Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Χθες είχαμε την υπογραφή σύμβασης για τις γραμμές α)ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΥΘΗΡΑ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΣΤΕΛΙ και επιστροφή, β)ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΣΤΕΛΙ και επιστροφή, γ)ΓΥΘΕΙΟ - ΚΥΘΗΡΑ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΣΤΕΛΙ και επιστροφή, δ)ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΚΥΘΗΡΑ – ΚΑΣΤΕΛΙ με το Βιτσέντζος Κορνάρος και για τη γραμμή ΘΗΡΑΣΙΑ-ΘΗΡΑ με το Νήσος Θηρασια. Ενώ υπήρξαν πολλές αναπροσαρμογές των μισθωμάτων σε άλλες άγονες γραμμές προς τα κάτω!!!!

  • 1 month later...
  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
Posted

Ο πίνακας αποτελεσμάτων έλεγχου δικαιολογητικών και λοιπών στοιχείων δρομολογιακών γραμμών

Quote

1. ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ–ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ με το Πρεβελης

2. ΘΗΡΑΣΙΑ – ΘΗΡΑ με το Νήσος Θηρασία απορρίφτηκε

3. ΘΗΡΑΣΙΑ-ΟΙΑ ΘΗΡΑΣ (Ρίβα- Αμμούδι-Κόρφος- Ρίβα) με το Θηρασια ΙΙ

4α) ΘΗΡΑ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ

4β) ΣΗΤΕΙΑ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ

4γ) ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΣΗΤΕΙΑ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ με το Πρεβελης.

5. ΚΑΛΥΜΝΟΣ- ΛΕΡΟΣ-ΛΕΙΨΟΙ-ΠΑΤΜΟΣ-ΑΡΚΙΟΙ-ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ-ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ με το Νήσος Κάλυμνος

6α) ΤΗΛΟΣ-ΡΟΔΟΣ

6β) ΤΗΛΟΣ-ΣΥΜΗ-ΡΟΔΟΣ

6γ) ΤΗΛΟΣ-ΣΚΑΛΑ ΚΑΜΕΙΡΟΥ ΡΟΔΟΥ δεν υπήρξε ενδιαφέρον

7. ΛΕΒΙΘΑ – ΠΑΤΜΟΣ με το Παναγια Λεβιθα απορρίφτηκε

8. ΝΙΣΥΡΟΣ-ΚΩΣ με το Παναγία Σπηλιανη, μιας και το Καπεταν Δημήτρης απορρίφτηκε

9. ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ –ΜΕΣΤΑ ΧΙΟΥ –ΨΑΡΑ δεν υπήρξε ενδιαφέρον

10α) ΨΑΡΑΣ –ΧΙΟΣ

10 β) ΨΑΡΑ- ΒΟΛΙΣΣΟΣ- ΨΑΡΑ με το Ψαρα Γκλορυ

11. ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ – ΧΙΟΣ με το Οινουσσαι ΙΙΙ απορρίφτηκε

12. ΑΓΙΑ ΚΗΡΙΑΚΗ – ΝΗΣΟΣ ΤΡΙΚΕΡΙ δεν υπήρξε ενδιαφέρον

13. ΧΑΝΙΑ ΤΡΙΖΩΝΙΑ με Ε/Γ-Τ/Ρ- ΛΑΝΤΖΑ ΙΩΑΝΝΑ Ν.Λ. 899, Ε/Γ-ΛΑΝΤΖΑ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΙΙ Ν.Ι. 34 και Ε/Γ-Δ/Ρ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ν.Ι. 37

14. ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑ – ΣΟΥΓΙΑ- ΑΓΙΑ ΡΟΥΜΕΛΗ- ΓΑΥΔΟΣ με το Σαμαρια Ι

15. ΙΕΡΙΣΣΟΣ – Ι.Μ.Μ. ΛΑΥΡΑΣ με το Παναγια

  • 1 month later...
Posted

Προκήρυξη Δεύτερου Επαναληπτικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2017

Quote

1) α. ΤΗΛΟΣ – ΡΟΔΟΣ και επιστροφή.

1) β. ΤΗΛΟΣ – ΣΥΜΗ - ΡΟΔΟΣ και επιστροφή

2. ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ - ΜΕΣΤΑ ΧΙΟΥ – ΨΑΡΑ και επιστροφή

3. ΘΗΡΑΣΙΑ- ΘΗΡΑ και επιστροφή

4. ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ – ΧΙΟΣ και επιστροφή

5. ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ - ΝΗΣΟΣ ΤΡΙΚΕΡΙ και επιστροφή

 

  • 2 weeks later...
Posted

αν δειτε και παλιοτερα ποστ, καθε χρονο προκυρησσονται οι περισσοτερες απο αυτες τις γραμμες. 

αυτη η προκυρηξη αφορα τζαμπα καλυψη, με αποκλειστικοτητα.

Posted

Όντως προκηρύσσονται οι περισσότερες κάθε χρόνο. Π.χ. για την Ύδρα και τις Σπέτσες γίνεται πρόσκληση ενδιαφέροντος από όταν σταμάτησαν τα συμβατικά χωρίς εφοπλιστικό ενδιαφέρον.

Το ενδιαφέρον θα είναι αν και ποιες επιχορηγηθούν τελικά σε δεύτερο χρόνο
 

On 27/4/2017 at 9:27 PM, Mr_Zoo said:

Το 41 να δούμε τι θα βγάλει 

Αν τζόγαρα θα ποντάρα σε χρηματοδότηση του 46

  • 3 weeks later...
Posted

Υπογράφηκε η σύμβαση ανάθεσης για τη γραμμή Λαύριο Λήμνο Σαμοθράκη και επιστροφή με το Σαος ΙΙ για την εκτέλεση ενός (01) δρομολογίου την εβδομάδα για το χρονικό διάστημα από 12/06/2017 έως 03/09/2017. Επίσης υπογράφηκε η σύμβαση ανάθεσης για τη γραμμή Τήλος Σκάλα Καμειρου Ρόδου με το Παναγία Σπηλιανη για την εκτέλεση πέντε (05) δρομολογίων την εβδομάδα, καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου.

  • 1 month later...
Posted

Προκήρυξη για σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών α)ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΥΘΗΡΑ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΣΤΕΛΙ και επιστροφή, β)ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΣΤΕΛΙ και επιστροφή, γ)ΓΥΘΕΙΟ - ΚΥΘΗΡΑ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ – ΚΑΣΤΕΛΙ και επιστροφή, δ)ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΚΥΘΗΡΑ – ΚΑΣΤΕΛΙ, με σχετική αίτηση ενδιαφέροντος μέχρι την Πέμπτη της 20ς Ιουλίου 2017, και ώρα 15:00, προκειμένου να συναφθεί η σχετική σύμβαση, μέχρι την Τρίτη της 25ης Ιουλίου 2017

Οι απαιτήσεις για τα χαρακτηριστικά του πλοίου θα ταίριαζαν με το Aqua Jewel αλλά νομίζω ότι δεν καλύπτει τις 80 κλίνες που ζητάνε!!

Quote

ι)μεταφορική ικανότητα πλοίου τουλάχιστον 300 (χειμώνα) - 450 (θέρους) επιβατών.

ιι)επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων μεγαλύτερη ή ίση από 600 τ.μ

ιιι)ολικό μήκος άνω των 100 μ. Και

iv)ογδόντα (80) κλίνες.

 

  • 3 weeks later...
Posted

Σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την ακτοπλοϊκή σύνδεση των νήσων ΚΥΘΗΡΑ και ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ με την ηπειρωτική χώρα και την Κρήτη με προθεσμία μέχρι τις 11 Αυγούστου με μέγιστη διάρκεια τριών μηνών. 

Τα ελάχιστα απαιτούμενα χαρακτηριστικά του προσφερόμενου Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου, όπως αυτά καθορίστηκαν με τη σχετική, αναφέρονται ως εξής:

Quote

ι) μεταφορική ικανότητα πλοίου τουλάχιστον 300 (χειμώνα) - 450 (θέρους) επιβατών.

ιι) επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων μεγαλύτερη ή ίση από 600 τ.μ.

ιιι) ολικό μήκος άνω των 90μ.

iv) δεκαπέντε (15) κλίνες.

Posted

Η δυνατότητα προσέγγισης και σε ενδιάμεσους λιμένες σημαίνει ότι μπορεί να δούμε ένα δρομολόγιο του στυλ: Πειραιάς - Νεάπολη - Κύθηρα - Κίσσαμος ?

Posted

Προκήρυξη Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2017 μέχρι 31/10/2018 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2020 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας

Posted

Απο ότι βλέπω τα ενδοκυκλαδικα επανέρχονται στη προηγούμενη μορφή τους.

Posted

Το Καστός-Κάλαμος-Νυδρί, δεν είναι καινούργιο;

Πιστεύω μέχρι τώρα, τα πλοιάρια πηγαίνανε όλα Μύτικα.

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Posted

Παράταση Ισχύος Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας Δρομολογιακής Περιόδου 2016-2017, μέχρι την υπογραφή των συμβάσεων της νέας δρομολογιακής περιόδου και όχι πέραν του χρονικού διαστήματος των τεσσάρων (04) μηνών, ήτοι 28-02-2018.

Posted

Αξιολόγηση δικαιολογητικών συμμετοχής της υπ’ αριθμ.2252.1.1/55429/17/26-07-2017 Προκήρυξης Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2017 μέχρι 31/10/2018 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2020 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας.

Τα σημαντικότερα είναι έτη η δήλωση του Κιαρα για την άγονη γραμμή του Εξπρές Πήγασος δεν είναι έγκυρη, όπως της Seajets και για τις δυο γραμμές των ενδυκυκλαδικων (δηλαδή και την άγονη του Άρτεμις) καθώς και της Blue Star Ferries για τη γραμμή για Οινούσσες & Ψαρά.

Posted

Τώρα που το λες Παναγία μου, έχουν σπάσει την άγονη Χίο - Οινούσσες - Ψαρά σε Χίο - Οινούσσες και Χίο - Ψαρά, προσθέτοντας και ένα δρομολόγιο για το καλοκαίρι. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...