giannisk88 Posted April 25, 2012 Posted April 25, 2012 Σήμερα που πέρασα απο λιμάνι το πλοίο έχει αλλάξει φορά.. Δηλαδή εκεί που κοιτούσε η πλώρη τα φανάρια τώρα έχει γυρίσει 180 μοίρες και κοιτάει το κούλε παραμένοντας στην ίδια θέση του προλημένα. Οπότε μπορεί να θέλουν να κατεβάσουν και βαρελάκια απο την άλλη πλευρά. Τι να πώ τα σενάρια είναι πολλά όμως κανείς εδώ δεν αναφέρει κάτι για το τι δουλειά έχει το πλοίο αυτό εδώ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 25, 2012 Posted April 25, 2012 Το καραβάκι φαίνεται να έχει ...μπερδέψει μέχρι και τις βάσεις δεδομένων πλοίων. Στην "κατάσταση του πλοίου" στο equasis, αναφέρεται ως "To Be Broken Up (since 17-04-2012)". Αν και έχω αφιερώσει αρκετές ώρες ψαξίματος στοιχείων στο συγκεκριμένο site, είναι η πρώτη φορά που πέφτω επάνω σε τέτοιον "όρο".
proud_ionian Posted April 25, 2012 Posted April 25, 2012 μηπως αγορασε καποιος τα σωστικα και αλλον εξοπλισμο απο το πλοιο;
Νάξος Posted April 26, 2012 Posted April 26, 2012 Αὐτὸ τὸ αἶσχος θὰ ἦταν καλὸ νὰ πάῃ γιὰ διάλυση. Προσβάλλει βάναυσα τὴν αἰσθητική μας. Ἐπιπλέον, δὲν ξέρω κατὰ πόσο ἀσφαλὲς εἶναι ἕνα πλοῖο σὰν κι αὐτὸ μὲ ὑπερκατασκευὲς ποὺ ἐκτείνονται σὲ τόσο μεγάλο ὑψος. Τί νὰ σοῦ κάνουν κι οἱ πλωτῆρες (sponsons)…
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 26, 2012 Posted April 26, 2012 Τελικά θα μείνουμε με την ...λαχτάρα της ένταξης του στον ακτοπλοικό μας στόλο !!! Το πλοίο φαίνεται να αναχωρεί αυτήν την ώρα από το Ηράκλειο, με νέο (και τελευταίο) όνομα το VOYAGER, σημαία Togo και αναγραφόμενο προορισμό το Aliaga.
Hastaroth Posted April 26, 2012 Posted April 26, 2012 Την λαχτάρα θα την παθαίναμε άν εντασσόταν στον ακτοπλοϊκό μας στόλο..... Προφανώς έμεινε τόσες μέρες στο Ηράκλειο γιά να αλλάξη τα χαρτιά κλπ. Βέβαια συγκρίνοντας το πώς ήταν όταν ναυπηγήθηκε με το πώς το κατάντησαν,δέν μπορεί να μήν μελαγχολήση κανείς....
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 26, 2012 Posted April 26, 2012 Κρίμα και πάλι κρίμα. Φαντάζομαι ότι θα άφησε και τα βαρελάκια, εκτός και εάν για να περάσει απέναντι να έγινε εξονυχιστικός έλεγχος σωστικών....προκειμένου να υψώσει την σημαία Τόγκο Και τώρα που άλλαξε σημαία συνειδητοποίησα ότι είχε Κυπριακή, που δεν μπορεί να πιάσει σε Τουρκικό λιμάνι...ή έστω να προσαράξει σε Τουρκική παραλία.
Νάξος Posted April 27, 2012 Posted April 27, 2012 Ἀγαπητοὶ φίλοι, τὸ ὅτι αὐτὸ τὸ κουτὶ ἀπέσπασε κάτι παραπάνω ἀπὸ 30 μηνύματα ἀλληλεγγύης στὸ φόρουμ εἶναι πράγματι τὸ καλλίτερο κατευόδιο ποὺ μποροῦσε νὰ εἶχε πρὶν τὸ ταξείδι χωρὶς ἐπιστροφή. Νὰ παρακαλέσουμε τὸν Μεγαλοδύναμο νὰ ἀναπαύσῃ τὴν τρόπιδά του καὶ νὰ τὸν εὐχαριστήσουμε ποὺ μᾶς γλίτωσε ἀπὸ μία ὀπτικὴ κακοποίηση.
Global_Creta Posted April 27, 2012 Posted April 27, 2012 Και από τις 11:48 -σύμφωνα με το AIS- το συμπαθές και μυστηριώδες καραβάκι - ατραξιόν της By-Pass AV. περιμένει καρτερικά το τέλος............
nomikos Posted October 28, 2020 Posted October 28, 2020 Κοιτάζοντας σε φωτογραφίες το πλοίο,όπως και τα άλλα δύο αδελφά που είχε,πρέπει να είναι σχεδιαστικά η εξέλιξη του Superferry ii και Παναγία Τήνου 2.Φυσικά τα κοιτάζω προ της αισχρής μετασκευής όπου τους προστέθηκε το άνω γκαράζ για τα φορτηγά.Τα χαρακτηριστηκά της σειράς αυτής ήταν καλύτερα όπως μεγαλύτερη ταχύτητα και μεγαλύτερο μέγεθος.Βλέπω πως είχαν καμπίνες κάτω από το γκαράζ ενώ το τελευταίο είχε αξιόλογη χωρητικότητα για το μέγεθος των πλοίων. Ενδιαφέρον θα είχε να ερχόντουσαν στην Ελλάδα τη δεκαετία του 90.Πλοία γρήγορα,με μέγεθος ιδανικό με ανάλογη μετασκευή θα ήταν αξιόλογες μονάδες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now