Nick the Greek Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 Έτσι φαίνεται, ήταν προυπόθεση. Αλλά λιγάκι αχρείαστη αν με ρωτήσεις. Δηλαδή αν ένα πλοίο που έδεσε το Φεβρουάριο λόγω covid αλλά έχει ΠΑ εν ισχύ είναι έτοιμο να ταξιδέψει? Η αν λήγει 2 μέρες μετά τη συνεδρίαση? Γι αυτό λέω πως αυτό πρέπει να είναι αρμοδιότητα του ΛΣ όταν έρθει η ώρα να ταξιδέψει το πλοίο. Τέλος πάντων, το γεγονός πως ζητάνε κάτι τέτοιο είναι θετικό, ας μην γκρινιάζω. Είναι σίγουρα πρόοδος από το να δίνονται γραμμές σε παροπλισμένα κουρέλια που ξέρει ακόμα κι ο Νεκτάριος -ποιά είν' αυτή η ΠΝΟ- Σαντορινιός ότι είναι και θα παραμείνουν ανενεργά. Όσο για τα πιστοποιητικά γενικότερα, είναι ακριβώς όπως το λές, εν Ελλάδι είναι μια πονεμένη ιστορία και είναι σίγουρα πολύ πιο περίπλοκη και σημαντική από το να κοιτάς ημερομηνία έναρξης, λήξης και επικαιροποίησης. Αυτά είναι πράγματα που μπορεί να τα δεί κι ο κάθε αδαής.
togias_k Posted November 25, 2020 Posted November 25, 2020 Ποτε θα αρχίσει τα δρομολόγια το Σαονησος?
Panagia Ekatontapiliani Posted November 25, 2020 Posted November 25, 2020 1 hour ago, togias_k said: Ποτε θα αρχίσει τα δρομολόγια το Σαονησος? Όχι νωρίτερα από το νέο έτος. Πρέπει να υπογράφει η σύμβαση για να ξεκινήσει δρομολόγια. Εγώ πιστεύω ότι το Caldera Vista θα εξαντλήσει τη παράταση της σύμβασης μέχρι τέλος Φεβρουαρίου.
speedrunner Posted November 25, 2020 Posted November 25, 2020 Νέα αντικατάσταση στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια https://www.syrostoday.gr/News/133744-Nea-antikatastasi-sta-endokykladika-dromologia.aspx
enas chiotis Posted November 26, 2020 Posted November 26, 2020 (edited) Καλύφθηκαν όλες οι γραμμές (πλην Ύδρα - Μετόχι) σύμφωνα με το πρακτικό της επιτροπής για την covid επιδότηση. Έχουν υπογραφεί και αναρτηθεί ήδη όλες οι συμβάσεις, και είναι σε ισχύ από τις 25/11. Τώρα πότε πρόλαβαν οι εκπρόσωποι των εταιρειών να φτάσουν στο υπουργείο από την άκρη της Ελλάδας μέσα σε μερικές ώρες είναι άλλο θέμα. Edited November 26, 2020 by enas chiotis
Panagia Ekatontapiliani Posted November 26, 2020 Posted November 26, 2020 Στη γραμμή Ύδρα Ερμιόνη δεν δήλωσαν πλοίο. Σχεδόν όλες οι γραμμές επιδοτήθηκαν εκτός από τη γραμμή Καβάλα Πρίνο, Γλυφα Αγιόκαμπο και Ωρωπό Ερέτρια. 35 minutes ago, enas chiotis said: Τώρα πότε πρόλαβαν οι εκπρόσωποι των εταιρειών να φτάσουν στο υπουργείο από την άκρη της Ελλάδας μέσα σε μερικές ώρες είναι άλλο θέμα. Τα έκαναν ηλεκτρονικά οπότε δεν χρειαζόταν η φυσική παρουσία των εκπροσώπων στο Υπουργείο!!
enas chiotis Posted November 26, 2020 Posted November 26, 2020 Νομίζω είναι η πρώτη φορά που γίνεται επιδότηση γραμμής με ελεύθερη βούληση του πλοιοκτήτη σε ποια λιμάνια θα καταπλεύσει. Ενδεικτικά πχ το Ιωσήφ Κ: Quote ...ονομαζόμενο στο εξής «ανάδοχο», την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής «ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΧΑΝΙΑ» και επιστροφή ή « ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΩΣ- ΡΟΔΟΣ» και επιστροφή ή «ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΥΡΟΣ-ΤΗΝΟΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ-ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟΣ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ 3.ΣΥΜΒΑΣΗ_ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΧΑΝΙΑ ή ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΩ-ΡΟΔΟ ή ΠΕΙΡΑΙΑ-ΣΥΡΟ-ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟ-ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ - ΛΗΜΝΟΣ» (είτε ολόκληρη είτε τμήμα αυτής) Και το καλύτερο, κανείς από τους εκπροσώπους των εταιρειών που υπέγραψαν τις συμβάσεις δε φοβήθηκε να συναντηθεί με το επιβεβαιωμένο κρούσμα που θα παρέμενε σπίτι του.😄
togias_k Posted December 4, 2020 Posted December 4, 2020 https://www.google.com/amp/s/www.protothema.gr/greece/article/1071058/sos-apo-to-paidiko-horio-sto-filuro-thessalonikis-horis-thermansi-kai-trofima-logo-pandimias/AMP/ Ντροπή και μόνο ντροπή να βλέπουμε ταχύπλοα να ταξιδεύουν Δεκέμβρη μήνα χωρίς την παραμικρή ανάγκη μόνο κ μόνο για τους πλοιοκτήτες και να βλέπεις ορφανοτροφεία να έχουν έλλειψη τροφίμων για τα παιδια. Αίσχος
tasos123 Posted December 5, 2020 Posted December 5, 2020 Και Δεκέμβρη και μέσα σε lockdown απαγόρευσης μετακινήσεων μη μόνιμων κατοίκων
Panagia Ekatontapiliani Posted January 15, 2021 Posted January 15, 2021 Το ΥΕΝ κάνει πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής «ΚΑΛΥΜΝΟΣ- ΛΕΡΟΣ- ΛΕΙΨΟΙ- ΠΑΤΜΟΣ- ΑΡΚΙΟΙ- ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ- ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ» για το διάστημα της απουσίας του Νήσος Κάλυμνος (18/01/21 έως 28/02/21)
Panagia Ekatontapiliani Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 Αποσφράγιση οικονομικών προσφορών της υπ’ αριθμ.2252.1.1/53239/20/17-08-2020 Προκήρυξης Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2020 μέχρι 31/10/2021 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας
Panagia Ekatontapiliani Posted January 22, 2021 Posted January 22, 2021 On 1/15/2021 at 8:41 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Το ΥΕΝ κάνει πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής «ΚΑΛΥΜΝΟΣ- ΛΕΡΟΣ- ΛΕΙΨΟΙ- ΠΑΤΜΟΣ- ΑΡΚΙΟΙ- ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ- ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ» για το διάστημα της απουσίας του Νήσος Κάλυμνος (18/01/21 έως 28/02/21) Στα αποτελέσματα του χθεσινού ΣΑΣ, βλέπουμε ότι τα ελάχιστα απαιτούμενα χαρακτηριστικά του Ε/Γ-Ο/Γ είναι τα εξής: Quote Ι)ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΕ ΕΠΙΒΑΤΕΣ 40 (ΧΕΙΜΩΝΑ) ΙΙ) ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΓΙΑ ΦΟΡΤΩΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 40 Τ.Μ. ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΑ 20 Τ.Μ. ΓΙΑ ΦΟΡΤΩΣΗ Ι.Χ. ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΙΙΙ) ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΙΚΟ ΜΗΚΟΣ 25Μ. Λιγότερα απαιτούμενα από την αρχική προκήρυξη και σκέφτηκα ότι το Σύμη ΙΙ θα μπορούσε έτσι να συμμετάσχει στο διαγωνισμό για να αναλάβει τη συγκεκριμένη γραμμή!! Εάν υπάρχει ετοιμότητα από το πλοίο και θέληση από την εταιρεία του.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 29, 2021 Posted January 29, 2021 Τελικά το Πάτμος Σταρ πήρε τη γραμμή του Νήσος Κάλυμνος, για όσο διάστημα θα λείπει το Νήσος Κάλυμνος για την επισκευή του.
nomikos Posted January 30, 2021 Posted January 30, 2021 Αυτό αν δε κάνω λάθος δε πρέπει να έχει ξαναγίνει.Συνήθως το Νήσος Κάλυμνος δεν είχε αντικαταστάτη.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 18, 2021 Posted February 18, 2021 Την προκήρυξη 6 νέων γραμμών, που θα χρηματοδοτηθούν ως άγονες, αποφάσισε σήμερα το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών. Quote Η πολύ ενισχυμένη χρηματοδότηση που εξασφάλισε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής τα δύο τελευταία χρόνια (από 90,7 εκ. ευρώ το 2019, 130 το 2020 και 138 το 2021), επέτρεψε την αύξηση των άγονων γραμμών κατά 26 (18 το 2020 και 6 το 2021). Η αύξηση της χρηματοδότησης και η προσθήκη μεγάλου αριθμού άγονων γραμμών, σε συνδυασμό με τη θέσπιση ποιοτικότερων κριτηρίων και ρήτρας «πλοίου αντικατάστασης, έχει διασφαλίσει την ποιοτική βελτίωση του προσφερόμενου μεταφορικού έργου, αλλά και τη σύνδεση πολλών νησιών μεταξύ τους, διευκολύνοντας έτσι τη μετακίνηση, τη διακίνηση αγαθών καθώς και την επικοινωνία χιλιάδων νησιωτών. «Με τα πρόσθετα αυτά ακτοπλοϊκά δρομολόγια», δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης, «ανταποκρινόμαστε σε αιτήματα των τοπικών κοινωνιών των νησιών μας και παρέχουμε τις δυνατότητες για την ενίσχυση του τουρισμού και του εμπορίου. Με σωστό σχεδιασμό και εξασφάλιση αυξημένων πόρων, αλλάζουμε το τοπίο στην επικοινωνία των νησιών μας, δημιουργώντας αυξημένες αναπτυξιακές ευκαιρίες και δυνατότητες». Οι 6 νέες γραμμές είναι: 1. Ρόδος-Χάλκη-Κάρπαθος-Κάσος-Σητεία, 3 φορές την εβδομάδα, από 19/04/2021 έως 03/10/2021. 2. Σύμη-Ρόδος, καθημερινό δρομολόγιο από 03/05/2021 έως 03/10/2021 (το πλοίο θα παραμένει το βράδυ στη Σύμη). 3. (Σκάλα Καμείρου)- Χάλκη- Τήλος (Μισθούμενο Τμήμα το Χάλκη-Τήλος), 3 φορές την εβδομάδα από 17/05/2021 έως 03/10/2021. 4. Κως-Αστυπάλαια, 2 φορές την εβδομάδα από τις 17/05/2021 έως τις 03/10/2021. 5. Πάτμος-Φούρνοι-Ικαρία (Άγιος Κήρυκος), 3 φορές την εβδομάδα από 17/05/2021 έως 03/10/2021. 6. Σαμοθράκη-Λήμνος, 3 φορές την εβδομάδα από 26/4/2021 έως 06/06/2021 και από 06/09/2021 έως 31/10/2021. Το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών αποφάσισε ακόμα την επαναπροκήρυξη των γραμμών Πάτρα – Ιθάκη με καθημερινά δρομολόγια έως 31/10/21 και Φούρνοι – Θύμαινα με 10 δρομολόγια την εβδομάδα έως 31/10/21.
Strofalos Posted February 18, 2021 Posted February 18, 2021 2-3-4-5 μου μυρίζουν τοπικά πλοία οπότε δεν θα ασχοληθώ ιδιαίτερα. Στα 1 & 6 όμως μυρίζουν (φωτογραφίζουν) τα Hellenic Highspeed και Αδαμάντιος Κοραής ή είναι η ιδέα μου..?
nomikos Posted February 18, 2021 Posted February 18, 2021 Και άλλα πλοία φωτογραφίζονται αφού στο παρελθόν έχουν ξανακάνει τις ίδιες περίπου γραμμές.Στο Πάτμος Φούρνοι Ικαρία κάποιο Dodekanissos στο Σύμη Ρόδος το Σκιαδενή στη γραμμή Χάλκη Τήλος το Σπηλιανή.Καινούρια γραμμή είναι η Κως Αστυπάλαια όπου εδώ υπάρχει ενδιαφέρον να σταθούμε.Θα ενδιαφερθεί το Νήσος Κάλυμνος;
georgios express Posted February 18, 2021 Posted February 18, 2021 Κως-Αστυπάλαια δύο φορές την εβδομάδα; Το "Σταυρός" λέτε να μην βρεί δύο ενδιάμεσα κενά για ένα μετ' επιστροφής ταξίδι μερικών ωρών;
pilot Posted February 18, 2021 Posted February 18, 2021 Ακριβώς, εάν εξαιρέσουμε το Κως- Αστυπάλαια απευθείας που το βλέπουμε για πρώτη φορά και έχει ισως ένα ενδιαφέρον (Αν και μάλλον "μυρίζει Σταυρός"- εξάλλου πέρσι όλο το Σάββατο καθόταν στη Ρόδο και έκανε απλά τις Κυριακές δρομολόγιο προς Καστελλοριζο), όλα τα άλλα υπήρχαν και πέρσι και μάλλον τα ίδια πλοία προβλέπω να τις πάρουν. Για το νούμερο 1 κρατάω μια 'μικρή πισινη' πάντως μην τυχόν δούμε πάλι τον Πήγασο (Αν και νομίζω ο Πλακιωτακης θα "καθαρισει" για κάτι γρηγοροτερο)
Rhodes78 Posted February 18, 2021 Posted February 18, 2021 Αν δεν κάνω λάθος, ούτε το ΣΥΜΗ-ΡΟΔΟ, -και μάλιστα καθημερινά και με υποχρέωση διανυκτέρευσης στην Σύμη-υπήρχε...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 19, 2021 Posted February 19, 2021 Ενώ αναβλήθηκε η προκήρυξη επιδότησης για τη γραμμή Μύκονος Κουφονήσια για επομένη συζήτηση του ΣΑΣ
Panagia Ekatontapiliani Posted February 24, 2021 Posted February 24, 2021 Αποσφράγιση οικονομικών προσφορών της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/53239/20/17-08-20 Προκήρυξης Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2020 μέχρι 31/10/2021 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας, μετά από αποφάσεις Αρχής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 1, 2021 Posted March 1, 2021 Προκήρυξη Αρχικού και Επαναληπτικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2021 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας. Οι γραμμες ειναι Quote 1. Ρόδος-Χάλκη-Κάρπαθος-Κάσος-Σητεία, 3 φορές την εβδομάδα, από 19/04/2021 έως 03/10/2021. (Ε/Γ-Ο/Γ Ταχύπλοο άρα μιλάμε για το Hellenic Highspeed) 2. Σύμη-Ρόδος, καθημερινό δρομολόγιο από 03/05/2021 έως 03/10/2021 (το πλοίο θα παραμένει το βράδυ στη Σύμη). (Ε/Γ άρα πιθανότατα μιλάμε για το Sebeco της ΑΝΕΣ) 3. (Σκάλα Καμείρου)- Χάλκη- Τήλος (Μισθούμενο Τμήμα το Χάλκη-Τήλος), 3 φορές την εβδομάδα από 17/05/2021 έως 03/10/2021. (Ε/Γ άρα πιθανότατα μιλάμε για το Sebeco ΙΙ της Alko Ferries) 4. Κως-Αστυπάλαια, 2 φορές την εβδομάδα από τις 17/05/2021 έως τις 03/10/2021. (Ε/Γ-Ο/Γ Ταχύπλοο άρα μιλάμε για κάποιο Dodekanisos) 5. Πάτμος-Φούρνοι-Ικαρία (Άγιος Κήρυκος), 3 φορές την εβδομάδα από 17/05/2021 έως 03/10/2021. 6. Σαμοθράκη-Λήμνος, 3 φορές την εβδομάδα από 26/4/2021 έως 06/06/2021 και από 06/09/2021 έως 31/10/2021. (Ε/Γ-Ο/Γ άρα μιλάμε για το Αδαμάντιος Κοραής) 7. Θυμαινα-Φούρνοι, 10 φορές την εβδομάδα 2021.
rhodian Posted March 1, 2021 Posted March 1, 2021 Πάλι βλέπω ότι το δρομολόγιο της Κασοκαρπαθίας σταματάει στην Σητεία. Απορώ για ποιο λόγο δεν βάζουν στο δρομολόγιο και το Ηράκλειο (έστω και σε 1 δρομολόγιο απο τα 3 κάθε εβδομάδας). Είναι λιμάνι με σαφώς μεγαλύτερη επιβατική κίνηση, οπότε θα κερδίζει και η εταιρία, και θα εξυπηρετούνται και οι επιβάτες πολύ καλύτερα σε σχέση με το αρκετά πιο αργό για τα σημερινά δεδομένα Πρέβελης.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now