλοίο να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία: i)Να έχει μεταφορική ικανότητα 700 (θέρους) επιβατών ii)Να έχει επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων 1.500 τ.μ. iii)Να έχει ολικό μήκος 90 μ. 4: ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ - ΝΗΣΟΣ ΤΡΙΚΕΡΙ – BOΛΟΣ και επιστροφή, ως ακολούθως: Έξι (06) δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια τη δρομολογιακής περιόδου (έως 31/10/2022). Α. Ένα (01) Ε/Γ πλοίο Β. Το πλοίο να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία: i)Να έχει μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 50 (χειμώνα) – 100 (θέρος). ii)Να έχει ολικό μήκος 20 μ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now