Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Μπορει με ένα πλοίο να καταθέσει προσφορά σε περισσότερες γραμμές . Αν προκριθεί πχ σε δυο γραμμες τότε η επιτροπή καλεί τον πλοιοκτήτη εγγράφως να δηλώσει  ποια γραμμή θα διαλέξει να εξυπηρετήσει . 

Edited by Annivas
  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Για να καταλάβω…. Στην άγονη των Δυτικών Κυκλάδων έχουν καταθέσει και έχουν προκριθεί η ΖΑΝΤΕ και η Sea jet με το SuperStar ex Superferry?

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

  

On 11/9/2021 at 4:46 PM, kerkini said:

Συνεδρίαση την Πέμπτη 11/11 με δύο θέματα:

image.thumb.png.798a6c44ae6cea320a249f6f59cb1f80.png

 

 

On 11/16/2021 at 6:52 AM, enas chiotis said:

Δεκτά και Ε/Γ-Τ/Χ με μήκος 42μ στα ενδοκυκλαδικά αν δε δηλώσουν οι υπόλοιποι. Δε βάζουν μια φωτογραφία πιο καλά;

 

On 11/5/2021 at 1:52 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η απόφαση του ΣΑΣ αφορά την πρόσκληση για τις 08/11/2021 ή αυτή ήταν άκαρπη και πρόκειται για νέα πρόσκληση;

  • 4 weeks later...
Posted

Αποσφράγιση οικονομικών προσφορών της υπ’ αριθμ.2252.1.1/42121/21/11-06-2021 Προκήρυξης Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού

https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6ΠΣΡ4653ΠΩ-1ΡΙ

Βλέπουμε το Αδ. Κοραής σε δυο γραμμές οπότε φαντάζομαι θα κληθεί να επιλέξει μια από τις δυο?

Αυτές που λείπουν καταλαβαίνω ότι βρίσκονται στην διαδικασία εξετάσεων των ενστάσεων!!!

Posted

Τα σημαντικότερα είναι ότι την ενδοκυκλαδικη γραμμή τη πήρε ο Αδαμάντιος Κοραής όπως και στη γραμμή της Σαμοθράκης, οπότε η ΑΝΜΕΖ πρέπει να βρει ένα πλοίο για να μπει σε μια από τις δυο γραμμές και τη διασύνδεση των Ιόνιων νήσων τη πήρε το Λευκάδα Παλλάς αντί του Azimut.

  • 2 weeks later...
Posted

Απόφαση προκήρυξης ανοικτού δημόσιου διεθνή επαναληπτικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2022 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις διετούς διάρκειας

Quote

«ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ – ΧΙΟΣ και επιστροφή»,

«Ι.Μ.Μ. ΛΑΥΡΑΣ – ΔΑΦΝΗ και επιστροφή»

«ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ – Ν.ΤΡΙΚΕΡΙ – ΒΟΛΟΣ και επιστροφή».

 

Posted

Προκήρυξη Ανοικτού Δημόσιου Διεθνή Eπαναληπτικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας 31/10/2022 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις διετούς διάρκειας

Quote

«ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ – ΧΙΟΣ και επιστροφή»,

«Ι.Μ.Μ. ΛΑΥΡΑΣ – ΔΑΦΝΗ και επιστροφή»

«ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ – Ν.ΤΡΙΚΕΡΙ – ΒΟΛΟΣ και επιστροφή».

 

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Άκυρο από την αρχή εξέτασης προσφυγών έφαγε η Seajets (KIARA N.E) από την Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών που διεκδικούσε την άγονη Δυτικών Κυκλάδων με το Superstar.

Ως εκ τούτου ο ΥΝΑΝΠ υιοθετεί την απόφαση και συνεχίζει η ΑΝΜΕΖ μονάχη της στο επόμενο στάδιο του διαγωνισμού που είναι η αποσφράγιση των προσφορών. 

Apofasi-1819-2021.pdf ΡΦΒΒ4653ΠΩ-ΧΘ3.pdf

Edited by Annivas
Posted

Επίσης απορρίφτηκε η προσφορά της Seajets για την άγονη γραμμή της Κασοκαρπαθιας, όπως και της δεύτερης ενδοκυκλαδικης γραμμής (Ανατολικές Κυκλάδες) με έδρα τη Σύρο.

Posted

Και εδώ οι αποφάσεις της Αρχής εξέτασης προδικαστικών προσφυγών για την ακύρωση της ΚΙΑΡΑ Ν.Ε από Κασοκαρπαθία .

Apofasi-1790-2021.pdf

Και εδώ για την ενδοκυκλαδική σύνδεση των Ανατολικών Κυκλάδων

Apofasi-1807-2021.pdf

Posted

Γίνεται η SeaSpeed Ferries να συνεχίζει στο επόμενο στάδιο του διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση της Κασοκαρπαθίας τη στιγμή που το μοναδικό της πλοίο βγαίνει στο σφυρί?

  • 3 weeks later...
Posted

Σύμφωνα με απόφαση που αναρτήθηκε στο Διαύγεια αναθήτουν της ενδοκυκλαδικές γραμμές των Δυτικών στην Hellenic sea ways με το Άρτεμις και την ενδοκυκλαδική πρός της Ανατολικές στην Sea Jets με το Superrunner Jet μετά την απόσυρση την Zante.

https://diavgeia.gov.gr/doc/ΨΝΦΩ4653ΠΩ-Υ87?inline=true

 

Posted
Just now, proud_ionian said:

Τωρα που η γραμμη ενταχθηκε στο ΕΣΠΑ, θα υπαρχουν αυστηροι οροι στη συμβαση, ωστε να μη διακοπτεται η συνδεση και, το σημαντικοτερο, η συμβαση θα ειναι πενταετής. πενταετής θα είναι και η σύμβαση για αλλες επιδοτουμενες γραμμες που θα χρηματοδοτηθουν απο το ΕΣΠΑ.

εκτος απο ΠΣΙ και Κασοκαρπαθια, ποιες αλλες γραμμες θα ειναι οι τυχερες;

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Posted (edited)

Ναι αλλά πέρσι στην καραντίνα που ήταν τσάμπα το πετρέλαιο δεν είδα να αναπροσαρμόζεται η επιδότηση προς τα κάτω... 

Edited by Strofalos
  • 2 weeks later...
Posted

Εγκρίθηκαν 3 νέες επιδοτούμενες γραμμές από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

Υπό την Προεδρία του Γενικού Γραμματέα Ευάγγελου Κυριαζόπουλου στην σημερινή (19/4/2022) συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, εγκρίθηκαν, μεταξύ άλλων, 3 νέες επιδοτούμενες γραμμές και 2 τροποποιήσεις, ως εξής:

1: ΤΗΛΟΣ – ΚΑΡΔΑΜΑΙΝΑ ΚΩ και επιστροφή

Δύο (02) δρομολόγια την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 06/06/2022 έως 18/09/2022 [σύνολο δεκαπέντε (15) εβδομάδες]

Α. Ένα (01) Ε/Γ πλοίο το οποίο δύναται να εκτελεί το αναφερόμενο δρομολόγιο

Β. Το πλοίο να έχει κατ’ ελάχιστο τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

i) Να έχει μεταφορική ικανότητα 100 (χειμώνα) – 200 (θέρος) επιβατών

ii)Να έχει επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου εμπορευμάτων 70 τ.μ.

iii) Να έχει ολικό μήκος 40,01 μ.

 

2: ΚΕΡΚΥΡΑ – ΔΙΑΠΟΝΤΙΑ ΝΗΣΙΑ [ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ – ΜΑΘΡΑΚΙ – ΟΘΩΝΟΙ (λιμένας Αυλακίου)] και επιστροφή, ως ακολούθως:

Ένα (01) δρομολόγιο το μήνα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου για μεταφορά οχληρών και επικίνδυνων φορτίων.

Α. Ένα (01) Ε/Γ-Ο/Γ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΤΥΠΟΥ πλοίο το οποίο να δύναται να εκτελεί το αναφερόμενο δρομολόγιο και να έχει τη δυνατότητα μεταφοράς επικίνδυνων φορτίων.

Το πλοίο να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

i)Να έχει επιφάνεια φόρτωσης 300 τ.μ.

ii)Να έχει ολικό μήκος 65 μ.

 

3: ΡΟΔΟΣ – ΧΑΛΚΗ - ΚΑΡΠΑΘΟΣ – ΚΑΣΟΣ – ΣΗΤΕΙΑ και επιστροφή

Δύο (02) δρομολόγια την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 13/06/2022 έως 04/09/2022 [σύνολο δώδεκα (12) εβδομάδες], καθώς και ένα (01) επιπλέον δρομολόγιο την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 04/07/2022 έως 28/08/2022.

Στο ένα (01) εκ των εβδομαδιαίων δρομολογίων το πλοίο θα προσεγγίζει στο λιμένα ΔΙΑΦΑΝΙΟΥ.

Α. Ένα (01) Ε/Γ - Ο/Γ – Τ/Χ (Ταχύπλοο) πλοίο το οποίο δύναται να εκτελεί το αναφερόμενο δρομολόγιο

Β. Το πλοίο να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

i)Να έχει μεταφορική ικανότητα 700 (θέρους) επιβατών

ii)Να έχει επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων 1.500 τ.μ.

iii)Να έχει ολικό μήκος 90 μ.

 

Τροποποιημένες γραμμές:

1: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΣΚΙΑΘΟΣ – ΣΚΟΠΕΛΟΣ – ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ και επιστροφή

Τρία (03) δρομολόγια την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 06/06/2022 έως 11/09/2022 [σύνολο δέκα τέσσερις (14) εβδομάδες], καθώς και ένα (01) επιπλέον δρομολόγιο την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 04/07/2022 έως 28/08/2022.

Α. Ένα (01) Ε/Γ - Ο/Γ – Τ/Χ (Ταχύπλοο) πλοίο το οποίο δύναται να εκτελεί το αναφερόμενο δρομολόγιο

Β. Το πλοίο να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

i)Να έχει μεταφορική ικανότητα 700 (θέρους) επιβατών

ii)Να έχει επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων 1.500 τ.μ.

iii)Να έχει ολικό μήκος 90 μ.

 

4: ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ - ΝΗΣΟΣ ΤΡΙΚΕΡΙ – BOΛΟΣ και επιστροφή, ως ακολούθως:

Έξι (06) δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια τη δρομολογιακής περιόδου (έως 31/10/2022).

Α. Ένα (01) Ε/Γ πλοίο

Β. Το πλοίο να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

i)Να έχει μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 50 (χειμώνα) – 100 (θέρος).

ii)Να έχει ολικό μήκος 20 μ.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...