proud_ionian Posted July 18, 2012 Posted July 18, 2012 σαρωνει. το ειδαμε και στο τοπικ της γραμμης αναλυτικα
Cruise Europa Posted July 18, 2012 Posted July 18, 2012 Σωστός ο proud! Με τόσα γραφόμενα, το παρέλειψα ότι έχει αναφερθεί σχετικό στη γραμμή! Πάντως να αναφέρουμε ότι απο Οκτώβρη θα τεθεί στο Δ.Σ του ομίλου να επανδρωθεί το πλοίο και το αδελφό του, με μερικό Ελληνικό πλήρωμα!
proud_ionian Posted July 19, 2012 Posted July 19, 2012 να θυμησουμε κιολας, οτι αυτο που βλεπουμε μισοαδειο παραπανω, δεν ειναι το κυριως ανω γκαραζ, αλλα το... ανω ανω (δεν εχουν τετοιο τα φαστ του bari πχ) που ειναι μονο για ΙΧ. εχει αλλα δυο deckακια για ΙΧ κατω απο το κυριως γκαραζ. 5 επιπεδα συνολικα
.voyager Posted July 20, 2012 Posted July 20, 2012 Ακριβώς, Proud, αλλά φορτώνεται το συγκεκριμένο (upper car deck) πρώτα, αν κρίνω από τους πλους που έκανα με το Sorrento.
minoan Posted July 20, 2012 Posted July 20, 2012 @ .voyager εχω την εντυπωση οτι το upper car deck φορτωνει ασχετα με τα υπολοιπα decks... (τουλαχιστον αυτο εχω καταλαβει απο φιλο που το ταξιδεψε και μου εδωσε να καταλαβω οτι το car deck φορτωνει ανεξαρτητα οπως ακριβως και στα cruise)
minoan Posted July 20, 2012 Posted July 20, 2012 Ναι οπως τα cruise (ετσι εχω καταλαβει)... Εξωτερικα μπορει να μην φαινεται (οπως τα παλατια της Αδριατικης) αλλα ξεκιναει απο το κεντρικο γκαραζ και δεν κλεινει με φορτηγα πχ. εκτος και ειναι 100% γεματο οποτε θελουν λιγο ακομη χωρο παραπανω
.voyager Posted July 20, 2012 Posted July 20, 2012 Ακριβώς όπως το λες φίλε, minoan. H πρόσβαση στο upper car deck γίνεται από τη ράμπα που διακρίνεται στο βάθος, πίσω από τον αριστερό καταπέλτη. Στο Brindisi μάλιστα είχαμε καθυστερήσει λίγο να αποβιβαστούμε οι οδηγοί ΙΧ μέχρι να αδειάσει ο χώρος κάτω από τη ράμπα στο 4o deck.
minoan Posted July 20, 2012 Posted July 20, 2012 Αρα σωστα καταλαβα!!! Ευχαριστω φιλε .voyager για το φωτοδιαγνωστικο ρεπορταζ
proud_ionian Posted November 5, 2012 Posted November 5, 2012 γιατι μαζεψε τοσο χοντρη καθυστερα σημερα;
fund.st Posted November 15, 2012 Posted November 15, 2012 Η κρίση φαίνεται έχει αναγκάσει τους πλοιοκτήτες να... κάνουν περικοπές, με αποτέλεσμα να μη συντηρούνται επαρκώς τα καράβια. Στη σειρά των περιστατικών ήρθε να προστεθεί και η μικροφωτιά, που εκδηλώθηκε στο πλοίο "SORRENTO", το οποίο κατέπλευσε στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, όπου και ακινητοποιήθηκε. Έχει υπάρξει ξανά πρόβλημα με το συγκεκριμένο πλοίο. Κανείς άνθρωπος δεν κινδύνευσε, αφού το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε έγκαιρα. Ωστόσο, για καθαρά προληπτικούς λόγους, οι επιβάτες, μαζί με τα οχήματά τους, επιβιβάστηκαν σε άλλο πλοίο. katoci.com Ἀραγε να είναι αλήθεια? Αν και σίγουρα δεν νομίζω ο Grimaldi να αφήνει τα πλοία χωρίς συντήρηση.
oceanus Posted November 15, 2012 Posted November 15, 2012 Η αληθεια ειναι οτι το πλοιο βρισκεται ολη την μερα στο λιμανι της Ηγουμενιτσας. Ολα τα οχηματα βγηκαν απο το βαπορι, μια κατασταση που εδειχνε οτι κατι τρεχει... Δεν ηξερα κατι με φωτια...
express skiathos Posted November 15, 2012 Posted November 15, 2012 Εκδήλωση πυρκαγιάς στο Ε/Γ-Ο/Γ «SORRENTO» στην Ηγουμενίτσα Η Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, για μικρής έκτασης πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «SORRENTO» σημαίας Ιταλίας, το οποίο βρισκόταν εν πλω και είχε αποπλεύσει από λιμένα Πάτρας με προορισμό τον λιμένα BrindisiΙταλίας και ενδιάμεσο σταθμό τον λιμένα Ηγουμενίτσας. Συγκεκριμένα από άγνωστη αιτία εκδηλώθηκε πυρκαγιά στο δωμάτιο συσσωρευτών εφεδρικής παροχής ηλεκτρικής ισχύος από την οποία καταστράφηκαν σχεδόν ολοσχερώς περί τους δέκα επτά (17) από τους συνολικά τριάντα οκτώ (38) υφιστάμενους συσσωρευτές ανάγκης, η οποία κατασβέστηκε εγκαίρως με χρησιμοποίηση του μόνιμου συστήματος κατάσβεσης πυρκαγιάς το οποίο είναι εγκαταστημένο στον συγκεκριμένο χώρο. Ταυτόχρονα εκδηλώθηκε πυρκαγιά στο εσωτερικό του αριθμ. Νο 2 πίνακα διανομής εφεδρικής ηλεκτρικής ισχύος, ο οποίος βρίσκεται εντός του χώρου της εφεδρικής γεννήτριας ανάγκης και καταστράφηκε ολοσχερώς στο εσωτερικό του, ενώ η φωτιά κατασβέστηκε εγκαίρως από την ομάδα αντιμετώπισης πυρκαγιάς. Στο «SORRENTO» επέβαιναν δέκα εννέα (19) επιβάτες με προορισμό τον λιμένα Brindisi, ενώ από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός μέλους πληρώματος ή επιβάτη καθώς και δεν προκλήθηκε ρύπανση του θαλασσίου περιβάλλοντος. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας, που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύθηκε ο απόπλους του πλοίου μέχρι αποκατάστασης της βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης της αξιοπλοΐας του. Δελτίο τύπου του Λιμενικού Σώματος.
Neptune Posted November 15, 2012 Posted November 15, 2012 Η μεγαλυτερη ειδηση για μενα ειναι οι 19 επιβατες. Α ρε κονομες.
MILTIADIS Posted May 23, 2013 Posted May 23, 2013 (edited) Λιγο μετα τις 3 τα ξημερωματα και ενω το πλοιο επλεε μεταξυ Ηγουμενιτσας και Κερκυρας εντοπιστηκαν και περισυνελεγησαν απο μελη του πληρωματος του πλοιου 17 ναυαγοι οικονομικοι μεταναστες οι οποιοι επεβαιναν σε σκαφος το οποιο λογω των δυσμενων καιρικων συνθηκων που επικρατουσαν στην περιοχη ειχε βυθιστει.Οι ναυαγοι αφου ελαβαν τις πρωτες βοηθειες μεταφερθηκαν στο Μπριντιζι. http://www.brindisireport.it/cronaca/2013/05/23/la-sorrento-salva-17-clandestini/ Edited May 23, 2013 by MILTIADIS
Panagia Ekatontapiliani Posted July 10, 2013 Posted July 10, 2013 (edited) Θανάσιμος τραυματισμός οδηγού Φ/Γ οχήματος εντός του Ε/Γ-Ο/Γ «SORRENTO» στην Ηγουμενίτσα Ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας, από το πλήρωμα του Ε/Γ-Ο/Γ «SORRENTO» σημαίας Ιταλίας, το οποίο είχε αποπλεύσει για λιμένα Πρίντεζι Ιταλίας, ότι πρόκειται να επανακαταπλεύσει στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, λόγω σοβαρού τραυματισμού οδηγού Φ/Γ οχήματος. Με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι επιβιβάστηκε Κλιμάκιο της οικείας Λιμενικής Αρχής και πλήρωμα ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ, το οποίο και διαπίστωσε το θάνατο του 48χρονου αλλοδαπού οδηγού. Ο ανωτέρω είχε επιβιβαστεί από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας με το φορτηγό όχημά του (τράκτορας-επικαθήμενο), όταν έτερο έμφορτο φορτηγό όχημα (τράκτορας-επικαθήμενο) με οδηγό έναν 68χρονο αλλοδαπό, το οποίο ήταν στο γκαράζ του πλοίου μετατοπίστηκε και συγκρούστηκε με άλλο φορτηγό όχημα με αποτέλεσμα να παρασύρει και να τραυματίσει θανάσιμα τον 48χρονο. Η σορός του ανωτέρω, διεκομίσθη αρχικά στο Κέντρο Υγείας της περιοχής και στη συνέχεια μεταφέρθηκε με ειδικό όχημα στο Εργαστήριο Ιατροδικαστικής και Τοξικολογίας Σχολής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για τη διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής. Από τη Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας που διενεργεί την προανάκριση, συνελήφθησαν ο οδηγός του Φ/Γ οχήματος και ο Ύπαρχος του πλοίου. Πηγη: ΥΕΝ Edited July 10, 2013 by Panagia Ekatontapiliani
giorgos_249 Posted July 10, 2013 Posted July 10, 2013 Να τα βλέπουν αυτά όσοι κατεβαίνουν στο γκαράζ κανα μισάωρο πριν την άφιξη στα λιμάνια, και κόβουν βόλτες λες και είναι στο σαλόνι του πλοίου, περιμένοντας να πάρουν το αμάξι - λες και αν κατέβουν μόλις δέσει το πλοίο θα πάθουν τίποτα.....Αψηφώντας κάθε οδηγία του πληρώματος. Γιατι όπως εδώ αυτό έγινε τυχαία στην αναχώρηση, μπορούσε να γίνει και στην άφιξη, και σε όποια στιγμή του ταξιδιού..... ΔΕΝ περπατάμε ποτέ στο γκαράζ, εν ώρα πλου. ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ. Εδώ ήταν φορτηγό η αιτία του ατυχήματος, κανονικά όμως στα ΙΧ τραβάς χειρόφρενο και βάζεις ταχύτητα μέσα, πολλοί όμως δεν κάνουν τίποτα από τα δύο !!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted July 10, 2013 Posted July 10, 2013 Εκτός αυτού, σημαντικό γεγονός για μένα είναι ότι μετατοπίστηκε το φορτηγό που σημαίνει ότι δεν έγινε σωστή εχμαση από το πλήρωμα του!
MILTIADIS Posted July 10, 2013 Posted July 10, 2013 Μηπως ομως δεν μετατοπιστηκε το φορτηγο μονο του,αλλα το''μετατοπισε''ο οδηγος του καθως μολις ειχαν μπει στο πλοιο και απλα κατα τη διαρκεια της οπισθεν δεν ειδε και παρεσυρε τον ατυχο συναδελφο του?Εγω παντως αυτο καταλαβα απο τα οσα διαβασα και οχι οτι το φορτηγο αρχισε να κινειται μονο του επειδη δεν ειχε δεθει.
mpolo Posted July 10, 2013 Posted July 10, 2013 λογικά έτσι είναι για να αναφέρεται και ο οδηγός του φορτηγού που κουνιόταν,αλλά κανονικά αφού το πλοίο είχε αποπλεύσει κανονικά δεν έπρεπε να υπάρχει κανείς στο γκαράζ εκτός του πληρώματος πόσο μάλλον να είναι και οδηγοί και να κάνουν και κινήσεις.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 Δηλαδη εφυγε το πλοιο και ακομα δεν ειχαν τελειωσει ουσιαστικα με τη φορτωση ή αποφασισαν να μετακινησουν το φορτηγο εν πλω λογω κακης φορτωσης!!!
Neptune Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 Γιατι πρωτη φορα φευγει βαπορι και παρκαρουν τις τελευταιες νταλικες εν πλω? Η πεφτουμε απ τα συννεφα γιατι ειδικα στην ακτοπλοια δεν τα βλεπουμε αυτα?
Cruise Europa Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 Και ο άτυχος οδηγός πάντως έφερε ευθύνη, που επαγγελματίας οδηγός και στο χώρο του γκαράζ του πλοίου δεν φόραγε το φωσφωριζέ γιλέκο του σημάνσεως (όλοι έχουν τέτοιο, καθώς στα λιμάνια του εξωτερικού, είναι υποχρεωτικό να τα φοράνε)! Ήταν η "κακιά στιγμή" και όλοι έχουν μέρισμα της ευθύνης. Ξέρουμε πάντως όλοι τί γίνεται περί έχμασης στα πλοία, όπως σωστά αναφέρει και ο Νeptune πιο πάνω
mytilene Posted October 31, 2013 Posted October 31, 2013 Eπιστροφή για το βαποράκι!!Θα συνεχίσει στη γραμμή που ήτανε?
Panagia Ekatontapiliani Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 Θάνατος αλλοδαπού επιβάτη στο Sorrento στην Ηγουμενίτσα Ενημερώθηκε, βραδινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας, για περιστατικό θανάτου 53χρονου αλλοδαπού επιβάτη του Ε/Γ-Ο/Γ «SΟRREΝΤO» σημαίας Ιταλίας. Συγκεκριμένα, με τον κατάπλου του ανωτέρω πλοίου στο λιμένα Ηγουμενίτσας προερχόμενο από Ιταλία, ο 53χρονος, ο οποίος ένιωσε έντονη αδιαθεσία, διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο τοπικό Κέντρο Υγείας όπου κατέληξε. Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας ενώ η σορός μεταφέρθηκε στο Νεκροτομείο Ιωαννίνων για τη διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής. Πηγη: ΥΕΝ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now