Panagia Ekatontapiliani Posted July 18, 2013 Posted July 18, 2013 Παραταση στην αντικατατασταση του Aqua Jewel απο το Aqua Maria απο τις 23/07/13 εως 05/08/13
speedrunner Posted July 18, 2013 Posted July 18, 2013 (edited) ;Έλεος... ως πότε????? Edited July 18, 2013 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted July 23, 2013 Posted July 23, 2013 Έγκριση παράτασης αντικατάστασης του Ε/Γ- Ο/Γ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» Ν.Μ. 35 , από το Ε/Γ-Ο/Γ «IONIAN SKY » σημαίας Κύπρου από 04/08/2013 έως 07/09/2013.
enas chiotis Posted August 20, 2013 Posted August 20, 2013 Από τα σημεία της συνέντευξης του υπουργού στον δημοσιογράφο Νεκτάριο Νώτη, ξεχωρίζουν δυο απαντήσεις που έχουν να κάνουν με τις άγονες γραμμές. Να δούμε βέβαια αν θα γίνουν ποτέ πράξη. Ερ:Για τον τρόπο επίτευξης μείωσης των τιμών των ναύλων στην ακτοπλοΐα: YNA:Βρισκόμαστε σε συνεργασία με τις εταιρείες να δούμε πως θα εντάξουμε το σχεδιασμό τους μέσα σε ευρωπαϊκά κονδύλια, το πως να τις ενισχύσουμε για την αλλαγή καυσίμου και δεύτερο το οποίο θα κάνουμε, είναι να προκηρύξουμε πλέον τις επιδοτούμενες γραμμές, όχι μόνο από τον Πειραιά αλλά και από το Λαύριο, για να μπορέσουμε να δούμε, αν θα μετακινηθούν προς τα εκεί οι εταιρείες. Αυτό σημαίνει ότι για το Βόρειο Αιγαίο ή και τις Κυκλάδες, το ταξίδι θα είναι κατά μιάμιση ώρα περίπου λιγότερο με θετικά οφέλη στην ίδια τη συντήρηση των σκαφών. Τα χρήματα των επιδοτήσεων πρέπει να αξιοποιηθούν σε πιο κεντρικά δρομολόγια για να μπορέσουν να έχουν πιο ανταγωνιστικό τιμολόγιο. Ερ:Για την αναδιάρθρωση του ακτοπλοϊκού δικτύου: ΥΝΑ : Να εξυπηρετείται από ένα μεγαλύτερο νησί σε καθημερινή σύνδεση, η οποία μπορεί να είναι και δύο φορές την ημέρα και από εκεί και πέρα, να υπάρχει η ανάγκη της μετεπιβίβασης. Θα σας πω το χαρακτηριστικό παράδειγμα της Θηρασιάς με την Σαντορίνη, το οποίο συμβαίνει χρόνια. Η Θηρασιά δεν εξυπηρετείται απευθείας από τον Πειραιά, εξυπηρετείται δια μέσου της Σαντορίνης. Η Σαντορίνη έχει πολλαπλές συνδέσεις με τον Πειραιά.
enas chiotis Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Καλά, δεν είμαστε και στο αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου για να γνωρίζουμε ακριβώς την διαδικασία, αλλά ανατρέχοντας σε καποιες συμβάσεις διαβάζουμε: V. ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΜΙΣΘΩΜΑΤΩΝ 1. Εάν το πλοίο για λόγους δυσμενών καιρικών συνθηκών δεν προσεγγίσει σε λιμάνι της δρομολογιακής γραμμής σε, ότι αφορά το μισθούμενο τμήμα, αλλά προσεγγίσει στο πλησιέστερο ασφαλέστερο λιμάνι ή όρμο για την αποεπιβίβαση των επιβατών, τότε, και εφόσον υπάρχει χερσαία επικοινωνία με το λιμάνι του μισθούμενου τμήματος της δρομολογιακής γραμμής, που δεν προσήγγισε το πλοίο, δεν θα διενεργείται περικοπή μισθώματος υπό την απαραίτητη προϋπόθεση ότι το λιμάνι ή ο όρμος που προσήγγισε δεν περιλαμβάνεται στη δρομολογιακή γραμμή. 2. Σε περίπτωση που το πλοίο δεν καταπλεύσει σε λιμάνι του μισθούμενου τμήματος της γραμμής για την αποεπιβίβαση επιβατών και οχημάτων, (πλην της περιπτώσεως της ανωτέρω παραγράφου), για οποιονδήποτε λόγο, γίνεται περικοπή μισθώματος με βάση τα μίλια που δεν διανύθηκαν και την αναλογούσα κατά μίλι τιμή. ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΙΜΗΣ ΑΝΑ ΝΑΥΤΙΚΟ ΜΙΛΙ : ΓΡΑΜΜΗ / ΕΤΗΣΙΑ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ / ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ (σε ν. μ.) / ΜΙΣΘΩΜΑ ΑΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ / ΤΙΜΗ ΑΝΑ ΝΑΥΤΙΚΟ ΜΙΛΙ Η ελάχιστη διενεργούμενη περικοπή από την μη προσέγγιση σε λιμάνι της γραμμής είναι η αναλογούσα σε δέκα (10) ναυτικά μίλια αποζημίωση εφόσον η διαφορά της διανυθείσας από την υποχρεούμενη διαδρομή είναι μικρότερη ή ίση με δέκα (10) ναυτικά μίλια. Στο έγγραφο του Sky υπάρχει αναλυτική περιγραφή για το πως έγινε η περικοπή. Ουσιαστικά επειδή το πλοίο περνάει έξω από το λιμάνι τους χρεώνουν το ελάχιστο δυνατό των 10ν.μιλίων. Υπολογισµός περικοπής Α) Στο δροµολόγιο της 10-7-13 δεν προσέγγισε στην αναχώρηση τους λιµένες Καρλοβασιου, Αγ. Κηρύκου και στην επιστροφή τον λιµένα Καρλοβασιου λόγω καιρού περικοπή 3Χ10 ν.µ. = 30 ν.µ. Β) Στο δροµολόγιο της 17-7-13 δεν προσέγγισε στην αναχώρηση και επιστροφή τον λιµένα Καρλοβασιου λόγω καιρού περικοπή 10 ν.µ. διότι στην επιστροφή, εξυπηρετήθηκε η γραµµή λόγω άφιξης του πλοίου στο Βαθύ Γ) Στο δροµολόγιο της 24-7-13 δεν προσέγγισε στην αναχώρηση και επιστροφή τον λιµένα Καρλοβασιου λόγω καιρού περικοπή 10 ν.µ. διότι στην επιστροφή εξυπηρετήθηκε η γραµµή λόγω άφιξης του πλοίου στο Βαθύ ΣΥΝΟΛΟ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ 5 Χ 10 ν.µ. = 50 ν.µ. 34.913,08 : 550 = 63,48 ΕΥΡΩ το 1 ν.µ. 50 ν.µ. Χ 63,48 € = 3.174,00 ΕΥΡΩ Ελπίζω να σας κατετόπισα.
georgios express Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Ετσι οπως διαβασα το τμημα της εγκυκλιου που παρατιθεται, θεωρω οτι εφοσον αποδεδειγμενα λογω καιρου (θα προσθετα σε συνδυασμο με την κατασταση του λιμανιου, θυμηθειτε Κοραη και Κιμωλο στις25/3/13), αδυνατει, πχ το καθε Πρεβελης να πιασει στην καθε Κασο, ουτε ενα ευρω θα επρεπε να περικοπτεται, ωστε να μην μπαινει η Εταιρεια σε πειρασμο να σπασει το βαπορι για να μην χαθουν τα λεφτα. Αλλα εδω, σαν να λαμβανεται προνοια να προφυλαχθουν οι ασυνεπεις, παρα να γινει οικονομια στο (δημοσιο) Ταμειο...
enas chiotis Posted September 3, 2013 Posted September 3, 2013 Συνέντευξη στο εμπρος net για τον υπουργό. Μεταξύ άλλων (λεει πάλι για χρήση LNG στην ακτοπλοΐα), ξαναδίνει την απάντηση για το σχεδιασμό του υπουργείου για τις άγονες γραμμές. Στα θετικά ότι η προκήρυξη θα βγαίνει πλεον από μια υπηρεσία, στα αρνητικά προβλέπω ότι καποια νησιά θα βγουν στα κάγκελα. Κύριε Υπουργέ, το τέλος του καλοκαιριού βάζει σε νέα βάση το ακτοπλοϊκό ζήτημα. Η μείωση της επιβατικής κίνησης τους προηγούμενους μήνες, το υψηλό κόστος των καυσίμων και η μη χρηματοδότηση των ακτοπλοϊκών εταιρειών από το τραπεζικό σύστημα, δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα. Θα υπάρξουν αλλαγές στον ακτοπλοϊκό χάρτη της χώρας και πότε; «Υπάρχει ένας σχεδιασμός που υλοποιείται και έχει ως κύριο στόχο τον εξορθολογισμό των άγονων γραμμών και ευρύτερα του ακτοπλοϊκού δικτύου. Γίνεται η ενοποίηση όλων των επιδοτήσεων. Από φέτος σταματάει το φαινόμενο των διπλών επιδοτήσεων. Στο εξής, η επιδότηση των άγονων γραμμών θα γίνεται μόνο από το Υπουργείο Ναυτιλίας. Σήμερα, οι άγονες γραμμές είναι 70, εκ των οποίων 44 ανήκουν στη Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες 26 στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου. Η προκήρυξη που θα δημοσιευθεί, θα είναι μία, από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου (ΥΝΑ). Η δεύτερη “καινοτομία” είναι ότι η προκήρυξη θα δίνει, σε πολλές γραμμές, τη δυνατότητα στην ακτοπλοϊκή εταιρεία να επιλέξει, είτε τον Πειραιά, είτε το Λαύριο. Οι υπόλοιποι όροι της προκήρυξης, όπως και το μίσθωμα, θα είναι ίδιοι, ανεξαρτήτως του αφετήριου λιμένα, αφού η επιδότηση αφορά συνήθως τμήμα του δρομολογίου που δεν περιλαμβάνει τον Πειραιά. Στην περίπτωση που η εταιρεία επιλέξει το Λαύριο, θα έχει ένα δρομολόγιο με λιγότερα ναυτικά μίλια και, συνεπώς, μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Το εάν θα αλλάξει και την εμπορική της πολιτική, αυτό εναπόκειται στη διακριτική της ευχέρεια, τουλάχιστον για τμήμα του δρομολογίου που είναι απελευθερωμένο. Παράλληλα, επιχειρείται μερικός εξορθολογισμός των ετησίων συμβάσεων με μείωση της συχνότητας των δρομολογίων ή ακόμη και με κατάργηση εκείνων που δεν εξυπηρετούν μεγάλο αριθμό επιβατών. Ο εξορθολογισμός του επιδοτούμενου δικτύου ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών αποτελεί, άλλωστε, το ζητούμενο».
Panagia Ekatontapiliani Posted September 6, 2013 Posted September 6, 2013 Το Ionian Sky πηρε παραταση στην αντικατασταση του Θεοφιλου μεχρι τις 28/9/13
express skiathos Posted September 19, 2013 Posted September 19, 2013 Τα αποτελέσματα για 3 γραμμές, όπως δημοσιεύθηκαν στη Διαύγεια. ΒΛ9ΙΟΠ-8ΓΜ-signed.pdf
Panagia Ekatontapiliani Posted September 23, 2013 Posted September 23, 2013 Υπογραφήκαν οι συμβάσεις για τις γραμμές Πειραιά Πάρο Νάξο Δονούσα Ηρακλεια Σχοινουσα Κουφονησι Καταπολα και Πειραιά Νάξο Δονούσα για το Blue Star Paros, Πειραιάς Σίφνος Φολέγανδρος Σίκινος Ιός Θήρα και Πειραιάς Μήλος Φολέγανδρος Σίκινος Ιός Θήρα για το Άγιο Γεώργιο και Φούρνοι Θυμαινα Αγ, Κήρυκος Καρλοβασι για το Παναγία Θεοτόκος
Blue Star Delos Posted September 23, 2013 Posted September 23, 2013 (edited) Μα 1 δρομολόγιο την εβδομάδα στα Φώκλαντς;; Edited September 23, 2013 by proud_ionian
sg3 Posted September 23, 2013 Posted September 23, 2013 δηλαδη αν καταλαβα καλα απο 3 προσεγγισεις που εχει την εβδομαδα θα παμε στη 1??
gpap2006 Posted September 23, 2013 Posted September 23, 2013 Παντως για το καταχειμωνο, τρεις προσεγγισεις/εβδομαδα ειναι υπερβολη για τις Μικρες Κυκλάδες -οπως βεβαια και οι 6 προσεγγισεις(!!!) στην Αμοργό. Χρειάζεται εξορθολογισμός εφόσων τα κονδύλια για επιδοτήσεις άγονων κάθε χρόνο όλο και μειώνονται.
enas chiotis Posted September 24, 2013 Posted September 24, 2013 (edited) Το ότι υπέγραψε παραπάνω η bsf για ένα δρομολόγιο στα Φώκλαντς δεν σημαίνει ότι θα πηγαίνει μια φορά τη βδομάδα. Ενδεχομένως να υπάρχει καποια άλλη, παλαιότερη σύμβαση που προβλέπει τα άλλα δυο δρομολόγια που πραγματοποιεί αυτή την περίοδο. Στο κάτω κάτω οι συμβάσεις είναι μέχρι τέλη Οκτώβρη. Τα θέματα περικοπών/συγχωνεύσεων θα μπουν στο τραπέζι από τις άγονες που βγαίνουν ( ; ) τώρα. Edited September 24, 2013 by enas chiotis
speedrunner Posted September 24, 2013 Posted September 24, 2013 Τέλη Αυγούστου ο Υπουργός έλεγε ότι θα βγουν μέσα στην επόμενη εβδομάδα, τελειώνει και ο Σεπτέμβρης και ακόμη να βγουν οι προκηρύξεις των γραμμών!!!!!
enas chiotis Posted October 2, 2013 Posted October 2, 2013 Προκήρυξη Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31-10-2014 1.ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ– ΜΗΛΟΣ– ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ– ΣΙΚΙΝΟΣ– ΙΟΣ–ΘΗΡΑ 2.ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ – ΣΙΦΝΟΣ – ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ – ΣΙΚΙΝΟΣ – ΙΟΣ – ΘΗΡΑ 3.ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ –ΘΗΡΑ – ΑΝΑΦΗ 4.ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ – ΝΑΞΟΣ – ΔΟΝΟΥΣΑ 5.ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ – ΠΑΡΟΣ – ΝΑΞΟΣ –ΗΡΑΚΛΕΙΑ – ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ – ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ -ΚΑΤΑΠΟΛΑ 6. ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ – ΠΑΤΜΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ –ΛΕΡΟΣ- ΚΑΛΥΜΝΟΣ- ΚΩΣ - ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ 7. ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ –ΚΑΛΥΜΝΟΣ –ΚΩΣ – ΝΙΣΥΡΟΣ – ΤΗΛΟΣ - ΡΟΔΟΣ 8. ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ –ΚΩΣ – ΝΙΣΥΡΟΣ – ΤΗΛΟΣ – ΣΥΜΗ - ΡΟΔΟΣ 9.ΚΕΡΚΥΡΑ – ΔΙΑΠΟΝΤΙΑ ΝΗΣΙΑ (ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ – ΜΑΘΡΑΚΙ – ΟΘΩΝΟΙ) 10. ΝΕΑΠΟΛΗ ΒΟΙΩΝ – ΚΥΘΗΡΑ –ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ 11.ΚΑΣΤΟΣ (ΛΕΥΚΑΔΑΣ) – ΜΥΤΙΚΑΣ(ΑΙΤ/ΝΙΑΣ) 12. ΚΥΜΗ - ΣΚΥΡΟΣ 13.ΧΑΝΙΑ-ΤΡΟΙΖΟΝΙΑ 14.ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ή ΠΑΛΑΙΟΚΑΣΤΡΙΤΣΑ – ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ - ΜΑΘΡΑΚΙ – ΟΘΩΝΟΙ 15.ΧΩΡΑ ΣΦΑΚΙΩΝ – ΓΑΥΔΟΣ 16. ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑ – ΓΑΥΔΟΣ 17. ΔΑΦΝΗ – Ι. Μ. Μ. ΛΑΥΡΑΣ 18. ΙΕΡΙΣΣΟΣ- Ι. Μ. Μ.ΛΑΥΡΑΣ 19. ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ - ΝΗΣΟΣ ΤΡΙΚΕΡΙ Άγονες πρώην ΥΠΑΙ: 1. ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ 2. ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΛΕΡΟΣ-ΛΕΙΨΟΙ-ΠΑΤΜΟΣ-ΑΡΚΙΟΙ-ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ- ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ 3. ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ 4. ΛΕΒΙΘΑ - ΠΑΤΜΟΣ 5. ΡΟΔΟΣ-ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ 6. ΧΑΛΚΗ-ΣΚΑΛΑ ΚΑΜΕΙΡΟΥ ΡΟΔΟΥ 7. ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ 8. ΘΗΡΑΣΙΑ- ΘΗΡΑ 9. ΚΑΡΚΙΝΑΓΡΙ-ΤΡΑΠΑΛΟΥ- ΜΑΓΓΑΝΙΤΗΣ-ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟΣ 10. ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ-ΛΗΜΝΟΣ 11. ΠΑΤΜΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΛΕΡΟΣ 12. ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΜΗΛΟΥ –ΨΑΘΗ ΚΙΜΩΛΟΥ 13. ΦΟΥΡΝΟΙ – ΘΥΜΑΙΝΑ – ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟΣ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ
speedrunner Posted October 2, 2013 Posted October 2, 2013 19/11/2013 ο διαγωνισμός για την περίοδο, 01/11/2013 - 31/10/2014, φοβερή οργάνωση το υπουργείο!!!!!!
enas chiotis Posted October 2, 2013 Posted October 2, 2013 (edited) Με μια πρόχειρη ματιά, η μεγάλη αναδιάταξη φαίνεται να γίνεται στη γραμμή της Κασοκαρπαθίας. Καταργείται το ένα δρομολόγιο Θήρα - Ανάφη - Κασος - Κάρπαθος κλπ, και προκηρύσσεται ξεχωριστά το κομμάτι Πειραιάς - Θήρα - Ανάφη. Τα άλλα δύο δρομολόγια από Ηράκλειο παραμένουν, χωρίς όμως την υποχρέωση του πλοίου να ξεκινά από Πειραιά, και χωρίς τα λιμάνια της Σητείας (υποχρεωτική προσέγγιση μόνο στο ένα δρομολόγιο), και αυτό στο Διαφάνι. Νομίζω δε ότι η επιδότηση είναι μειωμένη σε σχέση με την τρέχουσα (28.000 έναντι 30.000) Κατά τα άλλα έχει αφαιρεθεί ένα δρομολόγιο (από τα 2) από τη γραμμή Πειραιάς - Πάτμος - Λειψοί - Λέρος - Κάλυμνος - Κως - Σύμη - Ρόδος. Ουσιαστικά από μεγάλη ακτοπλοία έχουμε 3 ενδιαφέροντα μέτωπα. 1. Οι άγονες των 12νήσων από Πειραιά. 2. Οι άγονες ενδοκυκλαδικές (προεκτάσεις από Πειραιά) που έχει τώρα η bsf και ο Άγιος Γεώργιος. 3. Οι άγονες της Κασοκαρπαθίας που όμως δεν γνωρίζουμε αν θα προσελκύσουν ενδιαφερόμενους. Υγ. Φυσικά το θέμα Λαύριο είναι εκτός συναγωνισμού. Edited October 2, 2013 by enas chiotis
Petros P Posted October 2, 2013 Posted October 2, 2013 Υγ. Φυσικά το θέμα Λαύριο είναι εκτός συναγωνισμού. εγω γιατι πιστεύω οτι οι εταιρίες θα πάνε??
enas chiotis Posted October 2, 2013 Posted October 2, 2013 (edited) Δεν νομίζω. Δεδομένου ότι οι περισσότερες γραμμές (πχ Φώκλαντς, Νάξος - Δονούσα, Θήρα - Ανάφη) μπορούν να δουλέψουν ως προεκτάσεις βασικών γραμμών, θα πάνε από Πειραιά. Σε όλες τις υπόλοιπες (12νησα και Σίφνος ή Μήλος - Φολέγανδρος - Σίκινος - Ίος - Θήρα), όσο θα υπάρχει καποιος ανταγωνιστής από Πειραιά θα παίρνει όλο τον κοσμο, και μείνε εσύ να επιβιώσεις μόνο με την επιδότηση. Edited October 2, 2013 by enas chiotis
express skiathos Posted October 2, 2013 Posted October 2, 2013 Κατά τα άλλα έχει αφαιρεθεί ένα δρομολόγιο (από τα 2) από τη γραμμή Πειραιάς - Πάτμος - Λειψοί - Λέρος - Κάλυμνος - Κως - Σύμη - Ρόδος. Νομίζω πως ένα δεν είναι το δρομολόγιο που εκτελείται κάθε Τρίτη από τον ΔΙΑΓΟΡΑ?
enas chiotis Posted October 2, 2013 Posted October 2, 2013 Όντως ένα είναι. Απλά έκανα τη σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή προκήρυξη όπου φαίνονταν 2 δρομολόγια.
rafina-lines Posted October 2, 2013 Posted October 2, 2013 Στο #4 των άγονων πρώην ΥΠΑΙ, η Λεβίθα κατοικείται, βρε παιδιά??? Τι είναι αυτό?? Ένας βράχος δεν είναι??
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now