ΝΗΡΕΑΣ Posted December 22, 2011 Posted December 22, 2011 προς το παρόν δεν είδα και πολλούς να αρνούνται την παράταση των συμβάσεων των αγόνων. Tελικά, μήπως δεν είναι και τόσο ζημιογόνες οι άγονες, όπως διατείνονται οι εταιρείες? Mάλλον δεν είναι και τόσο ζημιογόνες οι άγονες, αφού συνεχίζουν να ενδιαφέρονται. Mέχρι και η νελ θέλει να βάλει το Mυτιλήνη στα δωδεκάνησα και το European στην Iκαροσαμία, προφανώς θεωρεί υπεραρκετό τον μπάρμπα στην βασική της γραμμή. Aπομένει τώρα να δούμε πόσες από αυτές τις προσφορές είναι πραγματικές.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 Oπως μας πληροφορεί ο υφυπουργός μας, στα μέσα Iανουαρίου τα αποτελέσματα για τις άγονες γραμμές πηγή: NAFTEMPORIKI
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2012 Posted January 19, 2012 σύμφωνα με το EMPROSNET, τις προηγούμενες ημέρες, λίγο έλλειψε το «Mυτιλήνη» να βγει εκτός διαγωνισμού, καθώς θεωρήθηκε ότι η C-Link Ferries δεν είχε ενημερώσει εγκαίρως τη NEL για την αξιοποίηση του πλοίου, κι αυτό δεδομένου του ότι η C-Link είναι 100% θυγατρική εταιρεία τής NEl.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2012 Posted January 25, 2012 Aπορρίφτηκαν σχεδόν όλοι οι φάκελοι για τις άγονες γραμμές, εκτός από ελάχιστων εξαιρέσεων!!!
Hellenic Spirit Posted January 26, 2012 Posted January 26, 2012 Παρατηρώ Πως υΠάρχουν γράμμες για τις οΠοίες αΠορρίφθηκαν όλοι οι φάκελοι Που είχαν υΠοβληθεί. Πρακτικά τι σημαίνει αυτό; θα μΠορούν να γίνουν διορθώσεις και σύντομα να εΠανέλθουν ;
Orestis Posted January 26, 2012 Posted January 26, 2012 δεν νομίζω πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιοι (δεν προβλέπεται από τη διαδικασία, έχουν ανοιχτεί οι οικονομικές προσφορες κλπ). φαντάζομαι πως θα γίνουν απευθείας αναθέσεις μέχρι να επαναληφθεί ο διαγωνισμός.
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 26, 2012 Posted January 26, 2012 Eμένα με προβληματίζουν αυτές οι μαζικές απορρίψεις των προσφορών, και ιδιαίτερα επειδή αφορούν εταιρείες με πείρα σε φακέλους διαγωνισμών. Kαι σκέφτομαι μήπως δεν ήθελαν και οι ίδιες εταιρείες (ή τουλάχιστον κάποιες από αυτές) να πάρουν τις άγονες με διαγωνισμό, αλλά να τις πάρουν με ανάθεση. Mήπως η διαδικασία της ανάθεσης έχει περισσότερα πλεονεκτήματα για τις εταιρείες, στις εποχές που ζούμε?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 1, 2012 Posted February 1, 2012 Πρόσκληση για Σύναψη Σύμβασης Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας για αποκλειστική Εξυπηρέτηση της Ακτοπλοϊκής Γραμμής Φούρνοι-Θύμαινα-Άγιος Κήρυκος-Καρλόβασι, για τρία έτη
Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2012 Posted February 28, 2012 (edited) Προκήρυξη επαναληπτικού μειοδοτικού διαγωνισμού και κατακύρωση αποτελεσμάτων για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας έως 31-10-2012 Edited February 28, 2012 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 Σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακές γραμμές 1) ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΣ/ ΠΑΛΑΙΟΚΑΣΤΡΙΤΣΑ – ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ –ΜΑΘΡΑΚΙ –ΟΘΩΝΟΙ 2) ΝΕΑΠΟΛΗ ΒΟΙΩΝ – ΚΥΘΗΡΑ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ Α) 3) ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΣΗΤΕΙΑ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ σε συνέχεια δρομολογίων ΠΕΙΡΑΙΑ - ΜΗΛΟΥ – ΘΗΡΑΣ και επιστροφή. Β) ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΣΗΤΕΙΑ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ και επιστροφή. Γ) ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ σε συνέχεια δρομολογίων από ΠΕΙΡΑΙΑ και επιστροφή. Ενώ βγηκε νεα Προκήρυξη Επαναληπτικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31-10-2012
Panagia Ekatontapiliani Posted March 8, 2012 Posted March 8, 2012 Κατακυρώθηκαν οι γραμμές της Κύμης-Σκύρου στο Αχιλλέας μέχρι την ολοκλήρωση του νέου διαγωνισμού και της γραμμής Πειραιά Σίφνο Φολέγανδρο Σίκινο Ίο Σαντορίνη στο Αδαμάντιος Κοραής μέχρι τις 31/10/12
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted April 30, 2012 Posted April 30, 2012 Ξέρει κανείς τι έγινε στον διαγωνισμό της 24 Απριλίου σύμφωνα με την προκήρυξη της 1ης Μαρτίου απο την Δ/νση Θαλασσίων Επικοινωνιών www.yen.gr /προκυρήξεις/ακτοπλοικές γραμμές;
speedrunner Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Προκήρυξη Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31-10-2013 http://et.diavgeia.gov.gr Προκήρυξη μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 1-11-2012 έως 31-10-2013 http://et.diavgeia.gov.gr
speedrunner Posted September 30, 2012 Posted September 30, 2012 Aκτοπλοΐα: Οι προσφορές για άγονες γραμμές Για όλες τις άγονες γραμμές που περιλαμβάνονταν στο διαγωνισμό της Διεύθυνσης Θαλασσίων Συγκοινωνιών του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου κατέθεσαν προσφορές οι ακτοπλοϊκές εταιρείες......... http://www.marinews.gr/pub/category.asp?lang=gr&page=1&catid=5&contentid=19009
proud_ionian Posted October 5, 2012 Posted October 5, 2012 Και με πιθανότατη πλέον τη μεταφορά του European Express στην επιδοτούμενη γραμμή Ικαρίας-Σάμου (όπως προκύπτει από την κατακύρωση του διαγωνισμού που αναφέρθηκε στο fb) θα έχουμε γενικότερη αναδιάταξη της ΝΕΛ στο Αιγαίο? ποτε εγινε αυτο ρε παιδες;
gtogias Posted October 5, 2012 Posted October 5, 2012 (edited) Κατά το attached, που περιέχεται σε σύνδεσμο, σήμερα, 5 Οκτωβρίου. Edited October 5, 2012 by proud_ionian
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted October 9, 2012 Posted October 9, 2012 Μας δουλεύουνε ψιλό γαζί!!!!!!!!! Αν διαβάστε προσεκτικά αναφέρει το 2012 και όχι τι 13. Η απόφαση αφορά την δρομολογιακή περίοδο μέχρι 31 Οκτωβρίου 2012 και όχι την νέα 1 Νοεμβρίου έως 31 Οκτωβρίου 2013 Τότε γιατί δρομολογούν το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ;Σε ποιόν δίνουν την επιδότηση;Δουλευόμαστε ομαδικώς
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Για τον ΔΙΑΓΟΡΑ, όπως και για τα υπόλοιπα πλοία που συμμετείχαν στο διαγωνισμό, δημοσιεύητκαν τα αποτελέσματα και οι λόγοι απόρριψης τους στην διαύγεια χτες το μεσημέρι. Το pdf αρχείο είμαι μεγαλούτσικο και δεν το δέχεται στα attach. Εστιάσθηκε η προσοχή μας στον Διαγόρα και μας διέφυγε ότι απορρίφθηκαν σχεδόν όλες οι προσφορές για τις άγονες, πλην του Κορνάρου και αυτή η μισή.
Petros P Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Ολο αυτο τι σημαίνει; Κανε Δρομολογια χωρίς να στα επιδοτουμε;
proud_ionian Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 μαλλον οτι θα γινουν απ'ευθειας αναθεσεις.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted November 20, 2012 Posted November 20, 2012 Με απ' ευθείας αναθέσεις στις άγονες Απευθείας ανάθεση της γραμμής των Κυκλάδων στην BLUE STAR FERRIES και της Σάμου – Ικαρίας στη C-LINK FERRIES, θυγατρική της NEL. Την απευθείας ανάθεση για τη γραμμή των Κυκλάδων στο πλοίο «Διαγόρας» της BLUE STAR FERRIES και για τη γραμμή Σάμου – Ικαρίας στο πλοίο «European express» της C-LINK FERRIES, θυγατρικής της NEL, αποφάσισε σύμφωνα με πληροφορίες toy AΜΠΕ το υπουργείο Ναυτιλίας. Η επιτροπή ενστάσεων του υπουργείου Ναυτιλίας ακόμη δεν έχει απαντήσει στα αιτήματα των ακτοπλοϊκών εταιρειών που απορρίφθηκαν στο διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές στις 24/10/2012 για τυπικούς κυρίως λόγους και έως τότε τα δρομολόγια θα εξυπηρετούνται από τις εν λόγω δύο εταιρείες με απευθείας ανάθεση. Μέχρι να ολοκληρωθεί ο σχετικός διαγωνισμός το πλοίο «Διαγόρας» θα εκτελεί τα δρομολόγια Πειραιάς – Κάλυμνος – Κως – Νίσυρος – Ρόδος – Καστελόριζο, Πειραιάς – Πάτμος – Λειψοί – Λέρος – Κάλυμνος – Κως – Σύμη – Ρόδος και Πειραιάς – Αστυπάλαια – Κάλυμνος – Κως – Νίσυρος – Τήλος – Ρόδος. Το δρομολόγιο στη γραμμή Σύρος – Εύδηλος – Άγ. Κήρυκος – Φούρνοι – Καρλόβασι – Βαθύ θα πραγματοποιεί το πλοίο «European express» της C-LINK FERRIES, θυγατρικής της NEL Πηγή: www.mediashipping.gr
KARAVI Posted November 20, 2012 Posted November 20, 2012 Στην γραμμή των δυτικών με επέκταση στην Σαντορίνη ποιά εταιρεία θα εκτελεί τα δρομολόγια?
speedrunner Posted November 21, 2012 Posted November 21, 2012 (edited) Η κοινοπραξία ZANTE-VSL και η ΛΑΝΕ!!! Edited November 21, 2012 by proud_ionian quote
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted November 21, 2012 Posted November 21, 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Αριθ. Σύμβασης 3328.1.9.36/01/2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΜΗΜΑ Β΄ Ταχ. Δ/νση : Ακτή Βασιλειάδη Πύλη Ε1-Ε2 Ταχ. Κώδ. : 185 10 Πειραιάς ΣΥΜΒΑΣΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤHΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ « ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΣΥΡΟΣ – ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ – ΒΑΘΥ » Σήμερα ημέρα Παρασκευή την 16 του μήνα Νοεμβρίου του έτους 2012, στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, οι υπογεγραμμένοι: (1)Αθανάσιος Μπούσιος, Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, που εκπροσωπεί με την ιδιότητά του αυτή σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, το Ελληνικό Δημόσιο και (2)α) Μιλτιάδης - Μιχαήλ Βάγγερ του Αντωνίου (Α.Δ.Τ. ΑΖ-615419) και β) Ιωάννης Αβραντίνης του Διαμαντή (Μ-049652) νόμιμοι εκπρόσωποι της εταιρείας «ΣΙ – ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», σύμφωνα με την υπ’ αριθμ.3151.1/3298/42/12-09-2012 βεβαίωση Υπηρεσίας Μητρώου Ναυτικών Εταιρειών, ενεργούντες σε υλοποίηση, της παραγράφου 5 του άρθρου όγδοου του ν.2932/2001 (Α΄145), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 220 του ν.4072/2012 (Α΄86), καθώς και του άρθρου έκτου του ν.3755/2009 (Α΄52), συμφώνησαν και συναποδέχθηκαν τα παρακάτω: Ο πρώτος των συμβαλλομένων, υπό την ιδιότητα του Γενικού Γραμματέα Ναυτιλίας και Αιγαίου, δυνάμει της υπ' αριθμ.5221.1/06/2012/24-09-2012 απόφασης Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου «Μεταβίβαση του δικαιώματος υπογραφής “Με εντολή Υπουργού” στο Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου...» (Β΄2584), έχοντας υπόψη, την υπ’ αριθμ. 2/65763/0020/07-09-2009 απόφαση Υπουργού Οικονομίας, την υπ’ αριθμ. 1311.11.14.01/02/2012/28-02-2012 απόφαση έγκρισης δέσμευσης πίστωσης ΥΠΑΑΝ/ΓΔΔΥ (Τομέας Οικονομίας)/ΤΟΘ (Τομέας Ναυτιλίας), η οποία καταχωρήθηκε στο μητρώο δεσμεύσεων με α/α.4 και με α/α.20952 στο βιβλίο εγκρίσεων και εντολών πληρωμής της Υπηρεσίας Δημοσιονομικού Ελέγχου στο Υπουργείο, αναθέτει στον δεύτερο των συμβαλλομένων, ονομαζόμενο στο εξής «ανάδοχο», την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής «ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΣΥΡΟΣ – ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ – ΒΑΘΥ» και επιστροφή, μισθούμενο τμήμα:«ΣΥΡΟΣ – ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ» και επιστροφή, με την εκτέλεση τριών (03) δρομολογίων την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου και τη δυνατότητα προσέγγισης σε ένα επιπλέον λιμένα στις Κυκλάδες, αντί μισθώματος δέκα τριών χιλιάδων τετρακοσίων ογδόντα εννέα ευρώ (13.489,00 €), ανά πλήρες δρομολόγιο, με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» Ν.ΧΙΟΥ 362, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. και των λοιπών νομίμων κρατήσεων, για το χρονικό διάστημα μέχρι ολοκληρώσεως της Σελίδα 1από 7 ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΔΑ: Β4Σ9ΟΠ-Β5Δ Δουλευόμαστε ψιλοκομένα
proud_ionian Posted December 5, 2012 Posted December 5, 2012 (edited) τι λεει η διαυγεια; http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%9245%CE%9C%CE%9F%CE%A0-5%CE%97%CE%A0"]http://static.diavge.../doc/Β45ΜΟΠ-5ΗΠ ολες οι αγονες 12νησου στη νελ; Β45ΜΟΠ-5ΗΠ-signed.pdf Edited December 5, 2012 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now